Brabus indeasa 850 CP si 1.450 Nm sub capota noului Benz S63 AMG Coupe Masini Tunate 23 Februarie Brabus indeasa 850 CP si 1.450 Nm sub capota noului Benz S63 AMG Coupe
Toate comentariile (9):
2947 comentarii 2978 puncte
E totul bine si frumos si în fond n-as avea nimic de obiectat dar cînd citesc, "CUTIE AUTOMATA CU SAPTE RAPOARTE", ma întreb oare ce au uitat? Daca tot au lasat cutie automata pe ea, ca sa fie tacîmul complet asa cum trebuie sa fie, puteau sa-i puna cutie cu 9 (NOUA) rapoarte, cutie ce exista în sortimentul lor de tuning performant. Ar fi scos mai multa fiabilitate, demaraj si mai bun, viteza finita ceva mai mare, o structura generala de consum ceva mai economica si implicit o turatie mai redusa la viteza mare de rulaj ceea ce menajeaza bunatatea de motor.
23 feb 2015, 16:22
+1
1298 comentarii 3108 puncte
Au ei un motiv si stiu ei acolo in cadrul firmei de ce au facut treaba asta....noi putem doar sa ne dam cu parerea
23 feb 2015, 17:38
+3
2947 comentarii 2978 puncte
În afara de costuri nu vad alt motiv. Eu daca ar fi sa cumpar asa ceva, asta ar fi prima întrebare ce le-as pune: DE CE nu 9 viteze?
23 feb 2015, 18:23
+1
1298 comentarii 3108 puncte
Ceva asemanator era cu Bugatti , cand toti se mirau ca vaii...de ce are motorul ala 16.4 W16, de ce asa mare, de ce nu mai mic, ca altii din 0.5 cu turbina scot 1 mil de cai putere , pai doar stand sa ma gandesc , imi trece prin cap faptul ca motorul ala va lucra la valori mari si trebuie sa fie si fiabil nu numai sa dezvolte 1000 de cai , ca nu e dragster , dupa fiecare plimbare cu ea , te apuci sa desfaci motorul ....omu are nevoie sa mearga cu masina cand vrea , ca nu e la curse , si cel mai important , mai ales ca ei cu Bugatti din ce stiu chiar nu faceau profit , ba chiar pierdeau bani la fiecare model vandut ...sau cel putin asa auzisem , si cel mai bun motiv , ca si aici , cum ai spus si tu , e vorba de costuri , pe modele viitoare tot acelasi motor va fi , doar ca "gadilat " putin ca sa scoata mai mult , pt ca daca intr adevar din motoare mai mici se ajunge la peste mia de cai , motorul lor clar este foarte potent si asa nu mai dezvolta alt motor , au deja unul ....poate ca asa si aici , stiu ei care e motivul pt care au ales optiunea asta !
23 feb 2015, 18:37
0
sergini0
90 comentarii 164 puncte
Veyron-ul are motor de 8 litri. Posibil ca motivul pentru care au preferat cutia în 7 trepte să fie legat de cuplul maxim pe care îl suportă cea de 9 trepte (la fel cum la generaţia precedentă de clasa S avea pe S63 AMG cutie în 7 trepte iar pe S65 cutie în 5 trepte). Nu cred că degeaba au pus cutia în 9 trepte doar pe E350 CDI, o maşină care se vrea a fi şi economică (lucru pe care acest Brabus nu cred că-l urmăreşte).
23 feb 2015, 20:38
+2
2947 comentarii 2978 puncte
Cuplu nu e argument. Cutiile cu 9 viteze rezista la un cuplu mult mai mare. Cred ca motivul este utilizarea masinii. Cine îsi cumpara un Brabus din asta, nu-l transforma în pampers bomber si merge cu familia în concediu sa traverseze europa unde îl frige 10 ore într-o bucata de la est la vest si retur sa fie nevoie de viteze economice de croaziera asa ca baieti nu-si mai bat capul sa investeasca. Oricum, Bottrop e la doi pasi de mine. Practic sînt 48 de km. Pe lînga faptul ca i-as putea suna sa pun întebari pot sa l-e împing si o vizita s-o vad live si sa pun "oareceva" întrebari la capitolul cutie de viteze.
23 feb 2015, 21:50
+1
464 comentarii -309 puncte
iarasi expresia asta .. "1450Nm limitati la 1150" care e...gresita.....daca-s 1150 - atunci is 1150 si atat. Cat despre cutie cu 9 rapoarte......eu nu-i vad rostu...exagerare....si trage la kilogram De ce americanii in trecut puneau 3 viteze pe muscle-uri ??? aveau cuplu de ajuns sa le accelereze........in a 3-a ajungeai la peste 200 pe ora...iar acceleratia 0-100 era in 5-6 secunde
27 feb 2015, 22:30
0
58 comentarii 78 puncte
probabil deoarece cutia de viteze in 9 trepte nu rezista la cuplul imens dezvoltat de motor , o cutie in 9 trepte are nevoie de mai multe piese in acelasi spatiu pe care il ocupa cutia in 7 trepte deci automat pisele din cea in 9 trepte vor fi mai putin voluminoase si implicit mai putin rezistent plus ca este o masina orientata spre confort nu spre sportivitate de aceea cutiile de viteze folosesc convertor de cuplu nu un sistem cu dublu ambrieaj
23 feb 2015, 19:54
+2
1298 comentarii 3108 puncte
Arata extraordinar si presupun ca se aude de parca vine sfarsitul lumii....o treaba excelenta facuta de Brabus ...ca de obicei !
23 feb 2015, 17:40
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »