Ce as alege eu ar fi: un soft nou, o suspensie o idee mai joasa (-3-(-4) cm maxim, nu prea mult ca la ce drumuri avem...), o finala sport (ptr cine poate-> cat back sau complet) si in loc de discurile ventilate sau pe langa discurile ventilate (cine are deja) niste, furtune de frana in plasa metalica Goodridge. Cine are deja aspectul sa investeasca in performanta, cine are performanta sa investeasca in aspect.
Toba finala e un kitchs infect. Nu conteaza pe ce masina este.
Daca nu are masina din fabrica, ori ii pui o evacuare completa, cap/coada cu absolut tot ce trebuie.
Daca nu ai bani de asa ceva o lasi cum a venit din fabrica.
Doua role de bandou cromat , lipit ondulat de jur-imprejurul masinii ... ca la Calarasi. O priza de aer falsa lipita pe capota ... 'a la Giurgiu, stopuri vopsite cu spray negru ... ca in dambovita si masina perfecta este gata :)))