Povestea unei companii de succes: 15 ani de la privatizarea Dacia Evenimente auto 1 Octombrie Povestea unei companii de succes: 15 ani de la privatizarea Dacia
Toate comentariile (13):
andi_cimpean
125 comentarii 283 puncte
Da, dar ei refuză orice asociere cu Dacia 1310 şi alte modele asemănătoare. De ce oare? Am observat asta chiar şi pe wallpaper-ul din începutul articolului. De ce le este ruşine cu 1310?
01 oct 2014, 11:47
+3
2 comentarii -3 puncte
daca te uiti pe wallpaper-ul de la inceputul articolului putin mai atent vei vedea in partea dreapta ca prima masina desenata este de fapt o dacia 1300.
01 oct 2014, 15:10
+1
andi_cimpean
125 comentarii 283 puncte
Eu am spus cu totul altceva. Am spus Dacia 1310, nu Dacia 1300 aka R12, modelul francezilor.
01 oct 2014, 15:30
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Deoarece daciile model 1310, 1210, 1410, 1410 Sport Coupe, CN / Liberta / 2000, versiunile de dacii papuc single sau double cab sînt niste..... ABERATII CEAUSISTE DE PROST GUST care bazeaza pe Dacia 1300 licenta originala Renault 12 si nimic mai mult, masini ce în veci nu au fost produse de Renault asa ca e CORECT ca Renault sa nu se identifice cu ele si bine face ! Renault a produs R 12 NUMAI cu faruri dreptunghiulare asa ca Dacia 1300. În ceea ce priveste dotarile erau si automate cu 3 sau 4 viteze daca nu ma însel iar în ceea ce priveste caroseria, au produs un numar limitat de versiuni TARGA pt. piata SUA cu tavan demontabil (ca Porsche Targa) unde ramîne numai parbrizul fata si spate iat TARGA 2 avea doua elemente demontabile de plexiglas ramanînd o nervura de metal între parbrizele fata / spate asa ca la Pontiac Firebird TransAm.
02 oct 2014, 10:55
0
andi_cimpean
125 comentarii 283 puncte
De la tine, doar la asemenea comentarii te poţi aştepta, dovadă a faptului că tu te-ai dezis de această ţară. Chiar putea să ocoleşti articolul ăsta...
02 oct 2014, 13:37
+1
2947 comentarii 2978 puncte
De ce ? Te doare adevarul? La finele anilor 70 dupa ce s-a încheiat contractul de licenta cu Renault si s-a început productia daciei 1300 cu piese 100% românesti, au pornit si aberatiile ceausiste cu piese economice ce nu-s bune de nimic, caroserii ce rugineau numai cînd te uitai la ele. Asta numea ceausescu MODERNIZARE si asa a mers pîna dupa revolutie. PS Scuza-ma ca ti-am ranit ORGOLIUL PATRIOTIC si ti-am jignit ZEITA PERFECTIUNI TEHNOLOGICE numita Dacia spunînduti adevarul !
03 oct 2014, 00:10
0
2947 comentarii 2978 puncte
PS 2 @ Cîmpean Liviu La 27 de ani, e normal sa scri asa cum scri ! Pe perioada schimbarilor politice în România, tu mai foloseai cu încredere SCUTECE deci HABAR-NAI ce a fost. Scri din NOSTALGIE ! Tu habar-nai prin ce am trecut NOI ASTIA BATRÎNII cu ce gunoi comunist trebuia sa ne batem capul, sa ne plimbam familiile si copii, de cîte ori trebuia sa stam pe marginea drumului si sa CÎRPACIM ca sa ajungem cumva acasa! Cei ce au avut noroc (ca mine) sa mai prinda dacii cu piese 100% Renault facuta dupa normele franceze, n-aveau probleme dar restul........ cam stateai sa te uiti la ei si sa le plîngi de mila. Nu exista zi sa nu-i vezi cu nasul pe la motor sau bagati pe sub masini în dosul blocului si înjurînd ca vesnic era ceva stricat. Am avut parte sa vad dacii comuniste (NU LICENTE 100% RENAULT) care dupa ce o lua clientul de la I.D.M.S. (asa se numeau magazinele auto atunci) n-a mers mai mult de 500 de metri de la poarta magazinului si i-a picat motorul din ea deoarece se rupse traversa din caroserie. Asa tabla buna era. În afara de asta, indiferent daca am întors spatele româniei sau nu, ei bine, amintirile si trecutul nu se poate sterge. Asta ramîne în memorie pîna la apusul vietii indiferent daca vrei sau nu !
03 oct 2014, 11:19
0
Philophobic
205 comentarii 347 puncte
Totusi intrebarea e pertinenta. De ce sa le ascunda? Si din Logan au facut van, papuc si alte mizerii. Chiar ma gandeam ca n-au invatat nimic din experienta trecuta. Nici nu inteleg de ce au putut sa scoata prima generatie de Sandero cu niste elemente estetice total diferite (ma refer in special la bot), iar a 2-a generatie e Logan hatchback. Un pas inapoi, parerea mea. Cat despre Renault, au pus Dacia iar pe piata, dar tot ei sunt cei care o tin pe loc. Dacia a cerut Renault-ului motorizari mai bune pentru Duster si Renault au refuzat si i-au fortat sa ramana la motoare mici. Tot lor trebuie sa le multumim pentru faptul ca cine vrea Duster pickup, trebuie sa-l aduca de afara (sau sa-l fure din fata de la Petrom City).
03 oct 2014, 08:49
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Pt. ca e o diferenta ! Daciile actuale în versiunile PickUp etc. sînt facute cu acordul si controlul RENAULT si nu de nomenclatura politica româna dupa capul lor, inventii fantasmagonice fara aprobare asa cum se facea pe vremuri în EPOCA....... MARELUI CIZMAR BOU CU DOUA CLASE CA TRENU FACUTE LA COADA VACII!
03 oct 2014, 11:22
-1
1014 comentarii 1115 puncte
Pentru ca model 1310 a fost proiectat si fabricat in exclusivitate de romani, fara colaborare franceza ... vrei sa isi "murdareasca" prestanta cu o masina 100% romaneasca ?? Nemernicii.
07 oct 2014, 16:01
0
connectorxp
56 comentarii 5 puncte
Genial, ei inplinesc 15 ani de la preluarea Dacia si ne arata un Duster rosu, pe care desigur nu-l putem comanda, in afara de ala "plantat" pe perete mai exista doar unul rosu ce se invarte pe la Cotroceni.
02 oct 2014, 02:12
+1
all3ex_wly
23 comentarii 1 puncte
Va certati degeaba pe tema asta.Modelele desenate in imaginea de la inceput au fost alese fara a incerca sa ascunda "modelele ceausiste". S-a incercat in mare parte sa cuprinda etapele principale de la primul model DACIA la cel de astazi. Am participat la renovarea cladirii respective si stiu clar ca nu s-a plecat de la modelul Dacia 1310-o rusine pentru Renault.
07 oct 2014, 13:23
0
andi_cimpean
125 comentarii 283 puncte
"o ruşine pentru Renault", dar ruşinea asta a ţinut în picioare uzina atâţia ani, uzină care avea să scoată din mari dificultăţi financiare, Grupul Renault. Tocmai asta voiam şi eu să aflu, de ce este o aşa mare ruşine pentru ei? La câţi bani costa Dacia 1310, de nouă, la ce CTC s-ar fi aşteptat?
07 oct 2014, 14:25
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »