Top 10 cele mai rare modele Dacia Top 10 14 Iulie Top 10 cele mai rare modele Dacia
Toate comentariile (34):
crisanmarius
8 comentarii 23 puncte
As fi apreciat cu adevarat daca ati fi mentionat SURSA. Multe poze sunt de pe http://romaniancar.com/ . De pe site-ul meu.
14 iul 2014, 12:49
+11
30 comentarii 50 puncte
Cred ca este vorba despre www.automobileromanesti.com :) sau ceva de genul.
14 iul 2014, 13:32
-2
crisanmarius
8 comentarii 23 puncte
Nu ma refer la toate pozele. Ma refer la Dacia 1100 S, Dacia 1302 si Dacia Maxi Break. Dati negativ si nici nu va uitati pe site. Domnul sa va tina in paza. http://romaniancar.com/
14 iul 2014, 13:52
+5
crisanmarius
8 comentarii 23 puncte
Am trimis si mail la redactie. Link-urile cu articolele mele: http://romaniancar.com/dacia-1100-s/ http://romaniancar.com/dacia-maxi-break/ http://romaniancar.com/dacia-1302/
14 iul 2014, 14:04
+6
rosia_mecanica
655 comentarii 1516 puncte
fain site-ul!
14 iul 2014, 14:32
+2
crisanmarius
8 comentarii 23 puncte
merci ;) Te invit la concursurile de pe forum.
14 iul 2014, 14:38
+1
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Gata, am bagat sursa. Ai pus si tu aici linkuri la site-ul tau nu foarte cunoscut pana acum, deci suntem chit, ce zici? :D Fara suparare, ca nu a fost cu intentie!
14 iul 2014, 15:11
+1
crisanmarius
8 comentarii 23 puncte
Multumesc de raspuns si apreciere. Ati pus trei surse (una la o poza care nu e de la mine) si sunt 6 poze de la mine. Nu puteti pune link-urile do-follow? Sa poti da click pe ele si sa te duca la site.. Hondarul, tu esti autorul ? Va rog rectificati si adaugati sursele corecte. edit: Dupa ce dai click pe poza dispare sursa. Nu puteti pune si acolo (in josul paginii) un link (do-follow) ?
14 iul 2014, 17:31
0
MajeStik
59 comentarii 186 puncte
Dacia Extase mi se pare super tare. Reconditionata cred ca ar arata foarte bine.
14 iul 2014, 12:53
+9
Visee
1 comentarii 2 puncte
Foarte interesant! La mai multe articole de genu!
14 iul 2014, 13:11
+2
79mario79vrs
73 comentarii 2 puncte
Cat ma bucur ca a preluat Renault Uzinele Dacia... Cine stie ce tampenii mai inventam.
14 iul 2014, 13:47
+1
30 comentarii 32 puncte
Ar fi fost tampenii romanesti, care daca ar fi avut finantare s-ar fi dezvoltat si pun pariu ca ti-ar fi placut. Uita-te si la americani spre exemplu, sa vezi ce tampenii au avut... (inca mai au cateva)
15 iul 2014, 12:51
+1
114 comentarii 213 puncte
Dacia Extase si Dacia 1306 sunt doua masini pe care le-am vazut si eu prin oras, cand eram mic. Prima data cand am vazut Dacia Extase am crezut ca-i vreun kitsch facut de Dorel, cu botul si spatele luat de la alte masini, da totusi ceva era diferit la ea...Abia dupa aia am cautat si am vazut ca-i masina "de fabrica", dar nu mai stiu ce s-a intamplat cu ea din pacate...probabil a luat calea REMAT-ului
14 iul 2014, 13:48
+2
johnsonxxl
67 comentarii 51 puncte
wow,chiar tare articolul, nu credeam vreodata ca dacia maxi e din fabrica asa :)))
14 iul 2014, 14:16
+2
2 comentarii 1 puncte
Ar fii interesant daca ati publica poze cu toate prototipurile, chiar si cele care dupa perioada de teste nu au mai circulat. De exemplu, in cazul Daciei 500, au mai existat variante: cabrio+remorca, semicabrio, utilitara. In categoria daciilor micute a mai fost si Dacia Junior (o dacie care avea botul de berlina si spatele de combi, cu 2 usi, dar modificate. Pentru Lastun cabrio si semicabrio, am eu poze, pun dupa ce le scanez.
14 iul 2014, 16:29
0
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Sunt aici: http://www.4tuning.ro/concept-car/absolut-toate-prototipurile-si-editiile-limitate-dacia-din-istorie-17415.html
14 iul 2014, 16:55
0
1014 comentarii 1115 puncte
Daca cauti pe 4tunning.ro vei mai gasi un post similar cu privire la modelele de dacie de serie si unicat fabricate in istoria marcii ... acolo vei gasi si cele care nu se regasesc aici, inclusiv dacia break 4x4 despre care nimeni nu aminteste si care a fost masina personala a dictatorului N. Ceausescu.
15 iul 2014, 10:05
+1
180 comentarii 260 puncte
Dacia Extase era la un moment dat in Iasi. Faina masina.
14 iul 2014, 16:36
0
john17
91 comentarii 87 puncte
Daca stopurile de pe "Extasy" sunt de Liberta, atunci eu sunt fratele lu' Giugiaro si nepotu' lu' Pininfarina! Eu chiar nu inteleg de ce, daca tot faceti ceva, nu faceti ca lumea... P.S. as vrea sa existe de la inceput o optiune sa nu-mi umple mailul cu notificari de raspunsuri, nu ma intereseaza!
14 iul 2014, 19:23
+2
1014 comentarii 1115 puncte
Exista posibilitatea de dezabonare a informatiilor. In subsolul fiecarui mail este notata aceasta setare: " Informatii pentru dezabonare: Pentru a te dezabona de la comentariile acestui articol, te rugam sa faci click aici Pentru a te dezabona de la toate comentariile articolelor, te rugam sa faci click aici"
15 iul 2014, 10:03
+1
john17
91 comentarii 87 puncte
Asta stiu, buba e ca ma trezesc cu mailul plin de notificari pana apuc sa dau click! Pe forum am posibilitatea de a selecta daca sa ma anunte sau nu daca raspunde cineva, asta de cand postez.
15 iul 2014, 10:44
+1
john17
91 comentarii 87 puncte
Acu' am dat si click pe dezabonare, de la articolul asta si de la toate, iar notificarile curg! Bag 4t la spam, altfel nu mai scap.
15 iul 2014, 11:29
0
Sz.P.D.
341 comentarii 461 puncte
Intradevar, bag mana-n foc ca stopurile alea sunt de pe un nissan sunny, generatia n14 mai exact.
15 iul 2014, 10:47
0
1014 comentarii 1115 puncte
Nu inteleg de ce este o masina rara, dacia 1300 break ... cunosc personal 3 persoane care au in parcare un astfel de exemplar, una fiind functionala si acum.
15 iul 2014, 08:38
0
john17
91 comentarii 87 puncte
Mai citeste o data, cred ca ai luat-o pe diagonala!
15 iul 2014, 09:24
0
27 comentarii 28 puncte
Cred ca te numeri printre cei care nu fac diferentele intre 1300, 1310 si 1410.
22 iul 2014, 15:09
0
1014 comentarii 1115 puncte
Nu vorbi prostii, parintii au avut dacie si imi amintesc bine modelul. Iti spun sigur, un break ca cel din imagine este pe o strada din spatele blocurilor de pe Iuliu Maniu, pe vis a vis de gardul Politehnicii ... una galbena.
23 iul 2014, 08:28
0
27 comentarii 28 puncte
Dacie am avut toti. Daca esti sigur ca e 1300 (bord OOO, bare nichelate, faruri ovale cu masca ingropata), fa-i niste poze si pune-le pe undeva, se cauta Break-uri 1300, ca nu prea s-a ocupat nimeni de ele pana acum, pe cand 1300 berlina avem cateva sute, reconditionate. Eu am pozat un 1300 break mai asa-si-asa, bun tehnic dar cu multe lipsuri, si am fost contactat de multe persoane, sa le dau mai multe date despre locatie si proprietar, oameni seriosi, din alte parti ale tarii. Au fost de la inceput mai rare, eu cel putin cred ca am vazut live sub 5 exemplare, care sa mai arate a 1300.
23 iul 2014, 12:04
0
1014 comentarii 1115 puncte
Ciudat, acum 5 minute am primit notificare de la 4tunning si deja sunt x posturi la comentarii.
15 iul 2014, 12:11
+1
7 comentarii -3 puncte
Deci o mizerie demna de rusi. O buda atunci si un nimic astazi!
15 iul 2014, 14:30
-2
Axxis
224 comentarii 271 puncte
As lua o Dacia Extase, pacat ca nu a fost un investitor calumea in anii `90. Un lucru fain la Dacia era ca isi dota masinile cu pozitii laterale fata si spate (vezi SUA).
16 iul 2014, 11:39
+1
18 comentarii 8 puncte
cred ca erau semnalizatoare,nu pozitii.
30 iul 2014, 10:09
0
27 comentarii 28 puncte
In sfarsit un articol despre istoria Dacia, in care nu se pomeneste nimic despre 'bijuteriile rare' de 1300 ante 1972! Felicitari, de mult nu am mai avut ce citi despre istoria uzinei de la Mioveni, de cand tot restauratorul low-cost sudeaza la coltul blocului o 1300 si considera ca are o clasica rara, pentru ca e printre primele mii fabricate. Toti sunt "restauratori" si "salvatori a istoriei Dacia", dar nici unul nu a luat o masina cu adevar rara, dintre cele prezentate in articol, sa o restaureze (cu exceptia unui singur 1300 Break si a Daciei 2000). De ce? Pentru ca nu gaseau piese Conex la buticul satului, ca pentru berline. Halal restauratori!
22 iul 2014, 15:08
0
5 comentarii -1 puncte
Dacia 1100S nu e rara, a disparut pur si simplu, nu mai exista. Nu toate daciile 1100 din pozele prezente in articol sunt "S".
15 dec 2015, 20:28
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »