poate ma insel eu, dar exista astazi o obsesie a producatorilor pt agresivitate cu orice pret pe "chipul" masinilor. oricum, pentru mine cea mai urata ramane de departe Jeep Cherokee, dupa care as fi tentat sa zic Bmw x4, dar cand ma uit la celelalte e clar ca x4 e din alta poveste, pozitiv vorbind.
BMW, 2 modele in top.... OK :)))
ei chiar nu vad ca devin penibili cu toate seriile astea care nu isi au rostu si pe deasupra seamana si foarte bine intre ele diferenta o observi doar in marime, adica cel putin asa vad eu lucrurile. mai ramane sa auzim ca scot versiuni intre numere, gen BMW X 4.5 :)))
pacat de bmw, o marca care o apreciez foarte mult, prima pot spune dar usor imi schimb parerea.
La fel au zis si altii ca tine si de X6, care nu numai ca nu este urat, dar a avut si un succes deosebit. Mie chiar imi place X4 asta si la-s prefera oricand in fata concurentului feminin Audi Q5.
X6 a fost un dezastru,in SUA si Europa centrala si de vest a fost un dezastru complet(vanzari foarte mici),X6 pentru majoritatea lumii ramane o masina complet inutila pentru segmentul ei,arata cum arata,comfort pentru pasagerii care stau in spate mai prost decat intr-un duster(te simti de parca esti intr-un coupe 2 usi ca pasager in spate,calitate de tot rahatul la materiale pentru pretu masinii si asa mai departe.
Performantele sunt si ele de rahat pentru un SUV,nu mi se pare normal ca un SUV sa nu urce o strada chiar daca e zapada pe carosabil(sa intamplat pe strada care duce la partia din Busteni iarna asta)X6 prietenului meu pur si simplu nu vroia sa urce cand eu cu "caruta" mea de touareg nu am avut nici un fel de probleme.
X6 are succes doar intre tigani sau domnisoare(doar e BMW) doar niste exemple Loredana Chivu,Bianca Dragusanu,Madalina Pamfile,Blonda lui pitzi si asa mai departe :)))
Eu nu stiu de unde apareti cu aberatiile astea, sau sunteti 3, 4 inapti cu cate 10 nick-name-uri, sau asa de multi inculti auto sunt pe forumul asta!?
Pentru o masina de nisa cum este X6, peste 40 de mii de bucati vandute anual este "dezastru complet". Tin sa te anunt ca Audi a vandut mai putine A8-uri decat X6, care nu este o masina de nisa!
Pe de alta parte nu are cum sa fie o masina inutila in segmentul ei, pentru ca ea a inventat segmentul care s-a dovedit a fi un segment de succes! ( Sports Activity Coupé (SAC) by BMW. It combines the attributes of an SUV (high ground clearance, all wheel drive and all-weather ability, large wheels and tires) with the stance of a coupé (bold styling, dramatic sloping roof)).
Alte ineptii scoase de tine: "comfort pentru pasagerii care stau in spate mai prost decat intr-un duster(te simti de parca esti intr-un coupe 2 usi ca pasager in spate,calitate de tot rahatul la materiale pentru pretu masinii si asa mai departe."
Eu nu cred ca ai mers vreodata intr-un X6 in spate si da, ESTE UN COUPE CU 4 USI, deci e normal sa te simti ca intr-un coupe, cat de materiale, sunt identice cu cele de pe X5, adica foarte bune (mai ales dupa facelift).
Legat de performante, este orientat catre on-road, fiind mai capabil decat orice SUV/jeep in on-road, iar ca sistem de tractiune este superior X5-ului, avand Torque Vectoring standard, doar cauciucuri adecvate anotimpului fiind necesare, cum este normal la orice masina.
Eu am mers pana in Grecia cu X6, am stat si in fata si in spate si am avut parte de confort si placere pe tot parcursul drumului (si am 1.80m).
Toaregul tau este o masina foarte buna, dar este normal sa fie superior in offroad (asta daca are pachetul de off-road, altfel nu) dar si MULT MAI SLAB ON-ROAD, pentru ca asa au fost gandite!
Tocmai au aratat la TV foarte multi tigani cu Ferrari, Lamborghini si Bentley si ii vedem in toate marcile premium, mai ales S-Class, A8, Seria 7, deci ce concluzie sa tragem!?
Tin sa te contrazic si sa fiu de acord cu el, doar in legatura cu materialele din interior...
Mie personal imi place aspectul exterior...
Cat despre celebra replica " masina inutila" provine de la top gear... si multi ii iau ca etalon
A da, este adevarat faptul ca nu are nici cea mai mica abilitate de offroad, doar un buton de coborare, atat, restul, povesti, eu la 180, stau destul de bine in spate
Si pe Land Cruiser daca pui cauciucurile de pe X6, nu o sa poti face nicun fel de off-road.
Ca sistem 4x4 cel de pe X6 este bun, il defavorizeaza latimea cauciucurilor, modelul standard al cauciucurilor (min 255 - sport), garda la sol, unghiurile de atac.
Acum oricum nu ar face minuni, dar in off-road usor se descurca binisor.
http://www.youtube.com/watch?v=KcREMPP22pg
ai vazut vreodata ce cauciucuri au pe ml, pe q7, cayenne, pe land rover????
bmw inca nu a auzit de diferentialele montate de cel putin acesti 4 producatori, care stiu cu ce se mananca sistemele 4x4.
iar cele de 255 sunt destul de inalte, nu asta e prblema lor.
ci sitemul in sine, intreg ansamblu al masinii, pt k nici pe x5 nu este stralucit, nici macar la nivel mediorcru, nu se ridica, in cea mai buna varianta a lor...
bmw, ar trebui sa se rezume la masinile care i-au consacrat, sau cel putin, iubitorii sa nu mai faca valuri, pt ca ii crede lumea de la tara,... si cum in romania sunt foarte multi tarani... voila rezultatul.
cunosc cel putin alte 2 mari capitale ale europei civilizate si le numar pe degete cate x6 am vazut... in ro... eeee cumparam ca e bmw, eu e nigga, si asculta guta.
nu mai conteaza dak face ceea ce a fost facut sa faca...
si pana acum, in londra am vazut doar x6m si toti arabi, sau negrii... albii ii vad in land rover, s-uri, a8, ml, seria 5 nou...
ar trebui sa ne dea de gandit.
p.s nu ma uitai la link-ul pus de tine...
iti spun doar ca un x6, in momentul in care era cu toate rotile pe plaja, nu a mai vrut sa iasa, nici in fata, nici in spate, nici gadilat, nici brutalizat.
eu astea le-am vazut pe viu.
eu astea le numesc dovezi.
Tu habar nu ai ce tip de diferentiale/blocante au masinile mentionate de tine!
"iar cele de 255 sunt destul de inalte" ?????
Pai noi vorbim aici ca 255 sunt cauciucuri mult prea late pentru off-road, nu era vorba de inaltime, ca sa nu mai vorbimd e profil!
Audi Q7 are fata si spate blocant electronic, adica diferentialele sunt deschise, blocarea rotilor facandu-se prin franarea rotilor nu din diferential, teoretic sistemul este sinonim cu cel de pe X5/X6, ML fara pachet off-road, etc..
ML-ul (cu pachetul de Off-road), Touaregul (cu pachetul de Off-road), Land Roverul, etc., au diferentialele blocabile, atat teoretic cat si practic mult superioare in off-road.
Dar X-Drive-ul de la BMW, chiar daca blocheaza rotile electornic are avantajul de a avea tractiune separata pe fiacare roata in parte, ceea ce multe Of-roadere nu au! Daca ai pune pe un X5/X6 cauciucuri AT si mai inguste, ai fi surprins de capabilitatea sistemului! Bine, normal ca nu se ridica la nivelul masinilor mentionate mai sus putin, dar este departe de a fi slab, mult superior oricarui SUV/SAV fara pachet off-road.
Pe de alta parte, pe asfalt este cel mai performant sistem 4x4 din categorie, adica exact targetul pe care si l-au dorit.
Referitor la cine-si cumpara masina respectiva, putin ma intereseaza, daca tiganii, arabii, etc. au gusturi al masini nu inseamna ca eu sa-mi iau eu una mai proasta.
Daca ai sa conduci un X6 ai sa-ti dai seama pentru ce a fost gandita masina. net superioara concurentei pe asfalt, mare diferenta si fata de X5, adica este un fel de SUV sport care intradevar se comporta incredibil de bine pe asfalt.
ba, l-am condus si e la fel de rigid ca un m6... adica nu este compatibil cu offroad...
problema ta ce crezi, ce crezi ca stiu eu, ce cauciucuri au si cat de performant este sistemul lor in teorie, pt practica e mai dificila...
Pai tocmai asta au vrut, un X5 sportiv, normal ca este mai rigid. Nu vorbim de off-road greu unde numaram pe degete masinile capabile, vorbim de un off-road usor, unde face fata cu brio.
Sitemul lor 4x4 este foarte bine gandit si serat pentru on-road si se bate cu SUV-urile normale in off-road, adica batr un Touareg sau ML daca nu au pachetul offgroad. Într-adevăr, ML-ul cu pachetul off-road este chiar foarte capabil, incomparabil cu X5 sau X6.
Faptul ca este coupe, nu insemna ca este din alta categorie!
"BMW X4 (upcoming SUV with Coupé roofline, based on X3 platform)".
Asa cum si A5 Sportback este defapt un A4/A5, asa cum Mercedes CLS este un E, asa cum Seria 5 GT este un Seria 5, etc..
Ba aici este discutabil, majoritatea clientilor putand opta pentru oricare din ele, exat ca si in cazul oricarei masini in variantele berlina, break, coupe.
Eu cand fac o alegere de gen o fac in functie de design, oferta, etc.. Este foarte adevarat ca daca ai o familie cu 3 copii, cam excluzi coupe-ul, dar altfel este o chestie care tine de gust, design, avantaje si dezavantaje.
Daca vorbim de un cuplu sau o familie cu un copil, este clar ca nu-l intereseaza diferenta de spatiu intre X4 si X3, va fi o alegere bazata pe alte criterii.
Nici eu! Mi se pare a avea un desing foarte futurist, bine inchegat si proportionat, care scoate in evidenta o agresivitate exagerata pentru un monovolum atat de mic. Arata "*******".
Acuma totusi daca esti genul care apreciaza un Mustang '69, un Plymouth sau un A8 din 2005 atunci da, ce e barzaunuele ala android?
Dar eu mi-as lua asa ceva :D
Jeep Cherokee arata rau in poze, dar i-as da o sansa in realitate. Poate doar nu e fotogenic. Astept sa-l vad in realitate, pana atunci e bine pozitionat in top. :)
Nissan Juke imi place personal, dar stiu parerile multora si sunt de acord ca are niste linii mai greu 'digerabile' (cred ca d-aia imi si place).
N-am inteles niciodata X-ul ala de pe fata lui Aygo. Destul de urat...
Citroen C1 in schimb nu prea ii vad rostul in top. De acord ca nu este o masina frumoasa, dar nici urata nu as cataloga-o... adica mi se pare stearsa si ca toate celelalte din gama sa.
X4 nu am inteles... este un X6 mai mic sau un Seria 5 GT mai inalt? E urat? Poate... E lipsit de personalitate? Cu siguranta! Parca si vad reclama... "N-ai bani de X6, iti oferim X4 la aproape juma de pret! Nimeni nu va stii diferenta...".
Aygo arata chiar foarte bine...pentru un tanar incepator ce isi doreste o masina mica de oras eu cred ca este perfecta cu privirea aia agresiva...fetele au de ales dintre altele...iar Legacy este foarte frumoasa, sa asteptati sa vedeti una live, sunt sigur ca o sa arate si mai bine decat in poze...in rest isi cam merita pozitiile toate...jeepurile sunt urate de tot :)
inafara de Jeep Renegade si fiat 500 , imi plac toate. Din pmdv articolul asta PRAAAAFFFFF. Sau am io gusturi fff ciudate pt masini , sunt genul de persoana care inainte sa-si cumpere masina se gandeste " ce masini au prietenii si vecinii ?? trebuie sa le evit , trebuie sa ies de sub anonimat , vreu o masina A MEA " .
Impreza fata de modelele anterioare este oribila ... Si seamana cu unul din modelele inamicului . " Lancer EVO " ...
Conceptul de la Citroen nu avea ce sa caute aici ... Citroenul in general face masini mai extravagante iar asta tine de traditie [ Conceptul mereu a fost o masina diferita ... ] . Rezulta din nou faptul ca nu trebuia bagat in TOP .
Jeep Rengrande in schimb , zici ca nu-i convine ceva :-)) .
Este doar o parere ..
Chiar ca Subaru nu are ce cauta in top. Eu unul sunt fan al rivalului (EVO),dar nu mi se pare ca arata asa urat incat sa fie in capul blacklist-ului.E adevarat ca cei de la Subaru nu pun prea mult accent pe frumusetea masinii,dar sa nu-mi spuneti ca Cherokee 2014 e mai frumos ca Subaru!
cred ca cele 2 citroen-uri si bmw-ul seria 2 nu au ce cauta in top, mie chiar imi plac...
jeep s-a cam dus pe ****, fac masini din ce in ce mai urate... cat despre restul era de asteptat ca noile modele sa fie mai urate ca cele vechi....
subaru are un design bun , si din cate vad suntem ceva persoane care ne place subaru . ma intreb pe ce baza a fost facut acest top 10 masini urate , doar dupa parearea a 2-3 persoane ? atunci nu e relevant , cum de altfel asta si cred .
Bine ca facem topul noi, care facem logan si sandero. In rest "toate e nasoale". =)) Treziti-va !! :D Daca faceam macar una ca Cherokee-ul ne pupam si in ...
Ce ***** vorbim aici ?!