Scaderea consumului de carburant cu ajutorul segmentilor de ultima generatie Inovatii auto 10 Iulie Scaderea consumului de carburant cu ajutorul segmentilor de ultima generatie
Toate comentariile (4):
281 comentarii 304 puncte
ffff tare , daca ar fi sa-mi pun pe motor mai taote chestiile aparaute noi din 2008 incoace m-ar costa o avere banuiesc , dar poate ca 1.2 - ul meu ar produce macar 80 - 90 CP si daca ar si scade un pik pik consumul ar fi extraordinar.
11 iul 2013, 01:28
0
3 comentarii 10 puncte
articol pentru cei care baga segmenti la motoare din 2011 , 2012 ( generatia noua .Downsizing) , segmenti pentru masinile mai vechi se produc dupa technologia veche in alte fabrici si nu de multe ori am constatat ca segmenti noi aveau fanta mai mare ca cei vechi si din cauza ca pe romania vin segmenti de calitate slaba .. pentru motoare mai vechi am gasit mai calitativi ks , nrp sau alte marci .
11 iul 2013, 07:19
+10
121 comentarii 127 puncte
din cate stiu eu segmentii nu au treaba cu ..consumul de carburant ....ala este influentat de injectoare ....pe scurt poti sa ai segmentii dusi ca tot aceeasi cantitate de combustibil va fi injectata in camera de ardere ..ce au vrut ei sa zica aici mai degraba ..e ca maresc durata de viata a segmentilor printr-o tehnologie mai dezvoltata si ca exista riscu sa "pice" mai greu si sa ai probleme cu masina sa iti manance ulei sau sa numai ai compresie ..daca stam sa citim titlu + articol ..sunt 2 lucruri diferite ..probabil cel care a pus titlu respectiv a vrut sa atraga cititori ..altfel nu imi explic ..pentru ca nu vad nimic scris de "scaderea consumului de carburant" in articolu asta ...
16 iul 2013, 12:01
0
1 comentarii 1 puncte
segmentii au o FOARTE MARE TREABA cu consumul de carburant.In motor se gasesc anumiti senzori -senzori de detonatie(knock sensor) si senzori de incarcare (load sensor).Daca segmentul scapa compresia atunci incarcarea pe arborele cotit va fi mai mica si implicit ECU va da comanda injectoarelor pentru a introduce mai multa benzina in camera de ardere.Benzina introdusa va fi prea multa si alsfel o parte va intra in baia de ulei si cealalta va intra in procesul de ardere.Cand benzina e prea multa ECU da semnal bobinei/bobinelor sa dea scanteia mai repede si astfel arderea va fi incompleta.........si astfel se creeaza un LOOP al consumului crescut.Pune mana pe o carte de mecanica+electronica si invata inainte sa postezi '''parerea personala'''. Inca ceva....daca cu segmentii buni in viteza a 6a la 2200 ture ai 100km/h iar motoru dezvolta in jur de 70 de cai din 200 si pedala e la 25%,ai consum de 6.5-7 ,,,,cu segmentii stricati masina va dezvolta la 2200 de ture numai 40 de cai si implicit pentru a ajunge sa mentii viteza constanta va trebui sa apesi pedala la 40 % iar consumul va fi de 9L ...e totul logic,daca iti pui creieru la treaba Si inca un exemplu...vrei sa bei pana te imbeti,dar nu poti sa te imbeti pebtru ca ai o gaura in stomac prin care 3 sferturi din bere iese afara,e la fel si cu segmentii ..3 sferturi de benzina iese odata cu compresia in baia de ulei...............si asa ajungi sa bei 30 de beri ca sa te imbeti.Daca nu ai avea gaura in stomac tiar fi de ajuns 10.....daca motoru are compresie ii trebuie mai putin combustibil.
16 iul 2013, 15:02
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »