Geneva 2015: Ford GT primeste unda verde pentru productia de serie Concept Car 6 Martie Geneva 2015: Ford GT primeste unda verde pentru productia de serie
Toate comentariile (13):
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Suna cam scump fata de ce era Ford GT pentru piata de masini sport. Fara performate nu putem sa ne dam cu parerea, dar peste 300000 de euro pare f mult.
06 mar 2015, 14:59
0
2947 comentarii 2978 puncte
Nu cred ca e cazul sa se tot repete performantele în fiecare articol despre noul GT. Între timp sînt arhicunoscute iar în ceea ce priveste pretul, consider ca e foarte justificat pt. o astfel de masina deosebita cu traditie. Cel putin astfel nu si-o permite tot prostul, fiecare cocalar de bani gata sau fiecare pustan care primeste masinuta de impresionat pe piti de la taticu. E bine ca astfel ramîne doar la dispozitia celora ce stiu sa aprecieze o astfel de masina si pun suflet cînd se hoatreasc s-o cumpere.
08 mar 2015, 01:21
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Stai tu linistit ca cine e baietas de bani gata nu se duce sa isi cumpere Ford, exista Ferrari, Lamborghini si asa mai departe. Cand o sa iasa cu Pitipoanca pe Lipscani si o sa intrebe prietenele ei ce masina are, dc o sa zica Ford o sa sune banal (chiar dc el o sa tina o pledoarie plictisitoare pt ele prin care sa explice "ce si cum"), dar cand se aud nume gen Lambo sau Ferrari brusc si "inexplicabil" interesul pitipoancei creste. Deci masina asta nu prea are cum sa fie de fita chiar dc pretul este unul foarte mare
08 mar 2015, 14:19
0
2947 comentarii 2978 puncte
Numai ca este o mare diferenta si asta se numeste RARITATE ! De Lambo si Ferrari e între timp plina lumea. Ferrari gasesti între timp pîna si pe MOBILE cu un pret DERIZORIU ce începe la 18.000 EURO. Deci, si-o poate permite orice prost si daca nu ma crezi, ei bine uite aici Ferrari Mondial din 81 stare buna cu 18.750 EURO: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ferrari-mondial-hamoir/206400842.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=96&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT&noec=1 si e plin de ele. Peste 1900 de oferte. Daca însa cauti FORD GT, aproape ca le poti numara pe degete: Cam 28 de bucati în vînzare si primul pret de strigare cel mai ieftin e pe undeva pe la 55.000 EURO, un GT din 81 restaurat complet în 2009 : http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ford-gt40-v8-pelhrimov/205063002.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=9000&makeModelVariant1.modelId=44&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT&noec=1 Cel mai ieftin GT e mai mult ca dublu de scump ca un Ferrari, chit ca e acelasi an de productie. Ca atare, ce concluzie tragem? În afara de asta, parerea mea personala, daca ar fi sa aleg între GT si Ferrari, asi prefera GT-ul deoarece la asta cel putin am siguranta si certitudinea ca nu se autoincendiaza din senin stînd la semafor cum e cazul la Ferrari si chiar Lambo, unde sînt deja sute de cazuri cunoscute. PS Ferrari si Lamborghini scot între timp versiuni noi pe piata aproape din 6 în 6 luni mai rau ca Dacia Versiunile de Logan, Sandero si Duster. Efectul de raritate e.... ZERO si au devenit masini de duzina. Nu mai sînt nimic deosebit chit ca au sute de cai putere
09 mar 2015, 01:03
0
512 comentarii 988 puncte
Ferrari is ieftine din simplul motiv ca dupa ce ies din garantie intretinerea lor devine pur si simplu absurda la costuri. Si tine cont ca la Ferrari e absolut normal sa se strice si piese care la marcile obisnuite nu au voie sa se strice. Si reparatiile se fac doar la reprezentanta Ferrari. Exista teoria fiabilitatii, pe baza ei se acorda garantia la produse, Toyota nu da degeaba 7 ani garantie decat pt ca stie ca pana in al 8-lea an sansele sa se strice is infirme. Aia de la Ferrari pur si simplu nu ii intereseaza sau i-ar costa prea mult cercetarea pt a face masini fiabile. Un supercar de la Mercedes gen SL65 sau AMG GT e infinit mai practic decat un Ferrari din simplu fapt ca aia chiar fac masini fiabile. Si Lambo avea problema asta pana sa ii cumpere VW. Zonda sta bine pt ca foloseste motor Mercedes. McLarren F1 stau bine din simplu fapt ca aveau motor BMW gandit pt productie mare de serie, adica pt 850i cu cateva modificari.
09 mar 2015, 18:40
+1
94 comentarii 260 puncte
Povesti nemuritoare coane. Ai tu pe undeva un gram de adevar, dar e deplasat. Fiabilitatea la motoarele M e de *****. SI apropos, am M3 CSL, deci stiu ce vorbesc. Cuzineti de palieri facuti din plastelina, nu exista nici un M, de oricare vrei tu, care sa nu necesite sume colosale bagate in motor si nu numai. Senzori, actuatori, probleme cu cuzinetii, care desi BMW au zis ca au rezolvat, adevarul e diferit. Noroc cu aftermarket-ul, ca altfel e jale. Sa nu mai zic de ambreiaj, ca iti blestemi zilele de ai SMG. E bun si tot ce vrei, pana cand trebuie sa il schimbi, si il schimbi fix la fel de des ca la Ferrari sau Lamborghini. NU treci de 150k km la un M fara sa desfaci motorul, oricat de frumos ai merge si oricat ai avea grija de el. Am bagat peste 10000 euro in 4 ani in M3, si aici nu vorbesc de intretinerea normala, gen ulei si bla bla bla. Senzori, actuatori, VANOS, samd. Performanta, nu comentez, e deosebita. Nu prea vezi multe masini de 360 cai, aspirate, care sa mearga lejer cu 300 km/h. Dar platesti pt asa ceva. Vremurile alea cand Ferrari avea fiabilitate execrabila au apus. Iti garantez ca un M nu e cu mult mai fiabil decat un Ferrari. Aceste masini sunt gandite pt uz extrem, ca romanul le foloseste pt fite, asta e cu totul altceva. Am amici cu masini foarte puternice, si la toti e la fel cu intretinerea. Un prieten bun cu un M5 E60 a bagat in 4 ani 15000 euro in intretinere. Deci nu e ieftin de intretinut un M. AIa cu McLaren F1 e o poveste nemuritoare. Nu are absolut nici o piesa comuna sau vreo asemanare cu restul motoarelor V12 de la BMW. E ca si cum ai compara o janta de tabla de 14 inchi de la Logan cu janta OZ Racing de Formula 1, intamplator tot de 14 inchi. Asemanarea e ca sunt rotunde, pui anvelopa pe ea, si cam atat. Cat despre fiabilitate, 850i are o fiabilitate de *****, partial datorita motorului, partial datorita electronicii -2 unitati ECU pt un singur motor ar trebui sa iti dea de gandit.
11 mar 2015, 18:11
0
512 comentarii 988 puncte
M-ul se stie ca e dezastru la intretinere dupa 100k km. Ferrari rareori ating aceasta cifra, dar ele is dezastru de cand le iei. Iar daca indraznesti sa le repari altundeva decat reprezentanta Ferrari, se depreciaza masiv. 850 NU e M, nu e masina sport, are parca 2 tone si ceva, pt o masina din anii aia care nici nu e awd e enorm. M8 nu s-a concretizat. Oricum 850i e o masina care stia 300+ km/h in 1989, fata de restul de masini care stiau asta acum 26 de ani, sta extrem de bine la fiabilitate.
11 mar 2015, 18:26
+1
94 comentarii 260 puncte
NU e asa de greu 850i. are 1800 si ceva kg, daca bine retin. Cu Ferrari, nu e chiar asa cum crezi tu. Eu stau in Elvetia de ceva ani. Acum, e de la sine inteles, sunt supercar-ururi si masini super sport pe aici cu gramada, ca na, nivelul de trai e ridicat, iar nivelul taxelor e fix pix. De la F430 incoace, au cam inceput sa isi rezolve problemele de fiabilitate, si le poti folosi lejer. Sunt destule ce sar de 100k km, fara probleme majore. Iar piata aftermarket e de un real ajutor. De ex, o evacuare supersprint, sau fabspeed, rezolva toate problemele evacuarii standard, unde mai pui ca e cu mult mai usoara, si mai castigi si cai. Ambreiaje custom, gen CNS Racing -cum am si eu pe M3, rezolva problema deosebit de enervanta cu ambreiajul la cutiile secventiale, si anume uzura exagerata. Unde mai pui ca e imposibil de detectat ca nu e ambreiaj OEM. Sunt multe aspecte de luat in calcul. Posesorii de asemenea masini deja incepe sa li se rupa de reprezentanta, mai ales dupa expirarea garantiei. Ce conteaza la masinile astea e sa fie intretinute impecabil, apoi ca e reprezentanta oficiala sau nu, nu prea conteaza. Exista service-uri specializate, care sunt mult mai apreciate de cunoscatori decat hotii de la reprezentante, care fac lucru mai bun, si culmea, si mai ieftin. Sunt multe aspecte de luat in calcul. IN orice caz, recomandarea mea, pt toti doritorii de masini supersport, e sa fuga de modelele de top, gen in loc sa iei M5, sa iei 550i. Diferenta in viata de zi cu zi e nula, dpdv al peformantei. Insa e o diferenta colosala din celelalte aspecte, gen itnretinere, fiabilitate, confort, practicalitate. Iar cine e interesat strict de performanta pe circuit, atunci ala nu isi ia masina de strada, pur si simplu.
11 mar 2015, 18:41
0
2947 comentarii 2978 puncte
@ _Speed Bineînteles ca întretinerea la Ferrari e scumpa. Sa nu crezi ca la Ford GT o fi ieftina asa cum o fi la un Mustang dar nu asta e esenta. Costurile de întretinere sînt irelevante deoarece cine are bani de un Ferrari sau Lamborghini, sa-l cumpere CASH, ala fi sigur ca are si bani de întretinere si nu-l intereseaza costurile astea. Cei ce vînd Ferrari si Lamborghini pe Mobile, autoscount24 sau chiar ebay, sînt de regula "cocalari de fite" ce cumpara asa ceva, trag de ele sa-si dea aere si cînd s-or saturat de ele cauta sa se scape de ele deoarece sînt masini terminate, frecate de regula numai prin orase cu viteze mici si turatii mari CA SUNA BINE, în stop & go cu burnout la fiecare semafor (SA VADA VECINII). De ex., cît am locuit în Duisburg, aveam în apropiere un sens giratoriu. Fiecare a doua noapte vedeam prin giratoriu idioti cu astfel de masini ce trageau drifturi noaptea pe la 1 - 2 de saream din pat cu vecini cu tot din cauza fluieraturilor de roti. În comentariul meu m-am referit strict la numarul de oferte pt. a arata FACORUL DE RARITATE în ceea ce priveste Ford GT si cine are un Ford GT, fi sigur ca ala ori merge cu el pe Track ori îl tine de colectie si merge la întîlniri de club cu el din an în paste si fi sigur ca n-ai sa-l vezi rînjind pîna la urechi tîrîndu-se cu el în oras cu 30 km/h ambalînd-ul ca un tîmpit la fiecare semafor asa cum fac idiotii posesori de italiene.
12 mar 2015, 00:06
+1
STRES
180 comentarii 164 puncte
Pai tu ai impresia ca Ford a scos GT-ul pentru romanii care agata pitipoance? Incredibil de neinspirat comentariu ai avut.
09 mar 2015, 11:48
0
2947 comentarii 2978 puncte
Daca te referi la mine, fi 100% convins ca în comentariul meu nu m-am referit strict la români si la toti cocalarii de fite care cumpara acest gen de masini la nivel mondial. Cocalari idioti de fite care n-au ce face cu banii exista în toata lumea nu numai în România. Comparativ cu cocalarii world wide, cei din România sînt o minoritate neglijabila :-)
12 mar 2015, 00:14
+1
du0n
135 comentarii 60 puncte
In sfarsit,un muscle car american.
08 mar 2015, 16:44
+1
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
O masina a secolului 21 cu trecutul unei masini de legenda combinatia perfecta. Ma bucur enorm ca va intra in productia de serie:)
08 mar 2015, 17:56
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »