V-am remarcat in test drive duminica, la Constanta.Despre masina nu am ce sa comentez, o incercare de a evada din clasic.Nu ma declar fan al masinii, mai mult de a intoarce capul dupa ea , din curiozitate pura.In schimb am remarcat ceva care imi starneste rasul cu pofta, iar remarca mea se indreapta catre departamentul de marketing Citroen : "tovarasi, voi cand ati gandit branding-ul v-ati uitat cum arata pe masina acel C4 pus langa Cactus?:))) se citeste C.A.C.A.C.T.U.S."
Funny
Dar salut indrazneala celor de la Citroen.Cu toate ca nu mai au prea multa identitate de marca, au pastrat ideea de revolutionar, desi e un cuvant cam mare pt aceasta masina.
Au identitate, volanul cu mijlocul fix, suspensii hidropneumatice, C5/C6, fostul DS3, acum si Cactus-ul asta.
Iar batranul 2CV s-a vandut in 10 milioane de bucati.
2 CV este o masina simpla cu strictul necesar conceputa sa poata fi utilizata în orice conditii si de oricine, incomparabila cu "CACA....tus" ce e o masinna care se vrea......... "cînd am sa cresc mare am sa fiu un S.U.V" cu featuresul unui electroscuter de chirmeza conceputa pt. soferul cu permis facut pe tarla sau cîstigat la festivalul....... "SPAGA DE AUR" sau pt. fufa ce confunda frîna cu acceleratia în parcarea unui mall.
Sînt doua lumi diferite :-) )))
Daca ar fi sa am de ales între 2CV si CACAtus, asi alege 2 CV.
Un 2 CV e impertinent de simplu si datorita simplicitatii lui, daca e la o adica functioneaza perfect si peste 500 de ani la fel de bine (daca nu-l manînca rugina) timp în care un CACAtus e de mult transformat în ONE WAY PET pt. Coca-Cola :-) ))))))
10 feb 2015, 21:25
-1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Electroscuterul era super... pe din alea am invatat sa conduc, toti cautau sa se izbeasca, eu incercam sa fac cat mai multe ture fara sa ma atinga vreounul.
Evoluand in final sa fac accidente frontale, laterale la viteza maxima cu mainile proptite in volan.
Cactusul nu are ca target pasionatii auto.
Electroscutere sînt si în ziua de azi prin parcuri de distractii.
Poate ar trebui introdusa utilizarea lor si în scoala de soferi pt. cei ce opteaza în viitor un CACTUS :-) )))))
În fine................
În ceea ce priveste condusul, eu am învatat sa conduc la casa pionioerilor din Resita la cercul de carting. Aveam vreo 9 ani atunci. :-) ))))
Chit ca carturile alea erau catastrofe cu motoare de mobra, erau foarte utile pt. a învata si face primii pasi în domeniu.
O masina care are elemente frumoase, dar cand o vezi cap-coada ca si design pe mine unu nu ma frapeaza. Iar 17360 de euro pt un C3 gras cu roti mari si 1.6 de 92 cai sub capota si cu echipare standard mi se pare relativ mult. Prefer o Skoda Rapid 1.6 diesel de 105 cai care mai este si cu 2500 de euro mai ieftina.
Una peste alta este ok raport calitate pret este relativ la prag , problema care ma cam sacaie pe mine si cred ca si pe altii este acel interior adica , pentru asa un exterior si pentru electronica din dotare merita o stilizare mai puternica iar raportat la display culorile sunt foarte slabe si plictisitoare, fata de alte modele cu o grafica mult mai interesanta.
Uratenie mai mare greu mai vezi. Dar sa admitem ca treaba asta cu placutul este subiectiva. Dar o caruta asa scumpa.... Pai tamburi spate, ceasuri bord lipsa, ca de... este mai ieftin un ecran. La fel si cu panoul cu comenzi central, il facem tot electronic ca-i mai ieftin aaa... adica " futurist". La 1055 de kg ce siguranta sa ai, logic ca daca esti inconjurat de foi de ceapa, nu este indicat sa cunosti un copac. Este o jognire la adresa noastra. Auzi... e buna masina dar directia lasa de dorit, suspensii moi, la 1-a de pe loc smuceste, dar e buna ca articole ca acestea sunt si ele platite. Oribil si ieftin! Prosteala! Pun pariu ca in 3 ani, ori nu mai exista modelul, ori este la 1/2 la vanzare ca si pret.
Sarbu ionut tata aici trebuia sa-ti spui parerea destre noul cactus, care apropo arata ok, dar prea scumpa varianta diesel, nu sa te apuci sa comentezi tu despre site-urile pasionatilor de anumite masini. Daca ai anumite frustrari, nu aici este locul unde sa le expui, parerea mea
Nu e vb despre frustrari,e vb despre faptul ca ma enerveaza spiritul de turma. Ca sa divaghez in continuare,daca tot m-ai provocat,a ajuns rau site-ul asta.Marea majoritate a forumistilor sunt agramati,puberi si samsari.Parca era altfel mai demult...
Ontopic,Cactus e o masina interesanta,indrazneata ,excelenta pentru oras,familii tinere si oameni ce vor sa iasa din banal.Pret ok,spatiu decent,consum redus,motorizare buna pentru masa masinii,plus imagine aparte.
M-am logat numai sa dau un MINUS redactiei. Cum treci cutie automata la minus? Cine se crede sofer adevarat pentru ca produce mamaliga in trafic cu maneta ar trebui sa se cam lase de masini. Cine a condus o automata va stii ca acolo e de fapt placerea, vezi doar drumu inainte si to concetrezi pe volan si viraje, lasand la o parte ca toate hypercar sau supercar de la veyron la gt-r au cutie AT.la Din pdv-ul meu cui ii place sa tina tot timpul un bat in mana ar trebui sa se declare ghei nu "sofer".