Rusine Politiei Rutiere din Bucuresti: 40 de permise suspendate in 2 ore. Luate pe nedrept! Legislatie Auto 12 Martie Rusine Politiei Rutiere din Bucuresti: 40 de permise suspendate in 2 ore. Luate pe nedrept!
Toate comentariile (75):
19 comentarii 32 puncte
Nici nu am mai citit restul articolului dupa ce am vazut care e motivul indignarii :)) Eu zic ca au facut foarte bine. Si ar trebui sa faca asta in toate intersectii cu refugiu. Nu e normal sa se formeze o coloana de masini dupa care sa astepte tramvaiul asa cum nu e normal sa deranjezi "fraierii" care au mers normal pentru ca vrei sa ajungi mai repede in intersectie. Dupa actiunea asta aceiasi oameni vor merge in continuare pe linia de tramvai dar se vor baga in coloana fix inainte de scuar ...
12 mar 2014, 13:30
+15
liviuv
181 comentarii 396 puncte
+1
12 mar 2014, 13:37
+5
AnthriX
137 comentarii 429 puncte
+1
12 mar 2014, 16:37
+1
1 comentarii 25 puncte
Au procedat foarte corect. Politia nu trebuie sa incurajeze jmecherii din trafic. Daca cunosti ca o zona e aglomerata, ocoleste-o legal, nu prin stanga refugiului de pietoni.
12 mar 2014, 13:41
+25
Diesel Power
7 comentarii 48 puncte
Nicio rusine... ti-au luat permisu' sau si tu esti genul de sofer ce trece prin refugiu... In fiecare zi este la fel aici in piata muncii. Si sunt intersectii o gramada unde indignati ca tine se baga pe prima banda de facut dreapta ca sa "ia fata" tuturor imbecililor ce stau la coada la semafor... Sictir. In fiecare zi ar trebui sa stea la panda atunci sa prinda jmecheri indignati...
12 mar 2014, 13:42
+34
1 comentarii 24 puncte
Legea trebuie respectata de catre toata lumea! Daca respectau legea nu ramaneau fara perimis!!
12 mar 2014, 15:46
+24
73 comentarii 87 puncte
Nu este vorba numai de lege ci si de bun simt. Altii sunt prosti si asteapta iar ei sunt destepti si o iau pe langa refugiu. Macar cateva zeci de soferi invata ceva din aceasta lectie.
13 mar 2014, 13:25
+13
17 comentarii 169 puncte
Sorele... eu zic sa citesti tot articolul, te-ar putea surprinde. Problema nu e amenda in sine, ci faptul ca amendeaza ce e mai usor... Il amendezi pe ala de pe linia de tramvai (okay, in regula, a gresit), dar pe bizonul care blocheaza prima banda il lasi in pace, nu tu amenda, nu tu masina ridicata, nu tu nimic, desi, in mod clar, incurca traficul. Asta e buba... Sau ii amendezi pe toti care gresesc, sau te duci si te plimbi in parc. Si nu e singura zona cu masini parcate aiurea pe banda intai. Vezi Mosilor la orele 6-8pm... din doua benzi sunt una singura, pentru ca prima e parcare... E corect asa?
12 mar 2014, 13:42
+12
1298 comentarii 3108 puncte
Ai zis-o perfect !
12 mar 2014, 14:29
0
Jobyn
147 comentarii 415 puncte
Rusine 4tuning, bravo politiei! Nici nu a trebuit sa citesc mai jos de fraza "au stat la panda pentru a-i amenda pe cei care incalcau legea, ocolind refugiul de tramvai", da ce ar trebuii sa faca? Sa va opreasca si sa va de-a un martisor... Asa v-ati obisnuit unii cu refugiu de tramvai incat sunteti de-a dreptu ofticati cand va opreste politia!
12 mar 2014, 15:02
+18
The29031993
54 comentarii 102 puncte
Mda...se caca pe ei de geaba. Cand ridicau masinile puse airea tot ei sareau ca unde sa le lase. Eu de cate ori plec din titan spre romana si o iau pe stefan cel mare stau in banca mea ca mai apoi sa fiu blocat de bizonii care se intorc pe banda dupa ce au depasit coloana. Saptamana trecuta un spoit de if i.a rupt oglinda la o doamna din simplu fapt ca nu s.a oprit sa ii faca loc si el a fortat sa intre. Aceeasi poveste si cu aia din pasajul victoriei. Cine trece pe acolo stie ce zic. Parerea mea ca respectivii bizoni scriu articole pe 4tuning de la o vreme:)
12 mar 2014, 16:04
+15
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
2 comentarii -4 puncte
*scrii =))))))))))
13 mar 2014, 12:29
+1
4 comentarii -5 puncte
Mai studiaza gramatica limbi romane coane
13 mar 2014, 13:20
-1
The29031993
54 comentarii 102 puncte
Daca am mai mancat vreo litera ceva din cauza ca am dat com. de pe telefon(ca si acum) nu cred ca poti trage concluzia ca nu stiu sa scriu. Corecteaza tu daca ai bunavointa;)
13 mar 2014, 16:16
+1
32 comentarii -6 puncte
Corect.
13 mar 2014, 01:34
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
2 comentarii 5 puncte
Partial Corect. Doar ca daca mai vii si cu masini de ridicare nu numai ca omori intersectia respectiva dar incurci si mai mult traficul, pe langa asta o sa ai multe masini de ridicat. Trec zilnic pe acolo la ora de trafic intens si iti garantez ca daca toata lumea ar merge mai respectuos pe acolo nu ai avea nevoie sa treci prin refugiu. in dreptul refugiului poti sa te imparti pe 4 benzi, in intersectie si 2 benzi inainte de refugiu. Sincer in intersectia respectiva as tine politie la suspendat de permise 5 zile pe saptamana nu numai 1-2 zile la cateva saptamani.
13 mar 2014, 11:46
+5
DaniPop02
72 comentarii 164 puncte
De ce rusine politiei, ca isi face treaba?asta nu inseamna ca sunt de partea politiei,in bucuresti e imposibil sa conduci perfect legal in miezul zilei...nu conteaza cat de calm esti sunt unele zone din bucuresti care pur si simplu te umpli de nervi si drept urmare iti bagi picioarele in toate regulile de circulatie.
12 mar 2014, 13:43
+15
AnthriX
137 comentarii 429 puncte
Iti bagi picioarele in trafic tocmai din cauza bizonilor ca tine care isi baga picioarele. Daca nu ar mai intra toti aiurea si ar sta in banca lor nu s-ar mai aglomera asa. Stai de 10-20 ori la semaforul dintre poli si grozavesti ca altii mai cu "bagat picioarele in reguli" taie linia de tramvai si apoi sar in fata celor care stau de drept la semafor. Tie ti-ar placea sa stai 20 minute la coada la magazin ca apoi sa sara unul cu ceafa groasa in fata ta ?
12 mar 2014, 16:26
+23
4 comentarii 28 puncte
Pai daca asa pui problema inseamna ca si tu faci la fel sau ai fost sanctionat pentru aceeasi fapta. Legea este lege pentru toata lumea, nu conteaza ca te grabesti. Problema traficului aglomerat din Romania este in mare parte din vina soferilor indisciplinati care se cred mari zmei.
12 mar 2014, 13:44
+15
1 comentarii 0 puncte
Sau a semafoarelor nesincronizate...
03 oct 2016, 14:25
0
BMW-M-Power
14 comentarii 59 puncte
ne-am invatat sa tot dam vina pe altii pentru greselile noastre. niciodata nu suntem noi de vina. ba e politia, ba ceilalti participanti la trafic... niciodata noi. nimeni nu-si asuma raspunederea pentru faptele sale, la fel cum fac si kktii aia din parlament... ba, te-a obligat cineva sa mergi pe linia de ramvai??? nu! ai facut-o ca asa te-a dus mintea... acum plateste!!! asa ar trebui sa fie normal intr-o tara civilizata. au si politistii partea lor de vina, dar nu in totalitate. exista uscaturi si in randul lor, dar in randul nostru, al conducatorilor auto exista paduri intregi de uscaturi.
12 mar 2014, 13:55
+38
toropik
33 comentarii 123 puncte
spre indignarea autorului , suntem de acord cu politia: ORICE AMENDA E BUNA DATA imi pare rau ca nu sunt asa de multi cocalari ca tine :(
12 mar 2014, 14:09
+31
34 comentarii 103 puncte
Ai dreptate, dar numai pe jumatate. Ar trebui mai intai eliminate cauzele, dupa care inlaturate efectele.
12 mar 2014, 15:56
+15
2 comentarii 22 puncte
Tocmai asta a incercat si Politia sa faca ... Eliminarea cauzei, adica a retarzilor care nu pot respecta niste reguli simple.
13 mar 2014, 11:10
+17
34 comentarii 103 puncte
Mergand pe firul problemei: - soferii intrau in intersectie depasind refugiul statiei de tramvai. De ce? Pentru ca era aglomerata intersectia. - intersectia era aglomerata. De ce? Pentru ca una din benzi era ocupata de masini parcate ilegal. - masinile erau parcate ilegal pe prima banda. De ce? Pentru ca politia era ocupata cu vanarea celor care depaseau refugiul statiei de tramvai. Asta e cauza principala. Din pacate, din ce in ce mai des, politia doar constata si sanctioneaza, si dupa cum se vede, si acest lucru il face selectiv. Sub nici o forma nu se complica sa ajute / protejeze. Cum ramane cu "siguranta si protectie"? Nu iau apararea celor care au incalcat legea, dar nu este normal / corect sa se aplice legea doar atunci cand este mai usor de aplicat (eg. depasire refugiu tramvai).
13 mar 2014, 11:52
-4
8 comentarii -7 puncte
efectul e dat de cauza! Efectul in cazul de fata este ocolirea refugiului. Cauza-> masini parcate pe prima banda plus traficul nefluidizat!
13 mar 2014, 11:54
-4
mirel_tuning
636 comentarii -25 puncte
e adevarrat ca legea trebuie respectata dar sa fim corecti dar nici nu se face nimic in a se fluidiza traficul dupa cum se vede in imagini
14 mar 2014, 00:15
-2
2 comentarii 5 puncte
propun sa se darame blocurile si sa faca sosele !
16 mar 2014, 02:07
0
11 comentarii 47 puncte
Tu faci parte din cei care sunt mai egali decat altii??? aia care au luat-o pe refugiu sunt niste scarbosi pt ca indiferent de trafic pe acolo merg...dar cu siguranta printre ei sunt si oameni care nu mai rezista aglomeratiei..si intrebarea mea este de nu sunt amendati nenorocitii care parcheaza neregulementar si "mananca" o banda si creaza astfel de blocaje...pt blocaj intr-un trafic si asa sufocat cred ca ar fi bune amenzi de 5000-10000 ron...
13 mar 2014, 11:36
+7
Philophobic
205 comentarii 347 puncte
Sunt de acord ca nu fac eforturi sa fluidizeze circulatia, dar cat timp incalci legea, e normal sa fii penalizat. La fel cum ar trebui penalizati cei care stationau ilegal.
12 mar 2014, 14:27
+14
badea_laurentiu88
1790 comentarii 836 puncte
muncii nu e nimic fratilor, sa vedeti voi ce SF-uri se produc in intersectia Stefan cel Mare cu Barbu Vacarescu. locuiesc in zona si ma minunez cat de idioti sunt politistii care stau aproape 24 din 24 in acea intersectie doar ca sa te arda. si dau si exemple: 1) zi ploioasa si politistii stateau in masina chiar daca intersectia era blocata si a durat vreo 10 minute sa fac stanga 2) azi dimineata politaiul din mijlocul intersectiei face semn tranvaiului sa se opreasca fix pe trecerea de pietoni blocandu-i pe acestia 3) intr-o dimineata un audi trece pe rosu(dupa ce facuse stanga venind din barbu vacarescu) si politaii stateau de vorba in mijlocul intersectiei 4) trece pe langa politisti o tanti vorbind la telefon si nici nu o baga in seama 5) intr-o alta dimineata m-a lovit unu din spate pentru ca politaiu care dirija traficul era cam nehotarat(ne face semn sa plecam dupa care imediat ne face semn sa ne oprim si ma loveste unu din spate) 6) intr-o zi un "smecher" oprit de politie suna pe unu "mare" ca sa-l scape dupa care politistul ii zice: "da, puteti sa plecati" si ii da actele 7) acolo o mare parte din parcare e mai tot timpul ocupata de taximetristi chiar daca nu e statie taxi si nu am vazut niciodata politia sa amendeze vreunul, ba mai mult intr-o seara un taximetrist ma ameninta ca nu se stie ce se intampla cu masina mea peste noapte daca o las acolo. si exemplele pot continua. in asemenea politai trebuie sa avem noi incredere ca vegheaza la siguranta noastra in trafic? pur si simplu sunt platiti degeaba!!!!!politistii nostri sunt pur si simplu INUTILI.
12 mar 2014, 14:32
+11
mirel_tuning
636 comentarii -25 puncte
vorba e clara INTR O POLITIE UNDE NU I CAP VAI DE PICIOARE
14 mar 2014, 00:17
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
AnthriX
137 comentarii 429 puncte
Rusine 4tuning pentru articol. De ce avem noi nevoie sunt politistii care "stau la panda" sa lase baietasii smecheri fara carnet. Problema nu este ca amendeaza politistii pe cei ce incalca regulamentul, ci ca sunt prea multi soferi indisciplinati in trafic. Adevarata problema este ca multi se baga ca bizonii si se incadreaza gresit iar cand se vad la ananghie intra peste ceilalti soferi si ii blocheaza. Un exemplu este semaforul dintre poli si grozavesti. Toti se grabesc taind linia tramvaiului si trec in locul celor care stau in banca lor circula corect. Daca toti ar circula cum trebuie in bucuresti nu ar mai fi atat de incurcata circulatia. Cum ar fi sa stea in fiecare intersectie cate un "pandac". dupa cum ii descrieti, sa ia cate un carnet pentru fiecare persoana care se baga cu capul inainte fara sa gandeasca? Va garantez ca nu ar mai fi asa aglomerat. Dar deh, la noi fiecare plod cu manelele zbierand de dusmani si valoare pe geamul de BMW a lui taticu stie cate un nume cu greutate din politie. Frumoasa tara, pacat ca este locuita.
12 mar 2014, 16:34
+11
5 comentarii 11 puncte
Cu cat mai multe actiuni din partea politiei cu atat mai repede se fluidizeaza traficul. Urmeaza ei si cei care parcheaza de asa natura de ocupa o banda. Poate asa ne orientam incet incet si spre alte variante de transport (biciclete, scutere, transport in comun)
12 mar 2014, 17:54
+10
YCEE
557 comentarii 995 puncte
per total...nesimtita politia ca isi face pe jumatate treaba...e drept pe jumatate dar macar face... cum ai vrea sa fie ? vestul salbatic ?
12 mar 2014, 18:22
+3
xedos6
65 comentarii 15 puncte
Cate benzi pe sens le trebuie la Bucuresteni ca sa nu mai circule cu tramvaiele?:)
12 mar 2014, 19:12
+9
21 comentarii 0 puncte
Mai bine zici "Ilfovenii"!
13 mar 2014, 11:28
-1
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
in primul rand filmarea este de anul trecut....cata lume ati vazut voi in maneca scurta zilele astea???eu pe nimeni.... in al doilea rand,daca stateau sa ridice masinile parcate pe prima banda se bloca tot traficul....cred ca sunteti de acord cu mine ca nu mai circula nimeni....se bloca tot...intr-adevar se circula greu,sunt multe masini,semafoarele sunt praf nu pleci bine de la unul pe verde,dai imediat de altul care e rosu....dar asta e,asta e tara,asta e bucurestiul... si sa stiti si voi,politistii astia pe care ii vedeti voi pe strada nu fac ce vor ei....au instructaj inainte sa intre in tura,acolo li se spune ce au de facut.....de exemplu,ionescu cu vasile la radar in x loc,vasilica cu cutarescu la dirijare in cutare loc,etc.....nu fac ce vor ei....se duc la japca sau la dirijare sau la somn.........
12 mar 2014, 20:42
0
2 comentarii 5 puncte
Intamplator chiar ieri zona respectiva a fost plina de politie. azi mai era doar un echipaj in zona respectiva.
13 mar 2014, 13:22
0
1 comentarii 13 puncte
Foarte bine au procedat. Ar trebui facute filtre de acest gen mai des.
12 mar 2014, 21:14
+13
32 comentarii -6 puncte
Bravo politia. M-am saturat sa stau in coloana dublu timpului normaldin cauza fatalailor care merg pe linia de tramvai si la semafor se baga sau cersesc sa revina in banda. Rusine postaciului care a scris articolul. La cat mai multe actiuni asemenea ,Politia Rutiera.
13 mar 2014, 01:38
+11
ralucaf
14 comentarii 44 puncte
Bravo Politiei! La cat mai multe premise ridicate sa scapam de zmeii din trafic.
13 mar 2014, 10:08
+14
61 comentarii 102 puncte
daca sunt masini parcate pe banda 1 brusc ai dreptul sa depasesti refugiul prin stanga?! Daca e saracie brusc ai dreptul sa furi?! cam cum vine asta? Daca unii nu respecta legea inseamna ca nu trebuie sa o respectam nici noi?! Conduc in Bucuresti de multi ani si nu am depasit NICIODATA un refugiu de tramvai prin stanga. Ar trebui sa fie si mai multa politie in strada ca sa sa opreasca fenomenele de genul asta, cu depasit coloana pe linia de tramvai si apoi bagat la loc ... cu blocat intersectia... cu trecut pe rosu ...
13 mar 2014, 10:37
+13
21 comentarii 0 puncte
Am vazut unul care a ocolit refugiul si a facut dreapta pe rosu, vorbind la telefon (BMWurile X5 noi de ilfov nu au radio cu bluetooth?). pe ala nu l-au prins sa-l alse fara carnet 3 luni. Ba nene, incalci legea? Ieie amenda! Daca furi 3 milioane de euro, faci gat ca nu-l baga la puscarie si pe ala care a furat o gaina de foame? Huoooooo! Si btw, banda de facut dreapta de pe basarabia e libera in dreptul intersectiei, nu aia care vroiau sa faca dreapta incurca pe nimeni.
13 mar 2014, 11:24
0
27 comentarii 70 puncte
In intersectia de la Uverturii cu Virtutii de ce nu vin? In intersectia de la Razoare de ce nu vin? Se trrece intr-o veselie pe rosu de fata cu Politia
13 mar 2014, 11:39
+2
1 comentarii 7 puncte
Rusine celui care a scris articolul.
13 mar 2014, 11:43
+7
4 comentarii -5 puncte
Rusine sa-ti fie tie retardatule ca indemni la incalcarea legii. Sunt suficienti cocalari care se cred stapani pe tot si pe toate si nu tin cont de nici o lege nici macar a bunului simt. Daca ar fi respectate legea circulatiei nu ar mai fi haosul asta in Bucuresti. Nu gasesti loc de parcare mergi cu ratb-ul, dar jegurile parcheaza oriunde nu conteaza ca e trecere de pietoni, intersectie, acces intr-o institutie et caetera. Desi nu sunt deacord cu metotedele si consecventa politiei romane pentru acest lucru ii salut.
13 mar 2014, 12:10
0
24 comentarii 53 puncte
Din pacate, atat politia cat si TOATE autoritatile statului nostru isi fac treaba "de mantuiala". Foarte multi functionari ai statului (chiar si personal didactic de curs superior !) isi motiveaza lipsa de responsabilitate prin faptul ca salariul asigurat de contribuabil este, chipurile, prea mic. Parca i-ar obliga cineva sa lucreze neaparat intr-o institutie de stat ! Insa, de fapt, ei stiu foarte bine ce inseamna rigorile mediului privat si nu au facut alegerea in mod intamplator. In cazul de fata, aparent, nu ai ce imputa politistilor. Ei si-au facut datoria in mod legal si, aparent, corect. Personal, ma bucur (in ascuns !) de faptul ca i-a pedepsit pe cei ce intotdeauna se cred deasupra celorlalti si a legii. In realitate, asa cum scrie si in articol, actiunea este marcata de superficialitate, de lipsa de profunzime. Din pacate, in acest mod nu se poate ajunge la componenta educativa a legii. Potentatii statului nostru aplica legea, cu rare exceptii, NUMAI DUPA LITERA si nu IN SPIRITUL ei, asa cum ar trebui. Dar, din pacate, acest lucru cere putin mai mult efort (chiar si intelectual), daruire si este "nedrept" ca noi, cetatenii de rand sa avem atatea "pretentii". Nu m-am referit numai la politisti, carora cu ceva timp in urma le spuneam "militieni" (cum se numeau inainte de '89). Mi-am dat seama ca de fapt aduceam o jignire fostilor militieni care, daca mai aveau ceva "uscaturi" printre ei, fenomenul nu era in proportii alarmante. Pana la urma, daca vrem sa descoperim originile superficialitatii statului in toate domeniile si serviciile, platite "la greu" de contribuabil, trebuie sa ne uitam "in sus", spre varful piramidei. Chiar daca este obsesiv, am sa repet mereu: nu va revoltati prin manifestare publica in Piata Universitatii fiinca riscati sa luati bastoane pe spinare. Nu mai fiti o masa gregara de manevra ! Protestati impotriva politicienilor muuult mai pasnic ! Lasati-i sa se voteze intre ei, fara ajutorul (votul) Dumneavoastra. Atunci sa ved
13 mar 2014, 13:27
0
6 comentarii 3 puncte
@Stoenescu Mihnea: Ce te fute pe tine grija de "superficialitatile statului"???? Tu ai grija pe unde conduci ca statul esti TU si EU si ALA si NOI toti. Cum iti asterni, asa dormi. Asa ca hai sa fim civilizati si sa fim corecti.
14 mar 2014, 10:50
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2
Pagina următoare