Nu ma refer la toate pozele. Ma refer la Dacia 1100 S, Dacia 1302 si Dacia Maxi Break. Dati negativ si nici nu va uitati pe site. Domnul sa va tina in paza.
http://romaniancar.com/
Am trimis si mail la redactie. Link-urile cu articolele mele:
http://romaniancar.com/dacia-1100-s/
http://romaniancar.com/dacia-maxi-break/
http://romaniancar.com/dacia-1302/
Gata, am bagat sursa. Ai pus si tu aici linkuri la site-ul tau nu foarte cunoscut pana acum, deci suntem chit, ce zici? :D Fara suparare, ca nu a fost cu intentie!
Multumesc de raspuns si apreciere. Ati pus trei surse (una la o poza care nu e de la mine) si sunt 6 poze de la mine. Nu puteti pune link-urile do-follow? Sa poti da click pe ele si sa te duca la site..
Hondarul, tu esti autorul ?
Va rog rectificati si adaugati sursele corecte.
edit: Dupa ce dai click pe poza dispare sursa. Nu puteti pune si acolo (in josul paginii) un link (do-follow) ?
Ar fi fost tampenii romanesti, care daca ar fi avut finantare s-ar fi dezvoltat si pun pariu ca ti-ar fi placut.
Uita-te si la americani spre exemplu, sa vezi ce tampenii au avut... (inca mai au cateva)
Dacia Extase si Dacia 1306 sunt doua masini pe care le-am vazut si eu prin oras, cand eram mic.
Prima data cand am vazut Dacia Extase am crezut ca-i vreun kitsch facut de Dorel, cu botul si spatele luat de la alte masini, da totusi ceva era diferit la ea...Abia dupa aia am cautat si am vazut ca-i masina "de fabrica", dar nu mai stiu ce s-a intamplat cu ea din pacate...probabil a luat calea REMAT-ului
Ar fii interesant daca ati publica poze cu toate prototipurile, chiar si cele care dupa perioada de teste nu au mai circulat. De exemplu, in cazul Daciei 500, au mai existat variante: cabrio+remorca, semicabrio, utilitara. In categoria daciilor micute a mai fost si Dacia Junior (o dacie care avea botul de berlina si spatele de combi, cu 2 usi, dar modificate.
Pentru Lastun cabrio si semicabrio, am eu poze, pun dupa ce le scanez.
Daca cauti pe 4tunning.ro vei mai gasi un post similar cu privire la modelele de dacie de serie si unicat fabricate in istoria marcii ... acolo vei gasi si cele care nu se regasesc aici, inclusiv dacia break 4x4 despre care nimeni nu aminteste si care a fost masina personala a dictatorului N. Ceausescu.
Daca stopurile de pe "Extasy" sunt de Liberta, atunci eu sunt fratele lu' Giugiaro si nepotu' lu' Pininfarina!
Eu chiar nu inteleg de ce, daca tot faceti ceva, nu faceti ca lumea...
P.S. as vrea sa existe de la inceput o optiune sa nu-mi umple mailul cu notificari de raspunsuri, nu ma intereseaza!
Exista posibilitatea de dezabonare a informatiilor. In subsolul fiecarui mail este notata aceasta setare:
" Informatii pentru dezabonare:
Pentru a te dezabona de la comentariile acestui articol, te rugam sa faci click aici
Pentru a te dezabona de la toate comentariile articolelor, te rugam sa faci click aici"
Asta stiu, buba e ca ma trezesc cu mailul plin de notificari pana apuc sa dau click! Pe forum am posibilitatea de a selecta daca sa ma anunte sau nu daca raspunde cineva, asta de cand postez.
Nu inteleg de ce este o masina rara, dacia 1300 break ... cunosc personal 3 persoane care au in parcare un astfel de exemplar, una fiind functionala si acum.
Nu vorbi prostii, parintii au avut dacie si imi amintesc bine modelul. Iti spun sigur, un break ca cel din imagine este pe o strada din spatele blocurilor de pe Iuliu Maniu, pe vis a vis de gardul Politehnicii ... una galbena.
Dacie am avut toti. Daca esti sigur ca e 1300 (bord OOO, bare nichelate, faruri ovale cu masca ingropata), fa-i niste poze si pune-le pe undeva, se cauta Break-uri 1300, ca nu prea s-a ocupat nimeni de ele pana acum, pe cand 1300 berlina avem cateva sute, reconditionate.
Eu am pozat un 1300 break mai asa-si-asa, bun tehnic dar cu multe lipsuri, si am fost contactat de multe persoane, sa le dau mai multe date despre locatie si proprietar, oameni seriosi, din alte parti ale tarii. Au fost de la inceput mai rare, eu cel putin cred ca am vazut live sub 5 exemplare, care sa mai arate a 1300.
As lua o Dacia Extase, pacat ca nu a fost un investitor calumea in anii `90. Un lucru fain la Dacia era ca isi dota masinile cu pozitii laterale fata si spate (vezi SUA).
In sfarsit un articol despre istoria Dacia, in care nu se pomeneste nimic despre 'bijuteriile rare' de 1300 ante 1972!
Felicitari, de mult nu am mai avut ce citi despre istoria uzinei de la Mioveni, de cand tot restauratorul low-cost sudeaza la coltul blocului o 1300 si considera ca are o clasica rara, pentru ca e printre primele mii fabricate.
Toti sunt "restauratori" si "salvatori a istoriei Dacia", dar nici unul nu a luat o masina cu adevar rara, dintre cele prezentate in articol, sa o restaureze (cu exceptia unui singur 1300 Break si a Daciei 2000).
De ce? Pentru ca nu gaseau piese Conex la buticul satului, ca pentru berline.
Halal restauratori!