Masinile europene si japoneze, corijente la testele americane IIHS Crash Test 31 Iulie Masinile europene si japoneze, corijente la testele americane IIHS
Toate comentariile (8):
titus15
1181 comentarii 2336 puncte
Vedeti ca Volvo e masina europeana!
31 iul 2014, 19:06
-1
vizal
45 comentarii 56 puncte
Fix It Again Toni :)
31 iul 2014, 20:59
-4
vizal
45 comentarii 56 puncte
lumea cu fiat ma uraste :) ...dar adevarul doare
03 aug 2014, 22:23
-1
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Se stie din teste facute de-a lungul anilor ca masinile sunt cele mai vulnerabile la impacturile ca cele din video, pentru ca multi producatori nu iau in considerare un astfel de impact, ci unul frontal, a carui energie se distribuie mult mai bine decat al celui prezentat
31 iul 2014, 22:37
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Si culmea ironiei este, ca PROSTIMEA EUROPEANA continua sa se bazeze ÎN MOD OBSESIV pe testele europene ABERANTE SI IREALE cumparînd masini conform numarului de stelute. FIELE TARÎNA USOARA :-) )))
31 iul 2014, 23:09
+3
36 comentarii -6 puncte
De zeci de ani masinile sunt tot niste cutii de conserve, toata experienta acumulata in motorsport a insemnat aproape zero pentru industrie in materie de siguranta, o industrie super-conservatoare. Pretul e pe masura: zeci de mii de morti in fiecare an, asta numai in Europa
01 aug 2014, 15:37
+2
51 comentarii 22 puncte
aici este vorba si de politica din pacate, industria auto americana este pe butuci si normal ca vor favoriza masinile americane decat cele de import noi, brand-urile americane sunt la numar scazut pentru ca se prefera masina mai de incredere.
03 aug 2014, 18:00
-3
2947 comentarii 2978 puncte
În ce stare este industriaauto din SUA e irelevant. Americanii au publicat testele astea cu mult înainte de criza economica din 2008. Primele informatii de genul, au fost publicate în revistele de specialitate la finele anilor 90 (1998 - 1999) dar nu i-a bagat nimeni în seama. Toti au rîs de ei. A trebuit sa treaca 14 ani de zile ca sa faca CLIC în CREIERUL PROSTIMII EUROPENE, sa realizeze ca americanii au dreptate si ca te poti practic sterge la cur cu testele Euro NCAP, DEKRA, ADAC si alte aberatii de genul parvenite de la nemtii atotstiuitori deoarece o masina trebuie testata în mod real si nu ce se face în europa. Testele europene sînt frectie la piciorul de lemn deoarece în caz de crash, în veci nu vor îndeplini masinile implicate conditiile testelor de laborator europene.
03 aug 2014, 20:57
+3
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »