Cosworth pregateste un motor de 1.6 litri si 480 de cai putere Inovatii auto 28 Iunie Cosworth pregateste un motor de 1.6 litri si 480 de cai putere
Toate comentariile (17):
ViorelP
396 comentarii 443 puncte
Cate 4 turbine o sa aiba?
28 iun 2013, 13:26
+3
11 comentarii 2 puncte
depinde la fiecare turbina o sa dai cate 3-4000 de euro deci in functie de cat te tine buzunarul =))
28 iun 2013, 13:39
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
compresor, cu 2 turbine, nitro, hibrid-electric si supape pneumatice de carbon de la koenigsegg =)) Pe bune acuma, nu exista nici un detaliu despre motor?
28 iun 2013, 13:41
+3
11 comentarii 2 puncte
zice numai de turbine si sunt aproape sigur ca nu o sa mearga pe motorina ca nu sunt ei asa de prosti
28 iun 2013, 13:46
0
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
etanol :)
28 iun 2013, 13:48
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
Daca fac F1 asa cum fac masinile de serie... (nu prea ma pasioneaza F1 sincer).
28 iun 2013, 13:46
-1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Adica cum le fac? :) Renault in anii 80 au avut motor 1.4 de 350 de cai. 1.5 aveau din 1977 la F1 turbo.
28 iun 2013, 14:59
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Imi da -1 doar un nedocumentat. :)
28 iun 2013, 17:33
+1
JDV
JDV
283 comentarii 637 puncte
Nu ma mai mira nimic din partea lor...Este suficient sa spui Cosworth si te gandesti automat la performanta.
28 iun 2013, 13:33
+6
13 comentarii 7 puncte
Mai mult ca sigur e un hibrid.
28 iun 2013, 13:37
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
13 comentarii 7 puncte
Ralanti
28 iun 2013, 13:58
+4
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
eu merg pe mana Cosworth.... sant niste motoristi cu un cv impresionant. faceau motoare de 1.6 de peste 220 cai inainte de 1980 pe masinile de raliu ( a se vedea escort mk1 rs ) cine va cumpara motorul de la ei cu siguranta ca isi va face temele inainte .
28 iun 2013, 14:06
+5
802 comentarii 715 puncte
La 300 de cai pe litru, si din titaniu sau zirconiu daca il fac, tot nu rezista mai mult de 100.000 de km la uzura de zi cu zi. Pentru competitie sigur va merge perfect, in special WRC. Cat despre formula 1, sunt tare dezamagit: doar 600 de cai din motorul de 1.6L. Pana la urma, FIA chiar trebuie desfiintata si sa se infiinteze o noua competitie pe temelia F1, fara limite tehnologice, doar cerinte de siguranta. Cu un V12 turbo de 3.0L fara limita de presiune si toate smecheriile de obtinere a apasarii la sol (tunele Venturi, aspiratoare in podea, suspensie si tractiune activa) masinile pot face cu adevarat spectacol.
28 iun 2013, 16:46
+1
11 comentarii 2 puncte
sa stii prietene :) :D
28 iun 2013, 21:56
+1
lancer
25 comentarii 5 puncte
pana la urma daca nu erau reglementarile FIA ... nu se ajungea nici cu dezvoltarea motorizarilor, suspensiilor si aerodinamicii masinilor de serie asa de sus ... tot ce se face in motorsport fie el F1,WRC sau cum se mai numeste e pana la urma cercetare in vederea dezvoltarilor masinilor de serie .. asa ca pana la urma desi nu mai e spectacolul care era odata in F1, toate restictiile FIA au ca scop constrangerea si stimularea in vederea dezvoltarii tehnologice si nu limitare asa cum spui tu . Limitarea tehnologica ar intervenii tocmai cand ar putea folosi tot ce au la dispozitie ... pur si simplu s-ar plafona pentru ca nu ar avea nevoie de o performanta mai mare ... cum spui tu ar pune motoare V12 sau mai sus cu o capacitate cilindrica cat a unui tanc si capabile sa dezvolte peste 1000 CP.. si nu ar avea nevoie de o putere mai mare pentru ca ar ajunge la limita legilor fizicii peste care nu pot trece ... dar avand restrictii in vederea cilindreii ... a presiunii, a unor probleme de aerodinamica ... se stimuleaza atingerea acelei limite fizice, din mult mai putin ... deci se stimuleaza dezvoltarea
30 iun 2013, 00:24
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »