rau de tot, arata mult mai bine si plus ca aceste bmw-uri noi, sunt sub orice critica de urate... plus, iar asta este un mare plus pt ei, au sistemul airmatic pe un clasa c... confortul o sa fie comparabil cu cel dintr-ul clasa s, iar restul producatorilor, cu modelele in cauza sunt departe de masinile amiral...adica, tinuta de strada este limitata, ca sa poata exista o diferenta notabila intre modele
Bine ca tu le-ai condus pe amandoua si stii.Garantat ca Mercedes va fii mai bun ca BMW la LUX.Si garantat ca BMW va fii mai bun ca Mercedes la SPORT.De ce? pentru ca asa ar trebuii sa fie.
Ca sa iti dau un exemplu
BMW 320d (2000cmc 184cai) Mercedes C220 (2200cmc 170cai)
BMW 328i (2000cmc turbo 245cai) Mercedes C200 (2000cmc turbo 186cai)
(nu stiu cum Benz a scos doar 186cai din 2litri turbo benzina...eu am un 2.2benzina fara turbo si are 177cai si e din 2001 adica are 13ani masina)
Personal daca cineva mi-ar oferi amble masini gratis,as lua mercedes-ul pentru ca incepe sa imi treaca faza cu viteza si vreau mai mult lux si comfort.
intotdeauna marii producatori o sa fie asa, unu trebuie sa fie mai sportiv, unul mai moale, altul intre cele doua criterii, dak le-ar face toti la fel, nu am avea cum sa alegem intre ele, dak cineva vrea confort , alege mercedes, sport, alege bmw, ceva situat intre si mai multa siguranta in sezonul rece, vine audi...
eu nu vreau sportivitate intr-un sedan, cum nici puterea de mclaren intr-un break, gen brabus e class
eu vreau o masina, care s-o pot folosi linistit cu minimul de stres in trafic, deci, una moale cu cutie automata, iar dak are suspensie pe aer... si mai bine
De ce BMW pt Sport ...una din primele masini sport din lume a fost creata si proiectata de Daimler respectiv MB( asta e o idee gresit ca MB inseamna numai lux, MB este unul din putini constructori care fac toata gama de autovehicule ! ) si plus de asta de-a lungu' timpului Mercedes - AMG au facut si fac motoare mult mai puternice decat orice BMW - M Power !! Si ca o completare la ce a spus cineva mai sus , ma refer la acele exemple ca modele bmw nust care au mai multi cai decat anumite modele de la MB , MB niciodata pe modele normale ( nu AMG ) nu storc multi cai pt ca vor ca modelul sa fie fiabil ...sa fie domolit , pt brutalitate si pt a avea o bestie sub capota ii lasa pe cei de la AMG sa se ocupe de masinile lor !
Ambii constructori sunt buni dar de obicei BMW are motoare mai bune.Nu exista diesel de 3000cmc mai puternic ca cel de pe m550d de 381cai.
Iar sa nu uitam ca McLaren F1 a avut motor de BMW sub capota.Nu zic ca AMG e rau...dar Mercedes a creat un nume si un anumit respect pt ei in gama de lux,sport fiind secundar.Pe cand BMW e total invers.
bmw nu vrea sa scoata motoare ca cei de la mercedes, au dovedit ca pot cu mclaren, dar nu pt ei,deci, pot dar nu vor... ei au ales turatiile, acea putere disponibila la 7800, si cuplu maxim pe o banda foarte scurta, astea sunt caracteristicile unui motor de curse... eu personal nu le prefer pt strada, dar sunt care le prefera...
mercedes, respectiv amg, fac motoare stradale, iar la partea asta au mare dreptate, un motor care tureaza mai putin, dureaza mai mult in timp...
deci, vorbind strict de abordarea fiecaruie, avem bmw care tinde sa fie mai sportiv, cu exceptia serie 7, dar ca si comportament este mai sportiva decat, sa zicem un s class
si avem mercedes care face motoare fiabile, asta este primordial la cei de la mercedes, facand-ul durabil, evident motorul trebuie sa tureze mai putin, asta inseamna ca are un cuplu mai mare, deci mai puternic... nimeni nu a reusit sa bata mercedes la fiabilitate, stiu motoare de 2000 benzina de pe e190 care la 450000 km mergea fara ulei, omul nu a facut un schimb de ulei in viata lui, doar adauga cand ii scadea nivelul... roman d'al nostru :)))
avea masina aia 450000 acum 2 ani, acum cred ca are peste 500000 km la bord.... cand o sa mai vedem asa ceva? nici macar mercedes nu mai face asemenea motoare...
Da , dar la F1 nu doar motorul celor de la BMW a facut totu' , performantele masinii sau datorat foarte mult inginerilor McLaren care au facut un body foarte usor si foarte aerodinamic ...ca numar de cai stiu ca avea 600 si ceva , si MB-AMG fac motoarele celor de la Pagani , dar peformantele nu sunt datorate numai motorului ci si caroseriei gandite foarte bine si foarte usoare si foarte riigide...
vorbeam stict referitor la motoare, ca la fel de bine puteau sa faca o masna care sa nu meite acel motor... cum este cazul celor de la pagani...strica frumusete de motor, cu masina aia facuta pe bcati de la alti producatori...asa si mclaren, puteau face ceva asemanator...
dar ziceam ca bmw pot face motoare de peste 600 de cai, dak le-au facut acum 20 de ani, puteau sa le faca si acum, dar nu vor..
p.s. motorul din mclaren, este bazat pe cel din seria 8 si seria 7
esti sigur ca nu storc motoarele?
modelele sl600, cl600 si s600 bi-turbo 5.5 v12 500 de cai
asta acum 11 ani
le storc si ei, dar stau mereu "on the safe side"
update
New Mercedes C-Class engines
cele mai noi informatii sustin motorizarile astea :
A range of efficient petrol and diesel engines will be on offer with the C-Class, including an entry-level 128 bhp 1.6-litre. There's also likely to be a 2.0-litre four-cylinder petrol engines in three states of tune, ranging from 182bhp to 249bhp. Other choices include the popular 2.2-litre four-cylinder diesel engines and the performance focused 329bhp 3.0-litre V6 petrol engine.
daca s-ar confirma zvonurile acest c-class ar avea puteri similare chiar mai mari in unele cazuri fata de bmw seria 3.
P.S - asta ca tot se dezbatea mai sus faptul ca c-class e mai slab motorizat decat concurentul direct :)
ma intreb ce o sa monteze pe versiunea amg? momentan se speculeaza, dar nu este oficial, ca noul clasa c amg, o sa aibe o noua unitate de 3-4 litri, unitate ce o sa fie montata si pe viitorul slk, chiar si generatia curenta, la urmatorul facelift
sau chiar unitatea actuala din slk, oricare ar fi, sper sa fie aspirata. dar... parca o sa-l vad tot cu acest 5.4 bi-turbo
cam asta ar fi ideea :
The new C 63 AMG will premiere a brand new engine - the 4.0-litre 8-cylinder BITURBO powerplant, which should be offered in several, different output versions depending on the model it powers. For the 205 generation of the C-Class, this newly-developed V8 unit will deliver a staggering 462 hp and offer more fuel economy.
While the standard specification is only a mere 5 hp better than the current 457 hp value, it is expected the twin-turbo engine performs substantially better than the old, naturally-aspirated unit, which does not run very efficiently and also consumes a lot of petrol. The acceleration from a standstill up to 100 km/h should take close to just four seconds.
nu sunt inca siguri de asta, inginerii nu vor sa introduca noile motoare pe berlina lor cea mai ieftina, dar se pare ca i-a obligat concurenta, stiam de noul motor de la amg inca dinaintea celui de 2.0 turibo, dar nimeni nu stia sigur ce urmau sa faca...in fine, o sa vada ei...
n-au ce face M3/4 - vine cu 6 in line si 3.0 cilindree, o sa fie oarecum obligati sa puna motorul asta, altfel lumea v-a alege downsize-ul si vor pierde.
Arata f bine si Beemerele. Si sa nu uitam ca saracul BMW a trebuit sa treaca peste nasoala perioada Bangle. Eu zic ca e f bine unde se indreapta ambele marci, design wise. Acuma singurul care ar trebui sa mai schimbe ceva e AUDI. Sa nu intelegem gresit, audiurile arata extraordinar. Dar parca se comporta precum Aston Martin. Au dat de un design de succes si o tot tin asa...Bine asta ar insemna ca si Porsche-ul sa se schimbe; si nu vreau asta... **** IT.. Lasa-i sa faca ce vor :))..
de ce schimbe audi? are un design de succes, lumea le cumpara si asa asemanatoare...
si porsche, arata la fel de 50 de ani, fac doar face lift la modelul precedent, dar le numesc "noul 911"
pana la urma. la porsche conteaza mult ce pot face, nu cum arata...