Editorial: Acciza lui Ponta la carburant, necesara sau electorala?
Editorial 2 Aprilie

Editorial: Acciza lui Ponta la carburant, necesara sau electorala?

Toate comentariile (96):
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
02 apr 2014, 18:14
+35
Fratilor eu propun sa iesim in strada si de data asta cu mic cu mare. Si fac apel la 4tuning sa faca un apel prin care sa stabileasca acest lucru pentru ca nu se mai poate.
02 apr 2014, 19:44
+12
Cine **** sa iasa ca au mai ramas numai batranii in tara asta de rahat. o noua revolutie ar fi schimbarea
biciclotomata
986 comentarii 921 puncte
02 apr 2014, 21:03
+4
Ce revolutie visezi? Crezi ca ai voie sa faci ce vrei in tara ta ? Totul e controlat de capitalisti, dinafara. Cine a avut bani si relatii s-a imbogatit la scurt timp dupa revolutie, inainte sa vine gigantii dinafara tarii ''capuse'', care dau spaga 100.000 euro si sunt scutiti de taxe pe 10 ani, timp in care isi scot de 100 de ori spaga. Daca vrei sa faci revolutie nu mai ai aceleasi conditii, oportunitatea schimbarii regimului, etc. Hai sa-i omoram pe toti, si cum facem dupa? punem un agricultor drept prim-ministru ?
socratestanculescu
44 comentarii -26 puncte
03 apr 2014, 20:56
+2
Ba bine ca nu !! Agricultoru' ala va ''conduce romania ca pe propria sa gospodarie... Si-in nici un caz !!-nu-si gospodareste ''ograda'' in PIERDERE !!
biciclotomata
986 comentarii 921 puncte
03 apr 2014, 23:21
0
Agricultoru' ala degeaba il pui, daca nu e in masura sa faca ce nu stie
03 apr 2014, 19:42
+3
Ce revolutie. Atat timp cat guvernul unei tari UE nu-si f..a compatriotii cat mai mult posibil, nu ramane la putere. Asta-i democratia corporatista UE. Evadam in Rusia. Ma mir ca inca mai exista impozite de 10-16% in UE, toate in tarile fost comuniste. Cand o sa se introduca si impozite tip democrato-corporatist, ca in Franta si Germania de 45-75% putem spune ca am ajuns in utopia 'democrata'. M U E
emy_brabus
În garajul meu
+ încă 1 maşină
1572 comentarii 5643 puncte
02 apr 2014, 20:38
+14
Cosmin Adrian: Nu este legal ce propui tu, se numeste instigare, iar 4tuning si-ar putea pierde domeniul (asta pe langa o amenda usturatoare). S-ar putea face o pagina anonima pe un site de socializare (Facebook), in care sa se puna lumea de acord cu anumite aspecte, dar chiar si asa, cred ca poate sa iasa toata tara in strada, nu vezi ca nu le pasa de nimeni??? On topic, acciza lui Ponta nu poate sa fie electorala, pentru ca nu face altceva decat sa-si piarda electoratul, lumea il uraste si mai tare decat pana acum, din punctul meu de vedere au pus taxa asta pentru ca au ajuns la fundul sacului si nu mai au de unde fura, dar cleptomania nu se trateaza, asa ca au mai inventat o taxa! Concluzia este una singura: SA LE TRAG LA MU!E TUTUROR INCOMPETENTILOR CARE NE CONDUC TARA SI NU SE MAI SATURA DE FURAT!!!! HUUUOOOOOOO JIGODIILOR!!!!!!!!!!!!!
114 comentarii 213 puncte
03 apr 2014, 16:47
+1
Ba chiar s-au gandit FOOOOARTE bine la electorat cand au bagat acciza. Basescu a facut ce-a putut, le-a anulat cu 3 luni introducerea accizei in ideea ca prostii de frica o sa renunte la ea ca se apropie alegerile si o sa-si piarda electoratul.... Dar Poanta a stat si s-a gandit ca de banii castigati din acciza isi poate cumpara lejer voturile "pierdute", si mai raman bani si pentru campania electorala, bani pe care-i vor imparte in secret cu PNL cu care cica-s "certati"...si cu care se vor impaca cand va castiga cine trebuie. Deci atat timp cat romanul pune botu la pomana electorala, ei au doar de castigat. Gandeste-te ca Romania are cam 6 milioane de soferi, atat...si din astia, cam jumatate tot cu ei o sa voteze.
socratestanculescu
44 comentarii -26 puncte
03 apr 2014, 21:00
0
Soferii aia de care ''vorbesti'' c-or sa voteze cu ''ei''-mai mult ca sigur !!-li s-a facut ...lobotomie !!!
03 apr 2014, 17:08
+2
Baieti tot de geaba daca nu facem ca spanioli cand a fost greva de motorina tot de geaba iei au inchis benzinariile timp de 2 zile si nimeni nu a putut alimenta plus ca timp de o saptama cisternele de benzina si motorina nu au circulat asta de exemplu de luat...
03 apr 2014, 19:53
+1
Si intre timp Spania este abs. f....tuta de UE. Autohtonii sunt doar fatada.
În garajul meu
6 comentarii 19 puncte
03 apr 2014, 13:50
+7
Si eu propun acelasi lucru, dar nimeni nu iese in strada; mai comod e sa stai pe net sau la tv si sa te vaiti. Mereu a fost asa !!! Pacat de tara asta...
1 comentarii 0 puncte
04 apr 2014, 22:43
0
https://www.facebook.com/pages/O-Noua-Revolutie/740223692694881?ref=hl
BrownBear
În garajul meu
+ încă 1 maşină
419 comentarii 1588 puncte
02 apr 2014, 18:16
+14
Avem o "conducere" plina de escroci, parveniti, incompetenti, mincinosi...etcccc Romania o va duce din ce in ce mai prost cu astfel de "oameni" pusi in conducerea tarii !
02 apr 2014, 18:26
+11
Nu mi se pare normal nimic din ce scrie acolo....dar ce mi s-ar parea normal ar fi sa-i linsam pe toti astia care ne "conduc" impreuna cu familiile lor :)
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
02 apr 2014, 20:19
+9
Deaceea n-o sa reusim niciodata nimic! Zi: "Sunt cu tine!!", nu "in spatele tau"!
RobertBRA
64 comentarii 156 puncte
03 apr 2014, 00:49
+11
eu zic ca nu o sa reusim niciodata .. de ce ? din cauza la generatia asta de prostituate, pitzipoance si pitziponci pensati la maxim,cu freza intr-o parte si pantaloni cacati stramti pe ei. Este foarte greu ... pentru ca ei se gandesc mai mult la cluburi si bautura decat viitorul Romaniei si binele tuturor.
03 apr 2014, 02:14
-1
Ce te preocupa si pe tine.....pustii din ziua de azi ...:)) aici e vorba de intreaga populatie a Romaniei ...e vorba de spurcati care nu se gandesc ,ca noi vom traii pe urma deciziilor lor......aici nu e vorba de pustani care au toata viata inainte sa faca ceva mai bun ...dar e vorba de noi ...de majoritate ..care muncim aici si ne intretinem familia , ne crestem copii ...despre noi este vorba ...si trebuie sa tragem ponoasele pentru ca nu ne vom invata minte niciodata....nu-i mai condamnati pe ei ...cand si noi ne comportam la fel.... Ni se va schimba traiul atuci cand vom invata si noi sa fim cinstiti si corecti ....intr-o oarecare masura ...nu implic in randurile de mai sus "capii" acestei minunate tari ....ei fura intradevar colectiv ..si ca in orice retea bine organizata si inradacinata nu uita unu de altu si impart intre ei bogatiile imperiului nostru Roman :) Va fii nevoie de un nationalist pur-sange pentru a razbii prin furia ciorditorilor de la guvern, va fii nevoie de el sa conduca fara vreun interesc financiar ..doar din spirit civic si cultural ......dar poate acel patriot va rasarii cand noi vom fii dusi de mult .....poate va fii chiar copilul meu ...sau al tau ...
RobertBRA
64 comentarii 156 puncte
03 apr 2014, 15:48
+3
cum sa nu te preocupe generatia asta, cand acesti copii au fost crescuti de niste parinti la fel de ¨nepasatori¨ sau innapoiati ca si acesti copii. Ma omule .. uitate de curiozitate cati oameni (femei mai mult), mai in varsta de 40 de ani, care urmaresc cu gura la suflet pe dragusanca si chivu si restul tarfelor. Doar cand vezi profilul la aceste tarfe, si vezi cata lume le admira, cu cat respect le vorbesc de parca cine stie ce ar fi realizat aceste zdrente ... mie mi se face rusine cand vad atata prostie,snobism, cand promoveaza curvismu peste tot si multe altele. Imi pare rau ca nu mam putut exprima corect, si inca o data, ne meritam soarta pentru ca de la noi porneste totul, cati sunt cei care ne controleaza ? 10000 ? noi suntem 10milioane
BrownBear
În garajul meu
+ încă 1 maşină
419 comentarii 1588 puncte
03 apr 2014, 15:53
+2
Pana la urma, si ei au carnet, si ei reprezinta o parte a pupulatiei tarii...si Roberto are perfecta dreptate...pe ei nu ii intereseaza absolut deloc de nimic, in afara de cluburi, manele si tot ce a mai spus el. Absolut degeaba ies in strada cateva sute de oameni, in timp ce alte cateva mii sunt in "centru' vechi". Pana la urma si noi suntem niste "pustani" fata de cei de peste 40 ani...iar mie personal chiar imi pasa de tara asta unde stau si consider ca e una din cele mai frumoase si bogate tari din Europa(cel putin, din multe puncte de vedere). Insa cu foarte multi tineri de azi, descrisi perfect de Roberto, si cu toate mizeriile de oameni din Guvern/Parlament/Presedintie, tara asta o sa aiba de suferit foarte mult....muult timp de acum incolo. Se aplica perfect zicala: "Romania, saraca tara bogata", sau "O tara superba, pacat ca e populata". O zi buna!
RobertBRA
64 comentarii 156 puncte
03 apr 2014, 16:08
+1
+1 ; guvern corupt si incapabil + 70% din poporul roman redus mintal si retardat (mai departe de salam,guta si alcool mult nu ajung) = viata foarte grea in romania in urmatorii 30-40 de ani
BrownBear
În garajul meu
+ încă 1 maşină
419 comentarii 1588 puncte
03 apr 2014, 15:37
+4
Ai perfecta dreptate. Ma bucur ca nu sunt singurul care gandeste asa. O zi buna!
03 apr 2014, 19:58
+1
si vrei bri ... asta da dimocratîe. Chiar daca Romanii se trezesc si capetele autohtone pleaca la vale, Merkel si celalte p...de din pasalacul UE raman sa reinstalaze alte maimute sclavagiste.
02 apr 2014, 18:27
+10
Macar de ar renunta la blestematul ala de Timbru de mediu,oricum peste ceva timp uniunea il va declara ilegal si pe asta,nu vor ei deloc sa renunte la taxa de inmatriculare,mereu gasesc alte variante ii schimba numele si o tin...
BrownBear
În garajul meu
+ încă 1 maşină
419 comentarii 1588 puncte
03 apr 2014, 16:16
+1
Din pacate, ei nu au interes sa te ajute pe tine cu ceva...ei au interes sa-si atinga propriul "scop in viata". Sa-si trimita EI copiii la studii in America, sa-si faca EI vile cu piscina peste tot in lume, sa-si cumpere EI masini scumpe, nu sa te ajute pe tine in vreun fel! Ei daca n-au niciun interes, si daca nu le iese "banu'", nu au de ce sa scoata nicio taxa! O sa ne puna in carca mai multe taxe, pana cand o sa ajungem sa ne imprumutam la banci sa platim taxele...Isi bat joc de noi, asta e realitatea...si noi ii votam. Oamenii cinstiti care vor sa intre in politica, nu au cum pt. ca au prioritate sotiile, prietenii, sustinatorii, copiii, rudele gunoaielor din conducere. Fie ca votam USL, PDL, PMP, PNTCD, UDMR, PPDD si altele, practic aceeasi escroci o sa ne guverneze mereu..."O mana spala pe cealalta", "corb la corb nu-si scoate ochii", etccc...O zi buna!
03 apr 2014, 20:03
+1
Cum sa-l declare ilegal cand din UE vine. Asta inseamna democratie occidentala. Crezi ca germanii traiesc mai bine. In fiecare cateva sute de eur impozit. Si taxa de prima inmatriculare este si in vest, eg., Austria.
4 comentarii 2 puncte
02 apr 2014, 19:26
0
tara asta prost facuta unde cacatii *** in loc sa puta
74 comentarii 97 puncte
02 apr 2014, 20:23
+3
Normal ca electorala. Nu stiu cat v-ati uitat un pic la TV zilele astea la emisiuni legate de aceasta acciza (in special la Antena 3). Este de-a dreptul jegos cum incearca,din nou, sa manipuleze oamenii. Deci, ei au inaintat ideea cum ca, vezi domle, marim taxele ca sa marim pensiile, salariile, ca sa dezvoltam proiecte etc etc adica abureala ieftina. Ce nu se spune deloc in presa supusa guvernului ( in special trustul Intact), e ca odata cu aceasta acciza urmeaza un nou val de scumpiri, care practic va anula toti cei 8% sau cat ***** au dat inapoi la salarii si pensii. Long story short, acum ne demonstreaza cat rahat au mancat in legatura cu guvernarea Boc. Cand nu erau la guvernare, numai solutii de relansare economica aveau, la care bineinteles, prostii aia din guvernul Boc nici nu s-au gandit. FMI era dusmanul poporului cat nu erau la guvernare.Acum ei fac exact ce a facut si guvernul Boc, numai ca sub alta forma.:taxe, impozite, acorduri cu FMI etc
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
02 apr 2014, 21:38
+13
Acest ochelarist imbecil cu 3 clase KGB-iste mai mult ca ILIESCU ne-a distrus de tot ! Trebuie aruncat cumva in aer ca altfel nu se mai poate ! Eu zic ca cel mai bine este sa cream o noua revolutie ( toata Romania) si sa ii scoatem FORTAT de la conducere pe acesti mancatori de porci si bautori de vodka comunista ACUM pana nu ruineaza tot ! Nu trebuie sa acceptam taxele lor aberante, doar sa ii facem pe ei cu p**a mare !Jos mafia, sus patria!
jony_cristian
În garajul meu
237 comentarii 537 puncte
03 apr 2014, 01:05
+8
bravo george.......bine ar fi sa ne trezim odata dar macar in ultimul moment sa fim unitii, desi mie foarte greu sa cred ca va exista aceea unitate intre noi, o sa patim ca si cu tax auto neam trezit cateva sute :(( restu parca nu ar trai in romania
15 comentarii 14 puncte
03 apr 2014, 16:32
-1
nu ca bosche asta nu bea vodka :)) ... desface vinuri rosii mai multe sticle la restaurant nu dau nume bea cate un pahar din fiecare si cu platouri de sushi si etc pe mijlocul mesei etc ... si mai este si nesimtit genu ala de om ghelban
jony_cristian
În garajul meu
237 comentarii 537 puncte
03 apr 2014, 01:00
+2
Avem cea mai scumpa benzina din europa ,cel mai mare impozit pe masini , singura tara cu taxa de inmatriculare enorma, platim rovinieta pentru nimic,,,,suntem bataia de joc a politicienilor, cand li se scoala pla ori taie din salari ori ne mai pun o taxa,,,,,pai f...ui in gura cat mai putem rabda sa fim umiliti....iar acest copy past ponta nu a facut decat sa mai puna vreo 35 de taxe si sa se certe cu toti abjecti de pe la tv........
emy_brabus
În garajul meu
+ încă 1 maşină
1572 comentarii 5643 puncte
03 apr 2014, 01:09
+4
Si nu uita si de faptul ca suntem singura tara din UE care plateste taxa de drum (rovinieta), taxa de pod (Cernavoda si Giurgeni) si vor sa bage si taxa de autostrada...asta ca sa nu mai spun ca in acciza pe combustibil, o parte se duce la drumuri si poduri!!! In toate tarile UE se plateste o singura taxa, ori vinieta, ori direct taxa de autostrada (exceptand Germania unde e GRATIS!!!!)!!!
03 apr 2014, 02:18
-1
nu e gratis nici in Germania .....acolo taxa de autostrada se regaseste in pretul carburantului , care este intr-o anumita limita mai mare decat combustibilul din benzinariile urbane
jony_cristian
În garajul meu
237 comentarii 537 puncte
03 apr 2014, 13:41
+4
macar daca sar face ceva concret cu bani colectati din toate aceste taxe,,,dar bani intra in buzunarele regilor asfaltului si a baronilor ,,,si noi tot pe drumurile carpite in fiecare an circulam !!!!
04 apr 2014, 01:41
+2
Crezi ca in Germania si SUA este altfel? Diferenta este ca in Romania si alte tari mai exotice se fura deschis la orice nivel, si mai putin. In occident se fura 'civilizat'. Si nu mai deschide absolut nimeni gura. Ne plangem de coruptie? Sa ne rugam sa mai avem coruptie !! Asa cum este la noi, la toate nivelele. In occident coruptia este un lux - numai pt. clasele de sus. Este legalizata si emancipata si se numeste lobbying. Nici noi nu sunt corupti - Facem lobbying, nu dam spaga. Desigur, sustin occidentalii, numai in occident este permis acest lux. Cei din lumea a treia trebuie sa functioneze teleghidati de 'democratia occidentala'. Cum ne atrag acesti civilizati perversi atentie de exmplu, ca trebuie sa respectam mediul. Dar ei, in lumea lor civilizata de aparente, nu mai au fauna, nu mai au flora, nu mai au folclor. Vin la noi sa vaneze, sa 'vaneze', si sa manance si sa ne introduca legi care nu nimic de a face cu societatea si civilizatia noastra. In Germania bestialitatea si canibalismul sunt legale si organizate. Ca sa nu mai vorbim de alte forme de 'democratie' - gay marriage etc. Nu avem nevoie de legile si impozitele acestor civilati barbari din m(UE) care nici macar nu au fost votati.
emy_brabus
În garajul meu
+ încă 1 maşină
1572 comentarii 5643 puncte
03 apr 2014, 14:17
+3
Udrea Marius - ma refeream la faptul ca nu platesti vinieta sau taxa de autostrada, ca asa avem si noi in pretul combustibililor o taxa de drum inclusa.
03 apr 2014, 20:07
0
Germania nu este gratis nimic. Este in fiecare litru. Cel putin 50% din pret sunt taxe. Si discuta si introducerea vinietei. Problema nu este localizata exclusiv in RO - intreaga (m)UE.
dumi_cristi77
84 comentarii 240 puncte
04 apr 2014, 00:23
0
In orice tara exista o taxa la litrul de combustibil, la ora actuala avem preturi mai mari la combustibili in Romania ca in Germania, tie ti se pare normal??? Si inca ceva, Germania la ora actuala nu are nici un fel de taxa pentru autostrada, vor sa puna in viitor una pentru cetatenii straini care tranziteaza...dar le-a sarit UE in cap pentru discriminare!!!
04 apr 2014, 00:53
0
Nu te uita numai la detalii, ca asa ajung Romanii sa creada in cai verzi pe pereti - peste tot e mai bine decat in RO - ********. Germanii platesc peste 50% taxa de combustibil. Germanii platesc peste 50% impozit venit. Germanii platesc Taxa (pe factura ca la utilitati etc) la Biserica - Biserica incaseaza peste 70% din aceasta taxa. Daca nu platesti esti excomunicat, nu cu poate si cat pot. Germanii platesc sute de Euro in impozit / taxa de mediu pe an. Statul German ii frig pe germani. Stiu profesori universitari Germani care si-au schimbat primul domiciliu ca sa scape de statul German. Vrei low taxes - Romania, Bulgaria, Rusia, China. Pana nu s-a bagat UE pe Romani nu aveam nici capital gains tax in Romania. Romanii pupa in fund Germania si 'democratia occidentala' si asteapta salvarea din occident. BS+ cai verzi pe pereti.
WXA
România Te iubim că ca tine nu găsim
WXA, Brasov
15 comentarii 33 puncte
04 apr 2014, 16:39
+2
Exista taxe dar AU SI DE UNDE PLATI! Vad ca esti impotriva Germaniei si faci comparatii care nu isi au rostul, dar zi tot daca esti cunoscator. Care este salariul la ei si care este salariul la noi? Stiai ca impozitul la ei se plateste in trepte, in functie de starea civila? Acesta scazand daca te casatoresti(~40%) si iar scazand daca ai un copil(~80%)?Stiai ca Munchen a luat primul loc in lume anul trecut pentru orasul cu cea mai buna calitate a vietii? Si iti mai pot da exemple cate vrei. Stand in Romania, visezi la cai verzi pe pereti!!!
jony_cristian
În garajul meu
237 comentarii 537 puncte
07 apr 2014, 00:59
0
nu stie ce vorbeste,,,nu esista grad de comparatie intre noi si nemtii, de ce schimba masina la 100000 km de ce schimba mobila la 3 -4 ani de ce fac 2-3 vacante pe an in afara ca o duc rau ,,,,sa fim seriosi nici in 100 de ani nu o sa avem traiul lor,,,,deci sa nu ne mai comparam cu ei!!!
04 apr 2014, 02:43
0
Si in Austria se plateste separat in unele zone. Governul RO este o adunatura de marionete criminale, dar sa nu ne facem iluzii. In tot UE este la fel.
03 apr 2014, 07:48
+1
Sa-mi bag .... scumpiti ma tot c dq sa o duceti voi bine dar ati uitat ca noi suntem majoritatea ca la salariile noastre ne permitem cea mai scumpa Benzina/Motorina din UE
04 apr 2014, 01:04
0
De unde scoate 4tuning cel mai scump combustibil din UE. Franta, Olanda, Belgia, Germania, cel putin, sunt mai scumpe. Daca facem comparatii pe puterea de cumparare este altceva. Dar in occident impozitul pe venit nu este 16%. Si impozitul pe imobiliare este mult mai mult ca in RO.
03 apr 2014, 09:05
-3
Nu va placut de Boc, l-ati vrut pe Ponta, acum se tine de poante... Succes bucurestiu!
4 comentarii 3 puncte
03 apr 2014, 09:29
+3
naspa ce se intimpla,am de inmatriculat o masina din 2006 cu motor de 1,6 si ma costa taxa curului 700 e.un mare *****!
cretu.viorel22
În garajul meu
11 comentarii 11 puncte
03 apr 2014, 10:33
0
o sa vedem pe ***** daca ajunge copy paste presedinte
jony_cristian
În garajul meu
237 comentarii 537 puncte
03 apr 2014, 13:36
0
cam asa e sa sti ca se aduna toti batrani comunisti si tot psd comunist voteaza
03 apr 2014, 15:11
+1
Ajunge, asta garantez eu, nici Basescu n-a putut fi inlaturat oricat si-ar fi dorit unii. Cei din afara dicteaza, noi doar aplicam, problema e ca mai si platim politicienii nostrii care mai fura si ei din ce a mai ramas.
socratestanculescu
44 comentarii -26 puncte
03 apr 2014, 21:20
0
Bekeaua este ca n-a mai ramas NIMIC !! ''D-acilea'' ni se trag.....toate ''minunile'' pe care ni le servesc ....tovarasii..!! VA PROPUN SA FACEM O ASOCIATIE A ''TUTULOR'' SOFERILOR AMATORI SI SA NE ORGANIZAM CA SA-I F***M -SI NOI PE...''EI''-DUPA TOATE ...''REGULILE ARTEI''.
neymar
413 comentarii 246 puncte
03 apr 2014, 11:54
+6
Sa imi dea banii inapoi de pe taxa de inmatriculare fara sa mai stau la judecata ca a fost declarata ilegala , hotul asta tine banii platiti pe taxa la el . Da banii inapoi hotule la lumea care a platit taxa ta tampita de inmatriculare. Trebuie sa dai in judecata sa cheltuii bani si iti da Ochelamuistu banii in 5 ani cand tu i-ai platit pe loc.
03 apr 2014, 14:07
+4
singura solutie sa iesim in strata pe sistemul grecesc sau francez,nu ca la romanica,cum se face deobicei 3 coceni si restul paie,dar romanului nu-i pasa e las si delasator,la greva transportatorilor de anul trecut am iesit doar eu si inca un prieten in tot judetul covasna(noi fiind mici transportatori) NE MERITAM SOARTA CU VARF SI INDESAT !!!!
03 apr 2014, 20:13
+1
Da, si francezii au rezolvat abs. tot - impozit pana la 75%, somaj vai de mama lor. Impozit pe imobil de mii de euro pe an, PLUS impozit d'habitation de mii de euro pe an. (si in America la fel. Cei de la 4tuning vorbesc de impozitele mici la masini in SUA - da, dar platesti 5-10 mii de dolari impozit la casa in fiecare an si 20-50% pe venit si IRS nu se joaca) In Romania este in ca bine din unele puncte de vedere. Cand se va ajunge la stilul occidental de impozite o sa ingenunchem pe meleagurile Rusiei. Western Democracy - Don't believe the Hype!
165 comentarii 142 puncte
03 apr 2014, 14:36
+3
Electorala nu poate fi, pentru ca e o masura opresiva! Nici de vreun folos concret si general nu va fi, pentru ca bugetul asa zis "consolidat", e doar o groapa, mai bine zis o gaura neagra care inghite tot, fara a vedea rezultate in teritoriu! Va inteleg ca sunteti suparati rau pe comunisti, ca doar de manipulare se ocupa toti cei care trec pe la carma tarii, si de 24 de ani de tot si de toate, tot aia sunt de vina! Numai ca "comunistii" aia sunt parintii si bunicii vostri care au muncit pe rupte ca sa ridice o economie din care sa se inavuteasca cativa smecheri! Economie care, cu sprijinul si directivele europene, a fost distrusa, iar vatafii astia, slugi la Bruxelles, n-au din ce trai, pentru ca firmele de stat au fost falimentate si vandute, deci singura sursa sunt doar taxele, impozitele si amenzile...
03 apr 2014, 20:31
+2
Romania 'democrata' traieste din ce s-a construit in comunism si impozite.
165 comentarii 142 puncte
03 apr 2014, 14:46
+2
Continui... Nu fac apologia niciunui sistem, pentru nici unul nu e mai breaz; se bazeaza pe exploatare si manipulare! Ce nu stiti, ca pe vremea de dinainte, bugetul era separat, pentru investitii, sanatate, pensii, etc, la fel cum e si in occident!!! Ceausescu doar adaptase un sistem la nevoile lui! Acum, traim intr-un stat mafiot, asemenea celui italian din anii '50-'60! Dar nu trebuie sa va suparati! In capitalism orice se impoziteaza! Nu putem si cu s..a in tur, si cu sufletul in rai!!! Revenind la acest nou bir, ca doar se laudasera, ca toti in campanie electorala, ca se vor diminua, nu va ajunge decat acolo unde vor considera ei necesar: luna asta la pensii, ailalta pentru galetile electorale, in iunie mai platesc ceva pe la FMI!!! Noi sa facem bani, stiu ei ce sa faca cu ei... Bafta!!!
WXA
România Te iubim că ca tine nu găsim
WXA, Brasov
15 comentarii 33 puncte
03 apr 2014, 14:48
+4
Mie imi vine sa sparg televizorul cand aud raspunsul oamenilor de pe strada cand sunt intervievati de reporteri cu privirea la toate cresterile de preturi: " Ce sa facem? O sa platim mai mult si asta e!". E incredibila ignoranta oamenilor si placerea"exacerbata" de a se complace in aceasta situatie de "jecmaneala legala".
03 apr 2014, 14:48
+4
Nu stiu nemtii aia cu autobahn-ul lor fara limita de viteza ce inseamna lux. Sa vina aici sa vada luxul adevarat, benzina mai scumpa, taxa de drumuri, taxa de autostrada, taxa de inmatriculare, impozite mai mari peste 3000cmc, autostrazi de zeci de milioane de EUR /km, etc. Luxul costa..
WXA
România Te iubim că ca tine nu găsim
WXA, Brasov
15 comentarii 33 puncte
03 apr 2014, 14:50
0
Dupa multitudinea de taxe si impozite, cred ca suntem primii in lume la "lux".
03 apr 2014, 20:22
-3
Autobahnul nemtilor este un continuu Baustelle asa ca circuli mai incet ca in Franta. Si oricum este de calitate inferiora autostrazilor din Franta. Germanii platesc peste 50% impozit, nu 16%. Primesc factura si de la Biserica Catolica pe care sunt obligati sa o plateasca. Germanii sunt vai de mama lor si ei. Ca sa nu mai vorbim de stilul lor de 'viata'. Se traieste mai bine in multe tari din Europa de Est. m(UE)
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
02 mai 2014, 19:00
0
ai dreptate F1.....eu tranzitez des Germania ca lucrez pe domeniul transport, urasc modul cum se poate merge la el...cel mai teribil si catastrofal trafic il poti vedea in Germania. Nu stiu cum ravnesc unii sa traiasca in tara asta, dar pe mine nu m-a impresionat cu nimic, pur si simplu chiar daca in Romania nu se mai poate trai, nici in Germania nu m-as duce, una la mana mai sunt si nesimtiti majoritatea din ei, iti fac semne obscene prin trafic, blituri etc...si mai vorbim de civilizatie. Se merge mai bine si pe Benelux unde sunt tari mici si masini multe, se face aglomeratie doar in orele de varf, dar la nemti e toata ziua STAU. Si dupa cum ai spus, modul lor de viata, e de *****. Sunt urmariti si ascultati si cand fac kaka....Care nu ati fost prin Germania nu a veti de unde sa stiti, stiti de la presa manipulatoare din Romania care mananaca rahat cu gura plina...insa realitatea e alta. Si Franta are cele mai scumpe autostrazi vorbind de taxare la Telepas-uri, dar si calitate. Si cand mergi 600 km, ii mergi. In Germania 600 km nu prea ii faci in 9 ore cu camionul de lucrari, baustelle, stauri, sau in cele mai multe cazuri accidente ca sunt prosti de dau gramada.
04 apr 2014, 02:49
-2
Astia sunt nemtii in anul 2014 -- pentru stii cum e, progresul este inevitabil. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2352779/**********-brothels-spreading-Germany-campaigner-claims-abusers-sex-animals-lifestyle-choice.html Practica si canibalism, legal si organizat. Si dicteaza UE-ului cum sa traiasca.
WXA
România Te iubim că ca tine nu găsim
WXA, Brasov
15 comentarii 33 puncte
04 apr 2014, 14:45
0
Despre ce este vorba aici si ce arati tu.... Orice padure are uscaturile ei. Daca tot incerci sa compari, compara din toate punctele de vedere si ai sa vezi ca tot la noi sunt cele mai mari probleme.
1 comentarii 3 puncte
03 apr 2014, 15:14
+3
La capitolul SOLIDARITATE stam foarte slab!Uitati-va la Islanda,de care nu se spune nimic,dar care a realizat o mare schimbare,luati aminte la Unguri care au platit imprumuturile la F.M.I. si apoi i-au dat afara din tara!O revolutie eu am facut,dar se vede clar ca a fost COMANDATA!Cu ce ne ajuta o revolutie fara evolutie?Cel mai simplu este sa lasam masina acasa si sa mergem pe jos,sau cu bicicleta,si sa nu mai platim taxa asta idioata,in masura in care ne putem permite sa facem si acest lucru.
165 comentarii 142 puncte
03 apr 2014, 15:57
+2
Ziceam mai sus de manipulare! Nu suntem mai informati ca pe vremea impuscatului! De Islanda, care vrea sa iasa din UE, n-o sa pomeneasca nimeni, ca nu e voie de la Inalta Poarta Bruxelleza!!! Pai daca toti ne punem poalele in cap, ei de unde mai colecteaza taxe pentru colosul birocratic!!! De China sau Malaiezia, unde s-au facut schimbari importante, nu vezi un clip!!! Aseara vedeam un film facut in Moscova, de un turist din Romania: curatenie, ordine... Daca la noi ar fi ordine, *****-ar mai putea fura in nestire?! La cati bani s-au strans sub diverse forme pentru drumuri cred ca in 24 de ani asfaltam toata Romania de 2 ori!!! In loc, avem gropi si franturi de autostrazi, semne de circulatie in cascada, imposibil de respectat, si echipaje radar, la panda, pentru colectarea la buget! Apropo, de asta!!! Aveti mare grija, acum cu majorarea salariilor la primari, orice echipaj comunal de politie va iesi la taxare, ca e foame mare!!! Nu m-ar mira ca, din banii astia din acciza, sa dotam toate sectiile de politie rurala cu pistoale radar! Am mai avut, doar, camerele fixe...
03 apr 2014, 20:26
+2
Corect - si UE face tot posibilul sa distruga guvernul Orban, pt. ca este pro-HU, nu ca sclavii nostrii care se mandresc la fmi din cate pozitii pot f... Romania. UE este cel mai avansat fasism corporatist. m(UE)
03 apr 2014, 15:18
+2
Cum se fac flash-mob-uri pentru aiureli nu se poate face una de vreun milion de guri care să strige NU VĂ MAI BATEŢI JOC DE NOI?Pe neaşteptate,să n-aibă timp mueponta să adune jandarmii(cu toate că şi ei sunt oameni şi cred că la un moment dat se vor alipii mulţimii). IEŞI AFARĂ,JAVRĂ ORDINARĂ!!!
IONUTZ_RADU1
9 comentarii 34 puncte
03 apr 2014, 15:32
-3
VOTATI ROMANILOR(PROSTILOR) PONTA SI PSD ASTA DE ***,NE MERITAM SOARTA SA GANDIT CINEVA CUM AR FII CU UN PARTID GEN PC ?SAU UN VADIM TUDOR LA PUTERE.......UN OM INTELECTUAL NU NUMAI FUSTRATI SEXUALI DE ACUM......SA GANDIT CINEVA SA VOTEZE UN GEN CA PRINTUL CHARLES........ ROMANII TREZITI-VAAAAAAA........PUTUROSILOR,INGANFATILOR.....
jony_cristian
În garajul meu
237 comentarii 537 puncte
03 apr 2014, 20:54
+2
hooo ioane,,,,oameni au votat in masa acest usl pentru ca erau satui de pdlisti,,,,de furaciunile celorlalti,,,asa ca au venit uslisti flamanzi si sau apucat la furat si pus taxe noi,,,cat despre printu chearles unde naiba traiesti, crezi ca suntem ca in 1900 sa vina cine vrea si cum vrea sa se puna rege :)) NU POTI SA FACI PE TOATA LUMEA PROSTI ; pt ca nu suntem toti la fel,,,e adevarat nu suntem un popor unit ca si alti dar PROSTI nicidecum....asa ca gandeste inainte sa scrii tampeni.
03 apr 2014, 19:11
+2
Este simplu ..... nu mai alimentam o saptamana noi oameni de rind. Am putea vedea ce efecte vor fi, dar tinind cont ca suntem un popor delasator, ne meritam soarta. S-a nu uitam ce rai suntem la un meci de futbol isi rup capu sustinatori cind se intilnesc pe strada . Ar trebui sa ne gindim sa ne gindim la aceasta scumpire ca la un Derby
denisprygulea
5 comentarii 2 puncte
03 apr 2014, 20:21
+1
Eu nu am votat si nici nu o sa votez niciodata in Romania.Am fost obligat sa plec din tara ca sa nu mor de foame si in zece ani m-am pus bine pe picioare prin munca cinstita.Plecat cu bani imprumutati! Deci cei de la conducere nu dau o para chioara pe mine eu de ce sa-i sustin?Bine ca nu s-a iscat vreun conflict cat am fost obligat sa fac armata ca muream ca prostu pentru ei.Noi ii aparam si ei ne dadeau de trei pachete de tigari pe luna.Cand am fost sa ma angajez si am dat concurs am terminat primul si am fost respins ca pe urma am aflat ca au angajat doar pe cei care au dat spaga.Somajul nici nu-l asteptam ca era cat solda din armata.Si lista continua.Mi se rupe inima cand zic dar imi urasc propria tara.Evit sa vin in Romania ca mi-am rupt masina in gropi,(4x4)si era sa vad accidente cu soferi kamikaze la tot pasul ca soselele sunt mai inguste decat parcarea mea din fata blocului.Cand am trecut granita primul lucru a fost sa platesc rovinieta. Ar trebui pornita o campanie impotriva mersului la vot. Daca vrei sa te angajezi in Romania te tine jumate de an in "proba" sau faci "practica" fara sa fii platit,asa ar trebui tinuti si cei care sunt alesi ca e aceiasi chestie.Pentru ei nu se aplica? Ar trebui infiintata cate o banca cel putin teritoriala de catre oamenii de rand unde sa se plateasca taxele la stat iar daca taxa miroase urat sa se inghete conturile.Nu au decat sa dea in judecata cateva milioane de oameni sa le ia cateva milioane de ani,doar asa sa se traga de timp.Ca daca tu nu esti cu taxele la zi imediat iti ingheata contul privat sau de pe firma. Ca veni vorba de conturi aici TOATE VENITURILE SI TOTI BANII TREC PRIN BANCA,deci poti fi verificat oricand in Romania cat timp se va lucra cu bani gheata niciodata nu va disparea coruptia.Va invit sa va interesati cum e in Sicilia acolo esti luat la intrebari daca vrei sa scoti niste bani din contul tau privat. Caz autentic: Banca-Ce vrei sa faci cu banii? Clientul-Ma duc la curve! Banca-Vii cu b
denisprygulea
5 comentarii 2 puncte
03 apr 2014, 20:27
0
Caz autentic in Sicilia: Banca-Ce vrei sa faci cu banii? Clientul-Ma duc la curve! Banca-Vii cu bonul de casa!
socratestanculescu
44 comentarii -26 puncte
03 apr 2014, 21:34
+2
SA NE ORGANIZAM INTR-UN SINDICAT,ASOCIATIE,ONG A SOFERILOR AMATORI SI SA LE-O.. ''TRAGEM'' EXEMPLAR !!! HAI,....''SARITI LA CAP''..!!SCRIETI-PE PRIVAT- CARE VRETI S-O...''COMITEM'' SA ''VAZ'' CATI ''AVETI SANGE-N INSTALATIE''...!!!!
Comentează şi tu: