5 superbe masini de curse interzise pe circuit Alte stiri auto 13 Noiembrie 5 superbe masini de curse interzise pe circuit
Toate comentariile (7):
74 comentarii 287 puncte
:))) punctul 5 foarte amuzant
13 nov 2014, 22:09
0
v12
v12
126 comentarii 175 puncte
Un alt articol foarte intersant, ar merita o continuare sau o completare! La mai mare!
14 nov 2014, 10:10
+1
Ripper
50 comentarii 292 puncte
Nu o sa inteleg niciodata restrictiile astea in lumea curselor auto. E ca si cum i-ai zice lui Messi sa nu mai alerge ca ii pune pe ceilalti in dezavantaj. Fara multe restrictii in ceea ce priveste partea tehnica, cred ca s-ar dezvolta altfel industria auto.
14 nov 2014, 11:33
-1
512 comentarii 988 puncte
Ia-o altfel, joci fotbal cu Messi, tu ai adidasi de 50 de euro, Messi de 20.000 de euro. Restrictiile is ca sa va adica la accelasi nivel, adica sa il bage pe Messi in papuci de 50 de euro si apoi te face pt ca e jucator mai bun ca tine, nu pt ca are adidasi "smecheri". Restrictiile, restrictiile au impins prograsul, normele de zgomot au creat motoare mai silentioase, normale de emisii si taxele pe strada fac ca sa nu te mai intoxici cand stai la semafor in spatele unui cotet non-euro, limitele la cilindree au impins efiecnta, un motor turbo e mult mai eficient ca un motor normal, in termeni de caldura, consum de carburant, spatiu ocupat si cuplu. Daca n-ar fi restrictiile, la cate masini is acum, ne-am plimba cu masti de gaze pe strada, fiind probabil mai rau ca in unele metropole chineze.
16 nov 2014, 07:26
+1
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Toata filosofia unei intreceri se bazeaza pe doua aspecte: 1. calitatea pilotului si 2. Aspectele tehnice. Dupa cum bine ati observat se pune accentul foarte mult pe aspectul nr. 1. si anume calitatile pilotului. Reglementarile foarte stricte pe tehnic vin in sprijinul acestei idei. In principiu e oarecum corect pentru ca daca esti un concurent cu resurse bugetare limitate nu vei putea niciodata sa concurezi cu o nebunie dezvoltata de un alt concurent cu resurse cvasi-nelimitate. Ca in orice alt sport cu motor, performantele sau aspectele tehnice se modifica astfel incat sa fie mult mai greu de obtinut un avantaj tehnic major in relatia cu ceilalti concurenti si apar schimbari majore abia tunci cand timpii de referinta sunt "depasiti" sau cand se observa o "eroare tehnica". De asta s-au inventat si clasele si alte asemenea departajari (grupe, serii etc).
14 nov 2014, 11:57
+6
1014 comentarii 1115 puncte
De acest model nu am auzit pana acum "Consulier GTP" ce productie este?
14 nov 2014, 21:37
0
toreto
29 comentarii 103 puncte
Asta e ceva de genul "tu nu mai joci ca e mingea mea".Orgolii copilaresti!
15 nov 2014, 20:44
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »