Cat de important este un test-drive cand vrei sa-ti cumperi o masina noua? Ghidul soferului 2 August Cat de important este un test-drive cand vrei sa-ti cumperi o masina noua?
Toate comentariile (9):
281 comentarii 304 puncte
Mda adevarat dar ce te faci daca ai de ales intre Toledo si Rapid sau Ibiza si Fabia , sau Passat si Exeo sau Sciroco si Leon ?
03 aug 2013, 09:04
-1
131 comentarii 292 puncte
Daca din punct de vedere tehnic sunt 2 masini la fel o vei alege pe cea care arata mai bine,mai agresiva,sportiva sau depinde ce cauti la ea sau dupa marca (ai auzit tu ca are serviceuri mai ok).
03 aug 2013, 12:42
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Exeo e pe platforma de A4 din cate stiu eu, dar in fine conteaza mai putin parerea mea este ca multi dintre cumparatorii din Romania nu aleg motorizarea corespunzator, multi facand greseala de a alege motorizari mici gandind ca va avea automat un consum mic, lucru care este total neadavarat in multe cazuri. In orice caz as alege motorizari turbo, atat la benzinar cat si la diesel (care oricum sunt numai turbo in momentul asta). As lasa cat mai in spate motorizari de genu 1.4 sau 1.6 16v sau chestii de genu care au cuplu in tavan si consum maricel
04 aug 2013, 11:41
+1
281 comentarii 304 puncte
Pai cat de ******* sa fii sa-ti cumperi masina noua cu motor MPI si oricum nu se mai pun motoarele astea pe masini cel putin pe VW , Seat si Skoda sunt doar TSI si TDI ! cel putin cel de 1.2 este ffff tare. Am testat pe ibiza , ii super in treapta 2 pe la 4000 - 5000 RP/M am 80 KM/H.
04 aug 2013, 15:43
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Pe Fabia inca exista 1.2 htp de cai, 1.2 mpi de 75 de cai pe Rapid, de la Opel 1.4 16v si asa mai departe
04 aug 2013, 16:46
0
Philophobic
205 comentarii 347 puncte
Probabil unul din cele mai utile articole de pe 4tuning. O corectura, totusi: "Un test-drive la o reprezentanta este GRATUIT", fara "a". Personal, pot spune ca am cumparat masina fara sa o testez si apoi a trebuit sa scap de ea pentru ca nu imi placea deloc cum se conducea. Intr-adevar unele ti se potrivesc, altele nu. Iar test-drive-ul e singurul mod de a afla dinainte cat de bine raspunde masina la comenzi, daca vine ca o manusa sau daca se lupta cu tine si nu vrea sa asculte.
05 aug 2013, 08:55
+2
165 comentarii 142 puncte
Daca criteriul important e ca prinzi 80, intr-a doua, la 5000 de ture, nici nu trebuie sa analizezi prea aprofundat, nu te va tine prea mult! Cand vad comentarii de genul "pe mine ma tin placutele 25000km, pe tata l-ar tine 100000..."e clar ca sunt facute de un birjar, nu de un proprietar, incantat de propria achizitie, pe care o are de platit X ani. La astfel de conducatori auto intrebarea este cat de mult, in timp si spatiu, dureaza pana la capul de pod... Rugati-va sa nu fiti prin preajma cand pierde controlul masinii sau intra intr-o depasire fara asigurare... Referitor la necesitatea unui test drive, e clar ca e nevoie sa vezi daca te si simti bine in timp ce o conduci, nu doar sa te bucuri ca o ai in parcare! Daca orgoliul e mai puternic, sau conteaza mai mult parerea altora, nu mai irosi timpul tau si al reprezentantului de vanzari...
06 aug 2013, 17:55
+1
georgemarinescu
19 comentarii 130 puncte
In 2 cuvinte: cred ca sa faci un drive test cu masina inainte sa o cumperi e la fel de important ca si sa te culci cu viitoarea nevasta inainte de nunta!
11 aug 2013, 12:00
+1
1 comentarii 0 puncte
Din pacate pentru noi romanii nu conteaza atat de mult fiabilitatea unei masini ci doar pretul de achizitie ( pentru multi dintre noi ) . Pentru ca asta e puterea financiara pe care o avem . La fel nu conteaza nici dotarile ce tin de siguranta noastra ci cele ce tine de fite . Am ramas uimit vorbind cu o domnisoara acum 3-4 ani cand mi-a spus ca si-a luat o anume masina pentru ca avea bare in usi . Wow . Si mai ales nici costurile de intretinere in sau after garantie nu ne intereseaza ci culoarea , cati cp are sau ce brand este . Inca ne luam masini pentru ca sunt masini nemtesti dar totodata gasim masini cu preturi de achizitie mai mici , garantie mai mare , mai dotate si cu costuri de intretinere mai reduse decat 'nemtoaicele' . Ca sa revin la drive test si sa ma laud , m-am programata la drive test insa nu l-am facut fie pentru ca plecase x din conducere cu ea fie pentru ca era data altcuiva fie pentru ca ... in loc de drive test mi-au livrat-o pe a mea :D Oricum ma programasem la drive test dupa ce achitasem avansul + ca masina de drive era diesel iar eu luam benzina . Totusi inainte de a ma decide ce masina imi iau am stat 2 luni pe forumuri incercand sa gasesc masina cu cele mai putine probleme in primii 50000 km . Si daca tin cont de faptul ca in afara de consumabile si 2 capete de bara + o curea am nu am schimbat altceva in 48000km cred ca am gasit-o . Chiar ma mandresc cu asta insa ca sa revin asupra ideii de inceput , nu avem o cultura auto adecvata . Din pacate . Cunosc pe cineva care vrea masina noua dar ... aia nu-i place pentru ca nu pare spatioasa , aia ca nu e de nivelul de pret pe care-l vrea ... dar nici la drive test nu vrea sa mearga :( Cunosc oameni care si-au luat masini scumpe cu motoare mici si carora le-am zis : iti place puterea , vei regreta . Drept urmare au mai bagat cateva mii de euro in ele .
03 sep 2013, 14:09
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »