Tot articole ca acesta sa faceti, asteptam de mult un articol despre istoria legalelor din Romania. Mai afla si astia ca mine cum statea treaba acum 10 - 15 ani. La standardele de acum, multi zic ca sunt masini de cocalari, dar si acum 7-8 ani ce ma mai holbam cand vedeam o masina cu spoilere si bari ca in NFS.
Am vazut b70ctl si mam simtit iar ca acum 8-9 ani ... cand vedeam pe strazi doua masini la semafor plecand in scartz pana la sfarsitul strazii . Am avut pe desktop vreo 2 ani o poza cu bmw-u b70ctl , nu stiu de ce dar cand o vedeam prin pantelimon inima mea era mai turata :)). Vremuri vechi , bune , care nu se vor mai intoarce niciodata :( rip micutzu
De TXA-ul albastru sau ursii facuti in Drumul Taberei putini mai stiu. Erau curse frumoase pe la Gradina Zoologica, si alte zone (IMGB, Buc-Targoviste...). Si faimosul M3 cu 4 usi PAO (E36) care s-a facut praf pe Kiselleff. Au fost ceva vremuri frumoase cand cei care conduceau stiau suruburile masinilor pe care le conduceau. Nu ca acum cand cursele arata de fapt o potenta financiara. Atunci o ratare de treapta insemna totul. Acu... ce sa ratezi la o automata sau la o cutie cu + si -....
Cursele astea sunt ceva de genul cum era cand eram copii si in loc sa se stea pe tablete ca toti de pe acum si alte fite ne jucam sotronul sau tarile , lafel si baietii la curse se dadeau cu ce aveau nu banii erau totu era totu pt pasiune pt distractie , acum arfe , Lambo , GT-R de 1300 de cp si multe altele , acum tre sa castigam sa fim fita sa avem multe pisii si alte prosti .....chiar daca sunt pustan si am doar 20 de ani , da asa misto era pe vremuri fata de acum ....:(
Cursele de pe splaiul unirii duminica cand se inchidea circulatia pe splai de la mihai bravu pana la vitan(autovit)...eram pusti dar inca mai tin minte ca era distractia mea favorita sa ma trezesc la 6 dimineata duminica si sa fug pana acolo cu cel mai bun prieten de al meu de pe atunci doar ca sa ma uit cum se intrec aia cu tot felul de masinute :D...good times good times
eheee ascm nu mai poti face o liniuta pe strada , nu mai poti da un scart , un burn la semafor. numai daca ai logan poti face asta , daca ai bmw , audi esti cocalar bo$$. imi vine sa ma pisi pe romania asta in fiecare zi . a ajuns o tara de " corectori gramaticali , cool , true , facebooci.
Un adevarat tribut adus istoriei liniutelor.Imi aduc aminte prin 2004-2005,cand am vazut pentru prima data un "urs" cu adevarat modificat ruland cu 100-130 pe Trafic Greu(Drumul Taberei),sunetul acelui motor cu adevar modificat,nu o simpla remapare cum se face mai nou si gata tuningu.Ar fi interesant sa mai vedem macar odata pe am cursele dintre Dacii si Olcituri,cand "babele" scrasneau din pistoane sa scoata un 120 maxim :))
Si acum imi aduc aminte (cu zambetul pe buze) de dacia nova lui Lucian (GTG) ... prin 2002-2003 cand aparusem si eu la curse aveam un opel calibra de 150 de cai pe care o vedeam racheta si ajung pe policolor sa caut un adversar, printre toti apare lucian cu propunerea, eu zambind in coltul gurii ca habar nu are el ce face un "opel de 150 de cai" accept si iesim la start ... am vazut cum a plecat de langa mine pur si simplu iar la fiecare treapta era o flacara pe evacuarea lui ... mai sa fie ... ne-am mai dat de 2-3 ori si acelasi rezultat : am coborat cu picioarele pe pamant! era frumos, erau multe masini care se dadeau, nu erau orgoliile asa mari ca acum ...
Ma bucur ca ai revenit cu picioarele pe pamant. Un Opel de 150 cai chiar nu face nimic, in special daca e montat pe un cazan greu cum e Calibra - 1300 kg. Alfele 1.6 Twinspark de 120 cai bateau mai mult decat lejer o Calibra de 150 cai. Calibra s-a aflat in categoria "masini degeaba".
De Ford-ul ala Cortina din 1975 , albastru scos direct din cotet si adus la curse unde a rupt gura la citiva grei nu va mai amintiti? Avea evacuarea fara tobe direct trasa pe sub praguri , pirlea parul de pe picioarele celor care dadeau startul si nu stiau ca scoate flacari pe tevi , iar flacarile nu erau din astea cu injector si bujie ca acum .
auzi, daca tu crezi ca toate masinile sunt cazane de ce mai stai pe 4tuning? mai bine stai la masina ta care nu e „cotet” si admir-o, nu cred ca ai altceva decat un amarat de trabant