Editorial: secretele unui succes in crestere numit Uzina Dacia Editorial 5 Ianuarie Editorial: secretele unui succes in crestere numit Uzina Dacia
Toate comentariile (12):
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
209 comentarii 353 puncte
Tu tot timpu ai de comentat ceva. Si cel mai important comentezi total aiurea fara nici un sens. Te bagi in seama degeaba. Mars de aici cu caruta ta.
05 ian 2015, 19:33
+3
B-64-MVP
49 comentarii 55 puncte
nu conteaza articolul si ideea, treaba lui .Bavaria este ca la mioveni se fac doar Loganuri si carute........nu ideeea ca avem si noi ceva apreciat afara, la nivelul lui. Niciodata nu o sa faci comparatie intre gama de lux si cea low cost.....
05 ian 2015, 20:52
+2
209 comentarii 353 puncte
Normal. Dar aici nu e vorba de asta. E despre cat de prost este el. Se baga ca musca-n lapte, vorba aia. Vorbeste fara sa stie nimic. Nu stie sa aprecieze nimic. Exista atatia posesori de Dacia care sunt multumiti de masina si vine el sa spune ca e de *****. Exact ca unu care bate la tastatura sa mai faca muschi. Si ala care zice ca intra la logan aerul pe la fetele de usi la 90 la ora: Dute ba si impusca-te, ca ne respiri aerul degeaba. Da-ti un cap in gura.
05 ian 2015, 21:49
+12
B-64-MVP
49 comentarii 55 puncte
Tipic romanesc, sa strice tot ce merge bine si produce valoare ! ! ! Sa incepem cu TRANSFAGARASEANUL, care dupa ce a avut parte de o reclama extraordinara din partea celor de la TOPGEAR, nu s-a asfaltat deloc, nu s-a trasat si nici macar nu s-au pus indicatoare; TRANSALPINA INCHISA ; Canalul DUNARE-DAMBOVITA; CENTURA OCOLITOARE A BUCURESTIULUI; METROUL ; CFR-ul; Toate Uzinele mari (FAUR, ELECTROMAGNETICA, 23 AUGUST, TRACTORUL, ARO, I.M.G.B. ; ARLO si multe altele); Podul "Prieteniei"de la RUSE ; Litoralul Marii Negre si lista poate continua.....
05 ian 2015, 17:00
+2
costibontea
98 comentarii 244 puncte
Dacia beneficiaza de taxe preferentiale, hai sa nu dezinformam, Renault solicita periodic intalniri la nivel inalt cu guvernul, daca nu ar obtine ce ar cere, s-ar fi carat demult. Pe de alta parte nu pot uita nici acum momentul in care am condus primul Logan trecand direct de la Dacia 1300 a tatalui meu, ma urcasem din catuta in limuzina!!!
05 ian 2015, 17:07
+3
70 comentarii 81 puncte
Corect! Dacia a beneficiat din plin de o lege care mareste impozitul la masini cu peste 2000 cmc si evident, nu e suficient, iar acum e una pregatita sa urce impozitele pentru motoare peste 1600 cmc. Ghici ce producator are moatoare numai sub 1600cmc?!
05 ian 2015, 21:42
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
2 comentarii 1 puncte
Sunt curios..tu ce masina ai? daca Dacia e asa de proasta pt tine... ca pasager am mers cu multe Loganuri...n-am vazut probleme de genul..dar la alea omorate care aveau probleme cu directia...! ;)
05 ian 2015, 21:26
+1
70 comentarii 25 puncte
cine e curios moare repede !(e o gluma ) mai citeste odata !
06 ian 2015, 08:44
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
sebach22
209 comentarii 359 puncte
nemtii le cumpara in prostie. Raportul pret-calitate pentru o masina noua este bun . Si care spune ca mai bine isi cumara un seria 5 de 20 ani de banii aia sa spuna si cat il costa piesele de schimb, pe producator. Pentru acest brand sunt mandru ca sunt roman.
07 ian 2015, 17:41
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »