Ar mai fi la incepuytul anilor '90 Nissan SKYLINE GT-R R32 de Grupa A, care in Campionatul Australian de Turisme (forma anterioara V8 Supercars), a dominat atat M3 cat si celelalte automobile, astfel ca in cele din urma regulamentul campionatului a fost schimbat.
Dragut articolul,dar....Inteleg ca cel ce a scris cele de mai sus e pasionat de masini germane si respect asta dar existau niste masini pe vremea respectiva care ii puneau probleme gen Toyota Supra,AE86,Mazda RX7,Subaru Impreta,Mitsubishi Lancer Evo,iar daca adaug Nissan in discutie as fi chiar nesimtit.
intr-un fel, titlul explica de ce nu sunt si masinile astea in lista: "15 masini care AU INCERCAT"
poate va fi un articol ulterior: "30 masini care sunt M3 killer"
Deci sa intelegem din articolul de mai sus si din ce zici tu ca un Passat sau 5 mercedes-uri sunt mai potente decat o Supra sau un GT-R.Sa compari o masina de faimilie fie ea si cu motor VR6 cu un M e aberant.De ce nu apare nici macar un Porsche in lista de mai sus...un 944RS macar. Sunt pasionat de masini si nu doar de japoneze dar articolul asta e un Pamflet si trebuie tratat ca atare.
La vremea aceea se stricau des si piesele erau scumpe si veneau greu din Japonia, de asta nu se pomeneste de ele. =))
Cand ai ochelari de cal, vezi doar bmw. Trist ...
Desi sunt fan bmw pana la moarte,am o atractie imensa pentru ursulet,nu o sa pot niciodata sa zic ca acel C36 este mai prejos decat m3 3.2 pe langa asta sunt masini total diferite,stradal vorbind as alege oricand C36,nu o sa intalnesti niciodata confort mai mare decat la mercedes si cu mama air-ride-ului si tot ce vrei tu,asta e...asta este realitate oricat ne-ar place noua ursul si pisica,sa ne rupem spatele in noi:)))
Articolul este stris parca la stoo...nu prea are treaba una cu alta.
si nu au reusit ? ai aruncat un ochi in istoria DTM ? sau WTCC (stiu acolo nu sunt eMuri dar sunt tot seria 3)? sau ce campionate a dominat ca eu nu prea sunt in tema ? sau ,cum dreak atata tehnologie de masina BeaMwe (masina germana de inalta performanta (cum o "intitulati" voi )) sa aiba cam aceeasi timpi cu o masina cu cel putin 80hp mai putin si cu tractiune fata (daca mai scriu si numele chiar ca e o rusine) ?
nu spun ca e o masina de *** ,e chiar respectabila dar parca prea o ridicati in slavi .
Ai perfecta dreptate ! Prea o ard in SF astia cu M-urile... Sunt cateva masini acolo in lista respectiva care sunt net superioare BMW-urilor ! Cat despre Sierra Crosworth...cred ca glumesc! La vremea respectiva le dadea clasa la toate M3-urile ! Vorbesc din experienta personala nu din articole scrise de tot felul de "specialisti" pe net ! Am pe masina un Duratec 3.0 Biturbo modificat de Crosworth pt. curse "Nascar"... Cu motorul asta le fac "otita la ureche" la majoritatea M3-urilor stock !
Va dati cap in cap singuri .. Si cine citeste chiar crede , stiti ... ?
Stiu ca o sa imi iau dislikeuri de la fanii Germania dar ..
Chiar la voi am vazut un filmulet in care CTS-V ii bate pe toti 3 : C63 , RS4 si E92 la ei la mama lor pe Nurburgring ...
Cadillac nu este o simpla masina americana baieti.. :>
Si vorba colegilor de mai sus ... Ati uitat de japoneze .. prin 1997 a aparut Supra RZ care face in 5 secunde ... ( Asta in '97 ) ..
Intr-adevar BMW este prieceput la mai mule insa nu este suprem ..
Alfa Romeo 155 a dominat mult timp cursele DTM, ciudat ca nu apare deloc in lista :)). Iar in variantele de strada un 155 Q4 este cu mult peste E36 M3 :)
Nici audi rs2-ul nu este de colo, 312 sau 315 de cai putere quattro, motor de porsche .... eu zic ca este destul de bun avand in vedere ca atunci cand s-a lansat avea acceleratia sau top speed-ul (nu mai tin minte exact) decat McLaren F1 :)
"In a road test conducted in 1995, British car magazine Autocar timed the RS2 from 0 to 30 mph (48 km/h) at just 1.5 seconds, which they confirmed was faster than both the McLaren F1 road car, and also Jacques Villeneuve's Formula One car of that time." Deci despre acceleratie era vorba. http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_RS_2_Avant
12 dec 2014, 16:37
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
W203 c 55 s-a construit numai pe comanda.S-a construit intre 2003 si 2006.Am platit pe el 18.900 euro in 2007.Masina noua era cu 30% mai scumpa ca un M3.Asa este si azi inclusiv la exemplarele second hand!Exemplare sunt destule.Daca dai un search pe mobile.de ,apar 40 de bucati.Deci nu este o raritate !
La ora actuala pentru un Mercedes AMG nou se asteapta aproape un an ! Sa nu uitam ca masinile sunt realizate manual,fiecare motor are semnatura inginerului ce l-a asamblat.
Iar ca pret ,Mercedes-Benz 190 E 2.5 EVO II W201 second hand este o masina construita pentru DTM atat de rara si ata de scumpa(150.000 euro) incat se gaseste doar in colectiile private(Ion Tiriac cred ca are una primita cadou) si nu vom vedea pe strada asa ceva.Practic cine o detine,o scoate numai la expozitii,si o conserva.La acest pret se cumpara un S Klasse 2014 nou !
http://www.mobile.de/ro/marcă/mercedes-benz/model/190/vhc:car,pgn:2,pgs:10,srt:price,sro:desc,mke:mercedes-benz,mdl:190/pg:vipcar/200736001.html
ulterior ford si-a indreptat atentia catre raliuri...... alo, mai nea, cand alerga ford in raliuri in anii 60-70 cu ZEPHIR, ESCORT MK1, CORTINA, etc, bmw se chinuia sa scape de faliment . misto articolul, sunt curios cum l-ar scrie un pasionat de alta marca