O masina cu cauciucuri de strada, 916 cai si o tona si jumatate. Exagerat de grea pentru cata technologie de ultima ora si foarte scumpa include. Are cel putin 600kg in plus. Aici se face diferenta spun eu. Acele sute de kg care contribuie dezastruos la stabilitatea masini in viraje si care maresc enorm spatiile de franare iau prin surprindere un conducator care crede ca a dat 1000000$ pe cea mai "tare" masina si ca pacaleste legile fizicii. Nu merge.
Dauer 962 Le Mans 730cp 1080kg; Leblanc Caroline GTR 512cp 785kg; Stealth B6 511cp 930kg; Ultima GTR 720 710cp 1050kg; Mosler MT900S Photon 898kg. Unele au motoare v8 mari altele sunt turbo, raport putere greutate apropiat sau chiar mai bun decat Mclaren P1, au fost de serie toate. Intre 785kg si putin peste o tona. Nu cred ca sunt mai scumpe. Deci se poate
Nu fi copil, masina este foarte manevrabila pentru puterea ei, urmareste testele facute cu ea, probabil ca proprietarul a facut o greseala mai mare, nu ca masina nu are stabilitate.....chiar nu stiu de unde ai scos-o pe asta!
Dauer 962 Le Mans 730cp 1080kg; Leblanc Caroline GTR 512cp 785kg; Stealth B6 511cp 930kg; Ultima GTR 720 710cp 1050kg; Mosler MT900S Photon 898kg. Unele au motoare v8 mari altele sunt turbo, raport putere greutate apropiat sau chiar mai bun decat Mclaren P1, au fost de serie toate. Intre 785kg si putin peste o tona. Nu cred ca sunt mai scumpe.Deci se poate
Nu toti ciobaneii stiu sa conduca asemenea hypercar-uri ..... pacat de masina !
ps: cand ai bani sa cumperi asa ceva te asiguri ca ai cat de cat si abilitati de sofer / pilot sincer ! Sau cel putin nu deschizi gazul la cat "poate" masina pana te inveti cu ea...!
Parerea mea este ca daca iti permiti o astfel de masina iti permiti si o scoala de pilotaj de cateva luni care sa te instruiasca sa conduci asa ceva, pentru ca sa recunoastem nu stiu cati oameni au talentul nativ sa conduca asa ceva.