Franta ia masuri radicale: masinile mai vechi de 20 de ani au interzis in centru Legislatie Auto 12 Februarie Franta ia masuri radicale: masinile mai vechi de 20 de ani au interzis in centru
Toate comentariile (8):
512 comentarii 988 puncte
Pai se iau si la noi masuri, se face masina mai inacesibila, prin taxe, impozite,accize si preturi marite la asigurari. Personal nu o sa renunt decat in clipa cand o sa ne ceara un organ pe an pt dreptul de a avea masina, si na dupa ce renunt la un rinichi, plaman, bucata de ficat si ce se mai poate dona o sa ajung sa iau autobuzul... Stefan cel Mare aplica tactica pamantului parjolit pt a ii face pe turci sa renunte la invazii arzand totul in calea lor. 500 de ani mai tarziu Ponta aplica tactica drumului plin de gropi pt al descuraja pe sofer sa mai conduca. La noi daca s-ar da 10-15.000 de euro subventii pt masini electrice cred ca ar fi destul de multe Renault Fluence ZE de exemplu pe strazi, dar cum nu se dau asa subventii, Renault nici macar nu o comercializeaza in Romania.
12 feb 2015, 19:22
+5
Old School
226 comentarii 413 puncte
O sa mergem iar cu sot si fara sot ca pe vremea lui nea Nicu, dar acum justificat sa nu mai poluam domnule. Noi avem taxa de poluare Francezi nu au...asa ca sa ne lase in pace cu ideile lor.
12 feb 2015, 19:26
+4
501 comentarii 1117 puncte
Se pare ca mai am 4 luni sa ma plimb in voie prin centrul Parisului...
12 feb 2015, 19:33
+2
2947 comentarii 2978 puncte
E si ZVONUL asta la fel de valabil ca interzicerea masinilor Diessel în Franta? :-) ))) Domnilor REDACTORI !!! Va credeam oameni seriosi dar se pare ca nu mai aveti cu ce sa va omorîti timpukl si o dati în barci rau de tot !!! Pate ar fi mai indicat sa scrieti despre NOUL ETILOTEST care este în faza de test la FRAUENHOFER INSTITUT în Germania, PISTOLUL ETILOTEST care te ia în mers si te verifica daca ai consumat alcool chit ca o frigi cu 150 km/h pe autostrata, te verifica FARA SA-TI DAI SEAMA si te ia exact asa cum te ia radar-ul, sau TESTELE cu noul SECURITY START unde trebuie sa sufli întîi în teava ce arata ca o tigare electronica si ulterior porneste masina numai daca ai 0/00 alcool în sînge. Ai baut o bere, nu mai porneste masina. Alcotesterul PISTOL LASER (în faza de test - si pricipiul de functionare), a fost prezentat în emisiunea Auto und Mobiles pe postul TV german VOX pe data de 8.02.2015. A se vedea videoul din trei parti (TEIL 1, 2 si 3: http://www.voxnow.de/auto-mobil/alkoholtest-via-laser.php?container_id=195329&player=1&season=0 Cred ca astea ar fi treburi mult mai UTILE e ar putea interesa automobilistul cititor, decît aberatiile debililor francezi visatori !
12 feb 2015, 22:12
0
512 comentarii 988 puncte
Eu am auzit de etilotestul care te i-a de la distanta cred de mai bine de vreo 6-7 ani, pe vremea cand ma uitam la televizor, in nici un caz nu e ceva nou. Marea lui buba atunci era ca detecta vaporii de alcool din cabina, deci pasagerii beti influentau rezultatele. Plus ca costa o groaza tehnologia. Cat despre etilotest la pornirea masinii, asta nu e absolut nimic complicat doar ca de exemplu etilotestul folosit de polita romana e vreo 3.000 de euro. Un etilotest profesional incepte de pe la 500-1000 de euro. Si ce alcoolic si-ar cumpara asa ceva? Sau eu, personal nu beau, de ce drequ sa stau sa suflu ca boul ca sa pornesc masina? Eventual se strica ceva la motor si nu mai porneste la prima cheie, pana ii dai vreo 10-20 de chei innebunesti. A, si treaba cu "radar-ul" care detecteaza reflexia vaporilor de alcool in nici un caz nu e ceva descpoerit de savantii de la institutul pomenit de tine. In domeniul asta se fac cercetari la nivel global, iar tehonolgia erxista demult, doar ca momentan se foloseste la detectarea explozibilor, scapari de gaze, chestii de care nu vrei sa te apropii...
12 feb 2015, 23:38
+1
2947 comentarii 2978 puncte
Etilotestul ce te ia de la distanta cu laser, stiu ca e în studiu de mult. Acum este însa apt. pt. a intra pe piata si asta e punctul principal. În primele faze a functionat defectuos nu numai din cauza pasagerilor dar nu putea fi utilizat nici la masini decapotabile unde nu exista cabina în care sa se acumuleze vapori de alcool expirati. În cea ce priveste utilizarile actuale ale politiei, daca politia RO utilizeaza un aparat ce costa peste 3000 EURO, înseamna ca ori sînt niste tîmpiti, ori cineva îsi bate joc de ei. deoarece un etilotest modern ce foloseste de ex. politia germana, Alkoholtester Dräger Alcotest 6810 med. cu tot cu 25 de tubulete bucale de unica folosinta, costa 1090 EURO inclusiv TVA: http://trendmedic.de/alkoholmesstechnik/alkoholtester-fuer-betriebe-vereine/polizei-alkoholtester-draeger-alcotest6810med.html iar pt. persoane fizice se gasesc începînd de la 99 EURO: http://www.conrad.de/ce/de/product/842353/Alkoholtester-ACE-Neo-Beige-Messbereich-Alkohol-max4-inkl-Display Ca atare, sa nu exageram în ceea ce priveste preturile :-) Etilotestele montate în masini, e vorba sa se monteze din fabrica si e treaba producatorului si nu a justitiei si în afara de asta, fi sigur ca alea nu sînt aparate de masura precise ca cele ale politiei care sa arate alcoolemia ci doar sisteme ce lucreaza în sistem ON / OFF la detectarea unei concentratii minime de alcool în aerul exipirat si costa.............DOUA LA LEU. Sistemele astea dau un impulrs sistemului ECU montat în masina si permite sau nu, dependent de vaporii de alcool depistati, pornirea masinii. Este o masura de siguranta deoarece exista milioane de idioti ce se urca la volan dupa ce au consumat alcool si îi doare în cur de legi. Mi se pare o idee buna. PS N-ar strica si senzori de test ANTI DROG care depisteaza consumul de droguri prin analizarea transpiratiei de pe mîni în momentul cînd se pune mîna pe volan si /sau pe maneta schimbatorului de viteze.
13 feb 2015, 01:06
0
113 comentarii 303 puncte
Etilotest SF ? Nu vad care ar fi problema. 0 (ZERO) alcool. PUNCT. Sa-l bage la treaba imediat dupa ce se constata ca functioneaza corect.
12 feb 2015, 23:53
0
32 comentarii 77 puncte
M-am plimbat prin Paris de cateva ori cu masina si va pot spune ca oricum e un oras anti-masina din doua mari motive: stopuri foarte dese (50-50m sau 100-100m) si foarte multe masini. Practic o distanta de 8-9 km o parcurgi in 40min-1h mai ales daca ai ghinionul sa nimeresti pe la vreo ora de varf. Pe Peripherique si pe Super-Peripherique (A86 sau Peripherique-ul Ile de France) e cam la fel. Se circula cu 60-70 la ore normale si bara la bara la orele de varf. Pe ambele, posesorii de scutere mi s-au parut cei mai enervanti pentru ca merg intre banda din stanga si cea de langa ea cu viteze foarte mari (70-80 cand toata lumea sta pe loc) si uneori trec razant pe langa oglinzile masinilor. Infrastructura e buna calitativ insa nu face fata mai ales ca-s si destui turisti veniti cu masinile.
13 feb 2015, 16:54
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »