Test Drive Nissan 370Z: ziua cea mai lunga Test Drive 4 Septembrie Test Drive Nissan 370Z: ziua cea mai lunga
Toate comentariile (45):
3 comentarii 7 puncte
„La 52.290 Euro cu TVA cat costa Nissan 370Z, nu ai ce alt roadster sa-ti cumperi. Acesta e cel mai ieftin.” Păi și Mazda? Sau MINI?
22 aug 2013, 16:42
+2
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Acelea sunt alta clasa: atat ca motorizare, cat si ca dimensiune / pret / dotari. Exista si clase superioare, cum ar fi "spyderele" italienesti. Nu bagam totul la gramada. Insa cu Nissan intra Porsche Boxster, Audi TT, BMW Z4 si inca ceva japoneze. Chiar si viitoare GT86 cabrio cand va aparea.
22 aug 2013, 16:50
+6
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Sa imi arati si mie Mazda sau Mini cu motor de 320 de cai
28 aug 2013, 15:05
+1
j0k3r_E30
862 comentarii 2339 puncte
din lateral cu plafonul ridicat aduce putin cu opel speedster sau poate doar m-i se pare mie
22 aug 2013, 17:08
-3
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
mazda rx-5, honda s-2000 - Mare pacat ca aceste masini fiabile si jucause nu se mai fabrica !!
22 aug 2013, 19:32
+6
liviuv
181 comentarii 396 puncte
Mazda RX-5? Vrei sa zici RX-7 poate
24 aug 2013, 15:27
+5
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
RX-7
26 aug 2013, 11:13
+2
georgemarinescu
19 comentarii 130 puncte
Sincer, in ceea ce priveste Mazda RX-7 nu sunt de acord cu tine, motorul rotativ mi se pare mai degraba friabil decat fiabil. Dar da, S2000 cred ca e reperul pe segmentul roadsterelor, iar second, cu un pic de noroc si multa munca de cercetare cred ca vei gasi un raport calitate/pret imbatabil. Parerea mea :)
29 aug 2013, 15:02
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
vladpop
310 comentarii 343 puncte
pe foaie nu prea, pe strada exista multe variabile!
23 aug 2013, 10:41
+3
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
soferul e clar ca face diferenta
23 aug 2013, 11:18
+4
24 comentarii 34 puncte
:)))) traiasca NFS !!
24 aug 2013, 13:56
+3
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
dyno 310cai si 330lb/tq care e mult mai mult ca Nissanul.Omul avea inca o persoana in masina si eu eram singur.Aveam si cauciucuri de 275 fata de cele de 225 din fabrica. Inca un lucru care SIGUR te-ai gandit....(lol) este ca la o transmisie automata se pierde 5% mai mult ca si la o cutie manuala,adica 32 de cai,deci ar avea echivalentul la 290cai manual. Si da intradevar la atita putere si un V8 sub capota se simte ca in NFS;)
27 aug 2013, 00:09
-3
24 comentarii 34 puncte
delirezi !!...wikipedia is your friend!! nissan 370z : http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_370Z The 0–60 mph acceleration times are as follows: Nissan 370Z Coupe: 4.6 seconds[32] Nissan 370Z Roadster: 4.9 seconds[33] putere : 370Z (Europe) 2009— 3,696 cc (226 cu in) V6 (VQ37VHR) 331 PS (243 kW; 326 hp)@7000, 366 N·m (270 lb·ft)@5200 BMW 540i e39 : putere : 540i 210 kW (286 PS; 282 bhp) @ 5400 440 N·m (320 ft·lbf) @ 3600 0–100 km/h 6.0/6.3 sec (MT/AT) 1996–1998 deci puteai sa ai ca la Viper si 355 pe spate cu tot cu V8-u tau si apropo bmw 540i e39 are 1630 kg http://www.thecaryoudrive.com/ro/17193860b3 in schimb nissan 370 z are 1525 kg http://www.thecaryoudrive.com/ro/17967824c4...deci tu cu o masina cu mai putini cai,mai multe kg,mult mai multi ani de uzura deci fara sa sti daca iepele alea mai sunt toate vii ai reusit sa faci o masina noua,mai usoara si mai puternica....
27 aug 2013, 01:15
+2
45 comentarii 161 puncte
Probabil 370z-ul pleca si el ca omul de la semafor si soferu' de BMW se credea la curse.
27 aug 2013, 11:40
+2
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Din pacate pentru jelosia ta....El a plecat ca la curse si eu am pornit normal,dar l-am ajuns...si l-am intrecut la 160km/h.
27 aug 2013, 23:44
-3
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Bun,citeste DIN NOU ce am scris mai sus si poate o sa iti dai seama ce ai gresit. Masina mea a fost pe dyno si am scos 313cai putere dupa 15 ani si 240,000km,la torque am scos 325ft/tq. 0-100 e in 5.5sec cu cauciucuri de 225,undeva la 5sec sau mai putin cu cauciucuri de 275. Cel cu 370z avea un passager si cutie automata.(adica -5% din putere comparat cu manual) DECI SA RECAPITULAM: BMW 540i -313cai/325tq -1560kg (masina a fost la cantar la un drag strip) Nissan 370Z -326hp (-5%=309cai) -270tq (-5%=257tq adica 30% mai putin ca BMW-ul) -1550kg + 70kg inca un passager. Cai fara cuplu=degeaba Deci Nissanul are mai putini cai,mai putin cuplu,mai multa greutate si cauciucuri mai subtiri.Si tot te miri ca BMW-ul a castigat???
27 aug 2013, 23:52
-4
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
foarte bine explicat, fara injuraturi, jigniri si alte cele.
28 aug 2013, 01:37
+1
24 comentarii 34 puncte
offffff bineeeeeeee asa e ca tine !!!!!!! pai din cate am auzit BMW-ul face cam orice asa ca ce sa ma mai mire ca ai facut o chinezarie nu?! masina ta din cate am citit eu are undeva la 282 de cai stock insa tu pe dyno ai scos 313 cai,ma rog..am si eu un Volvo S80 awd biturbo si am facut M3 e46,tu ma crezi ?!....nu conteaza....bafta!
28 aug 2013, 02:18
+3
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Diferenta intre VOLVO S80 al tau si masina mea este ca eu am fisa Dyno si tu NU. BMW este BMW nu VOLVO.(care btw e cumparat de indieni sau chinezi?,si tu iti bati joc de "chinezarii"...) BMW tot timpul a avut mai multi cai decat competitia lor si au spus ca au mai putini cai. Ce sa zic...imi pare rau ca masina mea e rapida sau ce? BTW,540i al meu e mai rapid ca un M3 e46,deci ti-am facut si VOLVO-ul tau ;)
28 aug 2013, 12:46
-4
24 comentarii 34 puncte
:))))))) nu stiu de ce am impresia ca nu ai varsta pentru carnet...esti deja plictisitor cu fisele tele dyno si ce aberatii mai spui tu pe acolo..parca sti un copil dela "eu am fisa dyno si tu nu" :))))....daca tu spui ca ai fisa dyno asta presupune ca lumea trebuie sa si creada aberatiile tale..stai nu te grabii sa dai search pe google image sa cauti o poza cu o fisa dyno sa ne aburesti pe aici!!!!..nu e nevoie...atat de dezghetat esti de nici nu te-ai prins ca mai sus faceam doar aluzie la ce fluturi prindeai tu...nu am nici un volvo iti dadeam exemplu ca ce ne povesteti tu pe aici ca ai tu un 540 cu fisa dyno si ca ai facut un 370 z este egal cu 0,te dai mare pe un site si atat,si eu pot sa zic ca am trabant si fac bugatti,acum intelegi????? ma rog probabil ca ai apasat "iem button ca ala cu R-ul de la racheta"..daca ajungi sa spui ca 540i face m3 imi pare rau dar degeaba esti tu fanatic cu bmw,iti da m3-u de nu te vezi
28 aug 2013, 13:59
+3
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
pai el cu 440 Nm, cauciucuri mai late, normal ca poate sa ia un bmw m3 e46 cu 355 Nm ( greutate aproximativ identica , dar cu 20 caluti mai multi )
28 aug 2013, 15:19
0
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Am carnet de la 16 ani si am avut 9 masini in 5 ani. Daca as fii vrut sa ma dau mare iti ziceam ce masini mi-am luat dupa ce am vandut 540i-ul.....(care a fost a patra masina) M3-ul ma face la viteze mai mari de 160kmh dar pina acolo nu ma bate pt ca nu are cuplu. Daca nu stii matematica nu e vina mea,eu ti-am explicat frumos,in numere si vad ca tot iti este greu sa intelegi,eu mai bine de atat nu pot sa iti explic.
29 aug 2013, 01:13
-2
24 comentarii 34 puncte
bine Einstein..faceai tu M3-ul pana la 160.... http://fastestlaps.com/cars/bmw_m3_e46.html 0-100 4.8 sec si a ta http://fastestlaps.com/cars/bmw_540i.html 0-100 in 6,4 sec...vad ca tu ai probleme cu matematica,nu prea accepti niste date reale si te legi de niste cauciucuri mai late..pai cum iti ziceam mai sus,tu daca avea cauciucuri de Dodge Viper de 355 pe spate faceai si McLaren F1 nu?..ca iti mai bagau 150++ cp !!!!! mmaaaaa roogggg..banuiesc ca stai in USA de ai permis de la 16 ani..sau la 16 ani ai luat permisu in NFS?!
29 aug 2013, 04:17
0
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
wolf_tuner, deja exagerezi, o masina cu 30% mai mult cuplu si cu anvelope mai late normal ca o sa castige in fata orcarei masini, oricum se numeste ea
31 aug 2013, 12:03
+1
24 comentarii 34 puncte
aaa deci nu conteaza ca e diferenta de 50 cp + si 100 kg intre ele nu?! sau nu conteaza datele oficiale de peste 2 secunde diferenta intre masini,pai voi credeti ca daca e diferenta de 75 nm si niste cauciucuri mai late gata recuperati 2 sec si ceva intre ele la 0-100 km si sa numai vorbim de la peste 100km in sus unde se simte diferenta de kilogramele si de cai putere..pai fratilor tunerii se chinuie naiba cu adaos de peste 150cp sa recupereze o jumatate de secunda la performanta si voi ma aburiti aici cu 75 de nm in plus si niste cauciucuri cu 50 mm mai late..lasati vrajeala..ma rog fiecare cu parerea lui..eu unu sunt satul de fenomene destea de se trezesc ei cu permise de la 16 ani si masini stock de pe vremea lu mamaie si le urca domne ei pe dyno si ale naiba in loc sa mai piarda in timp din putere ele creeesssscccc frateeee de la 280 cp se fac 320 sau nush cat..si pe deasupra mai facem si liniute si punem in cur masini noi mai performante..cum ziceam..NFS..aa sa nu uit,AVEA CAUCIUCURI CU 50 MM mai late...pfoaaaa pai iti dai seama ?!?! dragster v12 pe cherosen cu slick-uri de 400mm..pffff
01 sep 2013, 03:41
0
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
nu conteaza diferentele oficiale, atata timp cat omul a cantarit masina recent si i-a pus cauciucuri mai late
01 sep 2013, 14:51
+3
24 comentarii 34 puncte
pai da.. normal!
02 sep 2013, 03:25
-1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Jelosia asta e mare! Eu iti zic date concrete nu abureli,de aceea am mers la Dyno cu ea pt ca tot timpul scotea 0-100 in 5sec.Fisa dyno o am si tio trimit pe mail daca vrei.Greutatea a fost verificata la un cantar de drag race. In realitate,cursele pe strada nu sunt acelasi lucru ca si ce scrie in carte.Am avut o Honda civic din 2008 resoftata si scotea cu 2sec mai mult decat in fabrica 0-100,dar acuma am alt BMW ce scoate cu 1.5sec mai rapid ca si in fabrica. Chiar si soferul conteaza f mult,eu cu BMW-ul albastru din avatar de 140cai am batut un golf 5 2.5l 170cai,diferenta de 80kg intre ele,ambele manuale,a fost din cauza ca nu stia cum sa schimbe rapid. Daca nu stii circumstantele atunci tine-ti gura,mai ales cand ti-am dat explicatii ca la copil mic.
04 sep 2013, 15:04
-1
24 comentarii 34 puncte
bai gogule de peste ocean,nush cati ani ai tu si ce "pene in piept" ti-au crescut de cand te-au "inghitit" astia prin Canada dar nu imi spui tu mie sa imi tin gura ca nu vb cu mumata!..esti pe un forum unde fiecare e liber sa isi spuna parerea..ma doare fix undeva de fisa ta dyno si de explicatiile tele..nu vezi ca esti obsedat de bmw si orice ti-ar zice cineva sari cu gura ca tu tai si spanzuri marele racer cu bmw...iauzi la el "jelosia" asta e mare..pai pe ce ba gelos pe o masina de 3000 de euro sau mai putin?! tu cred ca ai impresia ca noi astia prin Romania inca umblam toti cu Dacia 1310 si Oltcit TRS in timp ce tu te plimb in Canada cu bmw e39...bai baiatule lasa figurile astia vad deja ca printre fise dyno si cantare la drag strip ai uitat ca pe certificat scrie made in romania
06 sep 2013, 01:10
-1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Si da,tine-ti gura ca nu stii despre ce vorbesti.Esti un prost care nici macar dacie nu ai si vorbesti aiurea numai sa nu taci,tu nu vezi ca toti mi-ai dat dreptate mie si tu tot nu poti sa iti tii gura. Daca bine tin minte,tot ce am zis eu este o experienta ce am avuto cu un Nissan 370z vs masina MEA si tu imediat ai sarit ca vb prostii....chiar daca tu nu ai fost acolo...si eu am fost la volan. btw,nu trebuie sa fii jelos pe masina mea de "3000euro" dar tot esti:))))
13 sep 2013, 23:26
-1
24 comentarii 34 puncte
ce sti ma tu ce masina am eu????..ba pustiule proasta e bunicata ca a fost in stare sa o faca pe mumata sa dea viata la un expirat complexat ca tine daca tot incepi cu jigniri..nu ar trebuii sa ma cobor la nivelu tau asa ca nu o sa incep aici o lista ca sa vedem care dintre noi stie mai multe injuraturi sau banuiesc ca ai inca anii in care te tenteaza si asemenea confruntari in afara de cele cu masini nu?! cine iti da ma tie dreptate???? care a zis ma ca e ca tine??? ba tu cred ca traiesti in lumea ta imaginara unde inca il faci pe ala cu 370z-ul noaptea in somn...tot ce am zis de la inceput este ca "experienta ta" este egal cu 0 pentru ca oricine poate sa zica ca are chiar ferrari si a facut nush ce masina..asta presupune ca eu sau lumea de pe forum trebuie sa te creada? apropo e GELOS nu jelos inteligentule care esti!ti-am mai scris si in cateva randuri mai sus in ghilimele dar vad ca esti prea afumat ca sa te prinzi tu... faci tu pe altii prosti...
16 sep 2013, 01:22
-1
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
No no,nu te ambala ca ca nu am zis nimic de mumata. Scz,eu nu am facut scoala in Romania ca tine (vad ca tia prins bine de tot ca esti realizat) deci gramatica mea nu e cea mai buna,dar no....eu te intreb ce masina ai si tu imi corectezi gramatica:))) Eram sigur ca nu o sa-mi raspunzi Oricum,eu is fericit ca am avut mai multi cai in 540i al meu decat vei avea tu intr-o viata intreaga;)
16 sep 2013, 21:51
0
24 comentarii 34 puncte
bine ba hai ca deja am umplut threadu asta...traitzar herghelia de 1000+ cp si fisele dyno...bafta multa la drag strip...vezi sa nu decloezi cu ea la cate martzoage ti-ai tras..hai sanatate
17 sep 2013, 12:14
0
mustatageo
279 comentarii 157 puncte
pai la 52000 de mii iti cumper fara probleme un bmw z4 nou
03 sep 2013, 23:39
-1
alpha111
583 comentarii -35 puncte
asta de serie, concureaza cu z4m, deci nu cred ca isi are rostul afirmatia, z4 isi are rivalli in functie de moatoare, tot printre producatorii germani, gen mercedes cu slk si porsche cu boxter, asta are un singur motor si fiind un v6 de peste 300 de cai, intra in concurenta directa cu z4m, boxter s, tt rs si cu slk 55amg, care presupun ca, sigur costa cu cel putin 5000 de euro mai mult decat acest nissan
24 oct 2013, 01:25
0
165 comentarii 142 puncte
Dragilor, ce legatura are NFS cu condusul unei masini reale?! Nici macar una singura... La sfarsitul articolului scrie sa comentezi, se presupune clar ca la subiectul testului! In schimb dau de o ciondaneala, in care, evident ca "bmw rules" (cum altceva, ca doar astea-s motul stirului...), fara nici o relevanta cu subiectul... Sa nu uit sa amintesc de Mr Speed care si-a luat carnet la 16 ani (hai, pe bune?!)!!! Intr-o tara in care pe 80 % din drumuri trebuie sa mergi, legal, cu 50 km/h, sau mai putin, la ce-ti folosesc sute de mii de cai, mii kilogrameforta de cuplu, in afara de demarajul de la semafor spre potolirea orgoliului si orgasmul partenerei de scaun?! Din cate stiu, abia a aparut un circuit la Prejmer, insa nu se pune datul pe circuit cu smecheriile intre semafoare, nu?! Mare e gradina...
04 sep 2013, 15:43
+2
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Sa ajuns la alte subiecte din cauza la wolf care nu are ce sa faca numai sa vb aiurea. Eu tot ce am zis e ca poti lua un BMW 540i cu 1500euro din germania si sa faci bucatele Nissanul de 52,000euro de mai sus. Si daca nu se vad destul de clar numerele de inamatriculare de la masinile din avatarul meu (care sunt din Canada) atunci clar ca nu stii cum poate cineva sa aiba permis de la 16 ani.PE BUNE!!!?!(cum ai scris tu) Faza cu la ce iti trebuie mii de cai la o masina e o scuza aiurea.Adica un fel de,lasa ca e ok si daca am un motor diesel de 1litru ca nu imi trebuie mai mult.
05 sep 2013, 12:06
-3
165 comentarii 142 puncte
Stimabile, daca esti din Canada, ok, sa fii sanatos, acolo sunt sosele, autostrazi, alta treaba... Observ, insa, ca exista aceleasi metehne si acolo: cum sa prezinta o masina noua, vin imediat comparatiile cu tot felul de SH, mai breze si mai fisnete decat orice pe lumea asta! Personal, daca as dori sa-mi iau un autoturism sport, si as avea si banii necesari, sigur as opta pentru una noua, poate chiar cel din discutie, motivul ar fi ca imi place si o iau nu pentru liniute cu toti cei care merg cu masinile pe standurile Dyno, ca sa vada cum le ies flacari pe tevi!!! Atunci cand as avea ocazia, pe Transalpina, Transfagarasan, pasul Oituz sau Paltinis (intelegand ca nu incomodez pe altii care poate au permis de doua luni, sau conduc o duminica pe luna sau in concediu...) m-as delecta pentru placerea proprie de aptitudinile achizitiei mele, nu ca sa "rup" asistenta! Zilnic la TV privim rezultatele catastrofale ale unor tineri care-si aduc masini puternice de afara si nu sunt in stare sa le mai stapaneasca, pentru ca asistenta din masina trebuie extaziata de felul cum ia el o curba cu 100, cand de fapt abia poti sa iesi din ea cu 50!!! Sunt mai multe cruci pe marginea drumurilor decat pomi sau flori!!! Ca vor sa moara, treaba lor, dar problema e ca ii iau si pe altii nevinovati cu ei, fie ca sunt in aceeasi masina, simpli pietoni sau alt participant la trafic!!! Poate ca poti lua un lighean de afara cu 1000 de euro daca vrei sa-ti arati muschii, numai ca ala e in prag de casare, nimeni nu s-a mai gandit sa-i faca o revizie de 5 ani, iar romanul o ia garantata pe viata, de parca ar fi iesit azi din fabrica... Mai adaugi "priceperea" de la NFS, de 50 de lei benzina, si catastrofa e gata!!! Si nu vorbesc doar de la TV, un tembel din asta, pe 31 decembrie, anul trecut, a trecut printr-o intersectie, fara sa aiba prioritate, cu 100km/h, plin de alcool, pentru ca mai lovise o masina, si a lovit masina in care eram pasager, si care a devenit "dauna totala" si doar Dumnezeu a vr
05 sep 2013, 12:44
+2
165 comentarii 142 puncte
Dar sa revin la plebicist, sa nu cad in pacatele altora... Felicitari pentru test, combinatia masina - traseu a fost bestiala, sau ar fi fost daca incheiati testul pe Transfagarasan, ca sa fie tacamul complet!!! Le-am parcurs si eu acum, in concediu, din nou, dupa doi ani (Transfagarasanul reparat pe tronsonul de circa 20 km dupa baraj - de ce n-or fi tras un covor continuu, ei stiu!!!; Transalpina neterminata inca de la Obarsie spre Sugag - made in Romania - o fi vigneta prea ieftina?!). Masina, ca de ea era vorba, arata superb!!! As prefera coupe-ul, care mi se pare ca arat chiar si mai bine, si o cutie manuala, sa simt si eu ca conduc (nu agreez "automatele", ce vreti?!), mai ales pe serpentinele de pe Transalpina! Bordul cred ca are cam tot ce-i trebuie, iar referitor la cele doua ceasuri cu temperatura la motor, poate unul era pentru apa, iar altul pentru ulei?! Despre consum nu comentez, pentru ca nu e cazul sa te gandesti la economie cand vrei sa zbori razant cu solul! Indiferent cat de grijuliu ai fi cu pedala, cilindrii aia trebuie sa manance si ei cate ceva, ca doar vrei sa te lipeasca in scaun deindata, nu?! Nu ne-ai povestit si noua in ce fel ne ajuta butonul de "snow", efectiv...?! Daca reveniti peste o luna pe acelasi traseu, cred ca il puteti testa si pe el... :) Nemaipomenit, dar e un articol despre o masina sport, condusa sportiv, si in care nu se vorbeste de sustinerea laterala (rog autorul sa ma scuze, e o gluma, dar altii abuzeaza de acest "criteriu")!?! Despre Nissan, numai de bine, cat timp vorbim de diviziile "sport" si "4x4"; iar Juke inca ma mai surprinde placut, si mi-ar place unul... Evident, acum vor urma comparatiile cu variantele SH, mult mai convenabile, nu, dupa ce au fost lesinate de altii... Personal, nu ma intereseaza... Drumuri bune!!!
04 sep 2013, 16:06
+1
2 comentarii 0 puncte
Personal imi place cum arata aceasta masina dar nu sa cad pe spate.Mi-ar fi placut ca in loc de indicatorul de pe mijloc nivelul de incarcare a alternatorului sa fi fost afisajul rezervorului si cele 2 ceasuri din dreptul volanului cu turatie si viteza sa fie inversata intre ele pentru a vedea mai bine cu ce viteza te deplasezi, turatie nu prea ma intereseaza cel putin pe mine, grilele de aer de pe mijloc fac fata cind este cald afara fiind pozitionate vertical?Am dat pentru aceasta masina nota 7 desi mi-ar fi placut sa o testez.(Nu sariti pe mine comentariile au fost facute doar pe analiza pozelor)
05 sep 2013, 12:20
0
165 comentarii 142 puncte
In general, la masinile cu tenta sportiva, turometrul se face mai mare decat vitezometrul, tocmai pentru a sublinia in interior ca nu e o masina conventionala...
05 sep 2013, 12:49
+1
2 comentarii 0 puncte
Aveti dreptate la modelele de masini noi asa este...
05 sep 2013, 14:34
0
menelaus888
736 comentarii -243 puncte
ce *** de masinaaaaa
07 sep 2013, 14:19
0
IonutCT
176 comentarii 288 puncte
au inceput deja "priceputii" ca de banii aia iti iei nustiu ce altceva.. nu va puteti abtine? Aici se prezinta o masina, nu se face comparatie intre una si alta!
15 sep 2013, 12:47
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »