un rahat de plastic,prefer sa folosesc mijloace de transport in comun sau taxiu!in afara orasului nici nu ma imaginez cu asa ceva,e moarte sigura!
clar,un segment ce nu mi se adreseaza!
Si conduci un Opel Ascona din 70?:))))
Peugeout-ul meu 108 din clasa super mini are de 6 ori mai multe airbaguri ca masina ta,de ABS/ESP nici nu mai vorbim.
LOL...
Mi se pare ok masinuta si chiar atragatoare pt tineri, poate nu este mai frumosa decat fiat 500 dar e cam la egalitate cu vw up, singurul lucru este ca nu o sa ajunga ceva iconic ca si Renault 5 Turbo sau Clio V6 cu acest motor in spate :)
profilul e f reusit, in special datorita spatelui a la R5. e incredibil cat de scurta poate sa fie consola fata si cat de mica poate fi capota cand nu pui un motor sub ea.
Oameni buni, masina mica cu motor spate si tractiune spate? Cine mai face asa ceva? Si nu zic ca e rau, mi se pare ceva foarte fain. Cu tot trendul de masini mici cu motoare mici si acele "personalizari" gen masina Barbie, eu zic ca tractiunea spate, ce vor sa faca oamenii astia, e ceva fenomenal. Unde mai vezi tu masini cu tractiune spate in ziua de azi, exceptandu-le pe cele consacrate (nu sariti cu BMW-urile)? Cat de fun poate fi masina asta... Nu ma incadrez in nisa asta dar daca ar fi sa cumpar o masina de tipul asteia, sigur pe asta as alege-o. Cu tractiunea spate m-au atras. Cred ca e un punct forte in fata celorlalte marci.
15 feb 2014, 15:10
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
L-a facut mai micut . In fata a revenit la stilul Twingo . Tare
O sa abia acelasi motor pe care il are si Duster Facelift ..
Spunea cineva mai sus de Clio II V6 .. Daca l-ar onora pe noul Clio IV cu un motor in 6 cilindrii pe spate cred ca nu l-am uita . Cel putin RS-ul cred ca e un deliciu .
ATENTIE,ATENTIE,ATENTIE!!!!!!!!!! Pe acest mirific forum exista 2 specimene care isi arata superioritatea si inteligenta fara margini fata de ceilalti forumisti....ROCRIDO si JOSEPH FRANZ...am trimis deja mail celor de la 4 tuning sa rezolve problema cu acesti 2 tampiti si miau raspuns ca nu au ce sa le faca pentru ca chiar daca ar fi sa ii blocheze acestia isi pot face in continuare noi si noi conturi...eu sunt membru pe 4 tuning din 2003 si asemenea specimene nu am intalnit,se ascund in fata unor nume in spatele unui calculator si isi bat joc de tot ce lor nu le convine,pareri,idei..etc. eu unul propun ca aceste 2 specimene sa fie inlaturate usor usor prin simpla renegare a lor..adica o indiferenta totala vizavi de postarile lor sau postarile altor noi membrii care or sa apara...adica aceleasi specimene sub alte nume.Eu nu inteleg cum niste oameni normali cum suntem 90% din cei care frecventam acest forum nu putem sa ne exprimam ideile si parerile intr-un mod civilizat si trebuie sa inghitim jignirile si frustarile unor oameni cu reale probleme de comunicare si gandire.probabil pentru ca suntem romani si traim in romania. am observat ca exista o aversiune fata de bmw..dar am observat ca si cei care sustin sus si tare aceasta marca la un moment dat, pot discuta civilizat si pertinent. adica chiar nu putem sa ne descotorisim de aceste DOI mari rahati in viata?!!!!?!!!!?!!!! si sa purtam niste discutii civilizate? O zi buna tuturor
Daca Twingo o sa vina cu motorul in spate, ar putea fi revolutia de care Renault are nevoie sa urce sus, langa Mini si 500. Oricum, eu cred ca este o greseala ca Fiat 500 si VW Beetle nu au motorul in spate. Ar fi mult mai interesant!
Prin modelul acesta se incearca sa se revina la o idee mai veche din anii 60-70 ce se traduce prin totul pe spate. Vezi renault 8-10, primele modele Porsche, VW kafer si modelele urmatoare tot cu motor pe spate, fiat 500-800, skoda 1000mb,100,110,120,130 . De ce? Pentru ca e mult mai ieftin si pe criza asta cele mai vandute masini sunt cele ieftine. Concurenta e din ce in ce mai acerba si pretul isi spune cuvantul. In plus in europa exista un trend prin care se impune usor usor odata cu ani ce trec sa se utilizeze masini cu capacitati din ce in ce mai mici si prin urmare masini mai mici.
Nu cred ca va concura fiat 500 pt ca italienii au declarat de la inceputul fabricatiei modelului ca Fiat 500 va fi o masina exclusivista cu preturi ce nu vor scadea sub 10.000 euro. Din cauza asta au pastrat Panda ca masina low cost.
Oricum masinuta e foarte faina ca design si ca masina stict de oras e tot ce iti trebuie.
Nu sunt de acord ca o masina cu motorul in spate are o constructie mai ieftina. De ce ar fi asa? As zice ca invers, este mai scump sa ai motorul in spate - trebuie sa ai suspensie independenta la toate 4, si la cere directoare si la cele de tractiune. Plus ca trebuie dezvoltate motoare care sa se raceasca putin diferit. Plus ca nu poti imprumuta mai nimic cu alte platforme Renault.
detin 2 masini cu motoare spate din 76 respectiv 89 si iti spun ca au suspensie independenta extrem de simplista. tractiunea spate implica o suspensie care se misca teoretic intrun singur plan (sus jos) utilizand planetare asa zise fixe. suspensia la tractiune fata trebuie sa tina cont si de faptul ca se misca in doua planuri (sus jos, stanfa dreapta). daca ai desfacut o fuzeta sau o planetara stii despre ce vorbesc.
la tractiunea spate o parte a planetarei este fixa in bratul oscilant necesitant un rulment notoriu mult mai ieftin decat rulmentul din fuzeta in cazul tractiunii spate. planetarele fiind mai simple sunt prin urmare mai ieftine. suspensia spate are o alta constructie amortizoarele fiind separate fata de suspensie. suspensia fata implica inglobarea amortizoarelor in aceasta. exemplele pot contunua! racirea nu este o problema pt un motor spate. radiatoarele pot fi montate in fata pt performante cu o pompe de apa care sa asigure debitul necesar (vezi skoda 120, 130, 130 rapid)