Sariti cu minusurile haterilor. Pica motorul mercedes de pe Maybach si tot eu iau minus. Pe langa asta un 760Li e mai putin de 150k iar Maybachul ala a fost 400k ..... foarte inteligenti mai sunteti.... Normal ca era mai exclusivist la diferenta asta de pret!
ai dreptate, cutia mai inteleg... dar tot motorul ?! asa poti face si cu alt benz mai vechi atatia km daca schimbi "inima" in fine e oricum laudabil pt o masina de LUX ca sa fie pe "picioare" si dupa 1mil de km si stapanul sa fie multumit in acel timp..
@ Margarit Emilian
Daca ai umbla mai mult prin Germania, n-ai scrie asemenea prostii.
Cum am spus într-un alt comentariu mai jos, Germania e plina de TAXI MERCEDES ce au mai mult de un milion rulati asa ca nu-i mare scofala daca un Maybach ajunge la asemenea rulaj.
Maybach este o firma de LUXURY TUNING si nimic mai mult.
Maybach nu construieste masini ci MODIFACA MERCEDES-URI într-un mod exclusivist si fi convins ca Mercedes nu face diferenta la constructia masinilor.
De pe banda de montaj la Mercedes ies toate masinile lafel, indiferent daca îsi fac veacul sub numele Maybach cu luxury tuning la vreun milionar sau ca TAXI ducînd prin Germania tot prostu de la A la B.
Din cate vad in articol, este vorba de un om de afaceri din Liechtenstein, nu din Germania!
Maybach este producator auto, in nici un caz firma de tuning (pardon, a fost, pentru ca din cate am inteles s-a inchis).
In ceea ce priveste plimbarile mele, intra pe FB s cred ca o sa vezi raspunsul acolo!
12 mar 2014, 13:03
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Inseamna ca nu stii sa faci diferenta dintre un tuner si un producator!
Iti dau 2 exemple, ca sa intelegi, atat ALPINA precum si BRABUS sunt producatori, MAYBACH este mult mai mult decat atat, a fost divizia de lux pentru Mercedes!
P.S. Nu vad nici pe linkul pe care l-ai postat tu unde scrie ca este tuner! ;)
12 mar 2014, 14:08
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Maybach accelero, sau ceva de genul, nu mai stiu cum se scrie.
Este o masina facuta de ei, deci, produceau...
Sa nu mai vorbim de implicarea lui maybach in creatiile mercedes.
Au fost mereu impreuna, pacat ca au inchis fabrica
baaaa.... !!!
tu citesti ce scriu?
au produs masini pîna în 1939 ulterior PAUZA !!!!!
Dupa ce au fost preluati de Mercedes au facut O SINGURA MASINA ce se bazeaza cam 20% (STRUCTURA DE BAZA A CAROSERIEI) TOT PE MERCEDES si asta este EXELERO:
http://cloudlakes.com/data_images/models/maybach-exelero/maybach-exelero-12.jpg
Vezi si video:
http://www.youtube.com/watch?v=D3GK7R00-Ik
si e CONCEPT CAR cu idee de seria dar a ramas CONCEPT CAR cum se si mentioneaza în video asa ca mai lasa-ma cu ...."teoria chibritului" de mari producatori de........ PIMP MY RIDE pt. bosorogi si cocalari ce n-au ce face cu banii.
Daca ar fi fost asa mari producatori de succes, N-AR FI DAT FALIMENT si fabrica lor (sectia) nu s-ar fi închis în 2013.
Vad ca s-o adunat pe aici o armata de habarnisti care nu stiu altceva decît sa dea MINUSURI pt. ca le place SIFONIERE PE ROTI.
Indiferent ce va place sau nu, mai lasati-o balta cu batutul de apa în piua si vedeti realitatea asa cum e ca ce a facut Maybach stie defapt sa faca ORICE PROST daca are un capital de start asa cum trebuie si daca stilul lui de ...... PIMP MY RIDE e în moda.
PS
Asa pt. tine, cea mai strînsa colaborare cu Mercedes nu a fost cu Maybach ci cu AMG, colaborare ce EXISTA SI ACUM. Maybach a fost O SECTIE / SECTOR AL FABRICII pt. clasa de lux al Mercedesului.
Citeste macar pe Wikipedia înainte de a face circ inutil. :-) )))
PS 2
Si sa-ti mai spun una:
Din moment ce mosu i-a schimbat motoru la 600.000 km rulati, tot articolul asta este INUTIL - FRECTIE LA PICIORUL DE LEMN deoarece nu mai este Matching numbers ci are cum spune neamtu AUSTAUSCHMOTOR (motor de schimb) !
Ar fi cu totul altceva si demn de ridicat în slavi daca ar fi "Matching numbers" adica MOTORUL ORIGINAL cu serie identica cu cea a caroseriei dar asa cu Austauschmotor................ LA BUDA SI TRAGEM APA !
Bai omule, acea masina a fost produsa si vanduta, nu ezte un tuner de lux avizat se mercedes.
Ci foloseau platforme din s-class... gen audi. Folosec platforme comune.
Erau producatori de mazini pana in momentul inchiderii, si isi vor relua productia de masini in circa 2 ani. (Neoficial)
Iar eu cred ca este laudabil faptul ca facut toti acesti km iar masina si_a pastrat integritatea, plus ca omul parea sa fie multumit de prestatii, ca sa faci un mil de km cu asemenea masina....
Exista rolls royce, bentley forjate la asemenea nivel? Presupun ca nu, nu m-M interesat, dar sigur nu.
4 Marcaje NEGATIVE (DISLIKE). care-i treaba ? Va supara adevarul ca multi în ziua de azi sînt asa de prosti si incapabili de nu-s în stare nici sa parcheze un SMART în mod corect, darmite un Maybach?
Ah, unde-i POLIGONUL din scoala de soferi dinainte de 1989, proba si de examen?
daca s-ar reintroduce poligonul asta, cred ca jumatate din România n-ar mai avea permise de conducere si cine ar avea, nu i-ar mai trebui rear view cam si pipsaieli de parcare pîna si pe Tico :-) )))))
Nu poti spune asta. Stai jos, ai nota 2!
A mai fost un articol cu un Volvo de 5 milioane km... motorul schimbat de vro 7 ori si aproape toate componentele schimbate. Si foarte probabil a schimbat motorul pentru ca e mult mai ieftin si mai sigur sa pui un motor nou, decat sa dai la ciocan la un motor vechi. E ca un surub folosit, cand incepe sa iti scape cheia pe el. Poti sa il polizezi, sa il mai sudezi.. sai ii faci artificii si sa mearga, dar e mai convenabil sa pui unul nou si sa stii ca nu te chinui.
SI tine cont ca e un motor de 550 CP (benzina) care trage o masina de 3 tone si ceva. Da-mi un exemplu de motor peste 500 CP care a facut peste 600 000 km si promit ca nu mi se va mai parea asa o realizare.
Asta am zis si eu mai sus, totusi e vorba de performanta acolo la motorul ala! Acuma cat a putut costa motorul ala, asta e alta poveste, ieftin sigur nu a fost!
Pt haterii care mi-au dat minus si mai sus: oare si tipul asta tot cocalar si tigan e ca si-a luat BMW dupa maretul Maybach?
Oricum eu chiar as fi curios , sa foloseasca omul asta si 760-ul la fel, si sa traga o linie dupa 6 ani si sa ne zica, lui personal care masina i s-a parut ca a meritat toti banii! Inclusiv diferenta de exclusivism etc.
Sa-ti explic mai pe intelesul tau, sunt clase total diferite, exclusivismul si confortul pe care il ai intr-un Maybach, nu o sa-l ai niciodata intr-un seria 7!
12 mar 2014, 13:13
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
sunt situatii in care e de preferat sa schimbi motorul sau cutia decat sa le repari...600.000 km nu e asa de putin pe cat cred unii...sunt sofer de meserie si fac in jur de 60.000 km pe an iar in tot acest timp schimb un kit de distributie + pompa de apa,un set de bujii,4 schimburi de ulei + filtre ,trei seturi cauciucuri (fata) plus alte brate capete de bara si bucse.astea sunt consumabile ce trebuiesc schimbate OBLIGATORIU !!! acum stau si ma gandesc,ca sa fac 600.000 km ar trebuii sa fac munca asta timp de 10 ani...oare dupa atata rulaj as putea eu sa zic "prost !!! passat 1.9 poate mai mult"?
Pt. un motor ce are o turatie limita în fisa tehnica de 4800 rpm cum e la Maybachul asta, 600.000 km este o viata de motor normala dar cu întretinere proasta. Poate si mai mult. Numai jegurile japoneze din anii 80 - 90 facute printre sacii de orez în portul din Tokyo unde erau turatiile peste 10.000 rpm la motoarele alea mici de toata jena îsi dadeau duhul (cu mici exceptii) la 100.000 km.
Ce comparatii faci si tu....acele taxiuri au motoare de 2.2 diesel in marea lor majoritate, iar Maybach are motor V12 de 5.5 litri biturbo care trebuie sa care o caroserie de aproape 3 tone, ia spune-mi acum, vezi vreo diferenta????
Da ! Vad diferenta pe care tu n-o vezi. E vorba de CALITATEA MERCEDES care se afla în motoarele lor indiferent daca e motor de 0,5 litri sau de 5,5 litri cu...... 1000 CP sau 20 CP.
Tot ce a facut maybach din 1960 pîna în 2013 cînd si-a închis portile A PRIMIT PE TAVA de la Mercedes deoarece Maybach nu a lucrat niciodata în profit ci NUMAI ÎN DEFICIT fiind suportata finaciar de Mercedes si daca nu ma crezi, vezi ISTORIA MAYBACH pe Wikipedia nemteasca:
http://de.wikipedia.org/wiki/Maybach-Motorenbau
Omul vede si aude doar ce vrea. Eu zic ca sunt diferente de exclusivitate intre modelul 760Li si Maybach si el se leaga de mine ca eu am zis ca nu sunt. O dam deja in polemici aici, exact ca la Koenigsegg vs Veyron.... Unii au niste preconcepte despre unele marci/modele si aia o tin pana la sfarsitul lumii.... :)
@ Vendi85
La Genf datorita legitimatiei de firma, am avut ocazia sa ma asez într-un Königsegg One, sa stau la volan.
Tati...... N-am cuvinte. Masina e bestiala în poze dar daca o vezi live, te îndragostesti, subit si irevocabil. Faci "piele de gîsca" pe brate si la ceafa numai cînd stai la volan, darmite s-o pornesti :-) )))
Se refera la PARERI PRECONCEPUTE / pareri depasite, pareri nejustificate ce exista numai în propria fantezie fara nici un fel de temei tehnic sau logic.
La tema Maybach, hai sa-ti mai zic una:
Daca masina lui mosu are în fisa tehnica 4800 rpm ca turatie limita, fi convins ca daca se duce în WE sa-si plimbe maidanezu cu maybahezu, tragînd cu o viteza de croaziera de 200 km/h si daca mai si merge în OVERDRIVE, motorul ala ajunge pe undeva între 1500 si 2000 rpm (ture per minut), la nici jumatate cît este limita notata de producator în fisa tehnica si...... scuze dar pîna si masina de cusut ILEANA a lui bunica-mea are mai multe ture pe arborele ce misca acul de cusut comparativ cu motorul din Maybach :-) ))))
Maybachul asta e o tinichea de toata ziua si nu masina de competitii DTM, VTM, NASCAR sau TOP FUEL asa ca te rog nu amesteca mere cu pere.
Me CYBER: Daca ai ajuns sa faci un Maybach o tinichea de masina, imi imaginez cam care sunt cunostintele tale in domeniul auto, plus faptul ca tu crezi ca o masina care are o cutie in 5 trepte are o turatie de 1.500-2.000 rpm la 200 km/h....mie imi spune si mai multe despre cat de mult te pricepi pe meseria ta!!!
P.S. Nu mai confunda turatia la care este oferita puterea sau cuplul maxim, cu limitarea de turatie!!!
@Trache Auzi tataie: http://dexonline.ro/definitie/preconcept/paradigma ; incearca sa-ti dai seama de ce am folosit cuvantul cand vorbeam de tine. Vad ca oligofrenii dau si minus, fara sa-si cunoasca limba! Ai 35 de ani dar te comporti ca un copil de 18. Nu cred ca mai avem ce discuta despre stirea asta. Mai iesi in lume, largeste-ti un pic orizontul , chiar ai nevoie!
Din cîte vad s-a cam umplut pe aici de "oligofreni" cu obsesii NFS ca 80% din comentarii, indiferent daca bune sau rele, au minusuri iar administratia doarmne-n post.
Nu mai spun ca la 5 negative se ascunde mesajul.
Se pare ca pe 4tuning.ro trebuie scris numai ce-i place turmei sau mai corect spus, prostimii oligofrene care dau note ca la scoala (unde poate ar trebui sa fie la ora asta)
Vendi: Las-o naibii de treaba, daca citesti in linkul pe care mi l-ai trimis tu vei vedea asta: "PRECONCÉPT s. n. semnificație atașată de copil primelor semne verbale, elemente senzoriale accidentale, neesențiale. (< pre- + concept)"
Macar documenteaza-te daca tot iti place sa te dai important
"PRECONCÉPȚIE, preconcepții, s. f. (Rar) Prejudecată. [Var.: preconcepțiúne s. f.] – Din fr. préconception."
Nici umor nu ai, ma refeream ca la tine a venit ura din nastere, dar ma rog, chiar nu avem ce vorbi. Iar tu Dumitrache, ce sa zic, alt baietel de 37 de ani. :) Bafta in viata oameni buni, atata va doresc!
PS
Sa-ti mai spuna MOSU MrCyberCSX (electromecanic auto de meserie) înca o treaba:
Sa sti si tu ca motoarele astea mari ce au mai mult de 8 cilindri, indiferent de provenienta, indiferent daca vin de pe banda de montaj a ieftinului GM sau supercar Ferrari, Lamborghini, Mercedes AMG, Aston-Martin, Maserati, Bugatti, sînt facute pe viata si tin chiar si 2,5 milioane de km lejer la o utilizare normala pe drumul public.
Problema se pune la posesor care nu e asa sclerozat ca mosul asta si-si pastreaza masinile, nu ruleaza imens de mult cu ele pt. a nu se devaloriza financiar, le pastreaza.
Daca-ti iau un.... Ferrari Enzo sau Lamborghini Gallardo, ma duc cu el zilnic la cumparaturi, fac concedii, înconjor planeta asta de 80 de ori, îti garantez pe ce vrei tu ca merge la fel de bine ca în prima zi chit ca valoarea masinii scade datorita numarului mare de km rulati la nivelul de pret al unei Dacia Logan.
ÎN CONSECINTA, daca motorul de 2 LEI al unui taxi tine milionul, fi convins ca un V 12 dintr-o tinichia de 3 tone va tine GARANTAT lejer si mai mult.
Daca chiar ai ajuns sa crezi asta, inseamna ca degeaba ai ajuns electromecanic....
Esti constient ca tocmai ce ai spus o mare aberatie????
Arata-mi si mie o singura masina cu motor V8 sau mai mare, de inalta turatie care ajunge la 1 milion de km fara reparatii capitale si iti fac statuie in Piata Victoriei!!!!!
Bun dar atunci arata-mi tu mie un motor cu mai mult de 8 cilindri cu mare turatie, care e capabil sa urce peste 10.000 rpm fara sa explodeze si daca are norocul sa reziste, îi trebuie reparatie capitala din 48 în 48 de ore ca au îl manînc cu cornflakes cu lapte la micul dejun :-) )))
Daca nu ma însel, cel din imagine cu milionul de km despre care se discuta este un Maybach model 62 cu 12 cilindri în V, motor de 5980 cm³, 450 kW (612 CP) la 4800 U/min iar conform fisei tehnice, turbo-ul intra la 2000 rpm:
http://www.alle-autos-in.de/maybach/maybach_62__ktb832.shtml#.UyC2GPseK9I
Acum te întreb eu ÎN MOD SERIOS unde "mama lui proces verbal" vezi tu ÎNALTA TURATIE la 4800 rpm?
Visezi cumva sau care-i treaba?
PS
Nu vreau sa te jignesc si te rog nu mi-o lua în nume de rau dar daca pt. tine 4800 rpm e înalta turatie, înseamna ca ti-ai baut cerneala la scoala în loc s-o folosesti pt. ce trebuie.
(Scuze)
Pîna si Bugatti Veyron 16.4 Super Sport ceea ce este INCOMPARABIL cu ... CASCARAVETA asta IEFTINA de Maybach, are limita tehnica la 6.400 U/min la 1200 CP si e blocat electronic la 3.000 U/min ca altfel... ADIO.
http://luxusautos.welt.de/bugatti/edition/veyron-16-4-super-sport/04842/
Citeste mai exact ca nu le-am dat ca exemple de motoare de înalta turatie.
Din contra.
Fiecare bou cu doua clase ca trenu facute pe spaga pricepe ca un motor cu cît are mai multi cilindri cu atît mai mica e turatia de lucru deoarece la un moment dat motorul ia puterea din volum si nu din turatie si asta începe cu L5 (5 în linie dispuse la 45°) sau V6 cel putin.
Daca tu ai înteles deandoaselea, toata discutia este inutila.
La Craiova a fost "prins" intr-un service un banal Tico,intretinut intr-un mare fel,care trecuse de 1.000.000 de km si avea "inima" originala,dar care a mers pe Metabond trimis din Deutschland la fiecare schimb de ulei! Asa ca putin cam slabut Maybach-ul ...Si Tico,ce-i drept numai avea multe din elementele originale,cum ar fi scaunele,aripile,pragurile si alte elemente de suspensie si consumabile,dar motorul si cutia erau ale lui! Iar atunci a primit un set de segmenti si cuzineti de palier,axiali si de biela!
De laudat oricum ca un motor asa "gurmand" a trecut de milion...
:))):))) sunt logan-uri cu peste 1milion de km la bord cu motorul si cutia originala si au plecat din fabrica cu pret de 7000 euro in regim de taximetrie sau scoli de conducere si inca functioneaza,numai zic de celebrele sprinter de la mercedes sau modelele vechi de mert..un amic are un w210 fara turbo din 95 si a sarit anul asta de 2 mil de km cu motorul si cv originale fara interventii...un mare caca de masina maybachu-ul asta..serios :)
Eu nu va inteleg !
Voi chiar credeti tot ce scriu unii in titluri.
O masina cu 1.000.000 de km este o masina originala care a mers 1.000.000 de km.
Eu am printre altele... un BMW E36 original din fabrica din 1992, care are acum 653.000 km si va jur ca motorul este absolut original si cutia la fel, si electronica si tot. Imi e rusine sa circul cu ea acum, la pretentiile din 2014, dar o tin in garaj, sigur va deveni un clasic.
Ideea e ca o masina cu 1.000.000 km in care ai schimbat cutia, motorul, toata electronica, toata suspensia ... ai refacut interiorul si schimbat butoanele ca iti cadeau de pe usi, cortiere si bord...nu este o masina ce a rezistat 1.000.000 de km.....
Pacat ca vb de masini foarte scumpe, care chiar ar trebuii sa tina atat, fara reparatii..nu vb de passat de 15.000 de euro..
Mai citeste si tu o data articolul, ca nu inteleg de unde ai scos ca a refacut tot interiorul, ca a schimbat butoanele ca ii cadeau de pe usi... Omul a schimbat motorul si cutia cand avea tot atatia km cat ai tu cu masina ta din 1992, deci mai ai de facut inca pe atat ca sa ajungi la performanta aia...si sa nu uitam, ce motor ai tu pe masina (1.8 litri) si cata electronica (spre deloc).....
Sti vorba aceea..... HÎRTIA SUPORTA MULTE (în cazul nostru, tag-urile HTML).
Referitor la masinile scumpe, aici parerile difera. Pt. un milionar ce da 500.000 EURO pe un Maybach, pe ala îl doare-n pix daca schimba motorul dupa 600.000 km rulati. În afara de asta, rar vezi cazuri din astea unde un milionar, indiferent daca tînar sau batrîn, tine o masina asa de mult deoarece astia se plictisesc repede de masini. La astia se potriveste zicala "ANU SI MÎRLANU".
Le schimba asa cum îsi schimba chilotii de nu apuca masinile nici sa faca 75.000 darmite 600.000.
Normal !
Camere de zi cu sifonier si bar de tinut sticla patrata de Whisky inclus pe 4 roti nu mai e la moda de mult.
Nu degeaba s-a închis firma Maybach !
Specimene din astea mai vezi numai la bosorogi milionari ca sa-si plimbe potaia, cocalari gen Becali, dictatori descreierati de prin Africa, unii pinguini de moda vechie de prin Dubai si fosti KGB-isti (lingaii lui Putin) de prin rusia :-) ))))
Un om normal nu cumpara asa ceva :-) ))))
deci apropape ca mi-e rusine ca sunt pe acelasi forum cu vreo 20 de pe aici, si anume aia care aproba comm de genu: Maybach-u e mai exclusivist, mai spatios etc decat 7-le. :))))) cat de afont sa fiii, in puiii mei??!! nu zau?? nici macar nu-s aceeasi clasa, nu se incadreaza in acelasi registru, nici macar pret apropiat.... ce treaba are sula cu prefectura?? bai....
In schimb repet, mosul e cel mai tare: daca nu e Maibach, atunci sa fie 740Li ! :)))
P.S.: dar mi-au placut cum au murit sugacii afoni, s-a vazut pe minusuri :))))))))
Nu vad ce mare filozovie ca a facut milionul?
Exista masini mult mai ieftine care au facut milionul fara probleme si în ceea ce priveste designul, e ORIBIL.
Decît un MERTAN din asta UMFLAT ÎN PENE (daca e bal..... bal sa fie) asi lua un MAYBACH EXELERO
http://cloudlakes.com/data_images/models/maybach-exelero/maybach-exelero-12.jpg
Asta se poate numi un adevarat MAYBACH !
PS
Voi va mirati de Maybach cu 1 milion km. :-) ))))
Eteteeee aici Mercedes TAXI grecesc, o vechitura Mercedes 240D/8 care a facut 4,6 MILIOANE de km.
OK. A schimbat cîteva motoare dar km rulati calculati sînt 1,5 milioane km cu fiecare motor:
http://www.autokiste.de/psg/archiv/a.htm?id=3547
A se folosi google translation.
Din cîte am înteles, grecul detine recordul mondial la km rulati cu una si aceasi masina.