Bravo, felicitari pentru articol. Odata inteles spiritul si camaraderia ce exista intre motociclisti este greu sa nu iti doresti sa fii unul dintre ei, poate nu zi de zi, insa macar cateva zile.
Ca mai exista si cretini printre ei, asta este o cu totul alta poveste, insa cati alti cretini sunt si pe conserve? Zi de zi ii vedem, taximetristi, cocalari si pitipoance. Asta inseamna ca toti soferii sunt semi-retarzi?
Felicitari pentru articol si cum este scris.Randurile scrise ma fac sa vad ca autorul articolului a prins exact sentimentul pe care il are fiecare motociclist.In calitate de proaspat motociclist pot sa spun ca ma regasesc in ce scrie mai sus.Asa este, motocicleta o iei cu inima nu cu mintea.Sentimentul pe care il traiesti "calare" nu poate sa fie egalat de nimic.Subliniez totusi ca si pe strazile Romaniei remarci aceleasi lucruri placute...salutul intre motociclisti, senzatia ca faci parte dintr-o mare familie, ca nu esti singur, e grozav.Si chiar imi doresc sa vad din ce in ce mai multe motociclete in Romania, iar celor care au stat departe de ele...le recomand sa incerce, recompensa emotionala este nepretuita.
Mda...si eu de mic copil astept sa pot sa dau de permis sa imi iau A-ul si sa imi pot lua o motocicleta , orice model , numai sa dispun de bani :( ...trist a fost cand am facut 18 an,i am putut da numai de B ca de A aflasem ca nu se mai poate decat la o anumita varsta....iar acum ...trebuie sa mai astept inca 3 ani pana fac 24 ....dar pana la urma sper sa pot da si sa imi indeplinesc unul din vise si sa imi iau motor , nimic nu se compara cu feeling-ul mersului pe motor , iti pui echipamentul si strabati continentele cu inca cati-va prieteni pe motoare ..pff :X :X
doar cretinii sar direct la 1000.Eu am inceput cu 400 CC si e surprinzator de puternica.Trebuie sa o iei treptat pana iti dezvolti reflexele.Oricate parti frumoase implica motocicleta, daca nu esti cumpatat pot aparea si parti dureroase.
stiu , dar nu stau sa fac scoala de 2 ori cand pot astepta frumos si dau de A , iar apoi ideea era sa imi iau ceva de 125 sau 250 , iar dupa 1 an si bineinteles cand ma voi simti pregatit sa imi iau ceva de 600 , de 1000 nu e o chestie obligatorie , nu vreau motor pt viteza sa zbor pe strazi , ci pt feeling !
L.E : la faza cu scoala nu e vorba numai ca sa nu fac scoala odata de A1 si dupa de A , dar sa fiu sincer nu imi permit sa arunc banii numai pe scoli de soferi si pe pasiuni de genul , sunt chestii si mai importante , si e mai bine sa mai astept si sa fac totul cum trebuie .
Multumim pentru topic ... desi nu sunt un posesor de permis cat. A, totusi mi-a placut articolul ... am citit intreg articolul si am retinut ce ma interesat, mai exact partea care in legislatia RO se numeste "conduita preventiva" sau "mica intelegere" . O lectie de viata in privinta aceasta am luat in urma cu cativa ani in Polonia, unde obisnuit cu modul de condus romanesc, a trebuit sa rosesc si sa recunosc ca sunt un "badaran" , cand un sofer de TIR mi-a blocat banda de urgenta pe care eu depasam o coloana :(
Facilitarea circulatiei motociletelor in trafic o practicam deja, insa pot spune ca si in privinta soferilor pe doua roti sunt diferente marin intre RO si alte tari occidentale ...
Frumos articolul despre motociclisti ,in rest despre motociclete este "ceva"cantitate buna de reclama ,este de inteles ,firma bavareza , investeste in actiuni de reclama ,sponzorizari .Chiar si eu am prins o actiune,mancare ,bautura ,cazare ,testari motoare ,pe banii lor ,chiar a fost placut ,motociclistii s-au comportat admirabil de simplu si onest ,fara cozi si inghesuieli ( ca la moaste ) .Nu cilindrea conteaza daca te gandesti la un motor ,un 400 supersport vechi de 25 de ani poate fi "mult" dar un 600 mai modern . Cel mai bun este un chopper/cruiser intre 600-800 .Sunt usor de condus-au centrul de greutate jos ,relativ ieftine (1800-2500 euro ) ,nu ai plasticuri care se sparg ,sunt mult mai rezistente,pretul scade mult mai putin cu trecerea timpului ,sunt mult mai personalizabile=customizabile .Pt cei mici de statura ,fete, incepatori un Honda Shadow 600 (1800-2500 euro ) este superbun .3 supape pe cilindru,2 bujii/cilindru ,constructie reusita ,consum in jur de 4 L .Aceste motoare chopper /cruiser te fac sa ai placere la condus chiar si la 40km/h ,si la 90 ai senzatie mai placuta decat cu supersportul la 220 .....
Apropo in Germania si Ungaria ( poate si altundeva ) posesorii de permis cat B pot conduce motociclete de 125cmc fara permis catA , este si practic si conducatorul de "masina" vede partea cealalta a vietii si circulatiei pe 2 roti .
Salut
Cel mai bine sari la motocicleta cu ataş.
Nu te băga pe sinucigaşe de puteri şi viteze mari chiar asa de la inceput.
Atasu e regele relaxarii la motociclete.
Vezi că-i o întâlnire la Cuca lângă Câmpulung acu la sfârşitu lu iulie, exclusiv pentru comuniste şi ataşe. Vin şi din rusia, ucraina, r. moldova, da vin şi nemţi, franţuji, italieni.
Poate ne vedem acolo. Intră pe motociclism[punct]ro sectiunea de comuniste sa vezi despre ce e vorba.
toti motociclisti sunt o mare familie,am salutat si un motociclist pe o motocicleta alba,a raspuns salutului si cand a ajuns in dreptul meu era politist,super senzatia cand mergi pe motor si zici ca cunosti pe toata lumea si ei te cunosc pe tine,asfalt uscat
E mai trist cand te saluta un "un motociclist pe o motocicleta alba" si tu esti oprit pe partea dreapta a carosabilului :))) El te saluta si daca esti cu masina, si daca esti cu motorul si mai mult decat atat ... se baga si in seama cu tine :(
Nu doresc la nimeni astfel de senzatii de prietenie.