Curiozitatea Zilei: Cum se desfasoara revizia unui Lexus LFA? Masini tari 3 Aprilie Curiozitatea Zilei: Cum se desfasoara revizia unui Lexus LFA?
Toate comentariile (14):
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
E mai curat acolo ca la mine acasa... si nu locuiesc in garaj :P
03 apr 2014, 14:35
+8
2947 comentarii 2978 puncte
Asa trebuie sa fie un loc de munca sa te simti ca acasa.
05 apr 2014, 01:00
+1
21 comentarii -10 puncte
voi ati vazut cat de joasa e masina aia????!!!!!!
03 apr 2014, 14:37
0
2 comentarii 3 puncte
Intr-adevar MASTERPIECE!
03 apr 2014, 15:23
+2
denys_dy
63 comentarii 99 puncte
asa da...
03 apr 2014, 16:31
+1
5 comentarii 5 puncte
lasa ca nu e mare diferenta intre service-urile din germania si cele din romania
03 apr 2014, 17:48
+3
rosia_mecanica
655 comentarii 1516 puncte
ahaha ahahha!
03 apr 2014, 19:51
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Ai dreptate ! Nu toate serviceurile sînt asa. 40% din serviceurile nemtesti sînt COCINA DE PORCI (ca cele din România) deoarece sînt service-uri particulare în mîna TURCEASCA, niste indisciplinati unde trebuie sa fi atent unde calci sa nu-ti dai în freza, unde te întîmpina mecanicul cu mîinile unse de te feresti sa dai mîna cu el dar un client care se respecta nu merge cu masina în astfel de cocine. în România reprezentantele sînt curate dar restul.........................
05 apr 2014, 01:04
+2
35 comentarii 44 puncte
ma intreb cat o costa o revizie la farmacia alora din koln......
03 apr 2014, 20:15
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Ca la orice alt service. Conteaza lucrarea care se face si nu starea atelierului. Clientul nici nu apuca sa vada asa ceva. El preda masina la receptie dupa care masina este bagata înauntru de angajat, i s-e face inspectia, se constata lucrarile care trebuiesc facute + pretul si se preda raportul clientului. Acesta da ulterior OK-ul daca sa se faca lucrarile sau nu. daca nu e de acord cu pretul, tot angajatul scoate masina la receptie si clientul îsi vede de drum. Atelierele sînt asa disciplinat curate (cele care se respecta) pt. a da o atmosfera placuta si conditii de lucru calitative angajatilor si nu pt. a impresiona clientii. Atelierul din imagine e cam sec. De obicei mai e si plin de plante de ornament, pomisori pitici banzai, ficusi etc. fel de fel de......... boscheti ornamentali si bineînteles aer conditionat.
05 apr 2014, 00:59
+2
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Numai sculele alea costa cat 10 ateliere auto obisnuite din romania. Jeremy Clarkson spunea cand a testat-o, ca daca banii nu ar conta, dintre toate masinile din lume, pe asta ar lua-o acasa. http://www.streetfire.net/video/top-gear-season-19-episode-2-usa-special_part-1_2418762.htm
03 apr 2014, 23:36
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Fi serios. Sculele au acelasi pret sau tu crezi ca cheile fixe, tubularele si inelarele sînt trase în AUR ? Hai sa fim seriosi ! Testerele sînt ca peste tot. Lada aia rosie de scule care o vezi acolo are pe ea un SUN TESTER iar în alta poza, acolo unde e rampa rosie de DINO e un tester pt. geometria rotilor tot de la SUN împachetat pe verticala în fata geamurilor. Nimic deosebit. Totul normal ca în orice service.
05 apr 2014, 01:08
+2
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Ma refeream atat la calitatea cat si la cantitatea sculelor, dulapuri pentru scule, etc.
05 apr 2014, 16:17
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Calitatea sculelor e ca peste tot iar cantitatea, stai linistit ca nu sînt asa de multe. Acolo sculele nu sînt aruncate deavalma ci au suporti în stiropor, în forme adecvate. În un sertar din ala sînt cel mult 10 chei fixe sau 10 chei inelare sau 10 tubulare (cheie dinamometrica). Este o anumita ordine. De regula tot ce este înghiesuit într-o lada pe roti, e aici în vreo 7 sertare. Daca aici lucreaza 5 angajati, fiecare are setul lui de sertare cu sculele lui + aparatura de masura (OBD, OTC, SUN etc.)
05 apr 2014, 17:35
+3
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »