ai dreptate dar aici nu vorbeam de telefoane ,vorbeam de pretul masinii si ce iti poti cumpara la banii astia . ca si masina noua la acest pret iti poti alege un mercedes CLA care e mult peste designul exterior al acestei masini .
sunt tare curios ce A5 sportback nou iti cumperi tu la banii astia...pe de o parte, pe de alta parte vezi ca A5 sportback e in aceeasi generatie cu A4, deci e oricum mai putin fresh.In al doilea rand, arata-mi si mie un A7 in acesti bani...dauna totala eventual
nu am zis ca il cumperi nou il iei din 2011 ceea ce inseamna ca e ca nou . si da a7 pleaca de la 33000 de mii in germania daca te uiti pe site-ul mobile.de vei vedea.
Teoretic, dar chiar daca o masina e in garantie nu exclude faptul ca poate fi o masina utilizata in regim necorespunzator. Nu toti au grija de masini si masina sh nu e achizitia ideala.
1.8TFI este o alegere mai buna pt cei care au talpa mai grea si nu-i intereseaza consumul sau alte taxe... 1.4 e mai pt oras.. iar TDI-ul probabil pt cei care au de facut multi km...
Audi A3 sedan.. Pentru ce l-au facut sedan ?? Cand iti cumparai un A3, te gandeai ca-i o masina hatchback, ceea ce iti placea. De nu, iti luai A4, A6, etc. Ce urmeaza sa mai scoata ? A8 break ?
....presupun ca tu intelegi noul a 3 sedan?
tdi-ul de 29,000 de euro vine cu cutie de viteze in 6 rapoarte,
1.4tfsi-ul vine cu s tronic ...la 31,000 de euro ;) cu 1000 de euro mai ieftin decat un audi a4 1.8tfsi s tronic.
De comparat a3-ul sedan cu sportback-ul cu motorizari egale se ajunge la acelasi pret....dar totusi....ce ii tineau pe cei de la audi sa puna si 1.2tfsi de 105 cp pe sedan?ar fi avut preturi de la 24,000 de euro.
Am observat ca aici sa vorbeste ca este 'scump'.....da este scump.....de banii astia iti poti lua o skoda superb cu motor de 200 de cp si cutie automata cu echiparea laurin&klement.sau vw jetta 2.0tsi dsg 210 cp de la 25,000 de euro ,mai ieftina si mai rapida decat acel a3 1.8 tfsi care ii cu 7000 de euro mai scump ...repet cu echiparea attraction,vw-ul ii la highline
Prietene, hai sa-ti raspund pe rand:
A4-u 1.8 TFSI cel cu 1000 euro mai scump decat A3 1.4 TFSI, este cel de 120 CP si cutie multitronic.Daca tu vreodata in viata ta poti cumpara o benzina de 1.4 TFSI( cilinder on demand) de 140 CP S-tronic cu 1.8 TFSI de 120 cp si multitronic, avand in vedere dinamica dintre cutii si diferenta de greutate a masinilor, ori habar n-ai de masini, ori stai prost cu logica.
In al doilea rand, daca te-ai pricepe putin la ceea ce inseamna lansarea unui model nou, ti-ai da seama ca niciodata o masina nu se lanseaza cu toate motoarele disponibileA3-ul sedan va avea motorizari incepand de la 1.2 TFSI pana la S3 cu 2.0 TFSI 300 cp, trebuie doar putina rabdare.
Si al 3-lea rand, vad ca toti pantofarii care nu-si permit masini, vorbesc despre care "baga la ora " mai mult...prietene, nu este totul rezumat in maniera asta.De asta exista 5 stele si oameni care nu sughita sa se simta exclusivisti sid e asta exista camping pentru frustrati ca tine carora le pute unde nu ajung sa miroasa.
Sanatate !
de ce as avea nevoie de un 1.4tfsi cand am 1.4 i-vtec si 1.6 dohc O.o....
Vorbesti aici de diferente de greutate de dinamica cutiei de viteze de parca ar vorbi despre masini de pista nu masini care abia trec de 220 de kilometrii pe ora.Am comparat a3-ul cu a4-ule pentru a putea clarifica cat este diferenta de pret....
Vorbesti acolo de pantofari...baga la ora....eu nu imi amintesc sa fi spus ceva despre viteza.
Nu trebuie sa imi precizezi cati cp are un a4 1.8tfsi ..stiu si singur sa intru pe audi.ro :D
aici nu este vorba despre motorizarea masinii...ci pur si simplu despre doratile de care dispune...daca pentru tine ti se pare normal sa dai 30,000 de euro pe o masina care are aer conditionat manual e problema ta.Nu inteleg de ce te stresezi asa...cine care is va lua un a3 sedan va fi interesat de dinamica si de cutia de viteze?(poate doar ca sa se mandreasca la prieteni)Observ ca insisti mult cu logica asta....si sincer nu inteleg de ce... ce vrei sa spui prin asta?Oricum,nu conteaza...pot vorbi cu tine pana mi se strica tastarua dar nu cred ca am ajunge la vreo concluzie fiindca eu vorbesc despre dotari iar tu despre partea tehnica.
Hai,cu bine !
E clar ca tu vorbesti din reviste, eu vorbesc din postura celui care poate sa faca astfel de comparatii, dupa ce a condus variantele sus mentionate.Si dinamica nu inseamna neaparat circuit, ci feeling-ul general al masinii, daca ai fi condus vreodata un multitronic si un s-tronic ai fi inteles despre ce vorbesc, dar asa mi-e greu sa-ti explic lucruri pe care nu le poti percepe.Si da, cine da sume ca astea de bani e atent la toate aspectele, tu cum nu esti in aceasta postura iar nu ai cum sa intelegi.
vorbesti aici...de feelingul general al masinii....unii oameni sunt mai prietentosi altii se multumesc cu mai putin.
Observ ca tu stii foarte multe despre mine,postura mea,totul,asa prin ce am comentat observi tu asta....
Ma rog,eu nu inteleg de ce ai simti tu nevoie sa imi explici tu mie ceva despre care poti clar observa ca nu ma intereseaza,pentru mine cutia de viteze este ori automata ori manuala....asta ma intereseaza pe mine nu ce diferential are ce arbori planetari are,doar atat daca ii automata sau manuala...
Un singur lucru ma deranjeaza :
Toti semidoctii isi expun pareri, prin urmare ma deranjezi ca vorbesti fara sa cunosti.Si daca nu reusesti sa intelegi, ai putea sa ramai in cutiuta ta si sa-ti tii parerile pentru tine, ce zici, reusesti?
atunci as dori sa faci un ticket catre admin sa ii spui sa schimbe de la 'Comenteaza si tu' la 'comenteaza si tu daca nu esti un semidoct care vorbeste fara sa cunoasca'
Sa ai o zi buna :D
Adresat lui Ionita Florin
unu care se lauda si tot manca ra hat la cat de despet e !!! e la fel de ... ca cel care il combate!!
sunt niste pilde : cande cei din jur urla vorbeste in sopata si cei din jur te vor auzi .
iar alta e daca taceai filozof ramneai!
scuze ca te combat nimeni nu contesta ceea ce ai facut faci sau vei face ci toata lumea astepta ca sa iti exprimi parerea fara a incerca sa faci pe celalti participanti la formum mai prosti (chiar daca esti mai inteligent ) si sa pastrezi o limita a bunului simt !
imi cer scuze daca te-am jignit ! sper ca nu ,doar esti om inteligent !
Eu sunt de parere ca cel mai bine ar fi sa il lasam la treaba lui...
PS florin: este vorsprung durch technik , nu vorsprung durch tehnique ;)
Un om cu asemenea cunostinte legate de lumea auto ar trebui sa stie asta O.O
Fără nici o supărare , dar acesta nu este interior de maşină de 30.000 de euro. Este doar o planşă dreaptă , cu două duze de aer , din care iese un lcd. Ştiu că materialele sunt calitative , dar le-a cam lipsit inspiraţia.
Si dupa parerea ta cam cum trebuie sa arate un interior de masina de 30.000 euro?Sau tu esti adeptul teoriei, bani multi, brizbrizuri multe?Mai vin cu o intrebare : Tu te-ai urcat vreodata intr-un A-classe / CLA? Sa vezi ce frumos stai in ea si cum dai cu capu in plafon si in portbagaj iti incape fix o batista?Treaba cu masinile e in felul asta, iti place, sau nu-ti place...dar nu spui ca una e mai buna ca alta,ca in segmentul premium diferentele sunt foarte mici deci diferentierea o faci pur emotional...