Test Drive BMW X5 2014: completul de judecata Test Drive 17 Februarie Test Drive BMW X5 2014: completul de judecata
Toate comentariile (33):
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Racing_Sport
407 comentarii 155 puncte
Asa e .. Plus ca au refacut ML-ul cu aceeasi dimensiune pe care o avea primul ML si arata mult mai diferit fata de celelalte clase si arata " bine rau " . Am vazut si AMG-ul in direct .. Si e amenintator rau .. :-)) Cat despre BMW ... " Blana " e putin spus . :-)) 560NM ? Nu stiu cum ati facut acolo cei care l-ati testat dar i-ati facut interiorul sa arate interesant . Arata complex :-) .
15 feb 2014, 02:37
+2
Mantra
281 comentarii 172 puncte
imi place masina iar review-ul e excelent
12 feb 2014, 15:44
+18
constantinalyn.dinu
3 comentarii 18 puncte
da foarte frumos
12 feb 2014, 16:02
-2
serj_serj
84 comentarii 6 puncte
la interior NIMIC de obiectat!!! la exterior pare mai imatur ca modelele anterioare! si rotile sunt de vina!
12 feb 2014, 16:05
+6
AnthriX
137 comentarii 429 puncte
Super articolul, si mai super masina, dar de la atata jucat pe plaja si prin apa sarata si-a facut loc oxidul de pe placute (poza 2) si speram ca doar atat.
12 feb 2014, 16:16
+11
8 comentarii 5 puncte
proiectoarele tot pe led sunt? sau vad eu prost?
12 feb 2014, 19:48
+2
180 comentarii 260 puncte
Place la mine dar nu place pretul. Si nici asa de SUV nu e. Am condus modelul anterior si nu e ca rau dar nici asa de ridicat in slavi. Drept, se uita de sus la orice Q7 dar trebuie sa plece capul in fara noului Cherokee (3,1cc 270CP parca si consum mediu de maxim 10L/100), precum si in fata Cayenn-ului (care a aparut cu un pret ff atractiv). Personal, dpdv al pretului mi se pare noul X5 supraestimat. Dar sa dam Cezarului ce e al Cezarului : masina e o minune tehnica si ma bucur ca BMW revine la 'origini' dpdv al design-ului.
12 feb 2014, 20:53
-1
GTR
719 comentarii 693 puncte
Eu zic sa-ti reverifici cunostintele!!! Cayenne diesel, la aceeasi putere, cu performate mult mai slabe, pleaca de la un pret cu 7000 eur mai mare decat pretul de pornire al acestu X5. Daca o sa compari optiunile, o sa fie si mai mare diferenta. Grand Cherokee e un gunoi pe langa X5 si Cayenne, poate mai intelegi ceva si de aici: http://www.youtube.com/watch?v=-MNPJRncf50
14 feb 2014, 00:07
+3
valica-norvegia
35 comentarii -10 puncte
da frumos la urmatorul salariu imi i-au si eu unul
12 feb 2014, 23:00
+1
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Bravo Hondarul, asculti VIBE...la noi in Constanta doar pe net il ascultam :( Un mic sfat...mai degraba parere, nu mai baga masinile in apa marii, pentru ca vor avea de suferit (constantenii stiu despre ce vorbesc).
12 feb 2014, 23:14
+1
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
De acord cu tine. Dar ce crezi ca dauneaza mai rau unei masini: o plimbare de 30 de secunde prin apa marii, sau plimbari zilnice in mocirla Bucurestiului, an dupa an, pe timp de iarna, cand pe carosabil sunt aruncate tone de substante si sare pentru dezghet? Fata de ce sufera o masina pe timp de iarna in Romania (in strainatate nu se foloseste sare, ci substante ECO), o plimbare prin Marea Neagra a fost un masaj tailandez pentru acest X5! Plus ca a vazut spalare rapida ulterior.
13 feb 2014, 12:05
+7
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Aici nu pot sa te contrazic! :D
13 feb 2014, 12:31
+1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
stati linistiti si in alte tari se foloseste sarea, stiu sigur pt ca mergeam in spate unora de aruncau cu sare si mi-a trecut de grila si s-a lipt de radarul masinii(am grila non-distronic, pt ca aia nu-mi placea) , era sare toata ziua. dar, difera procesul, l-au inlocuit pe dorel biodegadabil, cu unul mecanic. dar, as vrea sa te intreb hondare: fara sa vreau sa ating coarda sensibila, sau cel putin nu voluntar. ultinele ml-uri, range-uri si "cayenne-e" le-ai testat, chiar dak nu oficial pt 4tuning? inteleg din articol ca asta este marele favorit al tau... de aia te intreb, stiu ca, cel putin in termeni de off si chiar on road, x5-ul pica la unele capitole (traiasca romania, abtine-te) dupa cum vezi, nu m-am pronuntat in niciun fel la masina asta, in ochii mei este urata rau, dar cum practicabilitatea si capacitatile de transport sunt calitatile si criteriile imperative de care se tine cont in segmentl asta... prefer sa tac.
15 feb 2014, 20:04
-1
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Nu am testat concurenta in segmentul SUV. Insa ce am mai condus Audi sau Mercedes, rivalii Seriei 3 si 5, erau sub BMW. Si inclin sa cred ca si in clasa mai mare 4x4 sta la fel treaba. Masina asta e favorita mea din cate am testat in aceasta rubrica, din toate masinile testate. Referitor la off-road... niciun producator nu mai face Q7, X5, X6, ML, GL cu gandul la off-road. Masina vine din fabrica cu pneuri de strada, de asfalt. Du-te in orice noroi cu hardughia de 2,5 tone si ramai cu ea oriunde impotmolit. Producatorii pun acolo un sistem de asistenta la coborarea in panta, unul la urcare, un buton de selectie a suprafetei de rulare si gata, ti-au luat ochii avand impresia ca poti merge pe teren accidentat. Producatorii stiu insa ca doar vreo 5% din clientii acestor masini le vor scoate vreodata de pe asfalt, motiv pentru care nu se sinchisesc cu blocante, punti rigide, scuturi zdravene pe sub masina, bascule heavy-duty, etc. Totul e din aluminiu si se indoaie la primul bolovan mai sanatos.
17 feb 2014, 09:19
+3
1 comentarii 0 puncte
Felicitari pentru articol !
13 feb 2014, 09:24
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
alexander0393
17 comentarii 37 puncte
pai atunci intra si tu pe mercador si gasesti cumparator....
13 feb 2014, 18:54
+1
neymar
423 comentarii 244 puncte
Urata mai e , parca e un elefant pe roti . Iti dai seama ca e vorba de un X doar pentru ca e Suv in rest e la fel ca celelalte serii din cauza asta pentru exterior eu as da nota 1 sau 2.
14 feb 2014, 20:36
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
In primul rand prin comentariul meu nu vreau ca cineva sa inteleaga ca denigrez in vreun fel acest model. In al doilea rand daca as avea banii in buzunar eu unu as alege un seria 5 sedan sau touring si va spun si din ce motive: Avantaje: 1. Cu aceiasi motorizare este cu 10k euro mai ieftin (pret de pornire) 2. Consumul declarat in carte pt Seria 5 este de 5.1l/100km 3. Cauciucuri mai ieftine (asta avand in vedere ca o janta pe 17 este suficienta pe un seria 5 pretul la un cauciuc fiind cu vreo 40% mai mic) 4. Masina cu acelasi motor dar mai usoara, deci trage mai grav Lucruri care sunt aproximativ la egalitate: 1. Tinuta de drum 2. Spatiu pentru pasageri 3. Dotari de serie (aici mai putin Xdrive) Dezavantaje: 1. Portbagaj ceva mai mic (lucru discutabil daca se opteaza pt touring) 2. Spatiu un pic mai mic pt cap (in comparatia de mai sus am luat seria 5 ca etalon fata de X5) Drumuri bune !
15 feb 2014, 16:58
+3
180 comentarii 260 puncte
GTR, pretul la Porsche e cu 30.000 sub pretul X5. Pret primit de la dealer, nu luat din ofertele gasite pe paginile firmelor. Jeep nu isi pleaca capul in fata Q7 si nici in fata X5. Asta iti spun dupa o excursie Offroad in Croatia. Si nu de pe youtube. Erau si doua X5 pe langa Jeep in Croatia. La anul am excursie offroad in Islanda cu Land Rover si atunci o sa iti spun daca toate cele de mai sus pleaca bostanul in fata Land-ului sau ba.
16 feb 2014, 16:00
-2
GTR
719 comentarii 693 puncte
Tu chiar nu realizezi cat aberezi!? Daca X5-ul din prezentare pleaca de la 63k euro, vrei sa-mi spui ca Porsche Cayenne diesel pleaca de la 33k euro? :))))))) Nici Boxter nu poti sa-ti cumperi la banii astia :))))) Preturile si ofertele nu sunt de la dealeri, sunt de la reprezentanta de pe site, inclusiv unde gasesti ofertele promotionale oficiale. Ofertele preferentiale nu am intereseaza, pentru ca am si eu prieten care a avut oferta preferentiala cu 20% discount. X5 nu este masina de off-road-er, este un SUV, este cel mai bun SUV de de asfalt cu ceva valente de off-road, deci nu sunt in aceeasi categorie. Nici macar la materiale, design, finisari, etc. nu sunt in aceeasi categorie. La categoria off-road sunt Land Cruiser, Range/Land-Rover, Jeep (Wrangler, si partial Grand Cherokee), Mercedes G-class, etc.. Cine isi cumpara X5 este interesat de asfalt si poate mici iesiri in natura, nicidecum off-road.
17 feb 2014, 17:07
0
180 comentarii 260 puncte
BMW X5 cu muuulte dotari pe el 110k. Porsche de care spun, cu 30k mai moka (dotari la fel de multe). Ca urmare a fost cumparat Porsche si acum sta la mine la firma in parcare. Asta ca sa stii ca iti vorbesc din 'acte semnate' si nu de pe net. Din pacate masina nu imi apartine :( Achizitia unei asemenea masini este insa o alegere nu tocmai OK din cauza deprecierii rapide. X5 model anterior (dotari similare cu noul X5) pret de catalog 93k, acum evaluat la 30k (in cazul buy back). Mie imi facea insa in reprezentanta cu ochiul un Cayenn benzinar 4,5l din 2004 (10k). Este insa o masina care nu mi-ar folosi insa la nimic. GTR : stii ca iti apreciez cunostintele de 'automobilie' dar daca ma crezi sau nu, e alegerea ta. Legat insa de comparatia cu Jeep, iti dau dreptate. Era hazardata.
17 feb 2014, 19:10
-1
GTR
719 comentarii 693 puncte
Eu stau si ma intreb daca inainte sa emiti STRICT PARERI PERSONALE, arunci si tu un ochi pe site-urile oficiale din Romania sau Germania!? Cayenne vine standard mai chel si mai scump decat X5. Un X5 3.0 d ajunge absolut full la 116.000 euro, un Cayenne Diesel (si NU S) echivalent cu X5-ul full ajunge la ~140.000 euro si absolut full ajunge putin peste 170.000 Euro. Actele semnate nu ma intereseaza, exista discounturi enorme in situatii privilegiate, acestea fiind niste cazuri particulare, nu comune! Am si eu exemple de gen cu 20% disc la BMW si aproape 30% disc la Audi, dar sunt cazuri izolate si fara niciun fel de relevanta pentru consumatorul de rand. Spre deosebire de tine, eu chiar am avut Porsche Cayenne (S, benzina, prima varianta), a avut o depreciere absolut enorma si a avut o multime de probleme tehnice. X5-ul are o depreciere mai mica si o fiabilitate ceva mai buna. P.S. Oricum este absolut stupid si amuzant sa spui ca optiunile de la Porsche sunt mai ieftine decat cele de la BMW! :))))) Absolu tot este MULT MAI SCUMP la POrsche, inclusiv accesorile gen, breloc, sapca, etc, nu mai vorbim de restul.
17 feb 2014, 21:48
+1
180 comentarii 260 puncte
GTR, ma abtin in a intra in polemici cu tine. Asa cum m-am abtinut si pe alte topicuri. Cayenne se cumpara insa NOU sub 90,000EUR. Cel mai posibil insa am ceva mai multi ani decat tine si cu siguranta mult mai multe masini conduse, cumparate. Ramai nsa tu la parerea ta si eu la a mea.
19 feb 2014, 08:40
-2
GTR
719 comentarii 693 puncte
Sa-ti mai explic odata: Normal ca poti sa-ti iei Cayenne diesel sub 90,000 euro, pentru ca pleaca de la 70,400 euro (chel), asa cum si X5-ul 3.0d pleaca de la 63.400 euro(chel). Tu nici macar nu ai intrat pe site-urile oficiale (din Germania de exemplu), nici nu ai folosit configuratorul oficial, dar ma contrazici tot timpul. Oare nu e cam absurd!?
19 feb 2014, 10:55
-1
6 comentarii 2 puncte
Inseamna ca nu ai condus un Tesla S 85, asa se spune.
19 feb 2014, 10:23
-2
180 comentarii 260 puncte
Eu am fost la dealer din Germania (locuiesc in Germanie de mult timp) si am cifrele de la dealer. Si nu oferta preferentiala. Oferta preferentiala a primit seful meu de altfel (client Premium la BMW) vs un colaborator (client Premium la Porsche). Alea erau si mai bune decat cifrele afisate de mine. Legat insa de Porschele pe care spui ca ai detinut poate imi dai ceva sfaturi pe PM ca iar am fost de am vazut respectiva masina (SH e drept) si tare imi e ca imi satisfac o nebunie :)) pana la urma. Ca sincer, numai nevoie de masina aia nu am, dar .... :) nu iti iei in viata numai ce ai nevoie. Ca X5 si Cayenn sunt oricum 'nebunii' :) pana la urma. Cred ca un subiect de discutie mai interesant ar fi vechiul X fata de noul X. Daca se merita schimbul de masina (vechiul X pe noul X). Asta daca ne uitam si la primul X5 - depreciere gigantica (il iei acum si pe la 7000EUR cu putina bafta).
19 feb 2014, 13:56
-1
Nissmodet
85 comentarii 36 puncte
Depreciere gigantica la e53? E o masina scoasa pe piata acum 15 ani. Cat ai mai vrea sa coste?
10 feb 2015, 16:21
0
8 comentarii -8 puncte
Modelul X5 mai are de papat ca sa ii ajunga pe cei de la Lexus
20 feb 2014, 23:42
-2
On_Off
227 comentarii -36 puncte
Superb.
15 apr 2014, 15:49
+1
Overdrive
408 comentarii 663 puncte
Felicitari pentru articol si multumesc!
16 iul 2014, 16:09
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »