Uite asa poti sa faci un accident fara sa sti de ce... pentru mine masinile au mai multa electronica decat este necesar. In loc ca soferii sa fie creierul si conducatorul autoturismului, devine masina cea care ne conduce. In cativa ani o sa ajungem sa calatorim cu autoturismul, precum am calatori cu avionul. Ne asezam pe scaun si coboram la destinatie ... doar ca in loc de pilot, avem un CPU.
se practica de mult tehnica in europa!sunt amatori cei care mai deschid masini scumpe cu speraclu:))totul din laptop acum 2-3 clic-uri o deschid o pornesc si au plecat,fara chei si alte alea.
Daca e un hacker pe aici il rog sa ma contacteze, platesc pentru dezactivarea martorului centurii de siguranta si pentru dezactivarea unui mesaj "0 centuri spate atasate" la un Clio IV. Cum era mesajul ala prin geamuri? "Casetofonul e in casa, sunt sarac, nu spargeti! "
Data viitoare cand ma loveste cineva, il dau in judecata ca are coade...
Nu cred ca are nimeni nimic împotriva sigurantei active (ABS, ASR, ESP....etc.) si a sistemelor implementate de navigare dar DE CE PU** MEA trebuie cuplat ECU cu GOOGLE si DE CE PU** MEA trebuie comandata o masina cu SMARTPHONE?
ECU e si el un fel de COMPUTER dar fara un sistem gen Windows sau Linux dedicat sistemulul de management motor, SMARTPHONE indiferent ce sistem de operare are este un COMPUTER ÎN MINIATURA exact ca cel de acasa iar sistemele de navigare si multimedia montate în masini sînt cam aceasi varza ca un Smartphone si din moment ce acestea toate se cupleaza împreuna într-o retea interna a masinii gen intranet cu iesire W-LAN / LTE, sînt vulnerabile exact ca PC-ul de acasa si asta este o problema pur si simplu IGNORATA de producatori si asta a devenit o problema si va deveni o problema tot mai mare daca nu se iau masuri urgente.
@Titus91
Masini ce-ti spuneau prin mesaj vocal sa-ti pui centura, existau deja în anii 70. Deci nu e nimic nou.