Masinile germane fac legea in segmentul second-hand din Romania Vanzari / Economie 18 Decembrie Masinile germane fac legea in segmentul second-hand din Romania
Toate comentariile (28):
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
130.000 km, asta insemnand dati inapoi, si-a luat un prieten un Golf 6 din 2011 cu 277.000 km in bord (i s-a prezentat masina cu 170.000km reali)... Dar cu totii stim ca masinile nemtesti sunt cele mai ok, de care sa cumpere lumea....frantuzesti, chinezesti, americane???
18 dec 2014, 20:00
+8
ven
530 comentarii 1515 puncte
Japonezele iti zic ceva?
18 dec 2014, 20:13
+9
21 comentarii 14 puncte
Ceva interesant legat de japoneze :) https://www.youtube.com/watch?v=LSYD4a3RzW4
18 dec 2014, 20:16
+1
harlequinm
150 comentarii 124 puncte
Degeaba.. romanii sunt mult prea incuiati sa aiba incredere in masinile Japoneze. Pentru ei exista doar BMWsi VW. Opel isi cumpara doar "saracul". Opel sta foarte prost la capitolul siguranta. Exista si alte marci.. Honda, Mazda, Toyota.
19 dec 2014, 11:02
+2
58 comentarii 78 puncte
nu zic ca masinile japoneze nu sunt fiabile , ba din contra , dar modelele vechi accesibile celor cu un buget limitat au un mare defect ,tabla , eu nu am vazut japoneza fara rugina , inclusiv modelele noi iar cum romanu nu are bani sa schimbe masina odata la 2-3 ani se uita sa isi cumpere ceva sa il mai tina minim 5 ani https://www.youtube.com/watch?v=HPtkHNePMas uite ce au gasit sub mazda asta masina din 2008
19 dec 2014, 17:05
0
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
@ ionut : Crede-ma ca si eu am avut japoneza...si intr-adevar, am fost extrem de multumit de ea, dar totusi sa fim realisti, ca japonezii au inceput sa scoata lucruri de calitate doar de cativa ani (aici ma refer la calitatea materialelor, design, cum te simti in masina), inainte erau recunoscuti doar pentru fiabilitate, dar in afara de asta nu prea aveau nimic de oferit in plus.
18 dec 2014, 20:35
+6
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Si cum iti dai seama cati Km are masina daca ii da cineva inapoi ?
18 dec 2014, 20:19
+1
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Avea toate service-urile facute la reprezentanta in Germania si cand a testat-o aici la reprezentanta a aflat, oricum, masina arata ca si cum ar fi avut sub 100.000km, adica super intretinuta.
18 dec 2014, 20:36
+6
2947 comentarii 2978 puncte
@ Beny Cu un tester OBD. Cei ce fac TACHO JUSTIERUNG (modificarea vitezometrului) o fac de regula numai în vitezometru si nu în unitatea centrala a masinii ECU. Cu un OBD intri direct în ECU si acolo poti citi km parcursi reali deoarece de acolo nu pot fi stersi sau modificati decît daca schimbi ECU complet. Un ECU functional de regula nu se schimba deoarece costa cît nu face si samsarul nu-si mai scoate banii. Recomandarea mea ar fi sa evitati cumpararea de masini de la particulari sau dughienele turcesti, acele parcuri de vînzare unde biroul se afla într-o rulota putreda sau casuta de lemn. Astia sînt 99,9% samsari turcesti si masinile niste putregaiuri pe care le mai cumpara eventual boschetarii africani pt. a le demonta ca piese de schimb.
24 dec 2014, 03:46
+1
20 comentarii 102 puncte
De-ar sti ei romanasii ce masini cumpara din Germanica...... masina intretinuta de neamt..... A venit un neamt cu masina la un prieten in Stutgart care are service si omul nu -i mai facuse masinii revizia din 2009. Era uleiul in motor precum vaselina si a recunoscut ca daca nu incepea sa bata nu ar fi mers cu ea la service. Asa ca dragi romani goliti germanica de cazane pe 4 roti ca intr-un logan nou va cad gradele.
18 dec 2014, 20:05
+10
2947 comentarii 2978 puncte
Lasa-i mai ! Cu cît se cumpara mai mult jegurile de aici cu atît mai putin GUNOI LA FIER VECHI :-) ))) Cel putin dispar mizerile nesigure de pe strazile nemtesti :-) )))
24 dec 2014, 03:49
+1
21 comentarii 14 puncte
Ii rog pe baietii care stiu cum merge treaba in Germania sa ne spuna cam la cati ani schimba nemtii o masina in favoarea alteia noua? Spre ex un Golf, o Astra, o Skoda Octavia. Cam cati ani le pastreaza ei pana isi cumpara un model nou sau alta marca? Care e mentalitatea? Chiar sunt curios, multumesc.
18 dec 2014, 20:18
0
15 comentarii 31 puncte
E simplu, nemtii fac mult naveta pe autostrazi. Sa facem un calcul, majoritatea fac cam 150-200km pe zi de acasa pana la munca si retur. Asta rezulta minim 1.000 km pe saptamana, ~4.000 si ceva de km pe luna sau chiar mai mult, asta ar fi minim. Pe an o masina de la ei sigur o sa faca vreo 45-50.000 km, asa ca in 4 ani masina nemtilor ajunge sa aibe aproape sau peste 200.000 km.
19 dec 2014, 10:54
+3
89 comentarii 239 puncte
sal,esti pe aproape....,daca prinzi o ocazie la un samsar- cu un diesel,si mai ales break,si cu carlig esti cel mai norocos din lume(unprieten a avut un diesel,break ,carlig,de 2 ani vechime-110 000km)...si benzinare am vazut destule cu 3-4 si chiar in jur de 500 000km.....trebuie sa gandin ca un samsar-ceva ieftin ce se poate vinde ieftin si repede,nu toti au posibilitatea sa isi ia de afara si mai ales de la privat(unde o sa iti dea si cartea cu servic-urile .........),chiar si din Autohaus o iei cu km Multi dar se mai imputineaza pe traseu......asta e,ne descurcam cum putem...oricum,eu ma gandesc asa ptr mine,ca la 300 000km rulati afara mai mult in regim de autostrada face cam cat ar Rula o Auto noua in Romania cca 150 000km......deci care e intrebarea-normal ar trebui sa stii exact pe ce arunci banii...
19 dec 2014, 21:47
+1
20 comentarii 102 puncte
Masina era un megane coupe din 2000, acum 2 saptamani cand a venit eram in 2014 deci nu prea era masina de cativa anisori. Referitor la TUF ca tot pomenea cineva mai jos baietii de la TUF au de obicei intelegere cu 1 service de pe langa ei si cand merge omul cu masina are grija sa ii faca o lista destul de lunga cu piese ce trebuiesc schimbate. Cam asa sta treaba si in germanica cea mult laudata unde sunt cei mai cinstitioameni de pe planeta. Germania nu mai este ce a fost acum multi ani si nu vb doar ca sa bat campii.
19 dec 2014, 22:10
+1
89 comentarii 239 puncte
foarte adevarat,au si ei uscaturile lor(dar un procent nesemnificativ)dar vezi si partea buna-daca prinzi asa o Auto cu itp valabil nu mai ai nimic de schimbat....dar tine cont ca se face si itp in Germania cu Auto sub bloc, in Romania......cea mai buna varianta,dar nu e la indemana tuturor-sa isi ia singuri Auto,si toate de la privat......numai de bine si sarbatori fericite la toti .............
20 dec 2014, 16:23
0
2947 comentarii 2978 puncte
Nu-i zice TUF ci TÜV ! TÜV este prescurtarea de la "Technischer Überwachungsverein", tradus înseamna, Asociatia de supraveghiere tehnica si a fost înfiintat în anul 1871.
27 dec 2014, 03:05
+1
180 comentarii 260 puncte
In Germania masina se schimba in medie la 5 ani. Spun in medie pentru ca exista multe cazuri in care masina se schimba la 3 ani. Mai toate sunt luate fie in rate fie leassing si dupa 3-5 ani se face buy back. Asa ca neamtul merge mai tot timpul cu masina noua sau aproape noua. Masina 0 km nu se renteaza sa cumperi deoarece gasesti la dealer-i multe oferte de masini verificate, in mintile lor, cu 50-60.000km si 2-3 ani vechime la un pret mult mai mic decat una noua. Si la dotari stau mai bine. Masini de clasa premium, dar fabricate acum 15 ani isi cumpara tot strainii (turci, estici, balcanici, etc.). Neamtul sadea nu o sa dea bani pe un seria 7 fabricatie 1995. Masinile preferate in DE sunt in general clasa compacta (Skoda Octavia este o masina ffff des intalnita), sau break-urile mari, cu motoare diesel de capacitate mare (E Klasse, seria 5, A6, etc.). Masinile au ajuns mai ieftine in RO (cele second hand) decat in DE, tara de origine. Eu rad de nu mai pot cand vad sau aud masini fabricatie 2000 cu 100.000-150.000km la bord. Si diesel.Si break :). La alea scrie cu 5-6 in fata de pe vremea cand erau inca in DE. Nu mai zic de masini lovite si refacute in graba sau din 3 masini iese una (stramba, dar luceste vacsu' pe ea). E ca si cu faimoasele E39 525d - pica turbinele la 150.000km pt ca la majoritatea la care au picat turbele, scria 150.000km pe bord. Da, 1.150.000km poate. Nush cum in DE duc 500-600.000km fara bai si in RO pica la 150.000km. Pe scurt : majoritatea nemtilor isi iau masina noua sau aproape noua. Raciurile se vand in proportie de peste 75% la export.
18 dec 2014, 20:53
+10
vladpop
310 comentarii 343 puncte
Da, detin masina fabricata in Germania dar cu origini peste hotare si cu un motor dezvoltat impreuna cu Yamaha si Mazda, asta ptr ca am luat in considerare o posibila intretinere mai putin costisitoare. Cel putin in ultimii ani, fiabilitatea celor japoneze este superioara masiniilor produse in UE, parerea mea. Majoritatea masiniilor aduse sunt vai si amar de ele.
18 dec 2014, 21:09
0
dumi_cristi77
84 comentarii 240 puncte
Vad ca ai un Ford Focus, eu nu am auzit de Focus modelul tau sa aibe motor de 1.5...si nici sa fie facut in colaborare cu Yamaha si Mazda! Singurul motor de care am auzit sa fie facut in colaborare cu Yamaha, a fost V8-ul de la Volvo....
18 dec 2014, 22:40
+9
sebach22
209 comentarii 359 puncte
nici in Germania nu stau masinile bune la vanzare ca si cadourile sub pomul de craciun. Si exista multe parcari cu ciurucuri si pretul pe masura. un second hand bun poti cumpara de la reprezentanta cu garantie un an. se poateface extra garantie pana la 3 ani, cu o firma care cu asta se ocupa, ca si un fel de companie de asigurari, care te despagubeste in functie de nr de km reali ai masinii. daca ai pana in 100.000 primesti undeva la 70% in cazul unei defectiuni. Oricum, legea obliga vanzatorul sa repare orice defect descoperit de cumparator dupa achizitia masinii , defect care nu a fost prezentat de vanzator, pe perioada de un an. Conditia este ca masina sa fie in continuare inmatriculata in Germania. Aici vorbesc de masini pe care le platesti. Spre exemplu un Golf 5 1.6 benzina goal edition, dublu climatronic, incalzire scaun, tempomat, senzori parcare, volan piele, 72000 km din 2006 cu carte service si tot ce vrei, discuri si placute noi se ridica la 8000 euro. Masinile sub 100.000 reali se gasesc greu, si scumpe. Extinderea de garantie costa undeva la 3-400 euro anual. La golf am schimbat distributia din cauza vechimii, 450 euro in plus. ca si cumparator e bine sa faci Tuv nou, impreuna cu vanzatorul , unde alegi tu bineinteles, si daca trece, pentru ca e foarte exigent, ai o masina in stare buna. Ca si paranteza, lumea prefera masini cu km mai multi dar mai ieftine.eu personal nu cumpar peste 100.000 km. Daca mai doriti informatii va ajut cu placere, nu sunt vanzator de masini si nu am nici un interes sa mint.
19 dec 2014, 08:24
+1
Old School
226 comentarii 413 puncte
Acum va intrebati cati Km. au masinile din West daca au revizii, etc. Inseamna ca nu mai castigati banii asa usor domnilor, pana sa va loveasca criza cumparati oricum, orice, numai sa fie cat mai full option si sa dea bine in fata blocului. Voi ce credeti, ca la cei din West umbla caini cu covrigi in coada si isi vand masinile la 80.000 km !? Le vand cand costa mai mult intretinerea ei, decat ar scoate de pe ea.
19 dec 2014, 13:23
+5
sebach22
209 comentarii 359 puncte
de ce nu crezi ca le vand cand apare un model nou? chiar daca sunt inca bune.
07 ian 2015, 21:31
0
On_Off
227 comentarii -36 puncte
de ce? pt ca sunt prosti si snobi desi le chiorlaie matele de foame.
19 dec 2014, 20:58
0
2947 comentarii 2978 puncte
.... si CA SA VADA VECINII (ce masina tare are) - SA MOARA DE OFTICA :-) ))) Îmi aduc aminte DE VORBA LUI SOACRA-MEA (fie-i tarîna grea ca betonu) : - Mai vino cu pontiacu pe la noi SA VADA VECINII !!!! Cînd am auzit asta, mi-am pus întrebarea: - Ce-o patit asta? O baut gaz sau îi lipseste o doaga? :-) )))
06 ian 2015, 10:53
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Cred ca orice comentariu practic este inutil. Cred ca va trebui sa mai treaca cel putin 100 de ani pîna cînd românul va pricepe ca 90% din masinile parvenite din Germania sînt NISTE PUTREGAIURI FRUMOS LUSTRUITE. În Germania exista niste firme ce se numesc FAHRZEUG AUFBEREITUNG. Fiecare ce vrea sa-si vînda masina apeleaza la serviciile acestor firme. Pt. sume între 50 si 120 EURO, dependent de halul în care arata masina, ti-o curata de mizerie exterior si interior, îti spala scaunele + toate tapiteriile interioare, jentile de aluminiu ti le face a noi de nu mai vezi nici fir de zgîrietura, îti degreseaza si spala motorul si ti-o polischeaza în mod profesional. La o firma din asta si un putregai luat de la SCHROTT (REMAT) arata dupa 3 ore de lucru de zici ca acum a iesit din fabricade pe banda de montaj. Daca are mici turtituri, se merge cuea la BEULEN DOKTOR si-ti scoate la rece si cea mai mica turtitura din caroserie de arata caroseria perfect ca noua. Urmatorul pas este PROSTU CE SARE CU BANUL :-) ))
26 dec 2014, 01:44
+2
sebach22
209 comentarii 359 puncte
in primul rand a parveni inseamna sa te imbogatesti sau sa avansezi pe scara sociala fara sa ai merite . in al doilea rand ce spui tu se aplica masinilor vechi cu multi km. aduse de samsari in tara noastra. pentru ca romanii nu sunt dispusi sa achite un pret real al unei masini bune cu km putini si cumpara una care arata ca si una buna cu km putini. dar in Germania exista masini foarte bune , la mana a doua. Eu am cumparat 2.
26 dec 2014, 12:21
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Stiu ce înseamna PARVENIT. Eu nu vorbesc de persoane parvenite ci de masini parvenite. Asta înseamna ÎNSELACIUNE. Cu alte cuvinte SAMSARUL se îmbogateste deoarece TE ÎNSEALA cu un SCHROTT trecut pe la AUFBEREITUNG, o rabla ce arata bec dar e mai putreda ca bunica-mea ce a dat ortu popii în 1980. În afara de asta, eu n-am spus ca toate sînt asa. Am spus ca marea parte (90%). Bineînteles ca gasesti si masini bune dar alea cu siguranta nu costa 500 EURO, 1500 EURO sau 2500 EURO. O masina SH luata de la reprezentata ei ce nu are nici un fel de lipsuri în caietul de întretinere, mîna 1-a cu garantie de 1 an (Gebrauchtwagengarantie) ce se da de regula la masinile SH, cu toate reviziile la zi (Scheck­heft­ge­pflegt), e OK dar costa mai mult. Si astea sînt trecute prin AUFBEREITUNG dar nu pt. a însela ci pt. a face curatenie si din motive igienice. Nu cred ca ai vrea sa-ti pui fundu pe scaun într-o masina în care neamtu si-o transpirat HEMOROIZII si si-o besit digestia timp de 3 ani, sa-ti pui copii pe bancheta din spate unde neamtu poate si-o fu** prietena si poti numara petele de sperma pe tapiterie.
26 dec 2014, 15:23
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »