Detii o Skoda Octavia RS? Ce-ai zice de un tuning de 300 cai putere? Masini Tunate 29 Octombrie Detii o Skoda Octavia RS? Ce-ai zice de un tuning de 300 cai putere?
Toate comentariile (8):
AnthriX
137 comentarii 429 puncte
Inteleg ce inseamna sa iti iubesti masina, dar 1500 euro diferenta de 0.3 secunde nu prea se justifica, nu?
29 oct 2014, 16:02
+2
shopy99
57 comentarii 57 puncte
300bhp pe o masina cu FWD e enorm, mai ales cand suspensia si diferentialul din fabrica sunt fabricate pt 217bhp. Nu cred ca era necesar.
29 oct 2014, 16:43
0
nickos05
46 comentarii 45 puncte
stai linistit ca nu se strica nimic la masina cu 80cp in plus, e VAG e ok
29 oct 2014, 19:56
-1
35 comentarii 44 puncte
o fi ea VAG da daca scrie CHINA pe pinioanele de la axele cu came cum facem?
29 oct 2014, 20:06
+1
70 comentarii 70 puncte
Cine a fost pe la firme de tuning pentru resoftari stie ca aceste castiguri de putere sunt facute in limitele de toleranta ale masinii...doar la insistentele clientului fiind impinsa peste aceste limite pe propria raspundere a posesorului. Resoftarea este tuning-ul cu care poti sa traiesti zilnic fara a simti o degradare vizibila a masinii. Poate ca va exista o scadere in timp a fiabilitatii, dar cel putin eu nu am simtit-o pe nici o masina avuta. Momentan sunt la a 3-a masina resoftata si nu am stricat nici macar un abreiaj. O crestere de 30-35 % ca si in cazul de fata pe motorul 2.0 tfsi este absolut normala, mai ales ca vb de MTM si nu de o firma de cartier.
30 oct 2014, 10:02
+2
shopy99
57 comentarii 57 puncte
Alexandru ai foarte mare dreptate, cutia si ambreiajul poate rezista la o crestere de putere, eu ma refer strict la manevrabilitate, la 300bhp o masina FWD mai mult ca sigur are tendinta de subvirare, un exemplu era Astra OPC (versiunea anterioara cu 240 bhp sau nu mai stiu) care subvira extrem de violent. Cei de la Ford lucreaza ani buni pt un diferential fata care sa poata stapani 300 bhp (Ford focus RS 500), ma insel ca skoda are aceeasi manevrabilitate ca cea stock.
30 oct 2014, 11:00
+1
70 comentarii 70 puncte
Sunt de acord ca pentru puntea fata 300Cp si 430Nm sunt cam multi. Trebuie vazut cum lucreaza masina cu diferentialul stock XDS parca ii zice...care din cate stiu eu este electronic astfel ca masina simuleaza un diferential din frane cel putin asa este in cazul golfului GTI. Aici ar interveni un sofer bun care sa stie cand sa ceara toata puterea masinii si cand nu. Personal cred ca in regim de strada adica mers sportiv dar fara vitejisme nu cred ca masina va pune probleme.
30 oct 2014, 18:40
+1
1014 comentarii 1115 puncte
"Resoftarea este tuning-ul cu care poti sa traiesti zilnic fara a simti o degradare vizibila a masinii" - sustin aceasta parere +1. Am cunoscut un tip din Urziceni care a modificat puterea unei octavia tour si ulterior ia parut rau fiindca o multime de piese s-au deteriorat, alte elemente au trebuit schimbate s.a.m.d. Intorcandu-ma la modelul prezentat, asa cum iese pe portile fabricii este foart dragut. Ieri am fost in showroom la Porsche Vest1 si am admirat modelul ... este de dorit. Singurul aspect cu care nu ma impac este latimea rotilor (205/55/16) Parca ar fi mers mai late putin.
01 nov 2014, 11:24
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »