Topul nesimtirii soferilor in trafic, in functie de caroseria masinii Ghidul soferului 24 Iulie Topul nesimtirii soferilor in trafic, in functie de caroseria masinii
Toate comentariile (41):
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Asa este si .... nu!Nu conteaza ce masina detii daca esti tampit din constructie! Este drept ca majoritatea teribilistilor sunt tineri si ca, conduc masini compacte dar am vazut multe exemple cu masini mult mai mari, la care soferii dadeau dovada de imprudenta sau neatentie totala! (uneori devenind agresivi)
24 iul 2014, 10:54
+19
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
De acord cu "tampit din constructie" am vazut nenumarate cazuri care nu prea au legatura cu masina condusa ci cu mentalitatea soferului...
24 iul 2014, 11:43
+11
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Eu am suv,sedan si supermini....esti cel mai nesimtit la volan cu cea care are cea mai mare putere.... Si cam 90% din timp sunt SUV-urile pentru ca au motoare mari. Dar cu masinile super mici te bagi peste tot,care de multe ori e periculos.
24 iul 2014, 11:17
0
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Daca la minefaci referire, atunci nu sti despre ce vorbesti. In primul rand, eu conduc pe soselele si autostrazile din Texas, USA. In al doilea rand, masina mea nu are cel mai vanjos motor, e doar de 3.0L si 208CP, comparativ cu motorul de la SUV-ul tatalui meu care are tot 3.0L dar 258CP. Insa a mea e 4WD (4x4), cu cuplare/decuplare automata. In altreilea rand, si daca ar fi sa conduc pe strazile Romaniei (unde am condus mai bine de 13 ani, zi de zi), tot nu mi-a lua-o in cap ca masina mea e potenta sau ca e mai bengoasa. Nu mi-e felul sa ma dau in spectacol pe strada, nici sa cred ca drumul imi apartine si altii il ocupa degeaba. Nu ma reprezinta acst fel de purtare. Insa daca remarca a fost facuta la adresa altcuiva, atunci imi retrag orice urma de indignare si ma bucur ca mai sunt si altii ca mine, sictiriti si enervati de nesimtirea altora, atunci cand conduci complet regulamentar si cu bun simt.
01 aug 2014, 09:05
+1
1 comentarii 11 puncte
Aha. Eu am suv,sedan, superMici, compacte si BASCULA. Cel mai nesimtit sunt cu bascula
24 iul 2014, 12:31
+11
naic
24 comentarii 59 puncte
Cei mai nesimtiti si periculosi (NU TOTI SOFERI CARE CONDUC SUV-uri INTRA IN ACEEASTA CATEGORIE EXISTA SI EXCEPTII) sunt cei cu SUV deoarece se cred stapani drumuli in "fortareata" lor pe 4 roti (sau cum era intr-un film "3 tone de respect"). Iar preturile nesimtit de mari si aberante pt tineri nu isi au rostul, in loc sa incurajeze condusul in randul tinerilor (asiguratorii si statul le pun bete-n roata). Din aceasta cauza nici piata auto nu mai merge, de ce sa imi iau masina daca ma rup taxele si impozitele.
24 iul 2014, 13:43
+4
27 comentarii 28 puncte
De ce ar incuraja statul pustarimea (din care si eu fac parte), sa conduca? Eu consider ca intr-o familie e bine daca exista un sofer, pentru mijlocul de transport. Condusul 'de fita' nu ar trebui incurajat in nici un caz. Sunt atatia copii cu bani, care n-au fost atrasi absolut deloc de masini, pana la 18 ani, cand vad ca jumatate din clasa dau de permis. Brusc dau si ei. Ce soferi ies aia? I-ai incuraja? Consider ca doar cine e pasionat/are nevoie de masina ar trebui sa-si ia permis si mai ales masina, traficul in Romania e mult prea incarcat si avem drumuri mult prea mici, ca sa primim toti stangacii.
27 iul 2014, 11:52
+1
ovidiu.nicolaescu.77
8 comentarii 11 puncte
Vreau sa te contrazic. Una e sa stii sa conduci si alta e sa fii iresponsabil pe drumurile publice. Din pacate doza de responsabilitate este direct proportionala cu virsta si nivelul de educatie... Un exemplu ar fi acela ca multi tineri nu sunt suficient de maturi pentru a conduce un autoturism intrucit inca mai confunda jocurile de curse de masini din mediul virtual cu realitatea fizica de pe sosea si nu sunt in stare sa evalueze pericolul la care se expun pe ei dar si pe ceilalti participanti din trafic. Totodata faptul ca primesc de la parinti un automibil ii face sa nu evalueze autovehicolul la justa valoare intrucit nu au muncit pentru el. De aici atitudinea aroganta si desconsiderarea afisata atit fata de autovehicolul propriu cit si fata de al celuilalt. Da eu consider ca trebuie sa invete sa conduca un autovehicol dar sa nu conduca neinsotit de proprietarul vehicolului pina nu dau dovada ca il pot achizitiona din munca proprie... asta ii va face mult mai responsabili.
27 iul 2014, 14:01
+1
27 comentarii 28 puncte
Nu ma refeream doar la cei iresponsabili, ci si la cei paraleli. Condusul nu il inveti in doua luni, cat dureaza scoala de soferi. Trebuie macar experienta ca pasager, preocupare... Vad atatea persoane care n-au habar sa traverseze o strada, si dau de permis. Scoala de soferi e o formalitate in ziua de azi, n-as numi pe nimeni sofer, in baza documentului roz.
27 iul 2014, 20:57
+2
Alexandru980
7 comentarii 2 puncte
Asiguratorii nu degeaba au preturi mai pentru tineri deoarece ii stiu teribilisti si prin aceasta metoda incearca sa-i faca responsabili la volan.Daca preturile ar fi mici ce si-ar spune tinerii:eh lasa ca am asigurare.
31 aug 2014, 13:23
+1
1298 comentarii 3108 puncte
Masina nu are nici o legatura cu ce face respectivul la volan ! Pe fiecare cat il duce capul atata face , fiecare cu mentalitatea lui . Daca cineva sau majoritatea se comporta in trafica ca niste badarani pt ca au SUV sau BMW sau eu mai stiu ce ( asa cum catalogheaza lumea , pt ca au observat ca sunt multi cu genul asta de masini care fac ce fac in trafic ) asta nu inseamna ca masina este de vina , nu are cum nu masina il controleaza , ii controleaza pe ei feelingul ca au o asa masina si mintea lor care este destul de mica le impune un anume comportament, pt ca ,in mintea lor daca ai un anume gen de masina tre sa fi nesimtit , arfist si sa arati cat de tare esti tu , dar un om normal , ar fi el insusi in orice masina si aici nu vorbesc de greseli pe care le facem cu totii in trafic sau tot felu , ca toti facem destule prin trafic si oricare s-ar simti mandru ca ar fi intr-un Ferrari , dar nu vorbim de asa ceva , ci de acel comportament de santier pe care il vedem cateodata prin trafic si nu numai in Romania !
24 iul 2014, 14:50
+3
mustatageo
279 comentarii 157 puncte
pe ce baza faceti topurile astea?
24 iul 2014, 15:08
0
113 comentarii 303 puncte
Pe locul 1 sunt soferii de dube si furgonete. Ori merg mult prea tare ori prea incet, niciodata corect sau in ritmul "general".
24 iul 2014, 16:04
+3
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Ati uitat de categoria "volan pe dreapta" :)) . Aia cred ca primeste "premiul de execelenta" .
24 iul 2014, 17:58
-1
79 comentarii 103 puncte
Ar putea sa se mai adauge aceea categorie de soferi care au o masina normala,dar si-au pus folie fata,spate pe geamuri,xenoane far+proiectoare si au impresia ca se incadreaza in categoria acelor posesori de masini de peste 20k(acei soferi sunt absolviti de orice regula,prioritati,semnale,stationare unde vrea muschii lui etc.). Lista poate sa continue,taximetristi,curieri,.....
25 iul 2014, 00:40
0
Lupes
541 comentarii 852 puncte
Xenoanele fara lupa sunt o mare prostie , dar daca farul este echipat cu lupa si omul si-a pus xenon a facut-o pentru o vizibilitate mai buna , si nu neaparat "smecherie" . Folia si ea , confortul termic e pe primul loc si ai si un plus de intimitate . Si e putin ciudat , sa numesti "normale" masinile sub 20 de mii de euro . SI atunci alea peste 20 cum sunt?
25 iul 2014, 21:39
-2
79 comentarii 103 puncte
Eu nu contest faptul ca au folie si xenoane,ci comportamentul lor....
27 iul 2014, 19:11
0
503 comentarii 588 puncte
Am intalnit si cu masina mica si cu mare conducatori auto educati si needucati, nesimtiti. Tine de cei 7 ani de acasa respectul in trafic, indiferent de marca si marimea masinii. O samanta de adevar este, pentru ca cei care au masini mai pretentioase gen decapotabile sau limuzine tind sa fie mai grijulii cu ele pentru ca sunt mai mari, mai scumpe de intretinut etc., dar nu neaparat si cei cu break-uri. In privinta SUV-urilor, ele dau un sentiment de superioritate in trafic pentru ca sunt mai masive si tendinta este: "nu te pune cu asta ca uite ce namila are". Sincer sa fiu, in jungla asta de trafic romanesc plin de idioti si eu mi-as lua ceva mare, dar nu SUV, ci un 4x4 veritabil si care imi taie calea cand nu are prioritate sa ma urc pe el, ca prea m-am saturat de toti cei care forteaza nota. Cand e o situatie mai speciala si nu ai cum altfel sa faci, inteleg (depinde de situatie), dar cand imi faci manevre riscante si te bagi ca idiotul cand nu ai prioritate, ti-o meriti. Nu te costa mult sa faci DIN TIMP un gest cu o mana intinsa sa poti intra in trafic (functioneaza metoda, pentru ca e ca o cutuma rutiera) sau sa iti recunosti vina atunci cand e cazul si esti iertat in cele mai multe situatii. E ca si cum ai spune "te rog frumos lasa-ma sa intru si eu pe banda" si vei castiga respect si te va lasa, in loc o intrare ostentativa gen "ce ma, ce claxonezi, nu vezi ca eu trebuie sa ajung banda 2? n-ai decat sa franezi, sa eviti etc." Dar cand unii ma injura si ma fac in toate felurile cand nu mi-au acordat prioritate si pentru asta i-am claxonat de nu mai stiam ce altceva sa fac, atunci sinceri sa fim ce merita astia? Uneori avem orgoliul prea mare si uitam sa fim amabili si corecti din punct de vedere moral si in trafic. Dupa fapta si rasplata, pot sa spun ca favorurile in trafic ti se intorc, cel putin mie. Daca vad pe cineva ca se chinuie sa intre pe una din benzi il las, daca pot, in functie de situatie, pentru ca mai incolo s-ar putea sa fiu eu in aceeasi situat
25 iul 2014, 02:50
+2
503 comentarii 588 puncte
ie. Sunt sigur ca daca n-am mai fi atat de rigizi si traficul s-ar mai flluidiza si toti am avea de castigat si am fi mai bine dispusi cand ajungem la destinatie, ca nu ni s-a intamplat nimic nici noua, nici masinii si nici altora.
25 iul 2014, 03:01
+2
xplaur
33 comentarii 27 puncte
La capitolul ăsta era mai clară treaba în România, decât aici in Canada: dacă avea germană, te puteai aștepta la măgarii în trafic, pe când aici, se umflă prostia în el și în BMW de peste 100K $ și în coajă de 500$. Oricum ar fi, est-europenii sunt o nație aparte, foarte ușor de recunoscut în trafic după stilul de condus și, uneori după poziția la volan (știți voi, buca dreapta pe scaun, antebrațul stâng pe volan, etc....).
25 iul 2014, 15:17
0
ovidiu.nicolaescu.77
8 comentarii 11 puncte
Nu conteaza marca sau clasa masinii pentru comportamentul in trafic... ceea ce conteaza cel mai mult sunt cei 7 ani de acasa sau educatia.... daca vedeti pe cineva ca merge nesigur sau pe 2 benzi sau se apropie prea mult de dvs. asta inseamna ca foloseste mobilul. Acestia nu sunt atenti la trafic considerind activitatea cu mobilul mai importanta decit siguranta si au pretentia sa ii evitati dvs.. ... asta da nesimtire nu-i asa ?
25 iul 2014, 19:14
+3
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Daca ai vedea in SUA cati conducatori si, mai ales, cate, conducatoare auto scriu SMS in timp ce ruleaza cu 55-80mph pe autostrada... le-ai da foc la masina in parcare. Sunt de-a dreptul incostienti. E mult mai simplu sa suni si sa tratezi repede si concis problema in cauza, decat sa tot scrii, sa citesti, iar scrii. Insa in cele mai multe retele de telefonie mobila, SMS e cu mult mai ieftin sau chiar gratuit decat apelarea directa. Motiv pentru care multi tembeli (cu precadere femeile) tasteaza in timp ce conduc. Sunt o gramada de accidente stupide, unele chiar foarte grave, datorate acestui obicei cretin, insa toti au impresia si mai tampita:" Las' ca mie nu mi se intampla, ca eu sunt mai destept si nu fac ca ala/aia. Eu am alte metode de a sta cu ochii pe telefon..." Da, "mie nu mi se intampla...", asa cred multi, pana o patesc. Prblema este ca nenorocesti pe altii, idiotule! Rog a se intelege ca expunerea mea in scris are un garacter general si nu i se adreseaza nici unuia dintre cei care au postat aici propria opinie... decat daca se afla in aceeasi gramada cu cei ce fac aceste lucruri pe care noi le combatem aici. Da, cei 7 (sapte) ani de acasa spun multe... la multi dintre conducatorii auto spun de rau. Stress-ul, bata-l vina, mama!
31 iul 2014, 08:05
0
1 comentarii -1 puncte
Loganistii sunt si nesimtiti si periculosi si prosti. 90% din ei
29 iul 2014, 11:15
-1
1014 comentarii 1115 puncte
Nu stiu ce sa zic despre aceasta lista ... sustin parerea primului user care a postat (george george). Eu as face o lista scurta dar mai realista: 1. taximetristi 2. soferi de microbus 3. soferii de la RATB 4. restul idiotilor, de la pusti de 18-20 ani >>> cocalarii cu masini scumpe si nr de Bulgaria.
29 iul 2014, 12:08
+2
90 comentarii 13 puncte
Completez si eu daca imi permiti, dupa taxi vine soferul de Skoda ( cu precadere Octavia ) si soferul de Opel ( cu precadere Astra G ). Completarea mea vine din observatiile proprii, facute in mediile urban-extraurban atat ca sofer cat si ca biciclist, pieton.
29 iul 2014, 14:33
0
1014 comentarii 1115 puncte
Nu sunt de acord cu tine ... tocmai spuneam ca nu marca sau forma masinii determina locul in top, ci caracterul soferului. P.S. sunt posesor de skoda octavia ... ma simt nedreptatit :)
29 iul 2014, 15:08
0
Alexandru980
7 comentarii 2 puncte
Astra G cu caroserie de hatchback poate si cel mai des cei cu Bertone ca eu cu break-ul meu nu fac asa ceva(sau cu orice alta masina)
31 aug 2014, 13:28
+1
Alexandru980
7 comentarii 2 puncte
Eu am masina pe BG si trebuie sa fiu nesimtit in trafic sau ce ca nu pricep.Mai desteapta-te ca poate altii cu numere pe BG sunt mai civilizat-ti ca tine.
31 aug 2014, 13:27
0
13 comentarii 12 puncte
Pe primul loc as pune pe cei cu masina "de servici". Agenti de vanzari si distribuitori....Li se rupe de ceilalti participanti la trafic, de craterele din asfalt...Si inca o categorie sunt cei pentru care "luminile de avarie" sunt pentru a parca oriunde le trce prin cap, indiferent de varsta, masina sau sex...
02 dec 2014, 23:48
0
3 comentarii 7 puncte
Cei mai nesimtiti sunt soferii de SUV-uri si de limuzine. Nu inteleg ideea cu Loganul care mergea si depasea cu 160 pe autostrada..... Daca ai Logan nu ai voie sa mergi tare? Mai bine zis depasea cu flash-uri pentru ca ceilalti nesimtiti merg pe banda ce trebuie folosita doar pentru depasire cu o viteza redusa si uita sa foloseasca banda din dreapta. Daca ai un Porsche si vrei sa mergi cu 130 pe autostrada asta nu inseamna ca un logan nu are voie sa te depaseasca.
30 iul 2014, 19:38
+2
ovidiu.nicolaescu.77
8 comentarii 11 puncte
Pai vezi acum apar adevaratii nesimtiti... parca in Romania limita de viteza e de 130 km/ora. Daca mergi cu viteza peste limita legala fara sa ii deranjezi pe ceilalti inseamna ca o faci pe riscul tau. Atunci cind dai flashuri o faci pentru a-i atentiona pe ceilalti participanti de un pericol iminent (accident, terasament sau carosabil deteriorat, etc) pericol care necesita reducerea vitezei si un plus de atentie. Cind vine "NESIMTITUL" cu viteza mai mare decit cea legala si da flashuri de genul "da-te ba la oparte ca trec eu cu 200km/ora" asta este acum nesimtitul. Bine inteles ca din aceasta categorie sunt exclusi cei care au legal girofar (politie, pompieri, salvare, armata, servicii...). Deci aviz nesimtitilor co orice marca de masina.... daca nu va duce capul mai bine mu postati ca ba faceti de risul curcilor. Strada sau autostrada nu este un joc pe tableta ....daca vreti adrenalina ce aveti cu noi , ceilalti participanti la trafic , soferi corecti. Nu uitati ca soseaua nu devine proprietatea nimanui si mai ales a celor cu tupeu .
30 iul 2014, 20:08
0
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Nu stiu cat de documentat este acest articol sau daca se bazeaza pe pura observatie subiectiva a unui grup restrans de observatori si intr-un mediu restrans (cum ar fi 2-3 orase sau zone din oras). Nu stiu daca sa ma simt jignit pentru detin un SUV si o berlina, dar am avut si iubesc sa detin din nou un hatch-back. Incerc sa fiu neutru si ma gandesc ca mai sunt si exceptii de la regula voastra din reportaj. Sunt foarte indignat cand cineva nu semnalizeaza schimbarea directiei sau a benzii de mers, sunt foarte indignat cand cineva imi "sare" in fata sau imi taie fata pentru ca apoi sa franeze ori pentru ca e vreun stop/semafor pe rosu, ori pentru ca si coloana de masini din fata mea merge cu viteza mai mica decat a presups smecherul iin cauza. Da, Am condus si maisini exclusiviste, incusiv Jaguar si S-Class si altele. Insa siguranta in trafic si bunul simt nu m-au parasit niciodata. Pentru mine, strada/soseaua/autostrada nu este un loc de concurs, nu este pista de incercari si nici loc de etalare a indemanarii sau a hergheliei din dotare. Printre multe altele, as dori sa facem o foarte usoara si clara distinctie: SOFER =/= conducator auto E foarte simplu de tradus: faptul ca ai permis/carnet de conducere nu denota ca esti sofer, ci doar un conducator auto. A fi sofer presupune mai multe calitati decat doar a tine volanul in mana si a calca acceleratia pana la podea din cauza numarului mare la pantofi/adidasi/tenisi/slapi/etc. Ca sa nu ma lungesc, a fi SOFER presupune in primul rand: - bun simt; - rabdare; - amabilitate; - respectarea legislatiei rutiere in vigoare si pentru tronsonul de drum pe care circuli; - respectarea drepturilor celorlalti participanti la trafic, atunci cand legea le acorda lor aceste drepturi; - respectul fata de semenul meu si fata de proprietatea lui; - abilitatea si dorinta de a manipula cat mai eficient autovehiculul din dotare prin auto-intructie si documentare, dar si prin testare in locuri fara risc de accidentare in vede
31 iul 2014, 07:50
+3
Siconi
128 comentarii 151 puncte
...rea imbunatatirii abilitatilor deja dobandite; - abilitatea de ma asigura ca celalalt participant la trafic s-a asigurat la randul lui, necreaindu-mi probleme; - abilitatea de a intui cat mai bine intentia celuilalt conducator auto; - lista e prea lunga sa o pot insira pe toata.
31 iul 2014, 07:51
+2
ovidiu.nicolaescu.77
8 comentarii 11 puncte
Daca unul dintre cititori s-a simtit lezat sau facind parte dintre cei pe care ii criticam nu este necesar sa imi trimita mesaje amenintatoare si care cuprind injuraturi chiar daca fac parte din cei pe care ii consideram "nesimtiti la volan" dar daca bunul simt lipseste in totalitate si comportamentul de cocalar cu ceafa groasa se manifesta pe sosea in trafic nu ma astept sa se comporte decit tot in maniera caracteristica. Deci injuraturile si agresivitatea au devenit un mod de comportament nu numai pe strada la volan dar si in mediul virtual. Daca cineva este nemultumit de comentariile mele cred ca ar fi cazul sa o exprime public nu prin mesaje injurioase....
31 iul 2014, 09:23
+2
3 comentarii 7 puncte
Eu indiferent ce masina am in spate ii fac loc daca am cum si vrea sa depaseasca. Nu sunt in masura sa judec pe nimeni care doreste sa mearga cu o viteza mai mare decat limita impusa pe acel sector de drum si mi se pare de bun simt sa ma dau la o parte din fata lui chiar daca eu am o masina mai puternica decat el.
31 iul 2014, 13:52
+2
ovidiu.nicolaescu.77
8 comentarii 11 puncte
Sunt de acord cu tine eu utilizez banda a doua numai pentru depasiri (asta in cazul in care merg pe autostrada), insa depasirile le fac tot in limitele legale (max 130km/ora pe autostrada) si nu inteleg sa fiu fortat sa depasesc limita atunci cind pe banda 1 se deplaseaza un convoi de camioane cu 100km/ora eu ii depasesc cu 129-130km/ora si sa vina cineva sa imi dea flashuri sa merg cu 200. Nu vreau sa depasesc limita legala. Daca el o face o face pe raspunderea lui dar sa nu ma forteze pe mine sa incalc legea .... eu nu o sa o fac pentru nimeni.... ii fac loc numai atunci cind nu sunt nevoit sa imi pun siguranta mea in pericol sau pe a altora.
31 iul 2014, 14:11
+2
3 comentarii 7 puncte
In momentul in care esti deja in depasire si cel din spate vede ca nu ai unde sa te retragi si iti da flash-uri este clar nesimtire din partea lui. Nimeni nuntrebuie sa te forteze sa te deplasezi mai repede decat te simti in siguranta. Ideea este ca unii uita sa mai treaca pe banda din dreapta chiar si cand nu exista o alta masina pe o raza de cativa km gandindu-se ca ei au 130-140 si mai repede de atat nu ar trebui nimeni sa mearga. Mai sunt cei care cand vad ca ai o masina slaba iti fac loc si dupa accelereaza pentru a iti demonstra ca ei au cu ce. Soselele nu sunt piste de intreceri dar daca nu am mai fi asa " ambitiosi " in momentul in care ne depaseste cineva sunt sigur ca si rata accidentelor ar fi mai scazuta.
31 iul 2014, 14:31
+3
Lavinius75
181 comentarii 323 puncte
Despre cei care conduc masini inmatriculate in Bulgaria,nimic?N-am nici-o treaba cu masina,dar mentalitatea conducatorilor acelor autoturisme este execrabila.Da,eu conduc o duba ca masina personala si de serviciu dar recunosc ca soferii de pe dube au ceva tigle lipsa.Probabil faptul ca nu e masina lor,motoare destul de mari,masini destul de voluminoase care iti dau impresia de putere si invincibilitate,aroganta si altele.dar nu uitati soferii de camioane ca majoritatea au talpa dreapta incarcata cu plumb.E nevoie de mai multa responsabilitate la volan ,ca marimea masinii nu conteaza mai mult decat bunul simt si conduita preventiva.Ca ai un BMW 328 sau Tico 0,6 asta nu are mare importanta ,tupeul e acolo ,intre volan si scaun.
08 aug 2014, 12:35
+2
1 comentarii 0 puncte
Legat de cabriolete: un studiu arata ca traficul se aseamana cu internetul. In spatele volanului beneficiezi de un anumit nivel de anonimat. Oamenii cand stiu ca sunt anonimi se simt mai in siguranta si isi permit sa-i trateze pe cei din jur cu o lipsa de respect crunta. In momentul in care conduci o masina decapotabila, esti expus iar oamenii te privesc mai usor in ochi. In lipsa acelui anonimat, soferii de cabriolete se sfiesc de comportamentul grosolan.
21 aug 2014, 23:17
0
5 comentarii 5 puncte
scuzati parerea. am 20 de ani si nu de putine ori mi s-a intamplat sa gasesc foarte multe persoane in varsta total necivilizate(ca sa nu zic nesimtite) si care incep sa tipe la tine si te injura ca ei stiu sa conduca si tu esti un copil.In general aceste persoane sunt foarte incapatanate si cu toate ca blocheaza intersectia tot ei sunt cu gura mare. De exemplu dimineata cand e aglomerat,atunci cand mi se face verde la o intersectie nu pot inainta de nesimtitii care blocheaza intersectia fortand semaforul sau bagandu-se pur si simplu desi nu au unde sa inainteze. Repet,am 20 de ani,conduc un break si sunt foarte indulgent in trafic. In tot cazul,parerea mea e ca mai bine un tanar teribilist,decat foarte multi batrani carora le-au disparut simturile,nu mai vad,nu mai aud bine si asa mai departe, si nu de putine ori esti incurcat de astfel de oameni(nu am nimic cu ei,dar ar trebui o lege ca dupa 60 de ani sa predai permisul definitiv)
12 sep 2015, 18:54
-1
Siconi
128 comentarii 151 puncte
Sa vezi tu pe soselele americane ce fel de nebuni circula... E adevarat, majoritatea conducatorilor auto sunt cuminti si de treaba, iti fac loc daca pana atunci nu ai reusit sa schimbi banda de mers iar in fata e necesar sa virezi. Dar sunt si destui nebuni si nesimtiti care iti taie calea numai ca sa fie el/ea motz in frunte, ca apoi sa conduca cu aceeasi viteza, sa trimita mesaje in timp ce conduc si sa incetineasca fara motiv doar pentru ca nu sunt atenti la drum/trafic. Nu putine accidente, unele deosebit de grave, au avut loc datrita... hmm... nesimtirii si lipsei de respect si atentie la volan. Nu doar anumiti conducatori de anumite categorii... in fiecare segment/categorie in parte dai peste astfel de mitocani cu creier cat o nuca... cand se dilata de la lipsa A/C. Detest nesimtirea si privarea de respect atat in trafic cat si in viata de zi cu zi. Daca eu ma silesc sa fiu respectuos si sa doresc binele celuilalt de dragul armoniei si a bunei intelegeri si convietuiri... tot asa astept si de la cei cu care intru in contact. Da, stiu, asteptare placuta! Asta va fi intr-o alta lume... nu aici. Macar traiesc un vis frumos si de bun simt.
15 sep 2015, 07:26
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »