Monstru' ! Privind bestia asta , mi am adus aminte de Caterpillar 777 , dar cred ca e ceva mai mic , stiu ca acela putea transporta doar 100 de tone , dar oricum sunt imense . Oare cat dureaza sa produci un singur exemplar ca acesta...?
Camioanele astea is livrate pe piese la mina la care o sa isi desfasoare activitatea si asamblate acolo.
Ma intreb cum e sa conduci un de asta.
In anumite situatii ca sa mute un de asta pe drumuri publice il suie pe doua autotrenuri ce merg in paralel. Oricum faptul ca are latimea 9 metri il face cam naspa de mutat. O masina obisnuita are latimea 1.7-1.8 metri iar un autotren cam 2.3 metri.
Titlul e eronat: cel mai mare vehicul terestru din lume este platforma cu care se deplaseaza navetele spatiale la si de la platforma de decolare.
Livrarea lui nu se face in forma finala ci pe ansamble, Adica intr-un convoi mare se pun separate puntea spate, cea fata, cockpitul , generatoarele, sistemele anexe, anvelopele si bena. Cea mai dificil de transportat e bena. Dar de obicei aia e carata maritim si apoi cu transporturi speciale agabaritice pana la locul asamblari.
RMGC sa rezerve si zece daca ne dau redeventele corecte si din celelalte metale extrem de rare de acolo.
Era bine daca cumparau echipament minier facut la noi in tara dar cum ai nostrii si-au furat craca de sub picioare acum mult timp .....
31 oct 2014, 16:28
+9
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Bai omule, tu cunosti limba romana sau macar engleza? Asta cara 496 de tone, TEREX TITAN de care zici tu, transporta numai 350 de tone si a fost un singur prototip. In plus, exemplul dat mai sus numai vehicul nu este. Inainte posteaza si tu gandind si poate nu-ti mai dispar comentariile jignitoare.
31 oct 2014, 17:20
+5
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Lungime Terex Titan pe care il ridici in slavi: 20,54 metri, asta de sus are 20,6 metri. La greutate... Terex Titan de care zici tu cantarea 232,2 tone si asta de sus are 360 de tone. Mai zi-ne, mai invata-ne, mai da-ne lectii, te rugam!!!
moooaaaa, i-ai dai 10 plusuri, uite ca cineva e suparat pe tine :))) te-a altoit cu un minus de gelozie :))))
ce tare:))) chiar sunt curios cine e tipul, poti sa-i divulgi numele?
eu vreau sa-l aflu pe ala de l-a altoit la palmares pe hondar...
cred ca si acum musca din perna de dracci ca ti-a dat 10 like-uri...
dar stai, ca partea buna e si mai interesanta, de acum, toti astia de mai bantuie pe aici, din plictisela, cand o sa inceapa sa abereze, sau sa puna din burta, gen ala cu "bmw-ul PRODUCE YAHTURI", cand vor fi corectati o sa-si recunoasca greseala in speranta ca vor primi si ei 10 like-uri de pomana, si stai sa vezi belea dak hondarul nu le da :))))))
@ 2,3 turbo
posibil sa nu ai dreptate, posibil...
ala e un vehicul dedicat acelei sarcini, nimic mai mult, asta, e industrial... acum... nu stiu cum sunt catalogate...
e ca si cu cel mai mare mamifer... e balena albastra, dar, terestru este elefantul african... la reptile e mai complicat... cea mai mare reptila este crocodilul de apa sarata, cea mai lunga este pitonul reticulat, iar dintre soparle este varanul de komodo, dar, niciunul din ei nu este campion absolut... e vorba de categorii si cred ca si de utilitate...
e complicat
Perfect de acord cu tine in ceea ce priveste impartirea si clasificarea, dar cum autorul a spus ca e cel mai mare terestru .... apai acolo intra cam tot ce misca pe roti/senile pe suprafata planetei noastre.
Si ca sa fiu obiectiv, in afara de transportul pungilor si electoratului PSD de la o sectie la alta sau de la un sat la altul (cum spunea colegul de mai sus) ce alta intrebuintare crezi ca mai are autobasculanta asta in afara de a cara steril de mina?
:))
In fine, am vazut un reportaj facut mai in detaliu care prezenta evolutia dracoveniei si pot spune ca e cu adevarat remarcabila gandirea lor. Dpdv ingineresc asta e o creatie fantastic de simpla in complicaciunea ei...
Pai o sa faca 2-3 curse, odata duce pungile apoi la retur aduce oamenii la bucuresti sa nu mai trimita autobusele dupa ei :P eficienta maxima cu doua dintr-o lovitura si bineinteles ca va avea numere de bulgaria pt taxe :P
sunt duse in fiecare mina piesa cu piesa si montate acolo .cam ca la avioanele mari de linie .sunt transporatate piesele din toate tarile la compania mama si acolo se asambleaza .doar ca malaz face asamblarea la minele respective
in anul 1988 Nicolae Ceausescu a comandat la fabrica din Craiova construirea mai multor camioane aproximativ ca cel mentionat mai sus; 5 camioane construite la Craiova au fost vandute Australiei.
incarcatura unui camion produs la Craiova era de 120 tone; propulsia era electrica dezvoltata la Electroputere Craiova
nu mai aduce vorba de acele vremuri, ca ne intristam cand vedem ce fel de maidanezi am ajuns...
pe vremea aia exista industrie, pe vremea asta, niste oameni foarte patrioti, au transformat eletroputere in mol... au vandut fabrici cu un dolar la niste norvegieni, care au luat un proiect pt china ce consta in producerea paletelor de la niste elice, sau ce mortii lor erau, pt cel mai mare baraj din lume, sau centrala... au distrus combinatele din craiova, ambele, au facut tara asta praf, acum o trag pe nas...
"....poate ajunge la 5.6 milioane, in functie de dotari" - scaune de piele, pachetul sport RS, jante de aliaj pe ... 500toli :))
Lasand gluma deoparte, este un adevarat colos aceasta basculanta. 4600cp >>>> oare cum se aud?
Se aude ca 2 locomotive una langa alta, diesel model 060 DA sau ST43, cauta si da pe you-tube sa auzi o dubla tractiune cu locomotive de alea aflate in tractiunea a vreo 1800tone. Alea au cate 2300CP generatorul diesel, adunate fac 4600 :)) , motoarele nu-s foarte diferite din ce-am vazut fugitiv, blocul pare acelasi.