De ce sa evitam masinile second-hand aduse din Germania: 75% vin lovite Ghidul soferului 23 Iulie De ce sa evitam masinile second-hand aduse din Germania: 75% vin lovite
Toate comentariile (43):
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
asa e o sa dezmembram masina cand mergem sa o cumparam...ii scoatem mocheta,plafonul.... este foarte exagerat procentul de 75% din masinile aduse de afara....ca sunt cazute,lovite... in primul rand decat sa cumpar o masina intretinuta in romania,condusa pe drumurile/cratele patriei mai bine cumpar o masina din germania cu 50.000-80.000 km mai multi.... masina cumparata din romania....cred ca stiti cum se fac reviziile la reprezentantele noastre....mai uita sa schimbe un filtru,se da drumul la 2 litri de ulei si doar se completeaza.... iar cand nu se fac la reprezentanta,se leaga cu sarma ca asa e romanul sau ii face schimb cu ulei floriol ca merge si ala,nu e tot ulei? am vazut multe masini aduse de afara cu 150-200.000 km care mergeau si aratau mult mai bine decat unele cumparate si intretinute in romania cu 70.000-80.000 km.....
23 iul 2013, 13:16
+5
twodor_ell
5 comentarii 8 puncte
,,insa e bine de stiut ca parcurile auto private sunt in general detinute de persoane straine, in special arabi si chiar romani. Nicidecum de vreun neamt, austriac, francez sau asa mai departe''-va inselati destul de tare domnilor autori de articole scrise dar de fapt fara continut...Exista nenumarate parcuri private detinute de proprietari GERMANI unde masinile sunt foarte ingrijite(majoritatea cu un singur proprietar in BRIEF,carte service si facturi ptr piesele importante care s-au schimbat) dar si mai scumpe decat cele detinute de arabi,polonezi,sarbi etc.Doar ca ii trebuie putina minte cumparatorului ca sa poata face diferenta. Dar multi romani se urca 7 intr-un Transporter si se opresc la Nurnberg sa cumpere masini ieftine si bune ca asa le-a zis soferul cu care pleaca.Numai bine
23 iul 2013, 16:31
-1
330 comentarii 167 puncte
adica turci.sunt numai turci cei care au parcuri auto in germania!
23 iul 2013, 16:46
0
twodor_ell
5 comentarii 8 puncte
Probabil ca tu ai cumparat masina "buna" de la turci si de aceea ai parerea asta.Sau nu ai fost niciodata in Germania.
23 iul 2013, 17:34
0
501 comentarii 1117 puncte
Hai cu mine sa-ti arat cate natii gasesti...
24 iul 2013, 00:04
+2
twodor_ell
5 comentarii 8 puncte
Ai inteles fix nimic...in fine ideea era ca sunt parcuri cu patroni nemti,masini ingrijite,cu carti service si unic proprietar, unde poti avea incredere mult mai mare ca masina e ok decat la turci/polonezi/sarbi/romani/slovaci etc.
25 iul 2013, 14:39
0
29 comentarii 49 puncte
Nush dc pare un articol pt descurajarea vanzarilor sh din germania...dar tre sa te raportezi la veniturile din tara noastra..nu ai cum sa recomanzi o masina noua...pentru ca nu e la indemana oricui...iar vechea poveste cu banii pe logan imi iau cva sh nemtzesc sau dupa caz japonez..in care stai altfel..merge altfel..si te tzine mult mai mult...dc sa pierzi din start 25% din bani cand ai scos-o din showroom noua... long story short...mercedes e-klasse nou 45.000 euro , cumparat sh de la reprezentantza mercedes din stuttgardt 1 an vechime si 20.000km 22.000euro...pey dc sa iei masina noua?..
23 iul 2013, 13:47
-1
233 comentarii 594 puncte
shaid-kid, ai luat bac-ul? In mare parte ai dreptate ce zici tu(asta daca am inteles corect)), dar scrie frate romaneste!
23 iul 2013, 14:06
+6
29 comentarii 49 puncte
Pe bune acuma..asta conteaza? Scriu de pe telefon...si mi-e lene sa stau sa corectez fiecare gresala...ai inteles ideea.. asta e stilu meu de scris in mediul on-line...e usor de inteles..pt majoritatea
23 iul 2013, 14:24
-3
501 comentarii 1117 puncte
Oare de ce e masina aia premium asa de ieftina ? Hai ca poti si singurel sa-ti dai seama. Apropo, nu stiu ce situatie materiala ai tu dar pune tu un Duster nou langa e classe-ul ala in parcare si vedem peste 1 an pe care o vinzi si cati bani iti mai raman lunar din salariu etc.
24 iul 2013, 00:07
+2
2947 comentarii 2978 puncte
@ shaid-kid Nu compara tu reprezentantele oficiale cu vînzatorii LA DUGHEANA de la colturile de intersectii ce-si au biroul într-o rulota dezafectata în fata careia sta o colectie întreaga de...... rable lustruite. De la astia n-as cumpara masina nici daca ar fi doua la leu ca paharele de seminte pe vremuri. E diferenta ca între cer si pamînt. PS Referitor la masina noua, tu te plîngi de pierderi dar tu uiti ca o masina noua indiferent ce model are cel putin 3 ani de garantie. KIA îti da 7 ani de garantie. La o SH ai GEBRAUCHTWAGENGARANTIE De cel putin 1 an si poti sa te pi*** pe ea daca scoti masina din Germania. Na ? Care pierde mai mult si care plînge mai mult dupa bani? Tu cu SH-ul tau la pret de discount sau unul care-si ia masina noua? Calculeaza si tu RENTABILITATEA PE TERMEN LUNG a unei masini noi si ai sa vezi ca pierderile sînt mult mai mici comparativ cu un SH.
24 iul 2013, 01:56
+2
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
foarte mici sunt pierderile....dau pe o masina noua 20.000 euro,garantie 7 ani,absolut orice interventie trebuie facuta la ei... stii cat costa o revizie la hyundai sau la kia????iti spun eu 900-1000 ron...stii cat costa un set de placute????iti spun eu 1000 ron.....stii cat costa o revizie la un service bun????iti spun eu maxim 500 lei cu aceleasi piese...stii cat costa placutele????iti spun eu 500 lei.... deci platesti cel putin dublu la fiecare interventie si vinzi masina dupa 5 ani pe 5000 euro.....unde e pierderea????la masinile sh nu? sau tu poate tii masina sa o lasi si la nepoti..... am cumparat opel astra j din germania in martie 2013,masina este 2011,este full,diesel....cu drum,cu taxe,inmatriculare,tot m-a dus 9000 euro...stii cat a fost noua???26.000 euro....unde e pierderea????? o vand oricand la cum arata pe 10.000 euro,daca vreau....dar nu ma intereseaza acest lucru..... octavia rs tdi,2007,cumparata de noua de la porsche bucuresti...achitata 27.000 euro....este cea mai full varianta,masina are 125.000 km,are totul nou pe ea,amortizoare,discuri,placute,injectoare,etc... cat i-au pe ea acum???? 7.000-8.000 euro.....care pierde aici????
24 iul 2013, 04:05
+3
19 comentarii 41 puncte
Unii chiar cred inca ca neamtu da minim 20.000 mii Euro pe o masina noua si dupa un an sau 2-3 maxim o vinde full , impecabila , km extrem de putini la un pret derizoriu...Fratilor trezirea: bagati un ochi la anunturile din Germania la masini f putin rulate, impecabile cu istoric complet si o sa vedeti preturi de va linistiti de sh-uri. E si normal ca sa nu o dea pe un pret de kakao DECAT si NUMAI DACA are motive extrem de intemeiate sa scape de ea. Si exact absolut toate masinile alea cu preturi bomba ajung fix in Romanica. Atata timp cat neamtu a rupt-o in supapa MINIM-MINIM 150 mii de km in nici un caz nu-si face calculul ba ce bou sunt acu, am pierdut juma de banii care i-am dat de noua pe ea....el s-a folosit de ea, nu a menajat-o DELOC si la durut la bascheti de probleme masina fiind noua , in garantie. Am ajuns de rasul Europei demult ca suntem o tara de chiftele dar pur si simplu tara e plina de masini marci premium pe strazi...asa ceva nu vezi nicaieri in Europa...inca romanu sta in garsoniera mancand seminte (nu neaparat proprietate personala si aia) dar nu se poate abtine sa nu tina un Merc/Audi/Bmw sau cel putin un Vw ( noi inca credem ca marca asta e premium) in fata geamului la bloc . Ca in proportie de 90% aceste 'premium' sunt epave sau au ajuns epave pt ca e clar ca nimeni nu si-a permis sa le intretina asta se pare ca nu conteaza mai deloc. Cum dreaq tot mapamondu' asta cumpara toate marcile auto incepand cu low-cost si terminand cu premium dar ii duce capul ca masina se cumpara dupa buget si nu dupa harfe iar romanul e cu mot si isi taraie basinile numai in full de full varf de gama... Romanu inca nu intelege ca la masina luata de noua in momentul revanzarii e normal sa piarda bani DAR uita bineinteles ca el a beneficiat si sa bucurat ani de zile de o masina noua. Tocmai de aceea fiecare ar trebui sa-si cumpere masina dupa buget/situatia financiara chiar daca alege masina noua sau sh. Pierderea va fi direct proportionala cu alegerea initiala.
24 iul 2013, 12:00
+3
11 comentarii -11 puncte
Ai dreptate. In germania se vand o gramada de Renault-uri, Dacii, Citroen, etc. si neamtul prefera sa dea 16.000 pe un Clio nou, decat pe un Audi A4 second...dar asta depinde de mentalitatea fiecaruia, si de posibilitatea financiara pe care o are. DAR propun un experiment: mergi in germania, la SAT, sa vezi in parcari la Lidl, Aldi, ce masini parcheaza "taranii" acolo. Si asa o sa vezi cat de departe suntem de ei. Sa nu mai spunem de concediile pe care si le permit si casele/apartamentele in care locuiesc.
24 iul 2013, 18:10
+1
81 comentarii 121 puncte
mai exagereaza omul dar nu asa de mult ca tine.eu am hyundai si de preturile spuse de tine nu m-am apropiat niciodata! iar vis a vis de obligativitatea de a face service-ul la ei e o mare prostie nu te obliga nimeni! Garantia la orice masina e in felul urmator :motor si transmisie e 3,4 ,5 chiar 7 ani sau un nr limitat de kilometri ;caroserie pentru vopsea ( adica contra ruginii sistemul anticoroziv e de 10 12 15 ani DAR IN ANUMITI PARAMETRI STABILITI DE CATRE PRODUCATOR !) restul e vrajeala !!! ca ti-sa stricat incalzirea in scaune sau macaraua la geam e pe banii!!!nu are garantie -la garantie doar piesele schimbate sunt fara banii ,manopera e pe banii ,deci oricum platesti nu te duci cu masina in service si iti da o cafea si la sfarsit iti zice ca nu te costa nimic !! totul se plateste intr-o anumita masura!!
26 iul 2013, 16:02
0
19 comentarii 41 puncte
Nu mai spune tampenii GRAVE, chair daca tu ti-ai luat-o aiurea ca poate unii chiar te cred.... Deci esti extrem de obligat cat e masina in garantie sa faci service-ul intr-o reprezentanta a marcii respective, singurul lucru cu care poti sa scapi mai ieftin e sa faci tu rost de piese ( dar obilgatoriu ca acestea sa fie originale). A doua chestiune f importanta este ca pe garantie se repara cam TOT gratis cu tot cu manopera logic ( cu mica precizare sa se vada ca nu ti-ai batut tu joc de masina), atata timp cat esti constient ca aia de la reprezentanta sunt obligati sa-ti repare masina GRATIS....asta nu inseamna ca ''baietii' de acolo nu vor incerca asiduu sa te convinga ca nu ''toate'' sunt pe garantie sau ca ceva ceva trebuie sa platesti si tu (doar traim in RO si au fost X cazuri de genu la cam toate reprezentantele si cu niste urlete bine plasate, cu niste amenintari OPC...etc..etc s-au rezolvat extrem de gratis cum era si normal sa se intample). Din pacate au fost si persoane care au scos bani din buzunar...oameni in necunostinta de cauza...eu personal i-as numi fraieri care nu isi cunosc drepturile....
27 iul 2013, 11:56
+2
81 comentarii 121 puncte
Citeste contractul de vanzare cumparare apoi fa pe alti fraieri si apoi detine un un service autorizat si atunci vei putea sa te dai cu sfaturi !!!! Ps - cu urlete poti s-o iei peste bot iar cu Opc iti vor zice la fel sa citesti ce ai semnat cand ai cumparat masina!!
29 iul 2013, 12:35
-1
19 comentarii 41 puncte
Daca ''prostii/idiotii/fraierii'' nu ar mai cumpara masini noi, voi ceilalti care apreciati sh-urile enorm ce ati mai cumpara? Chiar asa am ajuns sa credem ca aia care cumpara masini noi (fie din Ro fie din afara), sunt atat de cretini sa nu realizeze ca vor pierde destul la revanzare DAR totusi se bucura ani de zile de o masina absolut noua cu garantie si toate beneficiile unui lucru nou ? Si incredibil dar in Romania ,cand unii dintre acesti oameni care au luat masina de noua si care au si ingrijit-o ca la carte timp de ani de zile, cu istoric complet si 100% sigur, o baga la vanzare la un pret clar mai ridicat decat cazanele sh aduse de afara si mega magarite ce sa vezi....urla romanu' fan declarat sh ''eftin si bun'' ca frate esti nebun acu ma duc in Nemtia si iti aduc masina ca a ta cu 2-3 mii mai putin.... Concluzia o gasim cel mai usor pe majoritatea forumurilor dedicate fiecarei marci si anume urletele disperate ale adevaratului fraier care a cumparat un cazan ''tzipla si full' la super pomana si care acum baga miile de euro in piesele care ce sa vezi cad una dupa alta...
23 iul 2013, 14:32
+3
3 comentarii 1 puncte
Mare dreptate ai! Daca iti cumperi o masina noua, platesti mai mult la inceput dar in timp platesti doar consumabilele iar daca iti cumperi un cazan sh platesti putin sau foarte putin la inceput dar la fiecare 2-3 luni mai bagi niste bani in el sperand ca nu mai "cade" nimic. Intr-adevar cand vrei sa cumperi o masina si ai 5 sau 6 mii de euro (chiar si mai mult), incerci sa iti gasesti o masina buna si vezi ca pentru banii tai ai putea sa iti iei una cu piele, cele mai bune dotari, etc. la mana a doua iar daca ai opta pentru una noua ar trebui sa dai in jur de 15 - 20 de mii pe putin pentru o masina fara multe din dotarile pe care le-ai putea avea pe o masina sh te gandesti destul de serios sa optezi pentru "cazanel" dar in timp (sau scurt timp) iti vei da seama ca ar fi fost un deal mai bun sa iti iei ceva nou. Vorbesc din proprie experienta, acum 2 ani mi-am luat un bmw 320d "full" si ce bine m-am simtit si ce mandru eram de mine ca l-am luat atat de "ieftin" dar dupa doar o saptamana mi-a crapat turbina, nici o problema am zis, l-am luat atat de ieftin incat nu e o problema asa de mare sa mai bag 20 de milioane in el sa il repar si l-am reparat dar dupa 2 luni mi-a picat si pompa de motorina si de atunci la 2-3 luni tot a trebuit sa mai bag niste bani pe langa consumabile si am ajuns sa imi dau seama ca daca o sa continui sa fac asta raman cu o masina veche care nu imi mai place iar in timp ajung cu costurile destul de aproape de una noua.
23 iul 2013, 14:52
+1
1298 comentarii 3108 puncte
Ca bine zici jur ! Asa e defiecare data pica cate ceva pe una sh oricum ar fi ea ....cu masina noua nu se compara nici una ! Intr-adevar la noi poate e mai greu sa ne luam toti masini noi dar si daca ne luam sh ar trebuii sa fim constienti de toate aspectele astea negative .
23 iul 2013, 15:40
+4
6 comentarii -1 puncte
fiecare e liber sa-si cumpere masina de unde vrea eu personal am achizitionat masinile din DE leam adus eu si nu am avut nici o surpriza ,daca sti sa verifici eviti neplacerile hai sa fim seriosi si in Romania se vand masini tavalite si reparate de 3lei.
23 iul 2013, 17:24
+5
6 comentarii 3 puncte
cum spune colegul...turci sunt cei care detin marea majoritate a percurilor auto din germania.cit despre treaba cu articolul de mai sus sigur este facut de cineva de sus pus ca sa descurajeze piata auto second hand pentru a incuraja piata interna din romania.adica omul sa cumpere rabla de LOGAN.sa fim seriosi...cu banii care ii cere astea pe logan,te duci frumusel in germania si iti ei o masina de o mie de ori mai buna ca rabla de LOGAN.cu carte service si de o mie de ori mai fiabila si mult mai rezistenta decat....loganul.
23 iul 2013, 18:19
+2
209 comentarii 353 puncte
Se vede ca esti un parlit. De cand e Loganul o rabla? Am Logan cumparat nou-nout de 7 ani. Si inafara de capatul de bara de pe dreapta care l-am schimbat in octombrie 2012 si consumabilele nu am mai schimbat absolut nimic la el. Masina merge impecabil si nu are pic de rugina. Asa ca tine-ti gura ca nu ai habar despre ce vorbesti. I-ati tu Mercedes sau BMW la 8500 de euro ca atat am dat eu pe el si apoi suna-ma sa te tractez.
24 iul 2013, 18:30
+10
12 comentarii -5 puncte
fiecare sa isi cumpere ce vrea ,eu unul am luat masina din germania din 99 un opel astra g si nu am avut nicio problema cu ea de 1 an si cv de cand am luato. dak te pricepi nu iti iei teapa ,mai lasatio cu masina noua din romania , 4 tuning scade pe zice ce trece ca ,calitate in stiri pe domeniul auto .da are ea peste 200000 de km da dak motorul si caroseria sunt in stare buna care e problema. te pricepi nu iti iei teapa asa cum visati voi, articolele astea sunt scrise de amatori .
24 iul 2013, 00:32
-1
2947 comentarii 2978 puncte
Cel mai simplu se verifica caroseria cu o FOLIE MAGNETICA. Unde e mult chit, nu tine folia. Articolul are multe puncte adevarate dar sînt greu de reconstruit. Un vînzator auto în Germania îti permite un TEST DRIVE în prezenta lui dar cu siguranta nu-ti da masina s-o ridici pe rampa la DEKRA sa pui un expert TÜV sa ti-o verifice asa ca tot articolul e..... TEORIE. În ceea ce priveste vînzatorul, nu scrie nici unde ca daca e neamt, trebuie sa fie si cinstit iar daca e turc sau alta natie, e samsar sau alt specimen înselator. Poate foarte bine sa fie si invers. Exista mii de nemti magari care-ti trag teapa si-ti vinde SHROTT si destui turci, arabi, români care sînt cinstiti si-ti vînd bijuterii de masini. Cînd cumperi o masina în Germania, trebuie în primul rînd sa te uiti sa fie "Scheckheftgepflegt" adica sa aiba întretinerea la zi conform caietului de întretinere, sa aibe toate stampilele de service la zi si etichetele echivalente în zona motor unde datele notate pe ele sa corespunda cu ce e notat în caietul de întretinere. alt punct e sa fie ERSTE HAND adica MÎNA ÎNTÎI, de la PRIMUL POSESOR. Daca în BRIEF sînt notati mai mult de 3 posesori într-un timp relativ scurt, lasa-te de ea ca-i terminata chiar daca kilometrajul îti arata rulaj mic si e lustruita de-ti ia ochii. Masinile de firma din Germania sînt GUNOI UZAT. Asa ceva nu se cumpara decît pt. dezmembrari si piese de schimb. Ar mai fi multe de spus dar n-am timp sa fac pe ...... redactorul.
24 iul 2013, 01:35
+10
1 comentarii 0 puncte
Haideti sa nu mai actionam toti dupa efectul de turma si sa incercam sa ne desprindem putin de cliseele astea cu "Domne"masina adusa din germania este asa si pe dincolo de la turci ,de la arabi,de la romani..etc..nu are nici o relevanta pe piata auto din Germania ,Olana,Franta,Belgia .Importurile de acest gen reprezinta doar 10-15% din ce importam in totalitate de la ei in materie de masini sh. Ideea e ca multi se lasa pacaliti de zvonuri de acest gen si se inghesuie la poarta targului din Vitan sa ia Loganu" care doar ce l-a scos din garaj un nene mai in varsta ca trebuie sa faca o operatie si are nevoie urgenta de bani...si masina e pe numele unui nepot...(mai brunetel de altfel)...dar care e mai timid asa sa iasa in fata"...deci....despre ce vorbim?... Haideti sa nu mai fim asa naivi ..si sa mai incercam sa vedem si alte parerii nu numai ale celor care stau pe bordura in spatele blocului cu punga de seminte si litrul de cola si toti au fost ei sau cel putin au avut pe cineva in familie care ...frate"..a facut si a dres.. prin europa cu masinile.
23 sep 2013, 21:24
0
Wugu
2 comentarii -6 puncte
Nu sunt de acord cu partea "Masinile de firma din Germania sînt GUNOI UZAT. Asa ceva nu se cumpara decît pt. dezmembrari si piese de schimb.". 99% din masinile care intra in Romania, sunt masini de firma. De ce? Din cauza TVA-ului, care stim cu totii deja motivul. Dupa afirmatia ta inteleg ca toate sunt praf si trebuie aruncate la gunoi.
05 dec 2013, 12:30
-1
4 comentarii 6 puncte
Sall. Se pare ca articolele de aici sant scrise doar asa de a umple spatiul. Incurajam cumpararea masinilor noi din RO,dar cati dintre noi au posibilitatea financiara. O masina lovita si reparata ,de ce sa nu o cumparam,sant bucati de metal care se pot schimba,cred ca de asta au si fost inventate piesele de schimb si reperele de caroserie. O intrebare pentru cel care a scris articolul,si care tind sa cred ca a cumarat din RO un logan nou de care este ffffff mandru,cand o face primul incident o sa repare masina sau o duce la remat,sau nu trebuie sa folosim masinile lovite si reparate din restul UE dar cele din RO da.????????????????????????????? Petin permis din 1997 ,a avut peste 20 auto proprietate personala,multe dintre ele au fost lovite,vina mea ,vina colegilor din trafic,dar dupa reparatie era aceeasi masina ,estetic poate capata un plus,vopsea noua polish etc. Pacat de potentialul acestui site,pacat de timpul pierdut,folositi spatiul pentru ceva util pentru noi cititorii,fara de care 4tuning nu ar exista astazi,sau trebuie sa va aduc aminte cum a luat nastere si cum a crescut???????? Respect si drumuri bune.
24 iul 2013, 02:49
+1
11 comentarii -11 puncte
Multi asa numiti "samsari" stau si citesc stirile de pe 4tuning. Am adus saptamana asta un Opel Vectra B din 1999. A costat 600euro, are TUV valabil inca un an. Am venit din germania in liniste si comfort, la viteze de 130km/h LINISTIT. Are rugina la aripi, se repara, se polisheaza, se vinde la 1300-1400, si omul care o cumpara isi face treaba cu ea. EVIDENT ca mai PICA una alta pentru ca are 14 ani masina, daca doreste domnul cumparator, la banii aia poate sa isi cumpere un SCUTER nou care nu il va duce fara nici o problema 1.000km la temperaturi de 34 de grade, cum m-a dus pe mine masina cumparata saptamana asta. Si saptamanal aduc masini, si pe platforma cat si pe roti. Le repar defectiunile (daca au, si MULTE au, pentru ca AU O VARSTA), si le vand mai departe. Pana acum, din 2005 (cand aduceam masini scumpe, gen Vw Passat, Audi, Vw Golf 4) nimeni nu m-a sunat sa ma scuipe in fata pentru ca le-am vandut masini stricate. Traim in secolul vitezei, nu putem sa controlam toate aspectele vietii, si in nici un caz NU PUTEM face discriminare intre TURCI, ROMANI, NEMTI. Germania nu e raiul pe pamant, nemtii fac multe prostii la randul lor, depinde peste cine ai NOROCUL sa dai. Va rog frumos, si cred ca multi vor sustine ceea ce zic, sa terminati cu asemenea incercari de descurajare a vanzarii de autovehicule second hand aduse din germania. Daca Romania ar fi la nivelul economic al Germaniei, ne-am permite toti sa facem leasing-uri la ultimele modele aparute. PS: Mai bine o masina cu 250.000km in germania decat una cu 100.000 de cand a fost noua, in Romania, circulata pe drumurile noastre de *****, cu motorina apoasa, si cu nesiguranta ca reviziile au fost intr-adevar facute cum trebuie.
24 iul 2013, 13:54
0
11 comentarii -11 puncte
Ar trebui pur si simplu sa terminati cu articolele descurajatoare, sa ne lasati sa ne castigam painea linistiti fara jigniri si afronturi, pentru ca un jurnalist care "sta de vorba" cu oameni care aduc masini, si apoi din comoditatea apartamentului sau redacteaza un articol foarte jignitor si FALS, acel jurnalist nu o sa stie niciodata cum sta treaba pana nu merge in Germania, sa vada de fapt turcii aia ce masini au de vanzare, romanii ce masini au de vanzare, tiganii ce masini au de vanzare...crede-ma acolo daca iti bati joc, nu rezisti cu un parc auto! Se pretinde seriozitate indiferent de originile proprietarului de parc auto.
24 iul 2013, 14:01
-4
4 comentarii 2 puncte
La o masina cu 250.000km te astepti oricand sa cada ceva la ea , iar ce spui tu ca o masina rulata 100.000 km in romania este o masina jalnica te inseli , in acesti km ce ar putea sa cada in afara de articulatii? Care daca stau bine sa ma gandesc nu sunt asa o problema. Ca si idee eu detin un Fiat Linea 1.3 diesel care acum are 83.000 km si merge absolut impecabil nu bate nimic la ea intretinuta ca la carte cu toate reviziile facute cat a fost in garantie la fiat iar acum le fac la un servce multimarca si sincer nu as da masina asta pe nici o masina adusa din germania cu peste 200.000km. Mai am si un Opel in ograda care acum are 150.000km iar anul trecut am investit in el peste 1200 euro si mergea bine masina dar la sevice au descoperit diverse piese care prezentau uzura , masina pana sa bag bani astia in ea nu batea sau sa troncane ceva la ea puteam sa spun ca este "tzipla" dar nu era asa masina. Deci SH din germania eu unul nu cumpar si nici nu as cumpara , mai bine una omorata la noi 100.000 km decat 2-300.000 km prin alte tari. Stai linistit ca nici acolo nu alerga neatul la service imediat cum apare vrun zgomot suspect la masina. Iar ca si idee , de curand ma uitam pe net la masini fabricatie 2005-2009 gen peugeot 307 , ford focus si la noi masinilea astea se invart in jur de 4000 euro cu un kilometraj cuprins intre 150.000- 180.000km , aceleasi masini pe net in germania toate dar toate au peste 200.000 km si acelasi pret , la un simplu calcul scazand si TVA de 19%(presupunand ca o iei fara) cat este in germania tot nu poti aduce masina sa o vanzi in romania la acelasi pret ca in germania , pentru ca te costa drumul cca 500 euro(dus intors , aici intrand si motorina , rovignete etc etc) , numerele de toll cca 100-150 euro(nu mai merge sa vi cu dealea galbene de 5 zile :) ) sau o pui pe platforma 300-350 euro/masina plus castigul tau care sa nu-mi spui ca te chinui prin germania sa castigi doar 200 euro la masina. Articolul este bun pentru cine are
26 iul 2013, 08:06
+1
1 comentarii 3 puncte
Salut , Interesant articol , dar superficial.De regula un brand mai scump ascunde kilometrii reali mult mai bine decat unul mai ieftin. Am avut Audi A4 B 7 din 2008 cu 320.000 km la bord si sincer la interior s-a mentinut foarte bine. Masina are acum 377.000 km si singurele lucruri schimbate au fost comutatorul de lumini si panoul climatronic care s-au jupit , covorasele din fata care prezentau uzura de la tocuri. Am ca masina de servici un Renault Megane 2009 si deja sunt semne evidente de uzura la aproximativ 130.000 km
24 iul 2013, 14:22
+3
1 comentarii 2 puncte
E un articol stupid, caruia i-am citit doar titlu. O masina second hand din Germania cu TUV proaspat luat, cu peste 400 de mii de km, este superioara oricarei masini din romania SH asta sa fie clar, daca in Germania te duci sa cumperi masina de la neamt, si nu de la romani/tigani/turci/arabi, o sa ii multumesti toata perioada de proprietar al masinii. Vorbim nu numai de drumurile de acolo, ci si de mentalitatea neamtului de a conduce masina, si de acel TUV in care daca ai rugina pe aripa nu treci TUVul. Ma refer strict la masini: BMW / Mercedes / Audi chiar si VW, restul nu se pun si nu inteleg de ce ai opta pentru alta marca, in fine, cert e ca daca esti asa sigur de ceea ce ai scris aici, te rog cand te hotarasti sa iti iei un BMW i-ati din Romania cu carte service, istoric tot ce iti doresti si vorbim dupa 10k de km :) sanatate!
24 iul 2013, 20:58
+2
37 comentarii -15 puncte
Daca va intrebati de ce nu mai exista presa in Romania raspunsul este foarte simplu: Pentru ca cei ce scriu presa fac parte din categoria alora de le curge scuipat din gura si se intreaba de ce sunt uzi pe piept. Site-ul asta ca marea majoritate a "presei" on sau offline devine o gluma proasta. Nu intru in detalii tehnice pentru ca dureaza prea mult si oricum sunteti prea prosti sa intelegeti. Daca cine scrie articolele astea doreste sa iasa putin din sfera penibilului vecin cu parodia ii recomand sa mai studieze fenomenul auto ca e pe afara rau de tot. Pacat de site-ul asta ... s-a ales prafu de pe toba ruginita de la masina lovita din Germania.
25 iul 2013, 01:02
-1
24 comentarii 45 puncte
Vreau sa aflu de la "expertii" care recomanda masina noua,cu orice pret,ce solutie gasesc pentru romanul care a strans cu greu 5000 de euro si vrea o masina? Pt ca in categoria asta sunt marea majoritate. Degeaba vorbim aiurea de sume 10.000-15.000 de euro ca aia sunt foarte putini si la banii aia oricare ar fi alegerea,chiar si SH,masina nu are cum sa fie SCHROTT. Noi,romanii cumparam SH,pentru ca,deocamdata asta ne permitem. Chiar si pt mult laudatul LOGAN iti trebuie 10.000,dar daca ai doar 4000 ce te faci? Il cumperi pe bucati?
25 iul 2013, 11:39
+5
24 comentarii 45 puncte
Intradevar, romanul este rezultatul imperecherii dintre un volan si un schimbator de viteze! Daca nu ai bani de masina noua sau ceva de calitate poti sa stepti sa mai strangi pana iti permiti ceva adecvat si nu sa te repezi la primul junghi pe care il intalnesti! Si ca tot o dau "samasarii" aici ca nu isi pot face treaba si ca de fapt ei sunt niste sfinti, ia incercati o excursie pana in Dortmund (ales aleator) si numarati cate scrie sunt transportate vai mama lor pe platforma, numarati cate junghiuri indoite cu fete de romansi la volan au cap compas Romania.... Am vazut si nemti cinstiti (parcuri mici) care vand masini dar am vazut si turc care m-a sunat cu o ora inainte de a ajunge la el sa imi spuna ca masina are 1000 euro in plus ...... Ca fost "samsar" pot sa spun ca sunt multe masini bune de cumparat la mana a doua chiar si a treia dar alea au pret mult mai mare decat pretul cu care se vinde acea masina in Romania! Ca fost "samsar" cautam masini lovite usurel sau rostogolite, le reparam la cine stie cine si erau la vanzare la pret de..... in zona mea toti fac asa din pacate.... Dar mai este o categorie, cei care aduc masini la comanda si pe care le cauta cu clientul si cand au stabilit ce cumpara au sunat impreuna si omul a mers ata glont dupa ea ...... P.S. In momentul de fata nu am masina si nici nu imi trebuie, am descoperit avantajul transportului in comun......
26 iul 2013, 19:25
+1
UGA
19 comentarii 27 puncte
hmmmm cred ca s-au suparat toti samsarii...:)))) pe langa cele enumerate mai sunt si cele aduse fara tva..si care sunt vandute in Romania prin "evitarea" platii acestuia Eu unul cred ca 1 din 10 masini aduse din Germania sunt......corecte. Pentru un viitor propietar de masina din Germania...cred ca cel mai bine e sa se suie impreuna cu "samsarul" in masina...sa caute masina impreuna cu acesta...acesta sa-l sfatuiasca privind starea masinii si daca e ok sau nu si pentru asta sa perceapa un comision...cred ca nimeni nu are ce sa reproseze acest aspect..e ca un consiler.
25 iul 2013, 14:55
+4
1 comentarii 1 puncte
Puteti citi si acest articol interesant http://www.viata-libera.ro/economie/43718-galati-viata-libera-masini-second-hand-germania-samsari
26 iul 2013, 15:32
+1
81 comentarii 121 puncte
Toata chestia asta e o loterie ,chiar si la masini noi poti sa ai multe surprize si chiar de la firme cu renume! NOROCUL TI-L FACI ....DAR NUMAI INTR-O ANUMITA MASURA !
26 iul 2013, 15:43
0
501 comentarii 1117 puncte
Eu nu mai intru pe site-ul asta. Asa va sfatuiesc si pe voi. 1 articol bun din 10, titluri corecte ffff rar, greseli peste greseli chiar si de scriere. Pentru cei cu 4 clase, uitati de germania, mergeti in anglia ca acolo umbla cainii cu covrigi in coada, la fel si-n romania. Articolul asta e o prosteala pentru soferi incepatori care n-au avut nici un interes fata de masini pana acum... Majoritatea masinilor SH din orice tara au probleme. Luati 20 de anunturi de pe net si mergeti sa vedeti (cu verificari) masinile care sunt super laudate si cu poze profi. Dupa aceea sa ma anuntati daca e vreuna din ele fara vreo problema sau mai multe. Mi s-a luat de pierdut timp si bani aiurea cu toti vanzatorii care o incearca in nesimitire sa-si vanda rablele. Pana si masini de 2-3 ani au probleme sau au avut accidente mai serioase...
27 iul 2013, 13:32
0
adryancrystyan
42 comentarii 41 puncte
Este unul dintre cele mai proaste articole scrise pe 4 tuning. Nu sunt deloc de acord.
28 iul 2013, 00:39
-3
1 comentarii -1 puncte
bbbogdannn Spune adevarul si mare stima din partea mea. Din cauza acestor articole scrise de unul si altul care nu este in domeniu dar se interseaza sau aude numai prostii nu o sa se mai vanda multe masini de acul incolo. Nu este singurul articol de acest gen si oamenii sunt foarte ingrijorati cand vine vorba de achizitioanare de masina sh. Stiu asta pentru ca si eu ma ocup cu masini aduse din Germania''samsar pentru unii care le place sa rosteasca acest cuvant dar poate se uita in dictionar sa vada defapt ce inseamna cu adevarat acest cuvant''si vad oameni speriati cand se uita la o masina adusa chiar daca aceasta arata bine. O sa va povestesc cu lux de amanunte ce se intampla cu adevarat pentru ca am intalnit fel de fel de oameni si de situatii,iar cand vine vorba sa intri in contact-dialog cu oamenii este foarte complicat in mai toate domeniile. Omul vine,se uita,ii place dar are o retinere ca de ce arata masina asa de bine si apeleaza la binecunscutul ''TESTER''. Din moment ce ajungi la ''gastile''din reprezentanta treaba este foarte proasta pentru ca masina ajunge deja la niste teste ca si cum ar verifica o masina noua.De multe ori spun ca are masina niste hibe de iti vine sa ii dai foc iar adevarul este cu totul si cu totul altceva.Faceti un ''TEST'' cu camera ascunsa daca tot va luati de ''samsari''in reprezentanta oarecare adica o marca anume sa zicem Skoda.Mergeti la TEST bagati masina spune+ti ca vreti sa o verificati pentru cumparare si dupa verificare o sa va dea o foaie scrisa cu ce are masina si cati bani bagati in ea si o sa aveti o mare Surpriza.Acea Surpriza o sa o aveti daca mergeti in alt oras tot la reprezentanta Skoda care am dat exemplu si cereti la fel verficare pentru cumparare si o sa vedeti ca da cu virgula.Da cu virgula inseamna ca nu o aibe aceleasi defectiuni ci cu totul altele fapt care din start demonstreaza ca ati dus masina la ''Gaste''.Cea mai mare hotie este defapt in Reprezentante deoarece daca gaseste un defect la masina
19 mar 2014, 17:47
-1
ionnn
2 comentarii 1 puncte
Efectuez transporturi in Germania pentru adus masini cu urmatoarele facilitati: 1.deplasare la adresa ,daca aveti o masina gasita pe net. Pentru accesare siteuri auto ,pe plan local ,am net de la Aldi talk. 2.deplasare pentru achizitionare de numere provizori si asigurare 3.Pentru a pleca acasa si cu ceva in portbagaj , sambata si duminica deplasare cu masina mea la targurile din zona pentru cumparaturi. Alte detali :transportul se face un microbus Mercedes mixt ,4 persoane plus sofer ,in spate spatiu pentru bagaje ,dormit aragaz, sunt vorbitor de limba germana .Un exemplu de traseu de aproximativ 1600km ,intrare pe la Pasau ,se urca prin orase pana la Breman si se coboara pe alt traseu inapoi la Pasau ,se poate face si un traseu in functie de ofertele gasite pe net,dar este imposibil ca ,clientul sa nu gaseasca dupa 1000 si ceva de km masina dorita , in conditile in care nu vom folosi autobahn si vom merge doar prin localitati. Pret persoana 270 /eur , in limita a: 0 -1600 km parcursi pe teritoriul Germaniei .In aceasta marja de km ,se pot face cautari si in Olanda. Pentru rentabilitate deplasarea se face cu 4 clienti.Pentru cine nu se grabeste ,exista posibilitatea sa va insotesc la intoarcere , bineinteles dupa ce toti clienti au cumparat masini. Contact Paun Ion 0732422211 Oferta se completeaza cu urmatoarele facilitati: 4.Transport catre Germania Belgia, Olanda autoturism pe platforma (pentru romani care lucreaza in aceste tari si vor sa foloseasca acolo masina personala ,inmatriculata in Romania ) 5.Transport autoturism pe platforma , ruta Germania ,Belgia,Olanda-Romania. Platforma folosita poate transporta o singura masina.
11 iul 2014, 18:18
-1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »