Editorial: CNADNR trebuie acuzat imediat de tentativa de omor! Editorial 10 Februarie Editorial: CNADNR trebuie acuzat imediat de tentativa de omor!
Toate comentariile (38):
6 comentarii 27 puncte
Sunt 2 moduri de a folosi autrostrada A2. Cel mai bun, mergi cu 140km/h toata autostrada pe banda 2, sperand sa nu fie vreunu mai grabit decat tine sa te puna sa te dai pe banda 1. Un mod mai hardcore, mergi cu 80km/h incercand sa eviti gropile si la un moment dat, realizezi ca nu ai cum sa le eviti si ca cel mai probabil macar o janta s-a indoit si la capatul autostrazii trebuie sa-ti faci o revizie la directie. Si cand realizezi chestia asta, te duci la prima varianta, cu 140 pe banda 2. Mai amuzant e ca e din ce in ce mai prost drumul si nu face nimeni nimic. A, scuze, se face. Se pun limitatoare de viteza la 80km/h (ca deh, d-aia e autostrada la noi, sa mergem mai incet decat pe european) si s-a rezolvat problema. Ai dat in groapa, ti s-a rupt o bieleta de directie, ai facut accident, e vina ta: nu ai adaptat viteza la conditiile de drum.
09 feb 2015, 13:07
+15
alexhww
15 comentarii 35 puncte
din pacate ai perfecta dreptate.. iar in bucuresti este la fel - cel putin in sectorul 2 unde am terminat un cauciuc intr-o groapa cu 40km/h sper sa nu vorbesc aiurea dar din propria experienta am intalnit acelasi tratament prin toata tara asta minunata
09 feb 2015, 15:32
+5
512 comentarii 988 puncte
Da ce faci daca esti cu camionul?
09 feb 2015, 17:48
+2
6 comentarii 27 puncte
Acolo e cel mai grav pentru ca oricum ar merge, ei nu au cum sa evite craterele... Si apare intrebarea: De ce platim atatea taxe pentru drumuri, daca ele doar poarta numele de autostrazi/sosele europene?
09 feb 2015, 18:05
+9
blacksnake
108 comentarii 218 puncte
Pentru tiristi filmuletul din imagine reprezinta doar un drum mediocru, nicidecum horror, asa cum este pentru aproape orice conducator domestic de masina mica. Cautati imagini sau filme cu drumurile din Ucraina/Rusia/Kazakhstan! Sunt de acord cu tine, taxele platite de noi se pierd in buzunarele "poporului ales". In momentul de fata drumul vechi Bucuresti - Constanta este o alternativa excelenta pentru primii 50 de kilometri din A2. Sfatul meu, colegilor de suferinta, mergeti ca oamenii pana la Lehliu pe drumul vechi. Drumul e prost, e ingust, dar e parfum fata de autostrada. Ca sa indulcesc amarul, pe drumul vechi puteti opri oricand pentru o gustarica la o bodega (la un pret normal). Dupa Lehliu reveniti pe A2; de acolo e destul de okay.
09 feb 2015, 21:56
+1
Aleksss
144 comentarii 250 puncte
Mai rau de atat nu se poate : http://www.kanald.ro/multimedia/protest-inedit-al-soferilor--au-astupat-gropile-de-pe-dn76-cu-panselute-video_62366.html
09 feb 2015, 13:12
-2
LAV77
81 comentarii 103 puncte
Alex si eu merg saptamanal pe drumul asta. Mergeam si pe A1 cel putin odat ape luna, intre 2002 si 2005 si era la fel de sparta, periodic. Tin minte odata ca se turnase un strat de asfalt, peste gropi, la primii km inainte de Bucuresti si peste 2-3 saptamani, cand am mers iar, era plin de gropi, la fel ca inainte, dar banii de reparatie sigur s-au luat. In ceea ce priveste rahatul dintre Oradea si Beius, acea portiune binecunoscuta de DN76, nesimtirea celor care ar trebui sa raspunda pentru el nu are nici o limita. Sa mergi pe acea portiune e o adevarata aventura de peste 10 ani, dar starea de acum e de neimaginat. Lucrari incepute si lasate asa, diferente de nivel, portiuni fara asfalt, etc. Cel mai grav este ca in Sanmartin au avut tupeul nesimtit sa stea "la colt" si sa dea amenzi pentru rovigneta. Eu am platit o amenda, fiind convons de niste amici cu pregatire juridica ca nu am nici o sansa si imi pierd timpul prin procese. Pana nu intoarcem tara asta cu fundul in sus, sa o scuturam bine sa cada toata mizeria care s-a lipit de tot ce inseamana administratie publica locala sau centrala, nu avem nici o sansa nici la drumuri, nici la educatie, nici la sistem sanitar, etc.
09 feb 2015, 19:35
-1
123 comentarii 128 puncte
MErg frecvent pe autostrada gropilor, soarelui...pardon.E un real pericol ce se intampla acolo.Vad ca nimeni nu intervine.Este incredibil si cu siguranta trebuie facut ceva in sensul asta.
09 feb 2015, 13:17
+3
Robbbitzu
64 comentarii 179 puncte
La cat se fura la momentul actual din contractele de asfaltare si astupare n.ar mai fii nicio mirare daca maine se trezeste drumarul sa monteze ceva borduri pe A2....sau poate vreo pista de biciclete, triciclete....timp sa fie, ca de furat........
09 feb 2015, 13:50
+4
Robbbitzu
64 comentarii 179 puncte
Pentru Bucuresti-Constanta recomand varianta prin Slobozia....drum facut cand ne jucam cu.....prin nisip si care la momentul actual e ireprosabil, fara reparatii de ani de zile
09 feb 2015, 13:53
+3
123 comentarii 128 puncte
ca sa faci 4 ore in loc de 2.Avem 3 tronsoane lesinate de autostrada si alea vai mortii lor
09 feb 2015, 15:07
+5
Robbbitzu
64 comentarii 179 puncte
Pana se repara bomba aia de asfalt de pe A2 e o varianta buna chiar daca faci mai mult...ajungi bolnav de inima cu santurile alea
09 feb 2015, 16:43
+1
dieter_r1
17 comentarii 22 puncte
Mai bine 4 ore decat cu masina distrusa
10 feb 2015, 08:54
+2
On_Off
227 comentarii -36 puncte
`TU-le mortii in piept!
09 feb 2015, 14:07
+3
Old School
226 comentarii 413 puncte
Asa tara, asa drumuri...romanu accepta si inghite orice. Las-o ba ca merge asa !
09 feb 2015, 14:09
+5
jony_cristian
237 comentarii 537 puncte
Ai perfecta dreptate, la cate birurii ne-au pus dupa cap si am inghitit tot , ce conteaza ca ne rupem masinile in drumurile noastre HOROR!!!
09 feb 2015, 19:08
+4
1 comentarii 1 puncte
Si eu mi am distrus fata la motoreta intr o groaba crater in sectorul 3 in urma cu o saptamana.piesele 1500 lei:furca completa fata si amortizor stramb :( si pe cine sa iei de gat?daca nu aveam piesele de la alta mai veche sh ce faceam oare? :(
22 feb 2015, 13:25
+1
10 comentarii 36 puncte
Bravo 4tuning, asta trebuie facuta. propun aici sa ne constituim ca si parte vatamata sa dam cnadnr in judecata. care aveti facturi service cu lucrari de vulcanizare si bucsi si mai si frecventati drumul ala ar fi cazul sa le pastrati. facem cumva, desemnam o persoana sa le adune si sa ii tragem la raspundere. e vorba de viata noastra pana la urma! ce ziceti? trebuie sa ne facem timp de altfel va fi si mai rau! sa le aratam putorilor ca existam. ei deja isi cumpara elicoptere!
09 feb 2015, 15:12
+9
17 comentarii 169 puncte
Ar trebui ca fiecare dintre noi care si-a distrus ceva la masina sau a facut accident din cauza gropilor sa-i dam in judecata. Stiu... costa bani, costa timp si la final, cel mai probabil, nu te baga nimeni in seama. Dar alta cale (legala) nu avem, din pacate. Recunosc, nu sunt dintre cei care au avut o dauna grava in urma unei gropi, dar stau si ma gandesc asa.... as putea avea una maine (ca gropi in care sa-mi pierd masina sunt cu sutele de mii). P.S. Apropo de accidente grave, am citit cazul unui biciclist care a castigat proces cu primaria bucuresti pentru ca a stat in spital nu stiu cat timp din cauza unei gropi imense pe un drum aproape neiluminat (si care era Stirbei Voda aproape de Ateneu, nu vreo alee intre blocuri). Cu acest caz considerat, opinia mea ar fi ca orice accident produs din cauza unei gropi sa fie vina autoritatii care avea in grija drumul respectiv. Asta da modificare de cod, nu amenzile imense care intra tot in buzunarul spagarilor - macar de s-ar face drumurile cu ele, as mai zice ca merita....
09 feb 2015, 15:55
+1
8 comentarii 10 puncte
@_@... schweizer..
09 feb 2015, 17:09
-3
Anton1993
41 comentarii 38 puncte
;)) bai fratilor voi mai platiti rovinieta ??? EU NU !! am deja vreo 6 luni fara si nici o amenda ... precizez ca am facut vreo 20000km si cand or sa fie naiba le plateste :)) aaa si o faza tare cu garcica si rovinieta: ma opreste unu inalt si frumos, ii deschid geamu asa de 3 degete si ii plasez hartiile sta el se uita analizeaza la care zice astea-s bune rovineta te rog ! Ce ma ??? bai frate tu nu vezi acolo pe asigurare ca ii platita ?? am platit-o cu asig. la un loc beleste ochii !! AAA da da imi cer iertare o zi buna va doresc ! BULAN ?? PROSTIE ??? AMABILITATE ?? nu stiu tind sa cred ca e prostia dar cine stie ...
09 feb 2015, 17:13
-2
3 comentarii -3 puncte
Incredibil, tara lui papura voda. asa ceva am mai vazut pe autostrada intre Brno si Praga, cu diferenta ca acolo nu sunt gropi, ci denivelari, autostrada fiind construita de Hitler (!) si doar reconditionata prin anii '60, iar acele denivelari sunt pe banda 1. Oricum cehii de 2 ani incoace au inceput sa o reabiliteze. Deci altii pot cu autostrazi care tin de 60 de ani, iar noi ... dupa 6 luni de la deschidere (cum e aia care trece pe la Aciliu), se surpa carosabilul.
09 feb 2015, 17:17
+4
40 comentarii -10 puncte
cu trenul faci 2 ore
09 feb 2015, 17:30
+2
shox
142 comentarii 275 puncte
Nu e de ras dar pe autostrada aia zici ca eu mers tancurile spre Ucraina :))
09 feb 2015, 20:31
+1
1 comentarii 3 puncte
turnati beton inainte sa turnati asfalt ... rasa in gat de jeguri ordinare ... platim vignete de ne ia dreacu si tot gropi avem. la puscarie cu toti si cu firmele care executa constructia si intretinerea . ce zic astia ? hea lasa ba ca bagam pietris dedesupt ca e mai ieftinache si peste 2 ani ne facem matzu par ca de..trebuie sa o reparam nu ? si uite asa se duc pe apa sambetei milioane de euro iar noi facem gauri in buzunare pe vignete si suspensie/articulatii . uuuuaaaa ordinarilor
09 feb 2015, 20:37
+3
On_Off
227 comentarii -36 puncte
de ce are minusuri comentariul? Autostrazile noastre nu prea au fundatie,de aia sunt praf. e asfalt peste piatra si nisip.
10 feb 2015, 01:35
+4
6 comentarii -2 puncte
Identic este si pe A1, de la km 13 la km 80, cel putin prima banda este ciuruita, gropi si de 1x2 m.
09 feb 2015, 20:42
+1
501 comentarii 1117 puncte
Confirm. Faceam slalom ca betivul, pe mare ceata. Nu puteam sta pe b2, caram ceva.
09 feb 2015, 23:22
+1
11 comentarii 0 puncte
... bataie de joc...
09 feb 2015, 20:55
+1
BUUZYKX
9 comentarii 4 puncte
cum a trecut un pic iarna, cum apar gropile, mama ei de treaba :( http://www.obiectivbr.ro/calvarul-zapezii-alterneaza-cu-calvarul-gropilor_id101261
09 feb 2015, 21:25
+1
cobzaru.andrei.1
1 comentarii 0 puncte
Astia ar trebui luati .legati si aruncati la gunoi unde le este locul. Sau pusi si ei sa circule zi de zi prin acele campuri de lupta .pentru ca altfel nu arata . Si pana nu o sa gandeasca toti asa ca noi cei de aici nu prea vad mare schimbare .
09 feb 2015, 21:30
0
03HNO
17 comentarii 17 puncte
Prieten din Botosani care a lucrat la firma de asfaltat: Au prins contract sa asfalteze o strada intre blocuri. Unde? In Bucuresti. La 500Km departare. Au dus oamenii utilajele si toate trebuitoare. Terminat treaba, iar la urma spaga grasa lu dom' injiner de la Bucale, aluia care chipurile a luat mostre de asfalt (din locatii indicate de astia de la BT, nu asa...de unde ar fi avut el chef...) Si zice tipu ca in mare parte au intins o coaja de asfalt ca sa termine repede. Initial s-au angajat sa termine lucrarea in 2 sapt dar nu le-a luat decat 4 zile, ca nah... vroiau sa fie inapoi acasa in weekend. Au furat la material, combustibil, mana de lucru si sefii si muncitorii, fiecare cat a putut si cat a avut curaj. Bineinteles totul cu acordul celor de la CJ. Partidul si ciolanul.
10 feb 2015, 01:06
+6
Lavinius75
181 comentarii 323 puncte
Corect,la Fundulea imi spunea un fost lucrator la autostrada..citez-frate pai fara doi metri cubi de asfalt nu ieseam din tura.ne-am tras toti trotuare zici ca-s autobahn-.Deci..se stiu bine lucrurile.
10 feb 2015, 09:27
+2
Lavinius75
181 comentarii 323 puncte
Pentru starea drumurilor sunt responsabili o gramada.In primul rand ministerul transporturilor pt ca e institutia care scoate lucrari la licitatie si nu verifica neam,firma care castiga si calitatea materialelor si a lucrarii propriu zise.Asta e primul si cel mai imortant vinovat.Apoi ARR care sta la panda pt diagrame dar daca ati observat,cantarele au disparut pt ca o gramada de potentati au acum afaceri in transport de marfuri ,cereale,piatra nisip,deseuri feroase samd.Nu veti vedea camion cu 25 de tone incarcatura.De la 35 in sus.Apoi Politia rutiera care face suveica toata ziua pe sosele si nu vede o groapa sa anunte mai departe.Noi ca soferi urlam ca si coiotii la luna degeaba ca nu asculta nimeni.Consiliile locale care trimit doi retarzi cu un sac de criblura,un autogen si lopata sau bocanc cu talpa mai groasa pe post de compactor.La Constanta avem ,colac peste pupaza,si taxa de utilizare a drumurilor judetene,mai mare decat rovigneta nationala plus taxa de utilizare a tramei(de fapt traumei)stradale din municipiu.Asta pt utilitare si camioane e adevarat.Dar numai eu in calitate de utilizator al unei utilitare pompez la buget cam 1700 lei pe an doar pt drumuri,fara asigurare,impozit si altele.Solutia nu este sa nu platim ,cred ca solutia este in valuri de plangeri,sesizari,catre CNADR ,Minister samd..Sau...de ce nu ,sa ne rugam sa isi rupa gatul cate o beizadea pe fiecare drum din asta si poate babacii vor lua masuri pt iubitii lor puradei.
10 feb 2015, 09:24
+2
3 comentarii -2 puncte
Eu propun celor de la 4Tunning sa faca o petitie sau o reclamatie insotita de semnaturi de la oameni care urmaresc acest site ,si nu numai, si incet-incet mai multi oameni se vor alatura pana in momentul knd va trebui sa se ia o masura in legatura cu aceste drumuri.Parerea mea!
10 feb 2015, 14:39
+1
1 comentarii 0 puncte
Haideti sa facem cu totii un demers comun si sa ii dam in judecata. SI DUPA ACEEA SA MERGEM MAI DEPARTE, SA GASIM ABSOLUT TOTI VINOVATII! Cat sa mai platim ca prostii? EU UNUL M-AM SATURAT, DE 10 ANI DE ZILE TOT PLATESC! A venit timpul sa plateasca si cei din partidele politice pentru mizeria in care ne-au bagat, caci ei sunt de vina!
10 feb 2015, 14:53
0
rrm012001
33 comentarii 37 puncte
ar fi tare sa mai bage si taxa pe autostrada. rasul lumii, dai bani sa mergi prin gropi. :))
12 feb 2015, 16:02
0
omulnegruavenit
17 comentarii 19 puncte
Nu exagerez. Ieri dimineata la Km 102 la ora 06:00 dimineata (asfalt negru de la umezeala si intuneric afara) am luat una din gropi care este situata aproape de centrul benzii de am zis ca am rupt masina in doua. Am ramas socat de parca sa rupt ceva in mine. Am oprit,am verificat roata fata unde aveam capacul spart,am dat mansalier sa gasesc groapa cu pricina si am ramas tampit. Avea 3 metri lungime,vreo 35 cm latime si vreo 13 cm adancime (am facut poza). De atunci masina trage dreapta (logan nou cu 1200 Km la bord) Sunt de acord ca conducerea CNADR sa fie data in judecata si acuzata de tentativa de omor. Iar in sectorul 3 (si cam in toate sectoarele) domnul primar a avut grija sa monteze celebrele borduri rosii si sa asfalteze. Toate bune si frumoase numai ca gurile de canal nu au fost aduse la acelasi nivel cu asfaltul nou.Asa ca avem bulevarde asfaltate ca in palma dar tot ca prin gropi mergem cand luam sutele de mii de guri de canal cu masina.
13 feb 2015, 16:03
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »