Ok, e super, e una din masinile cu adevarat superbe pe care fabrica mama nu le-a inzestrat cu un motor pe masura aspectului lor.
Dar de ce diesel pe o decapotabila? Ok, e un diesel super avansat, dar ramane diesel, cum spunea si un review-er fata de A6, Audi a rafinat diesel-ul la extrem, dar tot ramane zgomotul de camion.
Motoruld e M4 are tot 430 de cai,3.0 litri sa incapa in compartimentul motor, benzina, mult mai agresiv in acceleratie. Iar puntea spate de M3 E92 e un tuning clasic. Stiu ca era si pe BMW 140i ala din Rusia. Seria 1 coupe cu motor si punte de M3 E92.
Nu is impotriva diesel-urilor puternice, imi place cuplul lor imens cum se simte la turatii joase fata de benzina, ma rog eu is obisnuit si cu motor natural aspirat pe benzina, turbina da automat un surplus + avantajul diesel. Dar asta daca o decaptezi probabil aduce aminte de un tractor de ala "decapotabil". La o decapotabila motorul trebuie sa se auda superb si putin fata de una normala.
cand a aparut acest motor, eu ma asteptam ca prima data sa fie transplantat pe o serie 3.....faptul ca l-au pus pe un cabrio e curajos de-a dreptul, atat prin prisma combinatiei roadster-diesel, cat si a celorlalte modificari, cutie, diferential, punte spate, suspensie etc...plus ca pe Z4 cuplul ala enorm e doar pe puntea spate