Top 10 masini care au incercat fara succes sa fie BMW M5 killers Top 10 25 Mai Top 10 masini care au incercat fara succes sa fie BMW M5 killers
Toate comentariile (45):
Mantra
281 comentarii 172 puncte
m5 killer =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))), dream on loosers
25 mai 2015, 17:42
-4
DariusZic
297 comentarii 847 puncte
E63 AMG S-modell a si reusit :)...m5 killer :)) ce titluri...
25 mai 2015, 18:27
+8
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
Asta cred ca provine de la top gear, ei au folosit termenul de killer in prezentarea primului is-f. :))
25 mai 2015, 22:32
0
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Zet Darius: E63 AMG a reusit in al-9-olea ceas sa fie pe acelasi palier cu M5 ....generatiile precedente nu au fost macar nici pe aproape ...si asta din cauza introducerii sistemului de tractiune integrala pe varianta de top AMG E63 .... Nu mai este mult si BMW Motorpsort va recurge la acelasi "tratament" pe noile generatii M5/M6.... Sunt curios sincer de rezultat ...! :))
25 mai 2015, 23:22
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
George, tu trebuie sa realizezi ca este vorba de filosofii diferite. Unii asculta Vivaldi, altii asculta korn. Asa si producatorii, si drept urmare, asa zisul rege este rivalizat si poste chiar detronat la preferinte. Mercedes nu a facut sa decat sa demonstreze ca daca vor pot distruge divizia m. Cum au facut cu sls Black in segmentul stradal gt3, dominat de Porsche. Cum urmeaza sa dovedeasca si cu amg gts, care o da aibe inclusiv o varianta Black. Si chiar daca bmw o da se prezinte cu un produs superior echivalentului amg, iti garantez ca o sa fie depasit la urmatoarea editie speciala si tot asa... Povestea o sa mearga mai departe.. Este o reactie in lant, iar produsul finit este o consecinta al produsului rival.
25 mai 2015, 23:56
0
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
Zet Darius: Nu poti compara E63 AMG S deoarece este mai buna decat un E63 normal deci M-ul se compară cu E63 AMG daca vrei ceva sa se compare cu "s-ul" tau de la E63 iti dau eu un nume BMW M5 '30 Jahre M5' așa măcar e egală comparația:)
26 mai 2015, 19:40
0
512 comentarii 988 puncte
In prezent, cea mai grav M5 killer e M6-le Grand Coupe. E60 avea un design impresionant. Actuala serie 5, F10, nu sare cu nimic in evidenta, din categoria e frumoasa, dar nu iti face inima sa bata. Sigur M6-le costa cateva mii in plus, dar daca tot dai 150k+ pe masina, atunci iei ceva care arata mai diferit de seria 5 de zi cu zi. Oricum vorba colegului de mai sus, E 63S e M5 killer. Motor natural aspirat, design mai placut ochiului. Q50 in SUA deja da bataie de cap M5-ului.
25 mai 2015, 18:42
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
E 63amg s model deja trecuse la motorul 5.5 bi-turbo.
25 mai 2015, 21:04
+1
florinvg
27 comentarii 30 puncte
cu cat va platesc cei de la bmw pt reclama asta ieftina?
25 mai 2015, 18:42
+8
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
Axxis
224 comentarii 271 puncte
Oricare dintre: E AMG, Hellcat CTS-V, Q50 si XF.... si quattroporte, dar modelul anterior.
25 mai 2015, 18:44
+1
186 comentarii 83 puncte
Stii ce inseamna "anterior", nu?
26 mai 2015, 09:46
0
neymar
423 comentarii 244 puncte
La design exterior cam toate sunt m5 si bmw killer.Cadillac , Mercedes , Lexus , Maseratti si Infinty sunt bmw destroyers nu killers mult mai bine arata decat oricare BMW.
25 mai 2015, 19:05
+10
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
aici e o chestie de gusturi sa fiu sincer...
25 mai 2015, 20:37
0
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Ti-am dat un + ptr ca dpmdv ai dreptate, e o chestiune de gust personal, gust care nu se discuta.
26 mai 2015, 10:04
-1
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
se pare ca cineva se joaca cu minusurile,mie personal nu imi plac maseratti infinity si lexus...cele 2 japoneze au linii aiurea,mult prea ascutite si cu un design ce imi aduce aminte de countach,patratos si inspirat de avioane.... iar maseratti are farurile prea mici,am vazut live masina si nu ma incanta mai cu nimic,exceptie sunetul motorului...
26 mai 2015, 20:17
0
90 comentarii 13 puncte
(RS6 vs M5)"...Cat despre comportamentul in viraje, tractiunea spate reusea mereu sa fie mai distractiva decat cea integrala, motiv pentru care cei mai puristi iubitori ai performantei au preferat mereu limuzina bavareza." adica tractiunea spate e mai performanta decat una integrala? Si 2 la mana tot pomeniti ca pe circuit e cea mai buna fata de restul masinilor, dar nu vad nici o referinta la aceste afirmatii, deci concluzia este ca...? Ca un p.s. mic, M5-u este o masina extraordinara tehnic vorbind, esteticul tine de gustul fiecaruia.
26 mai 2015, 21:46
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
Depinde din ce punct de vedere este privita treaba asta cu m5-ul. In viziunea mea, si a multora, m5-ul este depasit de Cadillac si lexus la design si de s-model la performante. Ca sa nu mai vorbim despre faptul ca e-Class concurraza cu seria 5 pt ca au aspecte similare, dar la care e-Class il depaseste, performantele nu sunt intotdeauna ceea ce conteaza, un m5 e bun pe circuit cu un oarecare compromis pt strada, acolo unde isi petrece 99% din vista. Pt mine, in acest articol, ati pus doar invigatori, invingatorii nei sunt: 1 lexus 2 Cadillac 3 Mercedes si Jaguar
25 mai 2015, 19:26
+4
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Rocrido : As vrea sa vad si eu ce Mercedes / Audi /Cadillac/Jaguar , sau orice alta masina din clasa cu M5 F10 (2.050 kg)cu tractiune spate atinge 100 km/h cu start de pe loc in 3.7 secunde !? Poate Dodge Charger Hellcat , dar performanta asta este atinsa cu cauciucuri speciale de drag race !Cu cele de strada sau chinuit toti jurnalistii ce au testat-o si mai jos de 4-4.1 secunde pana la prima suta de km pe ora nu au coborat ! Eu nu tin neaparat partea BMW , dar cand a iesit primul BMW M5 e28 "speria" pe autostrazi multe masini cu pretentii la vremea aia , inclusiv modele Porsche ! ps: Overall eu zic sa nu mai fiti rautaciosi pe marca in sine ca nu are nici o vina (doar din cauza unora ce au adus marca asta in Romania sinonima cu manelismul / cocalarii / curvele si tiganii .... )Dupa mine cel putin in clasa sa , M5 este masina cea mai "inchegata" din orice punct de vedere ! Si nu uitati ca noul sef al departamentului Motorsport de la BMW este fostul sef Audi , iar noile M5/ M6 si M3/ M4 vor avea 100 % si tractiune x-drive !Daca M5 nu era suficient de "killer" innainte cu tractiune spate, va dati seama ce prapad va face cu tractiune integrala .... ! Numai bine! ;)
25 mai 2015, 21:30
-4
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
Daca ai fi citit comentariu meu, ai fi vazut ca nu eram rautocios, m5-ul isi are meritele si valoarea lui, dar nu pt mine. Am spus clar ca in articol sunt prezentati numai invingatori, inclusiv m5-ul. Si ca sa intelegi de ce nu prefer m5 in detrimentul unui e, sau gs, acum cativa ani am condus un m5 v8 400 de cai, si am avut 3 obiectii la masina aia 1 si cea mai mare, la genul ala de Masina merge de minune un schimbator automat. 2 ar fi putut sa mai puna inca vreo 2-3 decibeli la sunet Si 3... Prea dinamica si prea infipta pe strada, chiar si cu sistemele pornite, cu Masina aia tot poti sa faci rotile sa dea in gol pana sa taie puterea. Deci, eu prefer masinile cu dubla personalitate, m5-ul este prea atletic pt gusturile mele. Si am spus"gusturile mele". Un Mercedes chiar si non amg, este docil ca un miel cand are sistemele pornite, dar daca le opresti(si pot fi oprite total daca Masina depaseste 90 sau 100kmh, sistemele se dezactiveaza total) trebuie sa fii cu ochii larg deschisi si pregatit sa driftuiesti. Un amg, desi toti am fost indoctrinati ca sunt drifteri inascuti, iti spun din propria experienta, un cl 63 amg vmax, trebuie sa fii absolut brutal cu acceleratorul ca sa il faci sa fuga de spate pe uscat. In primul rand are cauciucuri de 305 pe spate si cutie automata. De aici si accidentele in bmw, dinamica pe care o iubiti atat de mult, pa oate aduce mari probleme.
25 mai 2015, 22:14
+3
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
P.s cand vor adopta si sunt absolut sigur ca o sa vedem cat de curand un m x-drive, o da devina mai docila si mai maleabila, tractiune integrala o sa adauge minim 100 kg si Putin subviraj.. Iar fanii pulisti, pardon, puristi, se vor trezi cu un audi rs, sau un Mercedes amg cu stema bmw. Cu alte cuvinte, dinamica o sa dispara.
25 mai 2015, 22:26
+1
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Daca vor pune x-drive ... Fi 100% convins ca este cel mai usor sistem 4x4 posibil(chiar daca nu cel mai eficient ...) , deoarece este electronic in totalitate ! ps: Iar daca nu este un sistem de teren accidentat 100% , este unul ceva mai sportiv ,adaptat mai mult drumurilor uscate)!Si ai dreptate ..... BMW este ceva mai "brutal" cu acceleratiile, chiar si cu sistemele cuplate in totalitate! Eu am un prieten cu un M3 e36 (original) de 286 cai putere ! Nu sunt foarte multi, dar crede-ma ca masina aia mi-a facut gheata pe spate pret de cativa km cat am condus-o ! Si asta cu toate sistemele pornite !Sa nu mai vb de M3/M4/M5 sau M6 ultimele generatii ... ca aste sunt "OZN-uri" oricum !
25 mai 2015, 23:16
0
512 comentarii 988 puncte
Actualele modele de Xdrive nu sunt chiar asa sportive, 60% din putere e pe puntea fata. La capitolul awd, Nissan si grupul VW sunt mult inaintea BMW.
26 mai 2015, 00:14
+3
94 comentarii 260 puncte
Dar de unde naiba ai informatiile astea de doi bani ? Daca ziceai si tu cu e 60% spate, aveai dreptate. Problema cu subvirarea si xdrive a alta, si e cauzata de faptul ca anvelopele fata sunt mai inguste ca cele spate, si asta e facut special pt a crea subvirare. Nu sunt cu mult inainte, si nici inapoi marii producatori. Cam toata lumea foloseste aceeasi treaba, mai putin Audi. Ca e Nissan, ca e BMW, VW sau Mercedes, toti au cutie de transfer cu ambreiaje controlate electronic, adica pe scurt, au un brat robotizat care face presiune pe grupul de ambreiaje din cutia de transfer, si astfel se modifica raportul de tractiune fata/spate. Ma rog, explicatia completa e mult mai dificila, dar asta e principiul de baza la 4x4 de ultima generatie.
27 mai 2015, 00:30
-1
111 comentarii 184 puncte
"OZN-uri" "batute " pe "ring" de "tigai"(ca nu sunt marci premium :)) ) cu 2/3 sau 1/2 din puterea lor si tractiune fata .
27 mai 2015, 00:14
0
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
RoCriDo: Sa fac si eu o glumă daca vrei un Bmw care sa nu fie înfiptă pe strada cum este un M5 respectiv M6 opțiunea este M235i Cat despre comparația Mercedes, Bmw personal nu se poate face. Mercedes cum ai spus si tu este calma, docilă daca mergi încet relaxat in schimb Bmw-ul mai ales M5 este animalic si la viteze mici dar diferenta pe care nu o înțeleg unii este următoarea: Mercedesul la mers normal iti va da întodeauna senzația ca ești intr-un control deplin al mașinii iar Bmw la același mers normal (mulți romanii si mai ales tineri ajung sa își piardă viata din cauza asta) trebuie tratat ca egalul tau sa fii la unison cu ea nici prea temător dar nici prea încrezător ca vei avea de plătit si uneori scump. Asta iubesc si apreciez la ambele masini dar pe mine acest fapt m-a cucerit la Bmw mai mult decat la Mercedes.
26 mai 2015, 13:02
0
RoCriDo
1703 comentarii 275 puncte
Toate bmw-urile tind catre latura sportiva, iar seriile 35i sunt chiar foarte sportive. Gandeste-te ca seriile 35i concureaza cu audi s. Mai Putin s8. Sunt seriile care fac tranzactia de la cele normale la m-uri
26 mai 2015, 21:38
+1
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
Da ai dreptate. Am citit ca M235i este mai ușor de îmblânzit decat modele M. Oricum M235i este o masina foarte bună si sportiva așa cum trebuie sa fie un Bmw
26 mai 2015, 22:00
0
realmode
241 comentarii 157 puncte
Dacă nu era acest articol nici nu știam ca M5 este o mașină :D Mai repede mă ducea gândul la tastatura de computer :)
25 mai 2015, 20:59
+1
blacksnake
108 comentarii 218 puncte
M5 e clar un model de succes din felia caruia e greu sa musti. Diferenta dintre M5 si restul modelelor (exceptand Dodge-ul) e urmatoarea: BMW-ul are o caroserie mai ingusta (nu vorbesc de ecartament, ci despre supletea caroseriei spre varf) ceea ce o face mult mai aerodinamica si mai stabila => M5-ul e bun de circuit fata de restul modelelor, dar nu ofera niciodata spatiul interior dintr-un E-Klasse. Concluzia e ca lumea vrea seria 5 pentru agilitate (iar cei care au bani opteaza pentru varianta suprema M5), oamenii "seriosi" vor lux si confort astfel ca aleg alte modele, dar nu in varianta "suprema". De aici apare ideea ca M5-ul e stapan pe domeniul lui, ceea ce nu reflecta intru totul realitatea.
25 mai 2015, 21:02
+2
bizkitt
1716 comentarii 5251 puncte
La urma urmei depinde si de gust, degeaba RS6 sau AMG-ul fiind mai inferior cum sugereaza si articolul pt mine vor fi o alegere inaintea M5-ului si aici de loc nu e vorba de vreo calitate proasta a M5-ului doar pur si simplu preferinta personala, totusi non M5 killerele astea se vand bine fapt care dovedeste ca nu intodeauna alea 0.2-1 secunde(a) de la 0-100 sau cum sta in "curbe" decid ce este "killer" pt cumparator!
25 mai 2015, 22:19
+3
Liv3
1 comentarii 2 puncte
Cand o sa aveti un rs6 uitati de m5 va zic eu pana la urma vrei si siguranta poti intra cu 300 in curbe si nu te face de spate quattro 🎁
25 mai 2015, 23:49
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Liv3: QUATTRO te "face" de fata in schimb ..... si asta e si mai grav(in curbe cu "300 km/h".....) ! :))))))))))) ps: Iti vand un secret ... in conditii EXTREME tot sistemul RWD este mai "controlabil" ! ;) Mai tineti minte ( sau daca a-ti vazut acel episod....) din TOP GEAR intre comparativul dintre BMW M3 e92 si Audi RS5 quattro pe circuitul Top Gear, si daca va uitati cu atentie , in aproape ORICE curba abordata "huliganeste" BMW-ul statea fara stres pe curbe iar Audi-ul avea subvirarea CATASTROFALA inciuda sistemult quattro ! Sistemul este FOARTE util dar mai mult pe macadam / zapada ! In nic un caz pe asfalt uscat ... ! Cu respect!
26 mai 2015, 00:18
0
94 comentarii 260 puncte
Pretenas, Top Gear e o emisiune pamflet, daca vrei ceva la obiect, exista autocar, fifth gear, chris harris on cars samd. Iti garantez 100% sigur ca asta cu tractiunea spatevs quattro e poveste nemuritoare. Iar cu quattro poti face drifturi cate vrei. Iar BMW-uri ce subvireaza la limita, ce sa zic, aproape toate is asa. Aaa....ca ii faci clutch kick/gas kick, scandinavian flick si alte jmecherii, ca sa faci drift, asta e trasa de par. Iti garantez ca iti pot face drifturi cu dacia 1300, daca chiar vreau. Acum, ce zic, zic din proprie experienta. Am un M3 E46, modificat. I-am modificat suspensia incat sa aiba comportament neutru cu tenta usor subviratoare. Si ce sa vezi, e mult mai rapid. Gandeste-te, daca era asa de buna supravirarea, de ce nu mai fac drifturi cei de la WRC ? Dar ce zic de WRC, ca in nici o forma de motorsport nu face nici **** drifturi inutile, mai putin maimutoii cu doi neuroni, care se cred zmardoi. Prietena mea a avut M5 E60, un gunoi de masina, masina sport/super sport premium mai proasta ca aia nu am vazut de cand sunt.
27 mai 2015, 22:09
0
94 comentarii 260 puncte
Toata treaba cu subvirarea vine de la doar doua lucruri, de la barile antiruliu si de la diferenta de latime a anvelopelor fata vs spate. Restul e can can. Iti zic sigur ca poti seta o masina cu tractiune fata sa ii fuga curul in absolut fiecare curba, si una cu tractiune spate sa subvireze in fiecare curba, bine inteles, conduse la limita. Revenind la quattro, acum prietena mea are un RS6 C6, de 700 cai -MTM. Ce sa zic, masina o foloseste zilnic, indiferent de vreme si de conditii, nu consuma cat 10 tancuri rusesti si nici nu are pipeta in loc de rezervor -de departe cel mai enervant lucru cu putina la BMW M, masini cu consumuri imense -DAR NU ASTA CONTEAZA, conteaza ca au pus pipeta in loc de rezervor, de incepi sa mergi rapid pe autobahn esti cu morcovu in cur ca daca ai ratat cumva o benzinarie, ai dat de *****. In rest, ce sa zic...cu doua bari antiruliu H&R, de 25mm pe spate si 32mm pe fata a scapat complet de comportamentul subvirator. Si sa iti mai zic ceva, drifturi mai controlabile ca la tractiunea integrala nu o sa vezi niciunde. Acum, bine inteles, unii se cred Mario Andretti, dar masina de peste 200 cai nu au condus de cand is.
27 mai 2015, 22:19
0
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
klauzephoto
44 comentarii 70 puncte
clientii care le cumpara au cuvantul final. eu, prefer bmw nu neaparat ca le bate pe toate cat pentru ca imi place mie. nu mi-ar fi rusine nici in maserati. mi-ar sta bine si in mercedes sau hellcat...toate sint superbe si puternice....depinde de fiecare in ce alege sa se dea...asta cu killers este cam trasa de par dar in nici un caz reclama platita, bmw are un departament de marketing mult mai subtil de atat (este inutil sa promovezi M5 pe 4tuning, nu stiu cat de aici si-l permit). Toata polologhia asta de comentarii imi aminteste de o remarca a lui seinfeld referitoare la fanii de pe stadioane care pleaca fericiti strigand: am castigat, am castigat!....nu ati castigat nimic. ei au castigat, voi ati privit....
26 mai 2015, 09:49
+2
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
+1 Felicitări cel mai bun răspuns;)
26 mai 2015, 13:13
0
eddy_emil
36 comentarii 237 puncte
"Chiar si asa, numai in cadrul unei curse drag-race iese in fata masina americana, pe un traseu virajat experienta inginerilor de la divizia Motorsport spunandu-si cuvantul", am citat din articol. CTS-V a detinut recordul la Nurburgring pentru cea mai rapida masina sedan de serie echipata cu anvelope de fabrica. Poate ne documentam si noi inainte sa scriem un articol, ce ziceti ?
26 mai 2015, 13:36
+2
6 comentarii 10 puncte
Mi se pare mie sau autorul acestui articol e fan inrait M5? Cum sa zici ca Tesla nu bate M5-ul doar pt ca are o autonomie mai mica? E ca si cum ai compara un motor cu abur cu unul pe benzina. Bv bah
26 mai 2015, 16:42
+1
8 comentarii 10 puncte
Porsche Panamera, Maserati Quattroporte si Tesla Model S nici nu au fost concepute sa fie "M5 killers" si nici Dodge Charger nu prea cred, fiindca este mai mult un "muscler car" decat masina "sport" ca celelalte.
26 mai 2015, 16:57
+2
94 comentarii 260 puncte
Mai oamenilor, lasati-o mai moale cu BMW M, ca nu e chiar asa. Eu am un M3 E46, modificat complet la motor -toata treaba a inceput cu cuzinetii de palier BMW, facuti din ***** metalizat. In orice caz, am 440 cai, din motor aspirat de 3246cm3. arbore cotit forjat, chiuloasa alezata si portata CNC, tren de valve si anciliarele necesare AVL Schrick, pistoane, biele si cuzineti forjate, custom made, cu acoperire ceramica, evacuare racing supersprint, si suspensie turner motorsport si KW. Masina e extrem de potenta, dar pt asta nu o ridic in slavi, si stiu sigur ca is masini stoc, ce ma fac urat de tot pe un circuit, daca e pana acolo. Dar...mai da in sula cu preaslavirea si cu M5 e cel mai bun, ca nu e adevarat. Prietena mea a avut un M5 E60. Masina de inalta performanta mai proasta ca aia nu am vazut de cand sunt pe lumea asta. De parca nu ar fi de ajuns consumul astronomic, mai are si rezervor mic. Sa nu ma intelegeti vreunul gresit, ca nu imi pasa de banii care ii bag intr-o masina. Dar la o utilizare zilnica, sa umbli tot timpul cu cisterna dupa tine nu e deloc placut. Autonomia e o gluma proasta la M5. Ar mai fi de zis ca si electronica e de cacao, ambreiajul SMG 3 e un mare *****, pana nu si-a pus unul high performance -aftermarket, a schimbat 3 ambreiaje in 55000km. Cand si la ea, au inceput sa pice cuzinetii de palier -la 85000km, a vandut masina si si-a cumparat un RS6, care cu o mica interventie la MTM, in valoare de 4000 euro, a ajuns la 700 cai. Mult succes in a duce un M5 la puterea aia fara sa nu bagi o caruta de bani, si sa nu fii cu morcovu in fund ca poate spargi motorul sau transmisia. Sa nu mai zic ca e foarte practica masina, si o poate folosi tot timpul. Care, culmea, are consum mai mic, si cum rezervorul e mai mare, nu mai trebuie sa fie cu ochii in patru dupa benzinarii la fiecare drum lung. Noi stam in Elvetia, si iarna cam se termina treaba cu BMW M. Aia cu sportivitatea si subvirarea e o poveste pt copii mici si prosti.
27 mai 2015, 00:13
+1
94 comentarii 260 puncte
Subvirarea are rolul ei, si putina nu strica, ca te scapa sa nu intri in sant. Eu am bari antiruliu cu 3 pozitii, si suspensia imi e modificata incat sa fie neutra cu o mica tenta subviratoare. Si e mult mai rapida, pe circuit, decat o masina cu o tenta mare supraviratoare. Ca daca e, faci drift si cu tractiunea fata -SCANDINAVIAN FLICK, pt cine cunoaste. Din perspectiva unui posesor de M, va zic sigur tuturor ca exista alternative mult mai bune din toate punctele de vedere. Singurul motiv pt care tin inca M3-ul e ca are valoare sentimentala enorma pentru mine. In rest, am un CLS500, modelul nou, cu 4Matic. Pai ce sa spun...in lumea reala, pe strada, e mult mai rapida, practica, confortabila si tot ce vrei decat M3 ul meu. E drept, la utilizare extrema atunci isi arata adevarata valoare, dar sa mergi ca cretinul pe strada, luand viraje la limita, nu isi are sensul. CLS-ul e arhisuficient pt o utilizare chiar si foarte sportiva, si nu trebuie sa fii super alert ca sa il conduci rapid. Lucru care la orice M, indiferent de generatie, e greu de facut. Masinile astea iti dau fiori cand incepi sa conduci cu adevarat sportiv, si nu neaparat in sensul bun al cuvantului.
27 mai 2015, 00:21
+1
1 comentarii 1 puncte
Nu stiu multe, dar cred ca E63, Masserati, Tesla, Lexus se adreseaza fiecare in parte unui alt public, cu un gust mai bun decat publicul M5. Daca era vorba numai de performanta bruta, exista numai Nissanuri GTR in pretul asta.
27 mai 2015, 21:45
+1
vegeftw
46 comentarii 38 puncte
Nu stiu ce sa zic, dar cred ca articolul asta e facut la comanda :-)
31 mai 2015, 00:32
-1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »