Iar premiul 1 pentru Motorul International al Anului merge la... Ford EcoBoost 1.0 Inovatii auto 6 Iunie Iar premiul 1 pentru Motorul International al Anului merge la... Ford EcoBoost 1.0
Toate comentariile (11):
sloop
233 comentarii 485 puncte
nu stiu ce e asa de lauda in cursa dintre Ford Fiesta XR2 si Ford Fiesta Ecoboost facuta de cei de la Auto Express ecoboost ul pierde grav, desi pe hartie are cuplu si cai mai multi 105hp/153nm contra 125hp/200nm, timpus de 0-100 e acelasi la ambele si totusi pierde ecoboostul youtube.com/watch?v=loi1GBXM9R0
06 iun 2013, 10:18
+1
sloop
233 comentarii 485 puncte
Oricum au ajuns sa exagereze rau de tot, cum naiba sa pui asa ceva pe Mondeo, Transit, Tourneo
06 iun 2013, 11:32
+3
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
nu trebuie sa mai confundam motoarele de 1 litru de acuma cu motoarele de 1 litru de acum 10 ani.nu mai sunt acelasi lucru! e procesul de downsizing, si nu se manifesta numai la motoare, se manifesta cam la orice lucru ce a trecut prin mai multe etape de modernizare.ca un exemplu concret pe mazda rx-8, care e o masina sport, vei gasi motoare de 1,3 litri cu peste 200 cp(stiu ca aia e alta tehnologie dar asta doar ca sa-ti faci o idee).
06 iun 2013, 14:19
0
Overdrive
408 comentarii 663 puncte
...motorul din exemplul tau n-are nici o treaba cu situatia de fata.
06 iun 2013, 14:42
0
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
overdrive, inainte sa vorbesti ar trebui sa observi ce vreau sa spun, spun ca o gramada de masini la care nu suntem obisnuiti sa vedem motoare mici, vor avea astfel de motoare, si aici fac abstractie de ce tehnologie se foloseste la acele motoare.
06 iun 2013, 16:59
0
Overdrive
408 comentarii 663 puncte
Motorul de care vorbesti tu este un motor wankel, care este "echivalat" a 1300 cmc. dar nu este defel asa. Principiul ramane acelasi -explozie pe baza de banzina+aer intr-o camera de ardere care prin dilatare pune ceva in miscare- dar principiul de a produce lucru mecanic e total diferit. Eu am inteles ce ai vrut sa insinuezi dar nu e cazul in situatia de fata!
06 iun 2013, 17:30
-1
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Motorul de pe Mazda RX-8, fiind rotativ, are capacitatea de 2.6 litri!
06 iun 2013, 19:05
+2
Overdrive
408 comentarii 663 puncte
Sunt curios care va fi castigatorul premiului celui mai fiabil motor...um daca mai exista asa ceva....fiabilitate?! Oare cati km duc motoarele astea?
06 iun 2013, 11:28
+1
NUTZAKy
160 comentarii 88 puncte
Asai...fiabilitatea a disparut demult! Acum motor de 1L si ditamai caroseria...!Nu mai trage motorul din usor, trebuie sa apesi pe acceleratie pana "gafaie" motorul ca sa ai cuplu-motor. Motorul cu capacitate cilindrica mai mica se strica mai repede "motor chinuit" parerea mea:d
06 iun 2013, 11:45
-3
autooem.ro
22 comentarii 20 puncte
Motoarele cu capacitate cilindrica mica sunt motoare care in viitor se vor gasi inclusiv pe masinile din clasele superioare, care in przent au sub capota motoare de minim 3L.Costul intretierii unui motor cu capacitate cilindrica mica va fi motivul pentru care in viitor cumparatorii vor opta pentru astfel de motoare.
06 iun 2013, 11:36
+4
58 comentarii 35 puncte
ce mai conteaza fiabilitatea la un motor din ziua de astazi cand 90% din masine ajung la reciclare in maxim 10-12 ani ? orice motor desta mic din noua generatie isi va atinge scopul ba chiar si mai mult. eu unul votez pentru astfel de motoare mici si inteligente :) ca sa le zic asa
12 iun 2013, 17:11
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »