Dacia a vandut peste o jumatate de milion de unitati in 2014 Vanzari / Economie 19 Ianuarie Dacia a vandut peste o jumatate de milion de unitati in 2014
Toate comentariile (14):
petreals
9 comentarii 32 puncte
nu-s bemweuri, nu-i nici un comentariu :))) Bravo grupului Renault - Dacia ! ;)
19 ian 2015, 21:21
+2
209 comentarii 353 puncte
Stai linistit ca o sa apara. Sa spuna ca e de *****. E fresh articolul, mai asteapta putin :)) D'aia se vinde in draci, ca e de *****. Dar ce sa faci acestor oameni?
19 ian 2015, 21:49
+3
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
Nimeni nu spune ceva de rau de Dacia o spun din simpla nestiinta . Dacia se vinde in draci deoarece este o mașina care poate fi intretinuta cu costuri relativ mici, fiabila pentru prețul ei Per total ca sa nu o mai lungesc ai cam tot ce îți trebuie la un preț relativ mic . Dacia este o mașina care la capitolul Siguranță cu sta deloc bine de aia Dacia este sa spunem huiduita personal nu mi-as luat o Dacia din acest punct de vedere (din cauza Siguranței care nu prea exista):).
19 ian 2015, 22:28
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
209 comentarii 353 puncte
Te-as contrazice oarecum. Nu toata lumea o ''arunca'' cand iese din garantie, adica o vinde. O cumpara pentru ca e ieftina si pentru ca e fiabila, in sensul ca, nu bagi bani in ea, acum depinde si cum conduce fiecare, poti s-o strici in 6 luni de cand o cumperi sau o poti tine ani fara a avea probleme. Am rude in Belgia de exemplu,care cunosc si au vazut Belgieni ce au cumparat Duster, prima generatie, si o tin pana apare o generatie noua, deci o tin paroximativ 4-5 ani, si o vand in favoarea noii generatii, si asa are o masina nou nouta care nu ii da bugetul peste cap cand o cumpara. Si eu sunt posesor de Dacia, avem un Logan in familie de 7 ani, merge pe 8 si inca merge ca in prima zi, sa spun asa. Acum stii cum e, depinde de noroc, unii au avut noroc de masina, altii nu. Sunt de acord ca nu e o masina de colectie, e o masina cu care iti faci treaba, de duci din punctul A in punctul B. Nu are luxul unui Audi/Mercedes/BMW etc dar nici nu e de ***** cum tipa foarte multi carcotasi si alte specimene care au masina cu brand celebru dar este intr-o stare mai proasta decar orice alt Logan, ca sunt si d'astia. Si in final, fiecare isi cumpara ce-l tine portofelul.
20 ian 2015, 00:30
+3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
37 comentarii 50 puncte
@Mr Cyber CSX, Vorbesti prostii ! Nu sunt fan Dacia, dar masina e buna pt pretul ei. Am vazut taxiuri Logan cu peste 400 000 km si inca mergeau, indiferent ca erau diesel sau benzinare. Nemtii nu sunt prosti sa cumpere ceva doar pt ca este ieftin... Si de aruncat nu le arunca nici nemtii cand ies din garantie, cauta sa le vanda, in unele cazuri cu aprox 2500-3000 euroi pt Logan chiar daca unele sunt din 2007: http://suchen.mobile.de/auto/dacia-logan.html?useCase=SearchResult&isSearchRequest=true&pageNumber=6&__lp=90&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=6600&makeModelVariant1.modelId=6&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT&lang=de Uite unul aici din 2005 pe care se cere 2950 euroi: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/dacia-logan-1-4-klima-servo-abs-sulzbach-an-der-mu/200847492.html?lang=de&pageNumber=6&__lp=90&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=6600&makeModelVariant1.modelId=6&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT&noec=1 Deci las-o mai usor cu ONE WAY...
20 ian 2015, 09:17
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Prin expresia "aruncat" ma refeream la vînzare SH si nu predare la shrott (remat) Tu ce ai înteles? :-) )))
20 ian 2015, 10:53
-3
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
Bravo celor de la Dacia insa singurul regret pe care il am este acela ca Dacia-Renault nu isi promoveaza istoria prin modelele vechi (cel putin 10 ani vechime) si chiar modele clasice (istorice). Per total Dacia a evoluat destul de mult, cu preturi relativ mici la achizitionarea unui model fie el Logan Duster sau Sandero insa acest lucru are de suferit la capitolul Siguranta unde Dacia nu prea exceleaza .
19 ian 2015, 22:16
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Acu pe bune ! Tu chiar crezi ca pe cineva intereseaza istoria COMUNISTA a daciei? Licenta R 12 e suficient de cunoscuta, si în marea parte a tarilor din fostul pact varsovian este urîta si huiduita mai rau ca în România. În fosta RDG dupa 1990 le-au luat si arucat în rîuri sau le dadeau foc ca sa scape de ele. Prin Octombrie 2014 cu ocazia aniversarii a xx ani de la unificarea germaniei, au aratat pe postul TV numit MDR niste înregistrari istorice alb/negru din 1989 / 1990 de dupa picarea zidului din Berlin si se vedea ce au facut cu daciile. Le-ai plînge de mila daca ai vedea înregistrarile alea. Îti garantez! Au mai ramas cîtiva nostalgici ce mai au Dacia 1300 / 1310, Trabant si Wartburg si cam atît. Daca grupul Renault s-ar apuca SA DEZGROAPE MORTII, i-ar face daciei mai mult rau decît bine.
19 ian 2015, 23:12
-4
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
Nu numai la Daciile comuniste ma referam De exemplu cum se întâmpla la Fiat când am văzut pe linia de producție mai exact in departamentul de vopsitorie a celor de la Ferrari un Maserati nu mai tine minte ce model (sigur era de prin anii 2000). Daca as avea bani de i-as întoarce cu lopata si mi-as duce SupeRnova familie la Uzina Dacia pentru o noua vopsitorie cu aceeași culoare din 2002 ce crede-ți ca ar face cei de acolo? Eu am trăit întreaga mea copilărie si aproape toată adolescenta intr-o SuperNova Confort si pentru mine mașina aia a devenit ,,parte din mine" si așa va rămâne (personal as vrea s-a rămână in familie mult timp de acum încolo) dar cei de la Dacia si Renault nu prea fac nimic in acest sens din păcate...
20 ian 2015, 10:34
0
2947 comentarii 2978 puncte
Nu te opreste nimeni sa iei într-o buna zi supernova aia s-o restaurezi si s-o folosesti. Culoarea originala o poti depista din numarul ID ar caroseriei si s-a revopsesti asa cum era cînd a iesit din fabrica. Totul se poate. Si eu mai am înca masina fabricata în 1989 cu care am umblat 25 de ani. Umblu si în ziua de azi cu ea dar ceva mai rar pt. ca vreau s-o pastrez. Mai are putin (mai 4 ani) si primeste numere de masina de epoca. Totul se poate. Firmele auto în ziua de azi nu fac asa ceva deoarece nu-i intereseaza. Pe ei îi intereseaza numai sa cîstige bani cît mai multi cu investitii cît mai putine.
20 ian 2015, 11:01
-2
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
Așa o sa fac cu SupeRnova Cât despre firmele auto ați pus punctul pe ,,i" asta ar trebuii sa fie de condamnat dar pana la urma tot profitul va face legea:)
20 ian 2015, 11:40
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Ca profitul face legea, asta nu e nimic nou. Asta e asa de cînd s-a inventat tehnologia în istoria omenirii si nu se va schimba în veci. Daca anumite firme au sectii de restaurare, asta e alta mîncare de peste dar nu e de regula. Sînt putine. Printre astea se numara Ferrari, BMW, Mercedes, Porsche si...... cam atît. Altele nu-mi sînt cunoscute sau poate le omit. În ceea ce priveste Renault, nu ai la ce sa te astepti. Asta e o firma fara scrupule ce practica SCLAVAGISMUL MODERN în Europa de est (pîna în Rusia) pt. a-si umple buzunarele si are un singur interes si asta se numeste PROFIT ! Ca o parte din noi vede lucrurile putin altfel datorita nostalgiei asta e alta poveste. PS Eu ce sa mai zic?! Sectia ce a produs masina mea, nici nu mai exista. S-a desfiintat. A ramas doar un nume. Norocul meu, ca sînt piese de schimb noi disponibile pt. înca o suta de ani cel putin :-)
20 ian 2015, 12:21
-4
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »