Masina de scoala care circula fara sofer: se intampla in Romania FUNNY 12 Iunie Masina de scoala care circula fara sofer: se intampla in Romania
Toate comentariile (37):
15 comentarii 15 puncte
Romania..
12 iun 2014, 15:43
+5
6 comentarii 26 puncte
Un DOBITOC, iresponsabil, ma intreb cu semnalizeaza intentia de a schimba directia de mers....sau nu semnalizeaza, am observat destul de multe modele auto care nu au aceasta optiune instalata pe masina.
12 iun 2014, 15:51
+3
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Ca tot ai adus vorba de semnalizare, nu stiu cum este in alte parti ale tarii, dar in Bucuresti e dezastru. Cel mai rau ma enerveaza toti fraierii care la semafor se hotarasc brusc sa schimbe banda si te inghesuie fara semnalizare fara nimic. Te trezesti cu juma de masina pe banda ta si nici nu se misca asteapta sa vada daca il lasi sau nu.
12 iun 2014, 21:05
+3
3 comentarii 6 puncte
are un baston de semnalizare... se gaseste in partea stanga a volanului, tu n-ai ?
13 iun 2014, 00:09
0
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Daca am avea si noi camere montate ca rusii = concurenta serioasa.
12 iun 2014, 16:19
+3
161 comentarii -175 puncte
deci asta, avand competentele necesare conducerii unui autovehicul chiar si de pe locul din dreapta trebuie amendat, lasat fara licenta, fara permis, fara familie si fara viata.....dar o groaza de "soferi" de 3 lei care conduc in ultimul hal din pozitia soferului, dar care pun in pericol viata celor din jur in mult mai mare masura decat instructorul din film, acestia nu trebuie amendati, decapitati, decorticati????
12 iun 2014, 16:30
+2
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
Omul lucreaza in secret la proiectul Google self driving car :P e tester omu :P
12 iun 2014, 16:37
+16
Bujie02ro
23 comentarii 24 puncte
da pe ala ce il fute grija asa tare. cu ce a fost incurcat de instructor. dc era unu cu masina de Anglia inmatriculata, ca apropo sunt atatea, ce facea iloprea sa il intrebe daca are dreptul sau il cauta de volan?
12 iun 2014, 18:12
0
20 comentarii 6 puncte
Ce comparatii de om ingust.Tu compari o masina de anglia unde toate comenzile sunt puse acolo , inclusiv volan cu o masina de scoala unde in dreapta ai doar pedalele.Pai ba cretinule , daca avea nevoie sa miste volanu ala mai mult de 90 de grade ce m0rtii masii facea?
13 iun 2014, 13:15
0
Bujie02ro
23 comentarii 24 puncte
Bai laba pa cine faci cretin, inadaptatule, cine mortii tai te-a jignit. Ceea ce a facut omu ala cu scoala nu e chiar ok, dar daca eram in locul lui si ma oprea maimutoiul ala ii faceam volanul guler. Vb frumos jegosule ca nu m-am luat de viata ta si nu te-am jignit.
13 iun 2014, 13:24
-2
20 comentarii 6 puncte
Da ma , bine , tu ala smecher care faci volanu' guler la toata lumea.Vai de steaua voastra. Si cel mai probabil vorbeam cu tine inca de la inceput din moment ce faci comparatii tampite intre o masina de anglia si retardatu' ala de conducea din portbagaj.
13 iun 2014, 17:19
-2
gheghe19
2 comentarii 1 puncte
Tzzantaru este cam redus si are vedere ingusta.
17 iun 2014, 16:37
+1
79 comentarii 177 puncte
Problema mare e ca omu' e INSTRUCTOR AUTORIZAT...........oare ce-i invata pe elevi?!?!
12 iun 2014, 19:31
+4
3 comentarii 6 puncte
sa conduca masini
13 iun 2014, 00:10
+1
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Tipul care a filmat a avut o copilarie zdruncinata , cel mai probabil a fost abuzat sexual de catre tatal sau , unchiul sau si magarul din grajduri . Simultan . Pai fara sa il deranjeze cu ceva cel care a condus , intr-adevar nu legal , dar totusi nu e un motiv sa se trezeasca o maimuta care sufera de lipsa de atentie si sa faca pe interesantul acolo in public , ba chiar incurcand el pe altii oprind acolo . Cel mai ingrijorator e faptul ca majoritatea de pe aici il sustineti , si sustineti ideea de a te da in spectacol in mijlocul drumului atunci cand nu iti convine ceva .
12 iun 2014, 19:50
+1
20 comentarii 6 puncte
Esti sigur ca nu esti tu ala abuzatu'?? Cum poti sa fi de acord cu faptu ca nu e legal sa conduci asa dar sa zici "ei las , ce are acuma?".Pai esti idiot?Daca din diverse senzatii dadea peste tine pe strada mai aveai gandirea asta de ***?? Incep sa raman uimit de gandirea voastra de 2 lei in care sunteti mai oripilati de faptu' ca omu' l-a "fortat" pe ala sa se mute pe scaunu' corect , decat de faptu' ca ala conducea ca un cretin.
13 iun 2014, 13:12
+5
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Daca eram eu cel abuzat , lasam reply tuturor celor a caror opinie nu imi convenea , facandu-i idioti , cretini, prosti etc . Instructorul respectiv nu a procedat legal , trebuia sa fie oprit de catre organele abilitate si nu toti mucosii . Vezi tu , daca te vad eu fara centura in trafic , asta nu inseamna ca trag masina in fata ta in mijlocul drumului , blochez pe toata lumea doar ca sa merg sa te iau la rost . Oricum , cel care a filmat cred ca era si el instructor , si atunci poate datorita unor frustrari mai vechi se datoreaza tot circul asta ieftin . Cat despre tine , "Tzzantaru" , las-o mai moale cu GTA , NFS si filmele de actiune ca nu te invata prea bine , si cand o sa mai cresti si o sa ai si tu permis de conducere o sa observi ca lumea e altfel decat de pe scaunul din dreapta sau bancheta din spate .
13 iun 2014, 14:22
-4
20 comentarii 6 puncte
Altu ba , mai sunteti multi care aveti impresia ca lumea a inceput cu voi?La 22 ani aveam permis si km cati n-o sa ai tu pana la 30 dar nu ma vezi sa ma mandresc cu asta pe aici. Cat despre restu' , pana sa-l opreasca organele alea abilitate a facut bine ca l-a oprit altcineva si s-a luat de el.Poate pana il opreau organele alea dadea peste tine pe strada , te-ai gandit la asta? Nu compara faptu' ca unu nu poarta centura pe barba lui si el e singuru care are de suferit de pe urma asta cu un cretin care conduce de pe partea cealalta fara volan in maini.Gandeste inainte sa faci comparatii.
13 iun 2014, 17:23
+1
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Sa inteleg ca numarul de km arata cat de bun sofer esti ? Pe asta te bazezi tu cand comentezi aici ? Iti da aripi chestia asta ? Mai repede da peste mine pe strada unul ca tine , care , din ce observ ai grave probleme mentale decat omul acela care avea sub control masina si nici nu avea viteza ( ma repet , nu zic ca ce face e legal si nici nu il sustin in asta ) . Lumea a inceput cu noi ? Eu vin anonim din spatele tastaturii si incep sa jignesc lumea doar pentru ca parerile noastre nu sunt aceleasi ? Invata sa critici opinia si nu persoana , nu-i prea tarziu sa apelezi la un psiholog sau chiar psihiatru ca sa rezolvi aceste probleme .
14 iun 2014, 14:36
-4
20 comentarii 6 puncte
Esti foarte nehotarat , cred ca nici tu nu stii care varianta sa o tii.Ma iei pe mine cu NFS si texte de genu' "cand o sa ai carnet" si acuma o dai la intors? Ti-am raspuns ca am mai multi km decat tine si sa nu-mi bagi mie pe gat jocurile care le joci tu. Si da , imi permit aroganta de a spune ca sunt un sofer bun daca in aia 60k km/an care-i fac de cativa ani incoace , n-am nici macar 1 incident. Lasa , stai tu calm ca nu dau eu peste tine pe strada , o sa dea unu din asta la care ii tii tu partea acuma. Dupa aia daca esti de acord ca ce face ala nu e legal de ce esti atat de oripilat ca l-a tras ala la raspundere si l-a "fortat" sa faca treaba legal??Nu crezi ca esti cam ipocrit in situatia de fata? Ne-am invatat repede sa ne punem mainile in cur si sa-i lasam pe cretini sa faca ce vor si apoi sa comentam la aia care incearca sa faca ceva "mai" bine. Repet , ipocrizia e in floare.
14 iun 2014, 20:30
0
Lupes
541 comentarii 852 puncte
"Cand o sa ai carnet " , asta spuneam in speranta ca ai vreo 14 ani si la voi comportamentul asta e normal , dar daca zici ca esti +18 , si injuri si te dai interesant pe net nu e deloc ok . Deloc!
15 iun 2014, 15:02
-3
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Nu tin partea nimanui. Doar ata vreau sa edific in disputa voastra virtuala: "Lupes" NU este de acord cu ce facea "meseriasul", dar nici cu faptul ca unii dintre noi, soferii din trafic", cu de la noi putere, ne auto-intitulam judecatori. Cu alte cuvinte, cine l-a autorizat pe respectivul sa "ii dea o lectie" meseriasului instructor? Cine sunt eu ca sa am dreptul sa ma iau de altii, cand nici eu nu sunt un sfant la volan si o mai comit din cand in cand in vreun fel sau altul?! Cine imi da mie autoritatea asta sa te trag pe tine de ureche?! Asta voia sa spuna Lupes. Eu asta am inteles. Nici eu nu sunt de acord cu ce facea instructorul. Ca idee paralela, in Houston, Texas daca cineva iti face semn sa pui jos celularul, il pui repede si frumos. Asta pentru ca sunt multi imbecili (la prorpiu) care in loc sa sune si sa discute telefonic, tasteaza SMS-uri ca pe chat si masina merge mai rau ca a astuia din filmulet, de ti-e si frica sa mergi paralel cu el pe autostrada (cu 70mph). Totusi, nu incurajez in RO astfel de comportament de falsa autoritate. DA, autoritatea morala poate sa iti dea aripi, insa mintea ta trebuie sa discearna intre ce poti face si ce consecinte iti poti atrage. Drumuri bune si fara incidente!
18 iun 2014, 07:46
+1
3 comentarii 6 puncte
deci cel care a filmat e prost "ca caramida". Instructorul ala conduce mai bine si mai usor si mai in siguranta din dreapta asa singur, decat atunci cand are un maimutoi ca asta care a filmat la volan(gandeste-te intai ce inseamna meseria lu` ala! ). Si poate sa si semnalizeze! ca nu-l doare mana, va doare pe voi multi care sunteti la volan si nu semnalizati. Ca sa nu mai spun ca sensul giratoriu e un mare mister pentru o gramada de maimute de pe strada, si multe multe alte aspecte legate de trafic, printre care si masina de scoala pe care o intalnesti in trafic(despre care scrie ceva in codul rutier si ati uitat majoritatea)...
13 iun 2014, 00:07
+5
20 comentarii 6 puncte
Si tu esti si mai prost.Ce relevanta are cat de bine conduce din moment ce nu conduce legal??Uite ca si eu pot sa conduc de pe bancheta din spate , ca am picioare lungi dar cand n-o sa mai pot sa de volan si o sa dau peste tine ce o sa mai zici??? Parca e greu sa folositi neuronu' ala si sa ganditi putin inainte sa dati din...tastatura. Am ajuns o natie de idioti cu oameni ca voi carora li se pare mai absurd ca cineva a filmat o astfel de faza decat faptu' ca ala e un bou si conduce de pe locu' din dreapta.
13 iun 2014, 13:08
+1
89 comentarii 23 puncte
nenea e vecin cu mine e si o persoana foarte calma serioasa, chiar nu vad de ce naiba sa luat taranu ala obosit cu fordu lui obosit de el... nu inteleg efectic... nu a incurcat cu absolut nimic omu... numa poti sa ceri ceva la un scaun?? nu, e ca si cum as vorbi cu scaunu in casa mancar scaunu e mai destept:)) sio gasit si ala de cine sa se ia, da pai de taximetristi cand trec pe rosu la orice semafor din oras sau cu masina pe avarii pe trecerea de pietoni nu ii filmeaza ca ii frica ca io dau la mumu la nenica cu fordu...sau o fi un taximetrist ieftin :)) yeah
13 iun 2014, 02:48
-4
20 comentarii 6 puncte
Gandire de om prost.Daca n-a incurcat pe nimeni hai in plm sa conducem din portbagaj , hai sa conducem fara permis si toate cele , ca nu incurcam pe nimeni , pana cand da unu din asta peste tine pe strada si dupa aia iti spun eu ca o sa te deranjeze.
13 iun 2014, 13:13
0
Bujie02ro
23 comentarii 24 puncte
Bai cocalarule cine plm esti tu sa ne jignesti pe toti pe aici. Spune ce ai de zis, cum au facut majoritarea da nu ne lua la pwla pe toti, esti cam miezos din fire si ma gandesc sa nu te vad pe aici cum ca ti-ai luat vreuna prin trafic, asta dc ai masina. Atunci sa vezi comentarii.....
13 iun 2014, 14:45
-2
20 comentarii 6 puncte
Hai nu ma innebuni bai zmeule.Da da da , n-am auzit de din astia ca tine , smecheri pe net. Tu si cu rusii ce va mai bateti in trafic.
13 iun 2014, 17:17
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
3 comentarii 8 puncte
Deh, asa-s romanii, majoritatea. Se complac in inertia fostului vechi sistem comunist , fara a avea nici cel mai mic simt civic. Oare unde-s crescuti indivizii astia ? In padure ? Fiecare cu partea lui, i se rupe de ce face celalalt, atata timp cat nu-l afecteaza , pe moment. Unii nu-s iesiti afara pentru a face cunostinta cu aadevarata civilizatie, raman ca oile, in turme , daca nu se dau legi sa intervi, pentru a impiedica unele evenimente negative, trecem pasivi pe langa . In `Hamerica` se sesiza telefonic politia de participantii la trafic despre un asemenea individ care sofeaza din locul pasagerului si era tras in secunda doi pe margine si amendat, la noi ce sa sesizezi politia ? Noi trebuie sa intervenim, ca deh, politia nici legea n-o aplica, ce sa mai zic de puncte de amenda pentru periculozitatea modului de a conduce. Las, traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul. Noi sa fim sanatosi, ca boala ( nervoasa ) vine ea.
14 iun 2014, 18:05
+2
gheghe19
2 comentarii 1 puncte
Cel care a filmat a stricat tot farmecul prin: - oprirea subita; - comentariile de rahat; - rezolutia de proasta calitate.
17 iun 2014, 16:48
0
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Cel mai mult doare cand oamenii nu stiu si nici nu inteleg ce inseamna o conversatie, fie ea si virtuala. Concluzie: 1. Soferul-instructor nu a condus regulamentar deloc, indiferent de experienta sa in domeniu si de cat de calm si versat e omul. Ce e ilegal e... ILEGAL, indiferent daca afecteaza sau nu pe cineva in mod direct. 2. Soferul-disciplinator nu avea autoritatea sa faca acea interventie, chiar daca dpdv moral a procedat corect. In fata Legii, este la fel de anonim ca si instructorul in cauza. Pentru a inceta discutiile si, mai aels, invectivele unora la adresa altora (tipic oamenilor fara prea multa educatie si moralitate... nu vreau sa jignesc pe nimeni prin asta), va rog sa priviti nu la identitatea celor doi "interlocutori", ci doar la faptele lor. Nu conteaza ca e vecinu' si ca e om de treaba, nu conteaza ca e varu-miu si e baiat de nota zece... Amandoi au incalcat Legea: unul conducand neregulamentar, celalalt auto-proclamandu-se justitiar, in locul organelor abilitate in acest sens. Concluzie la concluzie: Nu sunt de acord cu nici unul dintre ei atat timp cat nici unul dintre toti ceilalti nu intelege ca este o datorie morala, civica daca vreti voi, sa avertizezi pe cel de langa tine ca nu procedeaza corect. Pe de alta parte, putea anunta la Politie (112), dar pana se trezea organul imputernicit, 'nea instuctorul ajungea la destinatie si nu mai existau dovezi incriminatoare. Final: prea multe cuvinte grele si prea usor spuse zboara din tastele si gandurile voastre unii catre altii, fara a va cunoaste si fara a va pasa! Credeti ca sunteti mai buni ca acel instructor caruia nici lui nu i-a pasat de altii la momentul respectiv?! toti gresim, unii invatam din greseli, altii ne avantam inainte cu capul si ochii acoperiti de ingamfare.
18 iun 2014, 08:05
+2
13 comentarii -13 puncte
Asa este la noi, cel care incearca sa indrepte niste lucruri, din spirit civic, este privit cu dusmanie si facut in tot felul. Pana la urma, vad ca mai toti s-au luat de cel care a filmat si nu de instructorul care a mers ilegal din dreapta. Nu e de mirare ca tin partea instructorului intrucat sunt convins ca ar fi facut si ei la fel daca erau in locul instructorului, altfel nu vad de ce i-ar lua apararea cu atata ardoare ... in schimb nu stiu cati ar fi procedat ca si cel care a filmat pentru ca nu au spirit civic. Era cineva care sanctiona tanarul ca sub ce autoritate, cu ce drept ii face morala instructorului...pai trebuie sa fii judecator, politist sa atragi atentia cuiva in trafic ca nu face bine ce face? Daca vezi in trafic ca o masina ia foc o lasi sa arda nu intervii? sau trebuie sa fii pompier sa intervii... si daca instructorul conducea asa de bine, de ce n-a ocolit masina tanarului care filma cand acesta a oprit? Simplu...pt ca nu putea sa invarta volanul si nu putea efectua depasirea... dar cu gandirea "e grele" :)... e mai usor sa improsti cu noroi in schimb...
19 iun 2014, 19:36
0
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Nu de putine ori am vazut oameni pe marginea drumului cu diverse probleme tehnice, trasi pe dreapta si ne-mai-putandu-si continua drumul. O data m-am oprit la o oarecare departare sa vad cati opresc si isi ofera voluntar ajutorul... Ca deh, tot romanul s-a nascut mecanic, mama lui de lucru. NIMENI! Nimeni nu a oprit. Dupa ce am tras masina langa respectivul nenorocit si dupa ce am cautat sa vad cu ce il pot ajuta (un Logan cu o fisa sarita de sub capota), deci, dupa... a mai oprit o masina sa vada ce se intampla. La rugamintea mea noul sosit a dat o mana de ajutor si a tinut o lanterna (era seara, dar nu intuneric) sa pot lega cumva cuplele la loc intre ele. Am remediat si apoi am plecat toti trei care incotro a avut drum. Desigur, nu totdeauna este ceva ce se poate remedia pe marginea drumului. Dar un apel telefonic poate ajuta pe unul fara baterie la mobil si care are si probleme tehnice. Cati au oprit sa dea o mana de ajutor? Cati cu spirit civic?! Ce pretentii sa ai de la o astfel de natiune? Stiu ca nu toti sunt la fel, dar in general... cam da. Cum spuneai si tu, Dane: spiritul civic... ideea de altruism: sa ma gandesc la cel de langa mine cum sa-i fac un bine, nu un rau. Dar astazi rau e privit ca bine, pe cand binele e deja demodat, apare ca fiind ceva rusinos, chiar rau. Iarta-ma ca imi permit sa vorbesc la "per tu". Nu stiu ce varsta ai, dar respectul nu tine de asta. Ce sa-i faci? Instinctul de turma. La ce altceva te-ai astepta?!
20 iun 2014, 06:27
+1
13 comentarii -13 puncte
Ai perfecta dreptate in cele spuse mai sus, insa ceea ce nu inteleg eu este de ce s-a ajuns aici...ce ai de castigat facand rau si ce ai de pierdut facand un bine...
22 iun 2014, 11:37
+1
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Da-mi voie, re rog, sa-ti raspund eu, cu mintea mea limitata care este in aceeasi nedumerire ca si a ta: din cauza rautatiii si a nesimtirii, din cauza lipsei de compasiune si respect, din cauza ridicolului mereu pus intr-o lumina pozitiva si incurajat in primul rand de mijloacele media pentru... Gici pentru ce?! Pentru indobitocirea maselor de oameni, pentru a crea un nou curent pentru turma dezorientata deja de multele si nesfarsitele episoade de oripilare difuzate prin toate mijloacele. Astfel, omul ajunge sa considere ca el este singurul care conteaza, ca ceilalti sunt cu treaba lor, ca nu-l intereseaza daca vecinul isi da foc... Dar e foarte curios daca nu si-a dat si, in schimb, si-a cumparat o masina mai bengoasad ecat a sa. Cu alte cuvinte, invidia, mandria, egoismul, nesimtirea, lipsa de respect (in primul rand fata de propria persoana, apoi fata de restul lumii), o framada de "calitati" care in mod normal ar trebui sa te umileasca... Insa in noul trend te "ridica" la rangul de "macho" iar, cireasa de pe tort, ceilalti toti aclama si aplauda. Asa au invatat din media ca trebuie sa faca atunci cand cineva o comite mai nasol sau mai slab. In caz ca inca nu am reusit sa-ti raspund la nedumerire, trimite-mi un PM si mai vorbim. N–are rost sa facem aici lectii de moralitate si cultura civica, nu toti agreaza... Din motivele deja enuntate mai sus. Numai bine tuturor.
23 iun 2014, 04:57
0
S_Richard
1 comentarii 0 puncte
Chestia e ca omul ala conduce asa de mai multi ani am mai avut ocazia sa il vad prin oras conducand astfel dar avea un matiz atunci...
02 iul 2014, 12:09
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »