Mizeria marca Volkswagen: motorul 1.2 TSI pe benzina Editorial 16 Iulie Mizeria marca Volkswagen: motorul 1.2 TSI pe benzina
Toate comentariile (210):
Dr.Cross
15 comentarii 74 puncte
Și în România se critică draga noastră Dacie care nu știu să fi avut vreodată probleme de gen, în condiția în care, numărul de Dacii vândute este comparabil cu al unor mărci mult mai cunoscute. Dar deh, orice-i românesc e prost, nu?
14 iul 2014, 15:14
+38
The29031993
54 comentarii 102 puncte
Ai dacie pe benzina? Cumpara un 1.5tdci :))
14 iul 2014, 17:18
-4
Dr.Cross
15 comentarii 74 puncte
Prietene, crede-mă că, dacă aveam bani, nu conduceam o Dacia Solenza din 2005 :)) .
14 iul 2014, 17:48
+18
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Alex, abrevierea TDCI este de la Ford, pentru Logan diesel se foloseste dci
14 iul 2014, 18:38
+9
The29031993
54 comentarii 102 puncte
Ma scuzi, stiu. Eram cu gandul la tractorasul meu:)). In fine...omul se lauda ca are solenta, si aia cred ca benzina. Sa fi avut un 1.5dci si injura cot la cot cu posesorii de vw:)).
14 iul 2014, 18:55
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Solenza mai are si 1.9 , diesel fara turbo din familia sdi, adica nu common rail.
14 iul 2014, 19:02
+1
The29031993
54 comentarii 102 puncte
Voua tre sa va dea omu mura in gura ca sa nu va credeti prea destepti. La inceput am generalizat si am zis"Dacia" care are un singur 1.5diesel. Mare drama ca am pus un t in plus. Apoi a spus ca are solenta..bun, masina relativ ferita de probleme la motor. Stiu ca are motoru de pe papuc 1.9d care consuma multisor si nu e foarte sprinten dar e facut sa duca. Ma refeream fix la cacatu ala de logan 1.5DCI cu injectia lui defectuasa cu tot. Daca nu am scris si codul motor + vin, nimeni nu a mai stiut la ce ma refer. Sa nu gandeasca nimeni.. De aici si ideea ca ridica in slavi marca dacia care nu e chiar sfanta la capitolul motoare. Multi stiu, putini cunosc In fine, am dat-o in diverse degeaba. Nu va chinuiti cu replay-uri ca ma dezabonez de la topic:*
14 iul 2014, 19:24
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Eu am avut 1.5 dci si nu s.a dus injectia, aveam cu ea putin peste 240.000 km Conteaza sa faci reviziile la timp, filtru motorina, filtru aer, ulei elf schimbat,etc. Si injectia aia e delphi, nu e nici frantuzeasca macar... Motoarele de la dacia sunt de la Renault, si nu sunt deloc de *****, am mai avut si un 1.6 din 2005 la care nu am schimbat NIMIC la ea inafara de consumabile!!
14 iul 2014, 19:33
+6
47 comentarii 62 puncte
"am mai avut si un 1.6 din 2005 la care nu am schimbat NIMIC la ea inafara de consumabile" si ai vandut masina ca deja era gata de ea iar noul proprietar a bagat in ea ce nu ai bagt tu de cand ai cumparat-o. Tipic romanesc. Atunci cand masina e pe duca ii dai un polish, schimbi una alta la interior sa nu se vada uzura, dai km inapoi si o vinzi. Cine are o masina buna nu o vinde decat daca are probleme si e lipsit de bani
19 iul 2014, 18:47
-1
Dr.Cross
15 comentarii 74 puncte
@C. Alex să ştii că eu am înţeles ce ai vrut să spui :p ... N-am ce obiecții să aduc nici motorului de 1.4 de pe Solenza mea, nici motorului 1.5 dCi de pe Logan. Cu cel de pe Solenza nu am avut absolut nicio problemă..și, vorba aia, are 9 ani mașina iar cele 2 Logan-uri cu motor 1.5 dCi pe care le-am avut au funcționat perfect, în condițiile în care erau mașini de firmă și erau forțate zi de zi pe drumurile patriei ..
14 iul 2014, 19:44
+2
47 comentarii 62 puncte
Sa ai noroc de ea. Motorul de 1.9D merge mult si bine pe solenza. Dar sunt curios cati km ai facut cu ea? Sunt convins ca nu are mai mult de 150.000km. Faza cu "am masina de 10 ani si nu am avut probleme cu ea" e relativa. Poate eu fac 150.000 in 2 ani iar tu in 10 deci...
19 iul 2014, 17:06
0
30 comentarii 32 puncte
Sa stii ca si motorul de 1.9diesel de pe papuc este foarte panarama, identic cu cel de 1.5dCI dar diferit. Defecte la Dacia Solenza si Papuc 1.9diesel 1) Imobilizatorul (mai exact calculatorul de injectie) 2) Pompa de injectie Lucas (electrica) se strica intr-o veselie partea electrica din ea si devine inutila. (multa lume procura pompe de la Vw golf 3, sau pompe mecanice Bosch din generatia anterioara de pe acelasi motor de la Renault Megane) si se modifca sistemul de acceleratie din electronic cum are solenza si papucul din fabrica la sarma cum aveau masinile vechi. 3) Distributia se rupe intr-o veselie, sau fulia de la axa cu came - rezultatul fiind asemanator 4) etc etc
15 iul 2014, 12:38
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
662kdv, 1.9 D de pe papuc e sdi (fara turbo) Si dci e common rail cu turbo. Nu vad cum ar putea fi identic daca e si diferit.
15 iul 2014, 13:13
+1
30 comentarii 32 puncte
Ma refeream la bube, e identic de pacatos, dar diferit (alte probleme). Scuza-mi exprimarea.
15 iul 2014, 15:56
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
La fel de pacatos? Pai eu am avut 1.5 dci ,aveam pste 240.000 km si nu scotea nici fum si nici alte probleme, intretinut perfect, revizii facute la timp si motorina de calitate, nu am mers subturat niciodata, si nici nu i.am dat forja pana nu se incalzea motorul (tipic diesel) si nu opream brusc motorul dupa drumuri...
15 iul 2014, 20:11
+1
30 comentarii 32 puncte
Din ce an a fost masina? Motorina de calitate nu exista la noi, e doar o fitza. Revizii la timp...egal cu zero, daca masina a fost euro3. Sunt curios cine mi-a dat negativ mai sus, pe cine am suparat? Macar putea sa piarda 1 minut din viata lui sa spuna ce am zis gresit. Bafta.
16 iul 2014, 13:05
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
662kdv, la sfarsitul anului 2007 a fost fabricata, 1.5 dci euro 4 aia cu intercooler de 70 cai.
16 iul 2014, 19:33
0
47 comentarii 62 puncte
Nici un motor 1.5 DCI nu ajunge la 250.000 fara a avea probleme nici macar motorul euro 4(despre euro 3 nu are rost sa vorbim ca el cel mai nasol). Nu conteaza cum ai umblat cu ea. La 300.000km arunci motorul si cauti altul din dezmembrari in speranta ca vei afla unul mai bun. Daca desfaci un motor 1.5 dci la 250.000km iti dai seama ca nu are rost sa mai investesti in el. Chiar daca porneste, a dat cancerul in el. Un motor 1.5 dci la 300. 000km are aceeasi uzura ca un Golf 4 1.9 TDI la peste 500.000. Am avut in fata ambele motoare si stiu ce vorbesc deci.... La mine in oras este un Golf 4 cu motor TDI ALH. Are 700.000km si nu are decat chiuloasa si turbina schimbata. Masina e taxi apropo
19 iul 2014, 16:59
-1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
VORBESTI MARI prostii ANtonio!!!!
19 iul 2014, 18:15
+1
47 comentarii 62 puncte
mda... spuse specialistul in biciclete.... sincer de vreme ce ai o poze cu renault la profil e normal sa fi contra VW. .... VW Forever!!!!! Cand facea VW masini adevarate, renault era pe nicarieri la fel ca dacia. Defapt Renault sau Dacie e tot una. O mare mizerie. Nici macar renume nu au. Daca Renault ar fi facut un motor de felul acesta intra in faliment in 3-4 ani ca nu le mai cumpara nimeni masinile. Megane 1 si 2, Clio 2 si 3, Laguna 1 si 2, si inca alte cateva modele de la Renault au fost un esec iar astazi se vand pe piata la preturi de mizeire. Laguna din 2005 diesel se vinde la sub 3000 euro pe cand un VW din aceeasi clasa se vinde la peste 3500 euro. De ce? Hai explica tu daca esti mare expert. Megane 1.4 16v din 2007 se vinde la 3000 euro iar un VW Bora 1.6 din 2001 se vinde la acelasi pret. Clio 1.5 Dci din 2006 se vinde la 2500 euro iar un Polo 1.4 TDI din 2003 se vinde lejer la 3000 euro. Deci pana la urma totul se rezuma la a fi un hater al marcii VW si al grupului VAG
19 iul 2014, 18:42
-3
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Nu sunt hater vw neaparat, chiar imi pare rau ca au defecte, si nu e frumos din partea lor ce fac....in fine... Sa iti mai zic ceva ca tu spui ca atunci cand vw faceau masini renault era pe nicari. Te inseli amarnic, renault 4 a fost prima masina hatchback din lume, eu au inventat turela rotativa de la tancuri, eu au facut cercetari de la inceputuri pentru a face masini sport, cum sunt de ex F1. Renaul au avut prima masina de 5 stele din lume, renault laguna 2 2001. Eu nu mi.am dat cu parerea cum ar fi toate vw.urile deoarece nu am detinut, recunosc! Dar de renault si dacia stiu prea bine cum sunt! De exemplu tabla pe megane, laguna,vel satis, scenic nu au probleme cu rugina ca mercedes, bmw, vw,opel.. Nu mai spun de peugeot citroen ce tabla au, sau masinile italiene, dar si britanice, sau japoneze. Masinile nemtesti second se vamd mai scump ca la alea platesti.brandul, deaia au super imagine si defapt nu sunt cei mai buni, au si ei minusuri. Am avut 1.5 dci la 240.000 km si merge foarte bine. Oare mercedes benz de ce au cerut de la remault 1.5 dci? Rusii au motoare renault pe vehiculele de armata....volvo au unele motorizari renault, lotus, nissan, samsung..
19 iul 2014, 19:17
+1
47 comentarii 62 puncte
nu esti hater neaprat dar esti. Daca e sa cantarim bine, renumita masina de 5 stele "Laguna 2" are numeroase probleme in special la motor. Comparativ cu un VW Passat, aceasta masina poate fi considerata o mizerie. Fiind fan al marcii renault, esti constient de faptul ca Laguna 2 are probleme legate de cutie, ambreiaj, turbina, ECU, si alte inca cateva probleme care te usca de bani. Probleme care un VW Passat 1.9 TDI nu le are. Lucrez in domeniul auto si pot sa spun ca renault face masini slabe dpdv al fiabilitatii dupa 200.000km. Poti sa ma contrazici cat vrei. De ce "ai avut logan 1.5 dci" si nu il mai ai? Crede-ma ca te inteleg. Nici eu nu as vrea sa ma lase motorul cat timp masina e la mine. 240.000km la un motor 1.5 dci este foarte mult. Iar legat de faza cu Mercedes ca a bagat motoare de Renault pe A-class mi se pare foarte inteligent din partea lor. A-Class este cea mai ieftina masina produsa de ei iar motorul 1.5 dci este foarte ok pentru perioada de garantie care ti-o ofera ei. Deci mai pe scurt pe cei de la mercedes ii cam doare in cot daca masina ta da coltul dupa ce aceasta iese din garantie. Ideea pentru ei este sa iasa ieftin si sa aiba consum mic pentru a acapara celalalt segment din piata (cel al masinilor low-cost)
20 iul 2014, 13:13
-2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Si tu lucrezi in domeniu? :))) Eu chiar cunosc mecanici prietenari.... care au renault laguna 1.9 dci, megane 2 1.9 dci megane 1 1.9 dci de 360.000 km, de ce oare si=au ales renault? Ca sunt proaste nu? Uita-te la daciile logan 1.4 (motor renault) cate sute de mii de km au. Eu nu am vazut renault cu rugina cum am vazut la vw, sau mercedes! La 240.000 km 1.5 dci e ca nou! Injectoarele sunt semifabricate, areu de la delphi, companie americana,pompa motorina delphi, turbine BorgWarner de care sunt si pe porsche, ecu siemens, ce e renault defapt e bloc motor, pistoane,chiuloasa, vibrochen,cutie de viteze... are au calitate superioara.
20 iul 2014, 13:24
+2
6 comentarii -4 puncte
Cand o sa imi arati un Megane sau ce Renault vrei tu cu +600.000 de km sa mearga ca un Passat 1.9 TDI la aceeasi km o sa imi cumpar doar masini frantuzesti (am un passat luat din Germania in 2006 cu 300.000 la bord si am mai facut eu in tara inca atata, nu am schimbat la el doar un injector din cauza partii electronice, in rest doar consumabile asa ca nu mai ridica in slavi Renaultul)
26 iul 2014, 11:30
-1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
octavian.razvan.16, Da iti arat! Logan 1.4 mi sau 1.6 motoare renault. 850.000 km
26 iul 2014, 12:20
0
6 comentarii -4 puncte
850.000 pt un logan fara sa se fi umblat in motor niciodata imi vine greu de crezut, dar oricum si daca ar fi asa tot Passat-ul l-as alege pt siguranta, confort, tinuta de drum etc... parerea mea este ca masinile din grupul VAG sunt cu 10 clase peste cele frantuzesti, fara suparare dar eu nu am condus nici un Renault, Peugeot sau Citroen care sa ma incante, toate erau ca niste carute pe drum (susensi care scuturau ca naiba, nu aveau stabilitate prea stralucita in curbe etc... pe scurt foarte obositoare la condus :( )
26 iul 2014, 17:33
-2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Octavian! Taacii maaa! Daca masinile frantuzesti nu au stabilitate, nush ce sa mai zic. Un vecin a recunoscut ca Vw-ul Passat Variant al lui 1.9 tdi e ca barca in curbe,era sa faca accident in Austria cand i-a fugit spatele, POate avea si suspenstii sport pe vw...,ca Renault megane 2 cel putin grand tour e ca un megane r26 in curbe, cu suspensiile stock, te rupe in curbe!
26 iul 2014, 17:59
+2
6 comentarii -4 puncte
Si de unde sti ca Passatu ala de care vorbesti tu nu avea telescoapele varza si deaia nu statea in curbe????? Garantez io ca Renault Megane nu sta mai bine ca un Passat am avut una ca si masina de servici vreo 2 luni asa ca stai in banca ta, si r26-le oricum este o masina usoara (nu este din acelasi segment de masini asa ca nu se poate compara :P ) si nu mai ridica Renault in slavi atat ;)
27 iul 2014, 20:26
0
55 comentarii 34 puncte
DA TI FOC BAI MANCATOR DE ***** :)))))))))))))))) , se pisa Laguna pe jegu tau tedeist la orice ora
07 mar 2015, 09:35
+2
47 comentarii 62 puncte
Si totusi de ce ai dat loganul de 1.5 daca la 240.000 era ca nou? Am avut masina frantuzeasca dar nu Renault ci Citroen. Daca ar fi sa comparam VW cu Citroen la fiabilitate, scorul ar fi undeva aproape de egal. In nici un caz cu Renault. Daca as avea un venit mai decent mi-as lua un C5 cu toate ca mie imi plac VW-urile. Nu are rost sa ridici in slavi marca Renault. PSA este cu mult peste Renault si sunt facute tot de francezi. Fiabilitatea Renault e undeva la nivelul Opel care e facut tot de nemti. Treaba cu rugina e relativa. Majoritatea masinilor Renault au componente din plastic la caroserie si aluminiu de aceea nu apare rugina. Nu are rost sa comparam Mercedesul care intr-adevar avea probleme cu rugina prin anii 90 ca si Renault avea aceeasi problema. Singurele masini din anii 90 care au tabla buna sunt Audi si inca vreo 2-3 marci in rest toate au avut probleme cu tablaria
27 iul 2014, 15:15
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Am dat loganu dci ca am vrut masian combi sa pun gaz, ca litrul de gaz e sub 3 lei, nu 6:30 ca benzina sau motorina. Renault nici citroen nici peugeot nu au rugina ,ca au si plastic, dar si tabla e tabla, daca era vorba de rugina ruginea unde e de tabla, nu iti spun cum arata meganeul meu din 2005 sub el, ca e ca nou, si a fost din Germania unde multe au probleme cu rugina de la sarea de pe drum. sau la roti cand dai discurile jos prin inauntru pe acolo e super curat. Cand spui ca fiabilitatea renault e la nivel cu opel gresesti! Opelul astra h are tabla de duraluminiu, si nu rugineste, dar daca faci un accident ai pus-o ca nu o mai poate face calumea....
27 iul 2014, 15:52
0
13 comentarii -9 puncte
Haha...de aceea fabrica Renault nu va mai fabrica masini cu 1.5dci din 2019 incolo pt ca sunt asa super bune. Masinile frantuzesti int-adevar nu prea au rugina, dar sa iti zic ca nici Trabantul nu are. Si? Asta inseamna ca au o gramada de elemente de caroserie din plastic. Origami dea binelea. Renault traieste din vanzarea in segmentul low-cost. Atat si nu mai mult.
20 sep 2016, 01:53
0
john17
91 comentarii 87 puncte
Intamplator am vizionat pt cineva cateva 1.5dci in ultima perioada, masini >2008 afisate la km intre 80 si 175k si la toate rulajul real identificat a fost minim 300k! De mers mergeau parfum, deci fiabilitatea lor e peste ce afirmi tu. La 200k am desfacut motor 1.5dci sidin cauza de distributie rupta si dpdv uzura era OK.
22 iul 2014, 21:07
+1
55 comentarii 34 puncte
cu cat te platesc astia de la Vag sa mananci rahat pe forumuri ?
25 aug 2014, 02:46
+1
47 comentarii 62 puncte
TDCI= Turbocharged Diesel Commonrail Injection DCI= Diesel Commonraril Injection TDDI= Turbocharged Diesel Direct Injection TD= Turbcharged Diesel TDI= Turbocharged Direct Injection SDI= Suction Diesel Injection D= Diesel CDI= Commonrail Diesel Injection CRDI= Common Rail Direct Injection DI= Direct Injection ETC..... Deci in concluzie Motorul 1.5 DCI poate fi denumit ca fiind TDCI sau CDI sau CRDI
19 iul 2014, 17:22
+1
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Sau NU! De ce crezi ca toti producatorii au denumiri diferite???
26 iul 2014, 17:53
+3
mirel_tuning
636 comentarii -25 puncte
pana la golf 4 ,passat mk4 alceva mai bun nu a iesit numai chinezarii
14 iul 2014, 17:51
+8
mirel_tuning
636 comentarii -25 puncte
asta e mentalitatea romanului ca dacia e prosta dar cu asta ne am facut MARI
14 iul 2014, 18:09
+19
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
e vorba de motoare TSI prietene 1.2 TSI intelegi
14 iul 2014, 22:41
+9
viorel_petre2008
12 comentarii 14 puncte
am avut o supernova clima si in doar 11 luni am bagat in ea piese de cel putin 2000 euro -schimbat motor = 8 mil -schimbat bujii =1,2 mil -schimbat injectori = 14 mil -schimbat clapeta acceleratie = 8,5 mil -schimbat pompe benzina ( se ardeau in 2-3 saptamani) = 3,9 mil (bosch) -distributie = 2,4 mil si lista poate sa continuie linistita. de asta ce spui ????
17 iul 2014, 22:27
-2
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Viorel, ai de mine, pai iti luai alta masina! :(
17 iul 2014, 22:32
0
1 comentarii 1 puncte
Si eu am o dacia SuperNova tot clima, cumparata de la 28.000 Km(are 84.000 acum luata de acum 6 ani) si nu am avut probleme cu motorul , bujii, injectoare sau ce spui tu mai sus. Singurele piese schimbate au fost: pompa de frana, discurile (ovalizate din cauza pompei ca mergea infranata), de 2 ori motorasul pas cu pas (am luat din acela ieftin oricum), amortizoare, Si facuta rugina de la oale din spate. Aerul conditionat nu a fost verificat sau completat cel putin de cand a fost cumparata si inca mai face fata caldurii de afara. In articolul de mai sus este vorba de probleme de constructie nu de prob;leme cauzate de o utilizare defectuoasa sau ce tin de stilul de condus sau grija fiecarui sofer.
18 iul 2014, 09:19
+1
24 comentarii 36 puncte
Si ti se pare ok ca la o masina aproape noua, in 60k km sa schimbi atat? Poate loganul e o schimbare in bine (desi si aici mai sunt exemplare defectuoase), dar pana acum...
30 oct 2014, 22:58
0
36 comentarii 5 puncte
am avut supernova 2 ani de zile 90.000km NU I-AM FACUT NIMIC,A MERS BETON cand am vandut-o incepuse sa scartaie,ploua in ea de noua dar atat. tatal meu...logan,300.000km doi rulmenti spate(2 RULMENTI SPATE)si consumabilele,filtre,ulei,placute.
09 oct 2014, 23:43
+1
1 comentarii 0 puncte
Ori masina a fost neintretinuta, ori pur si simplu este un caz izolat. Detin acest model si sunt foarte multumit de masina. O am de noua, are aproape 80000km si pana acum nu mi-a creat probleme.
06 nov 2014, 18:50
0
vali_Sch
1 comentarii 4 puncte
Salutare. Dupa cum se vede si din poza de profil, am o Skoda Fabia cu aceasta motorizare mai sus mentionata (1.2TSI 105cai). Tin sa mentionez ca masina am cumparat-o de la Porsche Aviatiei, in 2011 luna septembrie si pana in prezent a acumulat 71.000km. Regimul de mers a fost unul sportiv, destul de agitat. Problema asta cu lantul distributiei a aparut la mine fix acum 2000 km, cand am sesizat acel zgomot. La service la Brady, mi s-a spus ca trebuie schimbat tot kitul insa nu este urgent, ptr ca mai merge fara probleme. O sa bag mana in buzunar destul de adanc pentru ca nu m-as risca sa schimb la vreun "service de cartier".
14 iul 2014, 15:19
+4
30 comentarii 32 puncte
Sa nu cumva sa-ti strice masinuta ta luata prin credite ipotecare, paine rationalizata si intretinuta cu seringi de benzina ca mergi 5 ani de zile pe jos. "Prietene" aici e vorba de piese gandite si construite cum trebuie, pentru a le aduce lor bani, cauta pe internet articole despre uzura programata. Orice service e bun, atat timp cat cineva (vreun prieten) are curaj/incredere sa ti-l recomande. (din experienta fug pe cat posibil de reprezentante). Morala: Poti sa te duci si la NASA cu masina sa-ti puna aia distributia, ca vei avea fix aceleasi probleme daca piesele de schimb provin din aceleasi loturi pe care le reclama toata lumea. PS: Nu lua personal comentariul meu, dar sunt satul de oameni cu "masini" care se multumesc sa stie doar unde se afla roata de rezerva, fara alte cunostinte in domeniu. Succes!
15 iul 2014, 12:06
+8
LAV77
81 comentarii 103 puncte
Este foarte bine ca atrageti atentia potentialilor cumparatori asupra problemelor acstui motor, dar articolul mi se pare exagerat, nu sunt mii de cazuri pe internet si daca e doar o problema de intinzator si lant de proasta calitate, asta nu inseamna ca motorul e prost, are o rezolvare foarte simpla prin inlocuirea acestora cu altele de o calitate superioara :) .
14 iul 2014, 15:28
0
MajeStik
59 comentarii 186 puncte
De ce sa fii nevoit sa schimbi, la o masina noua, niste piese care trebuiau sa fie de la bun inceput de calitate ? Si nu vorbim de orice marca, vorbim de VW de la care lumea are pretentii. Nu am avut eu la renault astfel de probleme, si toata lumea stie cum sunt facute masinile de la renault, si are VW ? Trist...
14 iul 2014, 15:50
+19
mirel_tuning
636 comentarii -25 puncte
dar producatorul ce face fratilor ...ar fi trebuit auzita formula WV RECHEAMA IN SERVICE TOATE MASINILE CU MOTOARE 1,2 TSI sau e un cost prea mare pt ei ?
14 iul 2014, 17:54
+5
30 comentarii 32 puncte
Producatorii de piese au niste standarde de calitate, piesele lor respecta niste valori impuse de producatorul masinii. (nu vorbim de chinezarii, facaturi si alte alea) Poti sa pui ce piesa vrei tu, daca ea a fost gandita de fabricantul masinii sa fie o veriga slaba a unui mecanism, ea va ramane o veriga slaba.
15 iul 2014, 12:09
+2
12 comentarii 51 puncte
Din pacate problema asta cu lantul de distributie e si la case mai mari, si anume BMW cu al lor N47. Aceeasi poveste, nici lor nu le pasa prea mult, daca se rupe in garantie schimba ce trebuie schimbat si atat. Daca incepe sa tacane urat nu-i intereseaza. Problema cu distributiile astea nu e asa simpla cum o trateaza ei, si anume ti-o repar daca se strica si gata. Problema e ca atunci cand se strica ramai cu masina noua in mijlocul drumului si ramai si pieton o perioada buna pana o repara. Daca ar fi cazuri izolate n-ar fi o problema, nu putem sa ne asteptam ca dintr-un lot de 10.000 masini toate sa fie perfecte; dar defectul e raspandit si bine stiut de respectivii producatori.
14 iul 2014, 16:09
+6
GTR
719 comentarii 693 puncte
Amice, am 3 prieteni cu BMW-uri si motorizarea respectiva, toate actual cu mult peste 100k de km, numai unul a schimbat distributia si asta la 160k de km. Deci despre ce vorbim!?
14 iul 2014, 18:17
0
12 comentarii 51 puncte
Cauta pe google N47 timing chain failure. De fapt cand scrii N47 iti da ca sugestie asta. Am inteles ca problemele apar la cele fabricate intre 2007 si 2010.
14 iul 2014, 22:30
+10
GTR
719 comentarii 693 puncte
Cunosc mult mai bine ca tine problema. Ceea ce ar trebui sa intelegi tu, dar esti cam greu de cap, ca N47 aveau probleme 1 din 500 pana in 100k de km, 1.2 tsi in discutie nu a ajuns nici unul la km astia fara probleme. O fi vreo diferenta?
15 iul 2014, 09:42
+12
3 comentarii 0 puncte
In 2004 a intrat in productie motorul N47, din 2006 au fost numeroase probleme legate de distributie. Cu aproximatie 30% au schimbat lantu'. In 2009 problema a luat sfarsit, motorul continuand sa fie fabricat pana in anul 2011.
17 iul 2014, 02:31
0
blacksnake
108 comentarii 218 puncte
...poate ca stiu francezii ce stiu de folosesc curele de distributie... aluzie la ofensele nejustificate ale fanilor VW pentru Renault, in general. Nu as schimba Renault pe o nemteasca niciodata. Ce probleme apar la grupul VAG, ce asistenta se ofera si, mai ales, cat costa, nu intalnesti la alte marci, fie ele franceze sau de alta natie.
14 iul 2014, 16:26
+8
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Prietene si VW are destule masini cu distributie pe curea, cred ca nu stii ce vorbesti
14 iul 2014, 17:40
+12
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Noile motorizari tce au distributie pe lant, si tot nu au probleme... Distributiile pe lant in mod normal ar trebui sa fie mai durabile.
14 iul 2014, 17:52
+27
6 comentarii 7 puncte
Salutare. Mama mea are un polo 2010 motor 1.2 mpi . Am observat si eu acest zgomot doar cand motorul este rece . Masina are 20k de km si doar cand pornesti la rece se aude acest zgomot. Sa imi fac vreo problema? Mama merge normal cu ea , dar eu cand o mai iau merg mai sportiv si mi se pare ca merge foarte ok. Sa ma duc cu ea la service ? P S : cred ca 1.2 mpi are distributie pe curea(nu stiu sigur nu sariti pe mine daca gresesc) Multumesc.
14 iul 2014, 16:28
0
1 comentarii 14 puncte
Eu am un Polo 1.2 din 2010 si am fost la Porche Nord de n ori. Ba ca ii lipsea o saiba de la turbina (defect de fabricatie), ba ca mi-a murit bateria subit dupa 20.000km, etc, si abia in ultimul ceas si-a dat seama un mecanic ca "parca se aude un zgomot ciudat". Diagnostic - schimbarea curelei/lantului. Acum, dupa aproape 1 an iar se mai aude din cand in cand zgomotul acela si, vorba aia, am platit cu reducere 1500 lei. Sincer, fa-i un control, insa nu la Porche deoarece mie mi-au demonstrat ca habar n-au ce fac acolo, ei sunt buni la da cu parerea pe banii tai. Ironia este ca am si o pila pe acolo...si cu tot cu pile am revenit si eu si tatal meu, care are un Golf, de mai multe ori deoarece nu le dau de cap problemelor Eu acum ma gandesc serios sa o pun iar pe teste - mai bine schimb cureaua sau intinzatorul decat sa ma pricopsesc cu un motor nou... Nu stiu, mai astept pareri si pe aici. O zi faina
14 iul 2014, 17:45
+14
281 comentarii 304 puncte
La golf 7 variant care a fost dat ca ex era de asteptat sa nu aiba o viata prea lunga pt ca fiind o masina ceva mai mare iar daca este si break clar ca ai luat-o sa mai cari din cand in cand cate ceva deci greutate in + asadar motorul de 1.2 fie el si turbo este mult prea mic sa faca fata la greutate , asadar el trebuie sa munceasca mai mult si astfel oboseste foarte repede , insa la polo care este o masina ffff mica este ciudat ca acest motor sa faca fitze , si aici nu ma refer numai la distributie pt ca stiu si eu cazuri mult mai grave legate de acest motor de aceea am si ajuns la parerea ca acest motor pe un golf break este mult prea mic insa la polo nu-mi explic. Parerea mea este ca sub capota trebuie neaparat sa pui un motor mai mare decat ar avea nevoie astfel sa poata lucra lejer fara sa se forteze. Si ca sa-mi sustin afirmatia dau cateva ex la care m-am gandit in cazul in care imi schimb masina : GOLF 5 1.9TDI , GOLF 7 2.0GTD , TOURAN 2.0TDI , SUPERB 1.8TSI SAU 2.0TDI , ALTEA XL 2.0TDI , LEON 1.8TSI. Ceea ce vreu sa spun este ca nu e bine sa alegi cea mai mica motorizare pt masina respectiva. Sper sa am dreptate si dupa cum siti la modele mai sus mentionate sunt si motorizari mai mici dar dupa teoria mea nu as alege cea mai mica motorizare , evident m-am gandit si la 2.5 sau 3.0 dar imi este frica de taxe. Daca gresesc va rog sa-mi spuneti nu doar sa-mi dati dislike pt ca nu ma ajuta cu nimic si nici nu am cum sa-mi dau seama unde am gresit.
14 iul 2014, 16:59
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Nu are nicio legatura cum ca motorul e mic si fortat, daca are cuplu de peste 160 nm nu are ce lucra mai mult decat un motor aspirat de 140 nmcel putin.
14 iul 2014, 17:57
+5
119 comentarii 212 puncte
"el trebuie sa munceasca mai mult si astfel oboseste foarte repede" cu asta ai zis tot....
14 iul 2014, 19:11
0
42 comentarii 62 puncte
Oboseste motorul? As vrea sa auda asta un inginer, sa vezi glume ce ies dupa :P
15 iul 2014, 11:58
+3
30 comentarii 32 puncte
Daca inginerul lucreaza la reprezentanta, el insusi e o gluma. Omu prin "oboseste motorul" vroia sa spuna ca se uzeaza prematur, probabil ca tu nu ti-ai dat seama, probabil ca tu stii sa folosesti doar termenii din manualele tehnice de service... esti inginer cumva?!?
15 iul 2014, 12:15
+11
114 comentarii 213 puncte
Uite eu am un motor de 1.2L de generatie anterioara, fara turbina. La fel am distributie pe lant si la fel am intinzator hidraulic. La mine in schimb nu au existat astfel de probleme, masina are 120.000km, si ar trebui sa-mi schimb kit-ul de abia pe la 160.000km, deoarece acel intinzator se uzeaza in timp si nu mai are aceeasi presiune hidraulica, dar asta e cv normal. Eu cred ca VAG stie mai bine ce are acest nou motor, si reparatiile probabil sunt costisitoare, de aia nici nu vor sa faca o rechemare. Oricum nu-s singurii care au probleme recurente si refuza sa faca rechemari. La Renault Clio generatia 3 de exemplu a fost o problema cu maneta de stergatoare care lua foc, am o cunostiinta care a schimbat piesa aia de 5 ori pana acum, de fiecare data a ars maneta, si nu-i singurul. Tot ce i-a oferit reprez Renault a fost o reducere de 25% la piesa, asta dupa ce a facut scandal la "vocea clientului".
14 iul 2014, 17:03
+3
roby_zet
48 comentarii 111 puncte
Golf 7 este construit pe alta platforma, numai are distributia pe lant !!!!
14 iul 2014, 17:10
0
5 comentarii 19 puncte
Eu am motorul de 1.2 TSI - 105cp, 6 trepte pe Octavia 3. Pana in momentul de fata am parcurs 5.500km intr-un stil destul de sportiv de mers si nu am sesizat niciun fel de problema. Motorul trage foarte bine si rezista bine la un stil de condus sportiv, chiar agresiv pot spune. Problema asta cu distributia, este din cate am inteles la motoarele din generatia anterioara. Tot ce s-a pus pe Golf 7, Octavia 3 si asa mai departe, are distributia pe curea, si nu pe lant. Deci practic, problemele ar fi trebuit eliminate. Inainte de a cumpara masina m-am documentat si eu si am fost informat si de dealer ca motorul e pe curea si se schimba la 250.000km. Daca gresesc, rog sa ma corecteze cineva care e mai bine informat decat mine.
14 iul 2014, 17:14
0
51 comentarii 78 puncte
Nu stiu cum de ti-au spus dealerii lui peste ca o distributie pe curea duce 250.000 km, cureaua este garantata 90.000 km si cam 4 ani de zile ca dupa incepe sa imbatraneasa, ca te duce mai mult de 100.000 km asta e alta treaba. Deci te-au cam mintit desteptii aia. Eu am folosit o distributie mai mult de 100.000 km si cnd am schimbat-o inca arata ok dar trecusera deja 4 ani si n-am vrut sa risc sa se rupa. Am si eu la munca o Octavia din 2012 exact cu motorul asta, are aproape 60.000 km pana acum n-a dat nici un semn de genul asta, dar nu e timpul pierdut. Astea sunt consecintele downsizingului si a motoarelor cat mai complexe. Cat de curand o sa ducem masinile direct la rabla dupa terminarea garantiei daca o sa avem masini asa de 'fiabile'.
15 iul 2014, 13:38
+1
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Narcyss, "Astea sunt consecintele downsizingului" Nu are nicio legatura o distributie cu downsizing-ul. Problema tine de alta natura... Motoarele ecoboost sau tce de la renault de ce nu au probleme de genul? Defapt 1.0 ecoobost are distributie pe curea si noile motorizari tce renault au pe lant.
15 iul 2014, 13:53
+2
29 comentarii 21 puncte
Eu zic ca fiecare marca de auto are problemele ei specifice. Am un coleg cu un VW Polo si are cam 57.000 km - nu s-a plans inca de lant, in schimb mai am un coleg cu o skoda octavia si deja l-a schimbat. Vizavi de Renault-Dacia, un coleg cu un Logan luat de nou la sub 30.000 km s-a rupt cureaua, a schimbat-o acum tot undeva la 30.000 km s-a rupt din nou, a schimbat distributia + chiuloasa de data asta. S.A.M.D. Cum am mai zis, fiecare marca are "bulelile" lor. Articolul e putin fortat, parerea mea.
14 iul 2014, 17:21
-2
36 comentarii 5 puncte
FORTAT ESTE COMENTARIUL TAU REFERITOR LA DACIA RENAULT.daca "prietenul"a spalat motorul cu benzina sau motorina ca...stie el de ce.(daca a schimbat cureaua cu una de la vecinu ca a mers doar 40.000km cu ea si inca se mai vede scrisul)e normal.eu am avut oltcit cand multi dintre voi nu erati nascuti si am mers cu masina aia 300.000 km(distributia am schimbat-o la 150.000km si la 300.000km)ah da si nu am folosit continental. opel corsa 1.7 dti distributia schimbata la 150.000km(asa da cartea),vectra 1.9cdti am schimbat distributia la 150.000km(tot asa da cartea)smecherii de la reprezentanta au vrut sa-mi schimbe distributia la 60.000km ca vezi doamne pierd garantia si cand le-am explicat ca fac ceva pe garantia lor ca nu mai bat 100km pana la service pt.revizii si platesc reviziile mult mai ieftin la un service de cartier s-au razgandit brusc.la renault am schimbat-o la 80.000km(asa zice francezul),am acum 160.000km si in afara de un capat de bara,o bieleta si ambreiaj nu i-am facut nimic. superb 2.8,distributie pe lant,am mers cu ea 280.000km si in afara de un pivot si sondele lambda nu am facut nimic la ea. pt.mine RENAULT a fost cea mai frumoasa surpriza in materie de achizitii auto;toata lumea zicea ca sunt de *** si proaste si scumpe la intretinere dar nimeni nu a verificat sa vada ca piesele sunt mai ieftine decat la opel.(250 lei-bascula completa laguna/700 lei bascula completa la vectra(acelasi an de fabricatie,acelasi producator,acelasi magazin) MULTUMESC,MERGETI PE VW.
09 oct 2014, 23:59
+1
20 comentarii 102 puncte
Da. Renumita fiabilitate a VAG-inelor incet incet iese la iveala. Cumparati in continuare VAG.
14 iul 2014, 17:21
+34
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
GTR
719 comentarii 693 puncte
Mai taci mai parrot, ca este arhicunoscuta problema, nu mai abera pe aici. A aparut prea tarziu articolul, dar bravo lor ca au facut-o!
14 iul 2014, 18:20
+11
14 comentarii -3 puncte
In lipsa dovezilor toate aceste minciuni nu valoreaza nimic. Dar pentru cei ca tine, care pun botul la orice, e ok, va meritati. Un articol responsabil poarta si un nume al autorului. Insa bashingul e ridicat la rang de arta pe 0tuning.
14 iul 2014, 18:32
-2
GTR
719 comentarii 693 puncte
Daca tu esti paralel cu domeniul auto, abtine-te! Toata lumea, pe toate forumurile de specialitate din lume se plange de problema respectiva, ba chiar a fost sesizata si de ADAC! Orice prieten mecanic de la VAG iti va spune de problema asta, peste tot s-a auzit de ea, numai tu nu ai auzit-o! O fi oare problema ta si nu a naostra!? Intoarce-te pe forumurile tale de pictura ca esti paralel cu domeniul auto. Daca tu deti Golf VI TL 1.2TSI 105 si te c pe tine de frica, este problema ta, decoamdata ai putini km si-ti urez cati mai multi fara probleme, dar real o sa ai destule. Daca voiai fiabilitate iti luai o Toyota, Honda sau Mazda, cu pret mai mic, optiuni mai multe, consum mai mic si de 5 ori ami fiabila. Pana una alta abtine-te de la comantarii ca toata lumea de pe aici stie ce probleme specifice au masinile, mai ales cand vorbim de VAG, BMW si Merceds. Lasa-ne te rog cu ipocrizia ta!
14 iul 2014, 19:28
+10
14 comentarii -3 puncte
Paralel esti tu amice. Spre deosebire de tine eu nu vorbesc din carti. Iar decat japoneze la care se declanseaza airbagurile din senin, sau cu probleme la franare, mai bine zornaie lantul la pornire, cel putin nu iti pune viata in pericol (pt ca nu se rupe in mers, nu a fost nici un caz de acest gen, spre deosebire de BMW cu al lor N47). Am scris inainte un comentariu elaborat (pe care evident l-au sters) in care le explicam acestor semidocti ca problema a provenit dintr-un anumit lot de lanturi proveniti de la unul din furnizorii vag ce nu aveau un ctc bine pus la punct. O data cu schimbarea acestuia (incepand cu sfarsitul anului 2011) nu mai exista aceste probleme. Dar in loc sa isi faca temele temeinic si sa vorbeasca obiectiv, articolul duhneste de ura anti-VAG. Mai mult decat atat, se vorbeste de masini pe care nici macar nu s-a montat varianta cu lant, ceea ce dovedeste din nou o lipsa crasa de profesionalism. Iar pentru informatia ta, problema respectiva a existat si la motoarele TSI de 1.4 (situatie semnalata intial in AutoBild, nici vb de ADAC), ba chiar aici au fost primele cazuri inregistrate. Insa raportat la nr de unitati vandute, cele cu probleme nu au fost intr-un procent semnificativ ca sa necesite un recall. Mai mult aceste probleme se rezolva pe garantie sau extra-garantie (in acest caz platindu-se maxim manopera, atat timp cat reviziile se fac in service-urile agreate de marca). Iar inainte de a face pe altul ipocrit, mai bine ai incerca sa te documentezi. Nu faci decat sa demonstrezi cat de prost (informat) esti.
14 iul 2014, 20:03
-4
GTR
719 comentarii 693 puncte
Vezi, se vede ca habar nu ai! 1. Toyota a castigat procesul cu franele, acuzatia dovendindu-se ca a fost falsa! 2. La ce japoneza ai vazut sa sara air-bag din senin? 3. La BMW cu N47 cazurile au fost insutit mai putine la atat de putini km, majoritatea problemelor lor sunt la peste 150k de km unde motorul tau nici daca ne rugam nu o sa ajunga fara probleme. Cum adica intr-un lot de lanturi, cand problema a fost minim din 2009 pana la sfarsitul lui 2011, cum adica un lot!? :))) Un LOT de aproape 2 ani? 4. Unde este recall-ul!? Care este numarul "SEMNIFICATIV" de masini cu probleme ca sa fie facut un recall!? Amice, recall se face si la 10 masini daca stii ca are probleme din fabricatie, nu astepti sa treaca 3 ani, ca poate-si pierde garantia!!!!! 5. Sa intelegem ca trebuie sa platesti in + pentru extragarantie ca sa poti dormi linistit noaptea ca nu scoti bani pentru reparearea motorului! Buna oferta, cine o mai are!? Cinstit, un gunoi de motor de la cap la coada. 4.
14 iul 2014, 21:32
+4
Hondarul
270 comentarii 474 puncte
Lucitek, atunci cand vei fi in stare sa legi doua cuvinte coerente fara sa vorbesti tampenii, poate vei primi raspunsuri. Pana atunci, mai exerseaza la gramatica si logica.
15 iul 2014, 09:50
+12
36 comentarii 5 puncte
vw golf 5 motor 1.4 distributie lant:100.000km s-a rupt lantul,pana in 120.000km senzor axa cu came,senzor volant,senzor,senzor.platouri,amortizoare,pivoti,bielete,etc... vw golf 5 1.9 tdi(105c.p.)papa ulei de la 80.000km,platouri si povestea de mai sus,incat initial am crezut ca a incurcat prietenul masinile(erau ale lui)dar mi-a aratat facturile pt.ambele conserve. passat 2.0 tdi NOU.la fiecare 5.000km un litru de ulei( e normal a zis un destept de la reprezentanta)acum are 70.000km si tot un litru la 5.000 papa.la -20 grade nu a putut porni.opelul toata viata doar i-am aratat cheia si a pornit indiferent de ce temperatura era afara,iar in dimineata cand nu a pornit tinicheaua aia,masina mea era parcata la 5 metri de aia(aceleasi conditii) vezi cat e un vw la s-h(6 ani)si vezi at e o japoneza. un galant de 8 ani nu-l gaseai sub 8.000 http://www.autoscout24.com/Details.aspx?id=254836558&cd=635404529120000000&asrc=st|fs
10 oct 2014, 00:13
+1
42 comentarii 62 puncte
Cand o sa-ti iei o distributie in cap, o sa te abtii sa comentezi aiurea? Daca nu ajunge distributia, iti mai arunc o turbina si eventual si niste pistoane, sa te saturi de vorbit in vant.
15 iul 2014, 12:02
+1
GTR
719 comentarii 693 puncte
Felicitari 4Tuning pentru o articol! O problema arhicunoscuta care nu credem ca va fi publicata de vreo redactie de specialitate!
14 iul 2014, 18:27
+40
6 comentarii 29 puncte
Cu alte cuvinte mai bine un fier vechi decat un plastic nou nu ?
14 iul 2014, 18:33
+24
9 comentarii 5 puncte
Bine spus, dar nu prea mai avem de ales, asta e economia de piata.
15 iul 2014, 18:26
0
20 comentarii 102 puncte
Grupul VAG are probleme cu toate motoarele, fiecare motor are problema sau problemele sale. Chiar nu sunt in stare sa faca ceva calumea si nici nu ai cum din moment ce in fiecare an tu scoti pe piata noi si noi motoare in loc sa le imbunatateasca pe cele existente. Rusine lor si pacat ca romanasii incuiati la cap dau banii pe harburile lor ca deh renumita fiabilitate VAG. Cea mai tare masina din parcare, pacat ca in parcare au ramas doar ei.
14 iul 2014, 19:13
+19
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Unui coleg ia cazut cotia de viteze de la passat b6 . Nush ce se intampla cu masinile nemtesti.... Profita de ocazia ca au un renume foarte bun!
14 iul 2014, 19:36
+6
vladdd452
77 comentarii 117 puncte
Nu toate masinile nemtesti, doar VAG (gunoaiele)
14 iul 2014, 21:12
+17
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Nu toate... Audi care mi se pare mai altfel... mercedes aveau si ei probleme cu rugina,vw la fel, bmw ruginesc scaune....Si de porsche s.au plans unii ca ploua in masina...
14 iul 2014, 21:31
+2
6 comentarii 26 puncte
dintre toate, audi au cele mai mari probleme la motoare , 1 motor audi din 27 de motoare are probleme ,bmw 1 la 45, iar mercedes 1 la 119 http://www.telegraph.co.uk/motoring/news/9815860/German-cars-lose-out-in-reliability-survey.html
15 iul 2014, 06:51
+6
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
7 comentarii -3 puncte
Bah lache, japonezii au fost sunt si vor fii cei mai buni in fiabilitatea motoarelor! Bai lache. Au la asta. Teai trezit?
15 iul 2014, 14:49
-2
psyzc
84 comentarii -32 puncte
bai mapet romanas care stie sa vorbeasca doar pe tastatura , nu am zis nimic de japoneze , sunt fiabile , dar nu toate . te bagi si tu in seama ca pla
15 iul 2014, 15:41
-4
7 comentarii -3 puncte
Au la asta! Apu meh pl, da tu de unde esti mah vaselina? Dute si fierbeti motoru ca sigur ai un vag si lasane ca ne descurcam fara tine...
19 iul 2014, 22:49
+1
6 comentarii 26 puncte
Avand in vedere ca grupul mg nu mai exista de ani buni , iar aici era vorba de masinile germane , audi a ramas fruntas , iar tu inainte sa postezi comentarii pe net ar trebui prima data sa inveti bunele maniere si sa nu jignesti oameni pe care nici nu ii cunosti...in plus apelativul ''bah'' e folosit de ''romanasii'' mai tuciurii care asculta maneaua la maxim in trafic la 35 de gradele cu geamurile jos pt. ca ''ei e smecheri'' si benzina e scumpa !
15 iul 2014, 17:18
+2
35 comentarii 33 puncte
Daca ii spui asta unui posesor de Vw mai nou sare de fund in sus. Cand ii intrebi: "cum merge masina?" Raspuns :"beton" dar ii vezi pe forum cu diverse probleme.
17 iul 2014, 12:31
+3
47 comentarii 62 puncte
"Cotia de viteze" la B6 e normal sa "cada". Se mai intampla. Dar nu-i problema ca se ridica. ... Lasand glumele, nu mi se pare anormal sa se strice cutia de viteze. Cunosc pe cineva care si-a luat A6 din 2011 cu peste 200.000km deci passatul B6 care poate sa fie inca din 2004 posibil sa aiba 400.000km. Producatorul garanteaza pentru masina un nr de KM dupa care mergi "pe banii tai" si "pe barba ta"
19 iul 2014, 18:17
0
vladdd452
77 comentarii 117 puncte
Intradevar, pacat, in conditiile in care exista cel putin 20 de marci pe care sa le alegi inaintea celor VAG! ( Honda Toyota Volvo Nissan Mazda etc.)
14 iul 2014, 21:21
+11
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Liviu_NYC
48 comentarii 113 puncte
Hai sa-ti povestesc cum sta treaba cu Porsche si cu fiabilitatea lor care a iesit pe primul loc. Marea majoritate( care si conteaza in sondaje) a 911 sunt conduse ocazinal- a se vedea weekend, ,plimbare si atunci este perfect normal ca o masina sa tina mult mai mult decat una pe care o abuzezi zilnic. Citeste pe net si alte pareri despre Porsche si ai sa vezi ca nu totul este atat de roz precum o prezinta studiile ;) Nu compara Corolla care au dat milionul de km in bord peste cap cu 911 care nu a facut nici 100.000 km ;)
15 iul 2014, 16:03
+3
ddjcezar
2 comentarii 5 puncte
Hmmmm , Corolla am avut una 1.4 D4D, prea buna masina ;)
17 iul 2014, 23:02
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
119 comentarii 212 puncte
deci var-miu = skoda octavia 1.2 tsi 105 cai, 2010. 1. scotea fum alb -> resoftare. 2. bagat un distantier la turbina, ca nu stiu ce nu mergea. 3. schimbat lant de distributie ca avea problema de mai sus. unii deja am inteles ca erau pe la al 3lea lant. 4.huruie cutia intr-a 2 si a4a daca nu ma insel. si mai era si 5. dar nu mai stiu ce... deci, laudati vw!
14 iul 2014, 19:13
+39
35 comentarii 44 puncte
vw tiguan 1,6 tfsi - 56000 km, pe pinioanele de la axe scrie CHINA, BINE-nteles ca a sarit de la punct,s-au inlocuit supape, culbutori ,tacheti,BRAVO VAG.....DETIN UN ESCORT DIN 1989 SI MERGE CEAS CU LANTUL ORIGINAL.......
14 iul 2014, 21:34
+25
42 comentarii 62 puncte
1.6 TFSI? Unde? 1.4, 1.8, 2.0 da, dar nu 1.6. Tacheti la TFSI? Ia vezi acia la 1.2 TSI https://lh4.googleusercontent.com/-dfEk6Ev0kyk/U8PEq0XiQSI/AAAAAAAALN8/LVyqKABCwOw/w422-h563-no/IMG_20140712_114256.jpg
15 iul 2014, 11:32
0
29 comentarii 21 puncte
vezi ca vorbesti prostii, vw nu are 1,6 tfsi. Toti care dau + ptr articol si care sar la gatul VW au alte marci de masini, a gasit si asta care a scris articolul in sfarsit o buba la motoarele vw si acum sariti toti . " SA ARUNCE CU PIATRA CEI CARE N-AU PACATUIT" si credeti-ma ale marci sunt mulkt la vale fata de vw.
06 aug 2014, 06:44
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Vw e la vale mai rau ca dacia.... cade distributia, egr.ul etc....
06 aug 2014, 13:28
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
56 comentarii 57 puncte
prietene tu esti retardat rau de tot...adica nu vad nici cea mai mica problema in ati lua o masina noua cu motor mic care sa consume putin si sa te fereasca de taxe si impozite mari (bineinteles daca iti doresti asa ceva,eu unul nu as da banii pe o masina noua niciodata) si sa-ti impartasesti experientele neplacute in scopul de a-i feri pe altii de astfel de neplaceri.Mie unul mi se pare chiar ok ca exista astfel de articole... in schimb tu te apuci sa vorbesti la fel cum vorbea maica-ta cu tine la usa cortului... ma repet: retardat :|
14 iul 2014, 22:54
+4
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
79 comentarii 103 puncte
Presupun ca astia care critica articolul sunt niste amarati de agenti care lucreaza la vreun dealer VW...
14 iul 2014, 23:01
+26
mariodintimi
8 comentarii 13 puncte
masinile din ziua de azi au ajuns consumabile,prieten apropiat audi a5 2013 55 de mii km cutie de viteza praf schimbata pe garatie pot enumera N cazuri
15 iul 2014, 01:06
+6
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
Deci si audi. :(
15 iul 2014, 01:31
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Ca jegurile astea de motoare nu sînt bune de nimic se stie de mult. Nu e nimic nou. Asta este POLITICA ECONOMIEI DE CARBURANT GERMANA IMPUSA din Berlin de tati Merkel si papagalii ei, si cine cumpara astfel de gunoaie, n-are decît sa sufere iar în ceea ce priveste dacia, da ! Dacia este o masina proasta în sensul ca consuma în prostie, mai mult decît stravechea 1300 în rest e OK. Ma mir ca în secolul 21 înca mai exista VISATORI care cred ca peste tot unde scrie MADE IN GERMANY umbla cîinii cu covrigi în coada !
15 iul 2014, 01:36
+2
26 comentarii 50 puncte
M-am logat special ca sa comentez. Hai sa nu ne mai plangem de VW si sa criticam. Desi poate voi primi numai minusuri,hai sa ne gandim la Dacia. Cand a fost Dacia vreodata a noastra? Dacia 1300 care s-a construit in Romania a fost luata de la francezi. Am incercat sa fim originali si am facut niste prototipuri care atat au ramas,nu s-au produs,doar Dacia coupe s-a produs,aia nu au avut francezii. Si fiindca tot comparam Dacia cu VW,Loganul e facut de francezi pana la urma,au produs Logan dupa ce au venit francezii si si-au dat cu parerea. Nu sunt hater,nu tin cu nici o firma,incerc sa fiu impartial dar Dacia nu este si nu a fost a noastra,francezii iau toate deciziile importante care ar putea schimba complet imaginea Dacia atat in tara cat si in afara. VW e o firma decenta care a facut multi bani cu Beetle pentru ca a fost o masina ieftina la vremea ei si a fost vanduta peste tot,dar sa lasam trecutul deoparte si sa vorbim de prezent. VW chiar si acum scoate masini bune,toate firmele de masini dau la un moment dat rateuri din diverse motive cum ar fi calitatea componentelor sau faptul ca incearca sa scoata masina la un pret foarte mic asta insemnand ca piesele trebuie sa fie foarte ieftine si interiorul lipsit de imaginatie. Sa ne calmam si sa amintim de masinile bune VW care circula si astazi cum ar fi Passaturile din 99 si pana in prezent,Golf 3 care este o masina buna indiferent de zice lumea si de ce nu....chiar si Polo. Toti producatorii dau la un moment dat rateuri cu un anumit model/motorizare,chiar si Dacia. Din nou zic,nu sunt hater sau vreun incult care nu vrea sa recunoasca realizarile romanesti facute de ai nostrii frati dar Dacia nu este facuta complet de noi,pe mine asta ma deranjeaza pentru ca eu consider ca romanii sunt capabili sa faca ceva bun si ieftin fara ajutor din afara.
15 iul 2014, 03:11
0
26 comentarii 50 puncte
Bineinteles,nu spun ca un ajutor nu este binevenit,dimpotriva,dar sa nu fie mai mult decat niste sfaturi,daca deja te obliga acel produs nu mai este romanesc pentru ca nu a fost produs complet de noi. Sunt sigur ca avem tehnologia necesara si niste minti tinere si fara limite sunt gata pentru un asemenea proiect dar nimeni nu le va oferi ocazia. Ceea ce vreau eu sa vad este doar un vis care nu o sa fie realizat prea curand. Acum ca tot mi-am scris parerea va pot ura tuturor: O zi buna!
15 iul 2014, 03:15
+1
Jobyn
147 comentarii 415 puncte
Si pana la urma de ce ti sa compari Vw cu Dacia, este mentionat undeva in articol cum ca Dacia ar fi mai buna? Sau ce importanta are ca este sau nu facuta in totalitate de Romani? Daca tot veni vorba de Dacia, nu sunt fan si nici nu detin un model, dar o consider o masina excelenta in raport calitate/pret, am condus si o vad zilnic la vecinul meu (masina de servici) si nu l-am auzit plangandu-se de probleme tehnice.
15 iul 2014, 10:51
+2
26 comentarii 50 puncte
De ce? Pentru ca vad ca asa e moda. Cand se strica ceva la o masina straina apar romanii si striga sus si tare: "Daca-ti luai Logan nu se intampla asta!". Am vazut acest lucru de foarte multe ori pe mai multe forumuri ba chiar si aici,de aceea am facut acea comparatie ca sa nu cumva sa apara cineva care sa zica ca Logan e tare si e cel mai bun. Sunt sigur ca ai vazut si tu astfel de comentarii. Ce importanta are ca nu e facuta de noi? Are,adica noi ca romani nu suntem capabili sa producem o masina? Avem mereu nevoie de acordul strainilor pentru orice modificare? Poate tie ti se pare normal asta dar mie nu. E ca si cum l-ai intreba pe vecinul daca poti sa-ti schimbi mobila din casa.
15 iul 2014, 11:59
-1
Jobyn
147 comentarii 415 puncte
Te inteleg perfect, dar nu inteleg de ce incerci sa convingi persoanele care compara un Golf cu un Logan, Golful este o masina din clasa de mijloc (din punct de vedere al materialelor folosite) pe cand Loganul e low cost si se compara cu Kia, Hyundai etc. Noi romanii suntem in stare de multe si de multe ori de nimic, majoritatea nu sunt in stare sa-si gestioneze salariul daramite o companie... Daca suntem asa potenti cum ne credm, noi romanii, cum de suntem tot la coada Europei?
15 iul 2014, 12:27
0
GTR
719 comentarii 693 puncte
Se compara pentru ca o masina low cost (Dacia/Renault) cu motoare asemanatoare nu are problemele de fiabilitate pe care le are brand-ul mai scump (VW/SKoda, etc.), ceea ce teoretic nu are logica si practic nu este normal!
15 iul 2014, 12:44
-1
Jobyn
147 comentarii 415 puncte
Hai sa-ti dau un alt exemplu: vreu sa-mi cumpar o masina comoda si sigura, ce variante iau in calcul: Leon, Octavia, Golf... defapt ia sa fie si Loganul ca e la jumatate de pret (in unele cazuri) si are doar cu cate va stele mai putin la testele euro ncap. Cine-si pune in cap o asemenea lista nu o sa aiba in calcul niciodata Loganul chiar daca are sau nu probleme la motor masinile mentionate, sunt din alta poveste. Sincer sa fiu, cu toate ca apreciez marca Dacia, ca si masina personala, de familie, nu as alege-o niciodata.
15 iul 2014, 13:15
0
satanic6war6master6
1117 comentarii 896 puncte
raphaelo70, "Daca-ti luai Logan nu se intampla asta!" Pai nu se intampla!!! Daca vw.ul ar fi la calitate ca un logan, ar fi mega-masina! Si-ar merita banii!
15 iul 2014, 12:59
+3
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
La deschiderea uzinelor din Romania, toate au fost licente din afara, Dacia 1300 - Renault 12, MAN F8 - ROMAN Diesel, FIAT 445 - UTB Universal 445 etc.....dar au fost si proiecte romanesti, unele tunate altele 100% romanesti si poate foarte bune. ARO de exemplu chiar a fost o masina facuta in Romania si a fost buna, numai ca au stricat-o la piese si au nenorocit-o guvernantii. Sa-ti mai reamintesc ca la Roman s-a construit primul motor romanesc V8 de 320 cp, a fost pe cateva editii limitate (nu stiu de ce nu a fost in serie asta nu ma intreba). Universal 650 M cel mai popular tractor romanesc atat in Romania cat si peste hotare, eu l-am vazut si in alte tari mai impecabil ca in Romania, la noi toate arata ca dupa razboi, este un tractor conceptie romaneasca si unul printre cele mai rezistente...dar ce a fost bun a trebuit distrus ca era mare problema pentru astia mai mari din Vest....la Dacia sa zic asa au fost mai mult modificate unele modele, putem vorbi de Dacia 1325 GTL un model destul de sportiv in anii 90, dar la fel o editie limitata de 2, 3 modele, tot sistemul i-a nenorocit sa nu o produca. Dacia Nova Sport pentru competitii, motor facut in Romania, masina produsa in totalitate in Romania, chiar daca au mai tras si cu ochiu....varianta de serie intr-adevar a fost una proasta, un adevarat esesc. Dacia Papuc printre cele mai durabile utilitare care au rezistat nebuniei romanului...au fost si ceva proiecte romanesti. dar nu au fost sustinute.
17 iul 2014, 20:55
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
70 comentarii 70 puncte
De la golf 7 si octavia 3 s-au remediat problemele cu motorul de 1.2 tsi...dar de ce ati fi vrut sa cumparata 1.2 tsi...ori ati crezut ce a spus dealerul ca daca nu faci 5 milioane de km pe saptamana nu renteaza dieselul...pana la urma si la urma cele mai bune motoare ale grupului VAG au fost si vor fi dieselurile !!! si aici ma refer la motoarele de volum pana in 2l.
15 iul 2014, 09:50
-1
GTR
719 comentarii 693 puncte
Bun, dar unde este recall-ul pentru generatia cu probleme!?
15 iul 2014, 12:46
0
7 comentarii -3 puncte
Istorie :)
15 iul 2014, 14:50
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3
Pagina următoare