Omega s-ar cam exclude parerea mea.Au fost facute cateva bucati si se stie ca nu e sleeper.Are kit sport, motor de 3.6 twin turbo.Deci...Iti cam dai seama ca e ceva serios cand o vezi pe strada.
05 oct 2013, 01:22
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Sleeper stock = oximoron
Masinile prezentate mai sus nu sunt sleepere, sunt doar stock !
Sleeper= "While appearing to be a standard or neglected car, internally they are MODIFIED to perform at higher performance levels".
zicea cineva ceva de sleeper? http://www.4tuning.ro/masini-tunate/nissan-qashqai-r-ce-se-intampla-cand-combini-un-qashqai-si-un-gt-r-20156.html
STIU ! nu sariti. este o masina transplantata, nu este realizata de nissan ci de o companie de tuning, dar totusi: 900 cp nu suna rau pt un crossover
modificarile sunt evidente la exterior, nu s-a pastrat aspectul "stock'' ?
mie nu mi se pare, inafara de jante nu vad nici-o modificare care sa faca masina sa para modificata
ne uitam la aceleasi imagini?
Deci pana la urma un sleeper este o masina care pe la exterior este stock iar pe "dedesubt" este modificata pt a avea performante mai mari ? am mai auzit acest termen ,dar intreb pt ca peste tot am vazut tot felu' de discutii ba e aia ba e ailalta...cat despre acel Passat e prima oara cand personal vad o masina cu motorizare W8 ! Am mai auzit ex. Bugatti W16 insemnand 2 motoare V8 alipite sau W12 2 motoare V6 alipite sau asa ceva din cate am inteles ( ca exemplu doar ) , dar W8 cum vine 2 motoare V4 ? Dar iarasi V4 stiu ca au folosit si fabricat numai Lancia , Ford si ZAZ ( o companie din Ucraina ) , dar atat ...intreb pt ca de unele chestii chiar nu am mai auzit si e bine sa mai sti una alta :)
motorul v8 are 8 pistoane asezate in V....4 pe o parte 4 pe cealalta ....intr-un singur bloc motor :)
nu sunt 2 motoare si nici pe bugatti veyron nu sunt 2 sau 4 sau 7 motoare ... ...este unul singur
8 pe o parte 8 pe cealalta ....in ambele parti pistoanele sunt asezate cate 4 pe 2 randuri
deci 2 randuri a cate 4 pistoane pe fiecare parte ....oricum ...te poti uita pe youtube
Bafta !!!
explica putin mai clar, pentru ca eu din explicatia ta am inteles un motor in V. un motor in W e putin diferit,in sensul ca orientarea pistoanelor fata de arborele cotit este in V, dar orientarea celor alaturate de pe aceeasi parte este putin decalata. asta e diferenta intre V si W:
V - doua randuri de pistoane, fiecare rand cu pistoane in linie,
W - doua randuri de pistoane, ficare rand cu pistoane decalate fata de cele de pe aceeasi linie.
"8 pe o parte 8 pe cealalta ....in ambele parti pistoanele sunt asezate cate 4 pe 2 randuri
deci 2 randuri a cate 4 pistoane pe fiecare parte ....oricum ...te poti uita pe youtube"
8+8=16.
tu ai detaliat dupa aia un V8.
la nici una din masinile cu motor W nu sunt doua motoare in v lipite, asa se spune ca sa se inteleaga cam cum arata daca vrei sa intelegi uite aici doua exemple
http://testdrayvavto.info/audi-w-engine.html
http://www.whyhighend.com/w-engine.html
http://www.passatworld.com/forums/83-amateur-motorsports/288103-w8-specs-vw-not-telling-us.html
sau cauti pe google w8
motorul w16 a lui bugati este defapt compus din 2 blocuri audi v8, evident cu modificarile de riguare. dc ? pt ca au luat un bloc motor deja facut si l-au modificat, asta inseamna ca au economist bani, intru.un proiect deja falimentar (in adevaratul sens al cuvantului) dc w16 si v16pt? 1 distributia greutatii si pozitia motorului: un motor v8 este la fel de lung ca un motor cu 4 cilindri in linie, intalnit in majoritatea masinilor, dar esre de 2, 5 ori mai lat, plus minus, un motor v16 este foarte lung, drept urmare arborele ar fi prea lung si ar aparea oscilatii in jurul propriei axe, cand vorbim de un mtor atat de pternic ca cel dela veyron, pls ca nu ar permite amplasarea central posterior longitudinal, pt ca ar trece de axul rotilor si asta ar insmna sa ridice centrul greutatii, prin ridicarea motorului peste diferential, lucru imposibil datorita puterii si vitzei , singura optiune esra sa vaca un w16, mult mai scurt, mult mai lat si mult mai robust. este un bloc format din 2 blocuri audi, o spun inclusiv cei din vw group.
p.s cadilac are motoare v16, si dak te uiti la capota lor ai sa-ti dai singur seama cat este de lung
Cadillacurile vechi aveau motoare V8 nu V16. De fapt cam toate clasicele americane aveau acelsi stil de V8..la vremea aceea motorul V8 era "standard" asa cum este standard la noi motorul 4 in linie...
am spus ca au motoare v16, nu am dat exemple, dak nu ma insel cadillac ciel are motor v16, si le fabrica de multa vreme , prima tentativa a fost acum foarte mult timp, si dak nu ma insel rolls royce are un v16 de 9000 cm3 pe un prototip de phantom, nu stiu sigur, dar dak nu ma insel a fost prima mare implicare a celor de la bmw cand au cumparat compania
au un motor de 9000 sau ceva de genul, nu sunt sigur, este un proiect relativ tinut secret, dar anuntatima dak am avut dreptate :))
Primul proiect de asemenea fel a fost Dacia "AGH" din Constanta, motor de renaul5 TURBO, cutie de Fuego, bari stabilizatoare groase tot de la Renault, amortizoare pe gaz intarite, 4 prezoane fata+spate, discuri frana pe spate, roti de 15" , scaune Recaro...etc, iar asta s-a intamplat in '97!
P.S. Pentru mine cel mai tare Sleeper este Renaul Clio V6 (versiunea cu motor de 3.0 litri, V6 de 230 cai :D
Mda...numai ca in filmul RONIN cea mai tare masina era W116-le cu motor V8 de 6,9 litri...Da asa este....voi pasionatii astia de Audi nu prea stiti care sint MASINI!
daca e sa gandesc dupa analogia asta, cu masina stock - sleeper, my choice ar fi cam asa :
1. Volvo V70 R , L5 Turbo - 300 bhp si Rs2 Avant - L5 Turbo - 315 bhp
2. On the other hand sunt camioanele de : Dodge Ram SRT10 , Audi Q7 W12 , Vw Tuareg V10 tdi sau W12 , Grand Cherokee SRT8 . ( X5M , X6M , ML63 AMG , ori Haman sau Brabus ies din discutie e la mintea cocosului )
3. E cam tras de par, un R63 AMG ,oricum sunt rare pe la noi R-urile de la Mercedes. :))
care este scopul acelor masini, atat timp cat pt un vw w8 si un volvo s60r avem bmw m3 sau audi s4 sau c 32 respectiv 63 amg? adica, rezultatul o sa fie mereu acelas, vor pierde in fata adevaratelor masini de performanta, singura chestie buna la masinile astae este the wow factor, adica nu te-ai astepta sa-l bati asa greu, dar pana la urma este mai satisfacatoare o victorie obtinuta prin lupta :))) adica, cine ar da relativ aceasi suma de bani pe un volvo, can are bmw si mercedes ? e cam aceeasi chestie cu mercedes s class, ce rost are sa incerci sa faci un a8 sau un seria 7 care sa rivalizeze intre ele. dak esti constient ca nu o sa fie niciodata la fel de bun ca un clasa s, practic, s class este pe primul loc, iar restul se bat pe locul 2, ce rost are?
:))) zici bine! dar m3, rs4, si amg-urile au kit sport! aici e vb de momentul ala cand zici: ma ce *****, i-a uite-l p'asta ce se tine cu mine (asta daca ai una din masinile de mai sus enumerate) SAAAUUU... nu poti sa zici decat: dute-n sange cu masina ta :P si te bagi pe dreapta
prefer masinile care si arata ca sunt ceva de capul lor, astea sunt doar masini putin mai bune decat versiunea de serie, sunt pseudo rivali ai marilor producatori de masini performante, de asta nu imi plac, ak ar fi asa bune precum credeti sau precum sustin producatorii, ar fi vandut mult mai multe exemplare, pana si vw au recunoscut ca au avut o ceere slaba la w8-ul lor, este o lege nescrisa, vrei performante si fiabilitate, iti cumperi una di cele 4 mari nume, mercedes, audi, bmw si lexus, nimic nu este mai bun decat masinile astea, nu exista tehnologia necesara sa faca ceva mai bun decat acste masini, iar schimbatorul manual este pt retarzii care se cred piloti , tin sa adaug un mare pseudo inainte pilotilor
Aici gresesti amarnic ! Japonezele inafara de Lexus nu crezi ca sunt acolo sus ? GT-R , Nismo , Honda Type-R , Mazda RX ... Nu doar alea 4 marci sunt marci de performanta .... BMW nu a avut masini de performanta numai dupa E30 M3. Lexus doar in anii '90 ... Si lista poate continua, pe cand GT-R 2000, Celica si nu-mi mai vin acum in minte. Nu va tot faliti cu germanele . Recunosc ca si eu tot germana am dar asta nu inseamna ca doar alea exista!
aici vorbim de un anumit segment de masini, nu pot compara un volvo cu un gtr, din cate am vazut eu vorbim de alte masini, cat despre gtr... cred ca este masina mea preferata datorita unui singur lucru: raportul performanta-pret. (punct)
sunt pt oamenii cu spor, au mereu un picior liber la indemana cu care sa dea suturi in cur la un taran cu bmw 318 din 96 :D hhahahaahah ce rau am fost. cutia automata este comoda, este inutil sa ai o cutie manuala dak nu esti pe circuit ca sa ii foloseti beneficiile, eu prefer una automata atat in trafic , cat si la drum lung