Test Drive Opel GTT: Astra Sedan, masina corecta si fara compromisuri Test Drive 31 Iulie Test Drive Opel GTT: Astra Sedan, masina corecta si fara compromisuri
Toate comentariile (38):
3 comentarii 17 puncte
Foarte interesanta masinuta...daca as avea banii necesari,cred ca m-as baga la asa ceva
31 iul 2013, 12:01
+16
dragoskca
12 comentarii 8 puncte
astept un test drive cu opel astra 2.0 cdti ,detin un opel astra j model 2012 1,7 cdti si sunt foarte multumit de el
01 aug 2013, 13:53
+4
Rares.nebunul
3 comentarii 3 puncte
am un astra d-asta doar ca e break si sunt multumit de ea cu motorizarea 1.4turbo 140cp
03 aug 2013, 21:28
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Amice, numai prin faptul ca incepi prin a compara o masina de volum din clasa medie, care se adreseaza unor anumiti clienti, cu Mercedes si BMW, ma face sa nu mai citesc restul mesajului tau. Esti cunoscator, se vede.
05 aug 2013, 12:56
+2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Eu unu as alege Octavia 3, 1.8 tsi de 180 de cai chiar daca este putin mai scumpa. Am condus Octavia 2 facelift 1.8 tsi de 160 de cai si am fost foarte impresionat si avand in vedere ca noul model este mai puternic si in primul rand mai usor clar as opta pentru Octavia 3
04 aug 2013, 12:02
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
46 comentarii 125 puncte
@Cosmin Adrian Octavia este din clasa Insigniei...daca vrei sa faci comparatia trebuie sa o faci cu Skoda Rapid ;)
05 aug 2013, 00:23
+8
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Octavia este facuta pe platforma de Golf prietene, acelasi sasiu numai ca arata carcasa altfel (chiar si motorizarile sunt la fel in proportie de 90%). Si golful este in clasa cu astra, focus si asa mai departe. In concluzie Octavia este in clasa cu Astra Sedan, cu Focus sedan, chiar cu Jetta (o idee iti faci uitandu-te si la preturi ca sunt asemanatoare la modelele enumerate mai sus) Insignia este in clasa cu Superb, Passat, Mondeo. Si Skoda Rapid de care zici este in clasa cu Loganul, Peugeot 301
05 aug 2013, 16:58
+4
alehandro69
70 comentarii 7 puncte
Octavia 1 a aparut in 1996 si sasiul era de la Audi A4,dar combinat cu suspensiile de la Golf..ca sa mai reduca din costuri...
06 aug 2013, 18:21
-4
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Octavia 1 a fost facuta pe platforma de Golf 4, Octavia 2 pe platforma de Golf 5 si Octavia 3 pe platforma de Golf 7. Aia ce zici tu adica A4 se numea platforma A4 sau PQ34. Se pare ca ai auzit de wikipedia, dar nu stii sa o folosesti. A4 (PQ34) A4 platform cars (Typ numbers in brackets): Audi A3 Mk1 (8L) Audi TT Mk1 (8N) VW Golf Mk4/VW R32 (1J) VW Bora/Jetta IV (1J) Shanghai-VW Lavida VW New Beetle (1C/1Y/9C) SEAT León Mk1 (1M) SEAT Toledo Mk2 (1M) Škoda Octavia Mk1 (1U) adica platforma de A3 sau Golf 4
07 aug 2013, 18:47
+5
alehandro69
70 comentarii 7 puncte
codul 1U pt Skoda Octavia,reprezinta doar tipul masinii,din perioada de productie.. Contents [hide] 1 First generation (Typ 1U; 1996–2004) 2 Second generation (Typ 1Z; 2004–2013) 3 Third generation (Typ 5E; 2013–) Octavia 1 a aparut in 1996 iar Golf IV mai tarziu in 1999 la 24 de ani,totusi..Adi realizezi ca nu avea cum,sa fie Octavia facuta dupa un model care s-a lansat,abia dupa 3 ani.. Eu am confirmare de pe Wikipedia,la cunostintele mele deja acumulate,inclusiv in atelierele auto.. Inginerii de la Mlada Boleslav cu nemtii,au incropit Octavia din tot ce avea VW,Audi mai bun..si fiabil...adica suspensia cu mici modificari la pozitia arcului si telescop,adica,asezate separat,in locasuri..doar la puntea spate,a fost luata de la Golf III,iar sasiul de la Audi A4(model 1994)...si dupa ce au avut succes pe piata... au lansat Golf IV,care si azi e apreciat de cunoscatori.. Motorul TDI de pe Octavia 1,de 90 cp,este de tip 1Z,cu pompa si injectoare mecanice,care a aparut in 1992 si daduse deja testul rezistentei,si a fost utilizat,pe toate modelele Vw..cu imbunatatiri la partea electronica.. pana in 2004 Iar Octavia II este,fabricata in paralel cu Golf V...impartind cam aceeasi platforma..insa la Octavia III sunt mari diferente,fata de Golf devenind ruda mai saraca,si mai accesibila la pretz...Adica are componente de la Passat B6,model lansat,in 2006,avand tone de piese pe stoc..si din pacate Vw nu mai este ce a fost odata,devenind cu exceptia Audi si Lamborghini,o marca pur "comerciala",axata pe profit..pe spatele clasei de jos si mijlocii a populatiei... Daca mai doresti sa ma contrazici astept argumente,si mentionez ca eu am studiat foarte bine inca din 1992,pe viu... evolutia Vw(Seat) ...apoi..in tandem cu Skoda..
08 aug 2013, 01:08
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Eu nu ma refeream ca prima oara a fost Golf 4 si dupa Octavia 1, m-am referit la faptul ca sunt pe aceiasi platforma cele doua modele, si Octavia 1 s-a produs pana in 2010 si a mers in paralel cu Octavia 2 multa vreme, tin minte ca in 2008 cand m-am sa imi iau masina era in showroom si Octavia 1 si Octavia 2 (Octavia 1 denumita atunci Octavia Tour). Toate cele bune
11 aug 2013, 11:45
+1
39 comentarii 34 puncte
Bine spus!
07 aug 2013, 22:43
+1
iordantonio
66 comentarii 33 puncte
E bun raportul performante, calitate, pret , eu am 1.4 T hatchback.
06 aug 2013, 15:00
+1
165 comentarii 142 puncte
O masina foarte cautata de romani, peste 5-6 ani, pentru ca majoritatea cauta Opel doar SH (parca doar Opel...). De acord in mare cu opinia autorului, insa atat cei 180 de cai, cat si consumurile mentionate mi se par exagerate, pentru bugetul familial si conditiile de trafic romanesti! Probabil ca ar fi de preferat un 1,4 turbo care poate oferi un 120 de cai (scuze, nu cunosc oferta Opel, nu ma intereseaza marca...). Altfel, masini aratoase, si Astra si Insignia, de la o firma falimentara, scapata de nemti si americani cu eforturi majore, dar fara succes de piata (ma refer in special in Romania, nu te "lovesti" prea des pe sosele de ele...)... Va rog sa nu dati cu pietre, gusturile nu se discuta, si asta e parerea mea! Totusi, as oferi o bila alba pentru cutia in 6 trepte, insa daca si in conditia asta consumul este de 8,5 % afara, nu vad unde e avantajul?! Poate etajarea nu e cea mai potrivita...
06 aug 2013, 16:41
0
165 comentarii 142 puncte
06 aug 2013, 16:42
+1
iordantonio
66 comentarii 33 puncte
Modelele anterioare de Astra predomina pe sosele, peste cativa ani la fel vor fi si cele din noua generatie, J. Vor intra valuri de Astra si Insignia SH si piata va regla pretul, facand aceste masini cele mai convenabile. Motivul cred ca e pretul ceva mai mic decat concurenta, chiar si la SH si in acelasi timp fiabilitatea lor. La mine la 1,4 turbo, 140 CP, 10000 Km , in mare-neforjata, scrie Average consumption 8,1. Afara ia 5,6-6,3. Si taxele , deloc de neglijat, sunt mici. Vreti performante si forja, la bani multi, luati ...alte marci, stiti voi ce!
06 aug 2013, 22:02
+2
165 comentarii 142 puncte
Average consumption inseamna consum mediu, si daca asta e 8,1%, iar afara e de 6 (tot pe medie), inseamna 10 % in oras. Acum, depinde cat e "afara" si cat "in oras", procentual, parcursul tau. Pare un pic cam mare...
06 aug 2013, 23:30
-2
iordantonio
66 comentarii 33 puncte
E normal la mers predominant in oras plus drumuri de munte si cu greutate, plus aer conditionat pe automat mereu, plus motor nerodat. Cartea da 4,7 sfara si 7,9 urban, dar masurate in conditii ideale, realitatea insa difera.
07 aug 2013, 06:31
+1
165 comentarii 142 puncte
Nu inteleg de ce toata lumea da vina pentru consumuri mari pe saracul AC, si cu atat mai putin cand e si automat?!?!? Poate doar daca ati cumparat un motor "economic" de 1,0 sau 1,2, aspirat... Din experienta personala, si am mai spus-o, consumul la caldura excesiva, cum e zilele astea, dar a fost si mai rau, cu 40-42 la umbra, mi s-a ridicat de la 4,0-4,2%, la un 4,4-4,5% (consum mediu), ceea ce inseamna intre 5 si cel mult 10% (vorbesc de un 1,6 tdci de 90 de cai). Climatronicul porneste si se opreste in functie de temperatura setata, deci sarcina suplimentara pe motor apare si dispare, spre deosebire de AC, care merge permanent cat timp butonul este apasat! Doar daca nu l-ati setat la 16 grade, si atunci merge intruna...
07 aug 2013, 07:22
-1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Ce spui tu este partial adevarat. La AC toata lumea selecteaza rece blana si modifica doar ventilatia, la clima automata se modifica atat cat de rece sa fie aerul cat si ventilatia, dar tie nu iti decupleaza niciodata complet. Adica nu porneste si se opreste cum zici tu (si cum cred multi), el doar isi modifica parametrii de functionare. Si iarna dc lasi pe auto el o sa functioneze la treapta cea mai mica amestecandu-se cu aerul cald si asta ca sa il usuce (pt ca orice aer conditionat usuca aerul), de aceea nu ti se aburesc geamurile cand este pe auto la clima si cand este pe econ ti se pot aburi
03 oct 2013, 15:41
+2
165 comentarii 142 puncte
Foarte corect ce spui, eu nu m-am exprimat corect...
03 oct 2013, 17:59
+1
17 comentarii 39 puncte
Aoleu ce interior urat...
09 aug 2013, 19:26
-2
1 comentarii 3 puncte
imi place ca cei de la opel au evoluat
09 aug 2013, 20:24
+3
alehandro69
70 comentarii 7 puncte
Am studiat motorul 1,6 SIDI de 170 cp,si din datele tehnice,prezentari.. pare exceptional,cu un consum mixt de 5-6 litri/100 km,in plus e dotat cu 2 lanturi care sunt garantate pe viata... http://www.youtube.com/watch?v=PMkynfmfspM http://media.gm.com/content/media/ro/ro/opel/news.detail.html/content/Pages/news/ro/ro/2013/opel/05_07_Astra_16_SIDI_Turbo.html
10 aug 2013, 00:54
+2
diclatu
597 comentarii 55 puncte
In Germania Opel e un gunoi. Si pt mine e la fel.
10 aug 2013, 01:27
-2
19 comentarii 41 puncte
D'aia le cumpara nemtii in draci de noi...ca sunt gunoaie...si d'aia se aduc sute/mii in Ro (dupa ce le mucifica neamtzu...) si le cumpara romanii in disperare... Unii romani (multi de altfel), pt mine sunt gunoaie...
10 aug 2013, 10:54
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
alehandro69
70 comentarii 7 puncte
Valicris...ai doar partial dreptate...pt ca unele masini mai vechi,au fost construite cu mai mult cap si deosebit de fiabile,rezistente..plus ca mege piata de piese,inclusiv dezmembrari,iar mecanicii au loc de cinste.. Eu mi-as dori,pt serviciu si munca, un Golf IV din ultima serie,facuta in 2006 de 131 cp,Tdi PD care are pana in 200 km la bord...si te asigur ca e mai bun decat orice generatie ulterioara,iar intretinerea si piesele sunt ieftine..mai ales ca din marca VW e plina piata de produse si tot ce vrei.. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/vw-golf-variant-1-9-tdi-exp-eur-3-782-neu-ulm/182694969.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=195&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14%2C55&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=73&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=95&maxPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2006-01-01&transmissions=MANUAL_GEAR&export=ALSO_EXPORT&categories=EstateCar&doorCount=FOUR_OR_FIVE modelul de mai sus are 101 cp dar se poate cu o mica investitie numai in spftul calculatorului duce la 131 cp
10 aug 2013, 17:36
-2
iordantonio
66 comentarii 33 puncte
Ca posesor al marcii si eu ma simt jignit ca, conduc un "gunoi"; cum ar fi sa etichetez "cazanele de cocalari" (marcile care incep cu A si B), in loc de pareri obiective.
10 aug 2013, 17:03
+2
diclatu
597 comentarii 55 puncte
Nu trebuie omule sa te simti jignit(cred ca faci referire la remarca mea) pt ca fiecare isi cumpara ce vrea sau ce-si permite. La fel trebuie sa ai respect pt altii care conduc dacia sau mai stiu eu ce pt ca poate si ei ar vrea sa mearga in Bentley. Eu vorbeam de masini strict,sunt oameni deosebiti care conduc Trabant din pasiune sau din saracie,nu conteaza,lumea trebuie sa trateze pragmatic comentariile despre masini si sa nu asocieze masina cu omul si sa nu jigneasca oamenii in funtie de masina condusa
10 aug 2013, 18:58
+1
iordantonio
66 comentarii 33 puncte
Asa ar trebui sa fie intr-o lume ideala si civilizata, dar azi la noi esti catalagat in functie de ce pantofi sau haine porti, daca sunt de firma sau chinezarii din Obor, tzoapele eticheteaza orice femeie dupa rochite si posetute, in general parvenitii te evalueaza ca om, din pacate, in functie de ce fel de masina conduci. Eu am avut in timp mai multe masini, uneori si doua in acelasi timp, iar in Opel m-am simtit bine si n-am avut probleme; acesta e al treilea Opel. Pot spune ca nu-i nici ieftin, nici scump, a fost luat de nou (peste 21000E pretul de catalog, plata cash, cu care puteam sa-mi iau orice alta marca premium, dar la second hand, daca vroiam sa epatez). Nu sunt fan Opel, poate e o masina banala, dar o consider confortabila si cu un bun raport calitate-pret. Oricum nu-i "gunoi" si eu nu as cataloga astfel nici o alta masina, chiar daca personal mi-ar displacea.
11 aug 2013, 19:03
+1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Opel sunt masini mai ieftine si in general construite mai rau decat BMW/AUDI/Mercedes.Nu e vina propietarilor ci a constructorului.... E cam si cum iti iei un Nokia copie dupa Iphone....degeaba e mai bun ca sigla inseamna tot,daca ne place sa nu...asta e adevarul,mai ales in Romania. Cazane sunt orice masina veche care se dezmembreaza pe strada...fie ea Logan,BMW sau Porsche.
03 oct 2013, 12:43
0
neymar
423 comentarii 244 puncte
Foarte bune masini sunt opel cele mai raspandite in Romania cel putin la tot pasul vezi opeluri , piese ieftine , foarte fiabile , confort in mers excelent ,nu stiu daca modelele noi o sa fie la fel ca cele vechi la fel de raspandite cu piese la fel de ieftine si la fel de fiabile...
10 aug 2013, 20:35
+5
alehandro69
70 comentarii 7 puncte
Ai dreptate..la modele noi te rupe factura la manopera si piese...insa peste 5 ani scade,sub jumatate di pretz.....iar la fiabilitate vb dupa 100 mi de km.Eu cel putin sunt entuziasmat de inginerii Opel in privinta 1.6 SIDI de 170 cp,deoarece consuma relativ putin,la cat ofera,si are distributie pe lant foarte gros.. http://www.youtube.com/watch?v=PMkynfmfspM
10 aug 2013, 21:32
+3
165 comentarii 142 puncte
Nu inteleg cum poate scadea factura la juma din pret dupa 5 ani?! In 2007, factura pentru consumabile (filtru motorina, filtru ulei, ulei de motor - de regula ARAL, filtru aer) ma costa cam cat ma costa si acum, adica intre 500-550 lei, cu TVA! Se ieftinesc piesele, sau lucreaza mai putin mecanicul...?! La Ford, de exemplu, pentru ca am trecut de curand prin service, la Focusurile cu noua tehnologie pachetul de consumabile costa chiar mai putin cu circa 100 de lei decat cele din vechea generatie (la receptie este afisat un panou cu tarifele pe marci si tipuri de motor). Sau asa e la VW?! Anunturile din presa cu discounturi de 20 % la reviziile pentru masinile mai vechi de 4 ani (cum a fost deunazi la Opel si Peugeot, posibil sa mai fie...) sunt mai degraba consecinte ale lipsei de clienti din ateliere, iar lucrul asta trebuia sa se faca mai demult! Cum din vanzari de auto noi nu se mai fac cifre mari la profit, logic era sa faci totul in a-ti apropia fostii clienti, care oricum nu se mai gandesc sa schimbe masina dupa 4-5 ani, cum se mai obisnuia acum 7 ani... Cine a facut treaba asta, are de lucru; altii, ma mir cum de mai exista... Despre fiabilitatea unui produs, chiar si auto, se poate vorbi doar dupa macar 2-3 ani de existenta in piata. Problema sta in faptul ca, desi declarativ auzim peste tot de sisteme de calitate, produsele sunt facute sa dureze cat mai putin, din dorinta de a stimula consumul. A face asta in conditiile in care puterea de cumparare a scazut dramatic (si nu vorbesc doar de Romania aici...), inseamna pierdere pe termen mediu si lung! De exemplu, am observat mai intai la una (VW Passat, 2007), apoi fiind mai focalizat, si la alte cateva masini identice, pasajul rotilor spate cu rugina pronuntata! Si recent si la un Opel Corsa, 2006... Sa zicem (desi nu e cazul...) ca Opel-ul e o masina mai de buget, insa Passat-ul are alte pretentii, masina pentru companii, la nivel executiv, cu pret si dotari pe masura - consider inacceptabil asa ceva!!! Si a
10 aug 2013, 22:28
+2
alehandro69
70 comentarii 7 puncte
Hai sa le luam pe rand...in 2007-2008 au explodat preturile ...se stie de ce..iar imobiliarele acum au foarte mari scaderi...care se si mentin..Comparativ la auto un model din 2007 ..acum,valoarea a scazut la mai mult de jumatate..insa unii,smecheri de la ateliere isi mentin preturile cat pot la manopera si piese...Masinile nu mai sunt fiabile ca altadata si concurenta pe piata se va simti acerb peste 5 ani..cand va reveni piata de vanzari masini noi..
10 aug 2013, 22:47
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »