Va avea si 6 roti? Sincer nu stiu cum reusesc sa puna atita putere pe pamant.Vreau sa vad prima masina ce scoate 0-100 in 1.9sec
Ca pret..ce sa mai zic,pt cei super bogati 5,000,000€ e ca si un celular nou pt noi oamenii de rand.Sigur vor avea o editie speciala cu 2 linii facute de Gucci si un pret de 10,000,000€
Orice masina care nu are 2 tone si cai mult mai putini.
Sa zicem un .. R34, un S13 2.0 500 hp si 1 tona.. o gramada.
Stock, nu stiu ce masina, om vedea.
batalia tot cu Koenigsegg o sa o dea.Avand in vedere ca in prezent Koenigsegg este mai rapid,apare apoi Super Veyron care o sa fie mai rapid,apoi apare alt Koenigsegg si tot asa......
Volkswagen........ in sfarsit inginerii "iscusiti" si-au dat seama de capabilitatile REALE ,ale unui W16 ....Dar nu este asta ....Daca in continuare masina va pastra aceiasi forma ( usor modificata) ,deja ne gandim la ce face firma mama ... Passat.... Golf.... si alte "specii " de genul asta .....Daca doar maresc in continuare puterea fara un design RADICAL inseamna decat un lucru ....INCOMPETENTA TOTALA!!!Pentru ca un Veyron ( desi mie nu imi este in gratie , deoarece agreseaza din orice pozitie firma mama ... fondatoare....),ar trebuii sa fie un lucru SPECIAL , cu alt design sau un alt motor ...!Dar vom traii si vom vedea ....
ps: ORICE ar fi .... si oricat s-ar chinuii inginerii Volkswagen ,acel sentiment superb cand sa "nascut" Bugatti Atlantic Type-57 (1938) NU se va naste in vecie !Si asta din punct de vedere al designului in primul rand .... Simboluri de genul asta nu se nasca decat odata in viata ....Nu ***** de Veyron !
Poate un nou design ar fi mai bine primit,zic eu.Ramane sa vedem,oricum observ ca greutatea a scazut drastic de la Veyron de 2 Tone la 1.6 cum este specificat la acest Super Veyron,e ceva totusi.Ideal ar fi sa nu se mai comporte ca un autobuz prin curbe.Sa incerce si cei de la VW sa'l faca mai competitiv pe circuit adice ceva mai sportiv,nu doar lux si linia dreapta.