Supercarul diesel: Trident Iceni prinde 306 km/h, face peste 3000 km cu un plin Masini tari 29 Aprilie Supercarul diesel: Trident Iceni prinde 306 km/h, face peste 3000 km cu un plin
Toate comentariile (30):
florin_cars
46 comentarii 21 puncte
DIn pacate o greseala, cuplul este de aprox 1288 Nm, cat un camion serios, 950Lb/ft este unitatea de masura diferita(tipic americana, englezeasca). Buna treaba, ma gandeam si eu de cateva saptamani ca acesta ar fi viitorul masinilor sport, niste diesele moderne turbate si mari, iar asa ceva gasesti doar in SUA. Nice Job ;)
29 apr 2014, 17:45
+3
dumi_cristi77
84 comentarii 240 puncte
Scuza-ma ca te contrazic, dar ala nu are cum sa fie un diesel modern....mai degraba foloseau super-dieselul de la BMW cu 3 turbine, sau V8-ul de la AUDI A8 diesel, sau extremul V12 TDI de pe Q7....
29 apr 2014, 21:57
+6
hep
hep
419 comentarii 1516 puncte
as fi vrut sa vad cum arata varianta estate....interesant concept , trebuie sa recunosc
29 apr 2014, 18:09
+2
cata_mcd
61 comentarii 143 puncte
68 mpg dintr-un motor 6.6 ???? holy ****!!! asta e duramax de la chevrolet...imi vine cam greu sa cred asta, de obicei mpg pentru motorul asta e 22 mpg highway si 10-14 mpg oras... daca e adevarat, miroase a revolutie in domeniul motorizarilor...
29 apr 2014, 18:13
+9
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
68uk MPG e de fapt 56 US MPG Si un duramax se pune pe camioane de 3tone+. Masina asta cantareste jumatate si are transmisie in 8 trepte care nu e facuta pentru towing.
29 apr 2014, 23:02
+3
cata_mcd
61 comentarii 143 puncte
O fi si 56 mpg cum spui tu,dar pana si cifra aia e astronomica pentru motorul ala, indiferent de cutie sau de greutatea masinii...cel mai bun MPG pe care l-am vazut la o masina diesel e la VW Passat 2.0 manual cu 6 viteze, model 2012 care a scos 42 MPG afisat pe bord(modelul din U.S.)
30 apr 2014, 05:41
+2
464 comentarii -309 puncte
Nu e chiar asa... 392HEMI ( pe benzina evident) - 6,4 litri face MPG. Un Diesel de 6,6 precis nu face 14MPG.. Dar intr-adevar , 6MPG , pare exagerat
30 apr 2014, 15:10
-3
ARTECH
46 comentarii 63 puncte
sunteti un site de toata jena!!! faptul ca stergeti comentarii care nu va convin este sub orice nivel acceptabil pentru cineva care se vrea "jurnalist". comentariul meu era exprimat politicos, fara absolut nici un fel de injuriu... doar ca nu va place sa fiti criticati! am sa tot scriu lucrul asta pana se satura vreun moderatorul lui peste de pe-acolo sa mai stearga si dupa asta renunt sa va mai vizitez zilnic situl, asa cum o faceam, adica sa va generez trafic, adica bani!!! la un moment dat, daca veti mai continua in ritmul asta, asa vor face tot mai multi cititori de-ai vostri, care cauta informatii de acuratete, nu sa se injure cu minori pe aici! ...si da, sunteti praf pentru ca daca aveti pretentia ca nu scrieti despre ce cafele mai beau pitipoancele si pe unde isi mai pun silicoane, atunci ar trebui sa stiti ca 395CP nu este egal cu 550BHP, ca 950lb/ft nu este 1288Nm, ca 200Mph este 320Kmh si nu 306Kmh, si 68,9mpg cu un rezervor de 100L inseamna 3414km parcursi, nu 3200... In rest, feicitari!
29 apr 2014, 18:52
+18
464 comentarii -309 puncte
Buna observatie !
30 apr 2014, 15:08
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
ARTECH
46 comentarii 63 puncte
ca sa intelegi ceva din tot ceea ce am spus eu acolo ar trebui sa sti ca articolul era plin de greseli, eu am comentat lucrul asta iar ei mi-au sters comentariul si si-au corectat o parte din greselile pe care le acuzam eu...
30 apr 2014, 15:55
+3
464 comentarii -309 puncte
'nțeles
30 apr 2014, 19:53
-2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
In primul rand consumul este valabil doar la viteza de 70 mph (aproximativ 112 km/h) mergand constant, in al doilea rand reuseste acest consum din cauza ca fata de masinile pe care este de obicei pus acest motor asta e de 2 ori mai usoara si in primul rand are cutie in 8 trepte, cred ca la 112km/h in treapta a 8-a are undeva intre 1000-1200 de ture. In al doilea rand 200 mph inseamna 320 de km/h. In al treilea rand acceleratia si cuplul sunt impresionante.
29 apr 2014, 20:03
+7
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Ai dreptate nu te contrazic dar unde faci aproape 3500km constant la 112km/h? :)) sunt 100% sigur ca nu face nici macar 2500km in realitate aici luand orice autobanda, eu cred ca este "usor" piperat aceasta fisa tehnica! :)
29 apr 2014, 22:22
+2
sergini0
90 comentarii 164 puncte
Autonomia aia sigur e imposibil de atins, de la consumul instant pe pilot automat la viteza aia până la consumul mediu pe care îl obţii la sfârşitul unui drum e cale lungă. Dar chiar şi aşa, un consum instant de 3.5 litri/100km la 112 km/h pentru o maşină de o tonă şi jumătate şi un motor de capacitatea aia... e ceva.
29 apr 2014, 23:04
+4
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
La 116 kmh ca medie, am facut eu 7,5% cu un 5000 benzina. Deci, as putea spune ca e chiar foarte posibil sa faci un 4% cu asta.
30 apr 2014, 01:26
+4
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Totusi, ca sa faci peste 3.000 km cu un full de 100 L ai nevoie de un consum sub 2.5%, iar asta nu obtii nici cu un 318d daca mergi intr-a 8-a la 100 si un pic...ce naiba! Este un motor de 6600 cmc3, asa ca poate sa aiba mama tehnologiei pe el, un asa consum este imposibil de atins!!!!
30 apr 2014, 01:44
+3
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Exact, plus nu exista nici pe autostrada sa te duci 3000km fara o franare sau o depasire sau chiar oprire de aceea trebuie luati toti factorii reali in calcul....
30 apr 2014, 11:46
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
Cu fix 80 de litri am facut latina-lyon. Sunt peste 1000 de km.
30 apr 2014, 13:24
-1
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
Retarzii care au dat minus, as vrea sa-mi argumnteze.
01 mai 2014, 01:38
0
464 comentarii -309 puncte
Nene, 392HEMI (6,4 litri benzina) crapa cam 17-18litri la suta(urban) . Adica 14MPG. Un 6,6 diesel sa nu ai consum mai mic? Ce tot vorbesti? 3000km cu SUB 2,5 ?? Matematica elementara Ai 100 litri, daca consumi 2,5 litri la 100km pai. 100/2,5= 40. Deci 40 sute, adica 4000km. Cu un consum de 2,5 la suta, cu un rezervor de 100 litri, faci 4000km, iar tu spui ca nici 3000??
30 apr 2014, 15:13
-1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Emilian vezi ca nu 2.5 iti trenuie consum ci 3.3 si s-a dovedit ca un 325d are consum mai mic decat un 320d (modelele noi). Deci nu este o regula ca motor mic=consum mic, lucru demonstrat de multe ori. Imi aduc aminte de testul cu un A8 4.0 TDI (sau 4.2 nu mai stiu exact) cu care la Top Gear au scos un consum de 6 litri si un pic cu o masina de peste 2 tone si mult mai putin aerodinamica in conditii reale. Sincer aceasta masina daca ar avea consumul real la fel ar fi o mare realizare avand in vedere performantele dinamice.
30 apr 2014, 17:33
+1
denys_dy
63 comentarii 99 puncte
impresionante specificatiile,design inedit si anvelopele spate chiar imense numai bune pentru asemenea putere
29 apr 2014, 22:26
+4
trachegeorge
65 comentarii 185 puncte
Traducerea corecta a articolului copiat de cate voi cu copy-paste de pe net: Noul Trident Iceni dispune de unitatea V8 de 6.6 litri turbodiesel capabila sa ofere 430 de cai putere si 1.288 Nm. Optional, oficialii britanici pot instala un pachet de performanta. Acesta aduce cu sine 650 de cai putere si 1.433 de Nm. In aceste conditii, sprintul de la 0 la 100 km/h are loc in mai putin de patru secunde, in timp ce autonomia ajunge pana la 3.200 de kilometri. Conform oficialilor britanici, motorul poate functiona atat cu bio diesel, cat si cu motorina standard. In plus, Trident Iceni se lauda cu o transmisie capabila sa puna in valoare fiecare Newton-metru de care dispune. Etajarea cutiei este una extrem de lunga, iar modelul poate rula cu 70 de mile pe ora (112 km/h) la doar 980 rpm in treapta de top.
30 apr 2014, 01:49
+8
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Arata a cobra dar e mult mai urata, pacat de performante !
30 apr 2014, 15:15
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Brake horsepower (bhp) is the measure of an engine's horsepower before the loss in power caused by the gearbox, alternator, differential, water pump, and other auxiliary components such as power steering pump, muffled exhaust system, etc. Brake refers to a device which was used to load an engine and hold it at a desired rotational speed. During testing, the output torque and rotational speed were measured to determine the brake horsepower. Horsepower was originally measured and calculated by use of the "indicator" (a James Watt invention of the late 18th century), and later by means of a De Prony brake connected to the engine's output shaft. More recently, an engine dynamometer is used instead of a De Prony brake. Although the output delivered to the driving wheels is less than that obtainable at the engine's crankshaft, a chassis dynamometer gives an indication of an engine's "real world" horsepower after losses in the drive train and gearbox.
30 apr 2014, 17:28
+4
464 comentarii -309 puncte
Motoru nu poate avea 7000 cai putere...
30 apr 2014, 19:52
-4
dannyseke
265 comentarii 456 puncte
550 BHP este 410KW. Eu nu stiu de un de ai scos tu 5300? 550 BHP este 556.7 CP (cai putere, horse power) Te documentezi si tu putin si dupa aia lasi comenturi pe aici, sa nu te faci de ras.
30 apr 2014, 23:57
+2
464 comentarii -309 puncte
Imi cer scuze , domnule, am folosit un convertor, acolo "BHP" insemna "Boiler Horsepower" in loc de "Break Horsepower" ... "Te faci de ris" ....se mai intimpla..
03 mai 2014, 23:49
-1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »