LIKE ori DISLIKE: Dezbatem in detaliu noul Chevrolet Camaro Like ori Dislike 28 Mai LIKE ori DISLIKE: Dezbatem in detaliu noul Chevrolet Camaro
Toate comentariile (14):
2947 comentarii 2978 puncte
O masina la care nu am absolut nimic de obiectat!
28 mai 2015, 19:38
+8
111 comentarii 184 puncte
nici macar pentru frana de mana electrica ? LOL
28 mai 2015, 21:06
+6
2947 comentarii 2978 puncte
Producatorul face ce cere piata, clientul, indiferent daca sînt de acord sau nu. Pe mine ma intereseaza la o masina alti parametri si nu ghimicurile ce intra în capitolul "moda". Sa-mi bat capul cu asa ceva, e pierdere de timp si cînd ma gîndesc ca n-o sa dureze mult si-l vad pe "dumuri europene" tîrîndu-se în pu** si-n genunchie cu motor eco, m-a apuca voma si asa, asa ca ................rost mai are?
28 mai 2015, 21:21
+6
Aleksss
144 comentarii 250 puncte
Absolut fenomenala. Sunt curios daca anul acesta lanseaza si versiunea Hellcat pt Camaro :)
28 mai 2015, 20:23
0
2947 comentarii 2978 puncte
Camaro Hellcat nu va exista în veci ci versiunea compatibila numita COPO ! Uite aici motorizarile disponibile din 2012 pt. versiunile COPO: https://www.chevrolet.com/performance/copo-camaro.html De remarcat în mod TRIST ca si la versiunile COPO are loc un DOWN SIZEING daca comparam ofertele anilor 2012, 2013, 2014 / 15 :-( 530 CP pt. un COPO actual e putin. Foarte putin ! Sau facut si un numar limitat de COPO-uri pt. drag raceing în programul BUILD YOUR OWN COPO unde doar anumiti clienti aveau dreptul sa-si construiasca propriul COPO direct în fabrica GM si acel COPO avea cam 800 CP. Unul dintre clienti este Richard Rawlings posesorul Gas Monkey Garage si prietenul lui Dennis Collins posesorul Collins Bros Jeeps, ambii din Texas. Lucrarile lor în fabrica s-a transmis live pe DMAX.
28 mai 2015, 21:38
+2
YGD-sef
4006 comentarii 682 puncte
Masina arata extrem de bine ! Are un design ceva mai european , dar da foarte bine !
28 mai 2015, 22:02
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Si cu motorul de Corvette de 6 litri în varianta SS (Super Sport), putin tunat pîna la 600 CP + si e perfect, masina ideala de toata ziua asa cum îmi place mie .-)
28 mai 2015, 23:56
+2
biciclotomata
987 comentarii 921 puncte
Cand vezi un muscle car in romania e ceva, cel putin pe aici nu am vazut decat 1 camaro in 2014 de cand ma stiu. In schimb am vazut VW Golf Plus ///W (emblema M sport pusa invers), Bmw M5 mai silentios decat un logan, BMW Pisicuta 1.6 toba 'sport', VW Golf 4 toba 'sport' (lipsa), jumatate din audi-urile sunt toate model S_, etc. Si unora nu le place Camaro...
29 mai 2015, 00:10
+4
2947 comentarii 2978 puncte
Masina e foarte OK. Inervant este practicarea DOWN SIZE intrata în moda si la americani. Bine ca e cel putin numai pt. piata europeana si se mentine alternativa V8. Ah...... OK Eu nu sînt în România.
29 mai 2015, 01:14
+1
cata_mcd
61 comentarii 143 puncte
Muscle car??de unde pana unde?? poate versiunea ZL1 sa mai arate a masina...pana si honda mea arata mai "muscle" decat plasticaria asta...vezi Challenger/Charger nu neaparat Hellcat-urile, RT, SRT-urile, Scat-Pack-urile...motor de 2 litri turbo are orice besina, nu o masina care are pretentii de muscle car...frana de mana electronica...what the hell is this world coming to...
29 mai 2015, 01:33
+5
2947 comentarii 2978 puncte
+ 1 Îti dau dreptate ! Masinile americane nu mai sînt ce au fost. Se europenizeaza tot mai mult. Muscle car ramîne un MITOS si nimic mai mult cu unele mici exceptii limitate la versiunile V 8 PUR SÎNGE! Fiu-meu are un Camaro SS pe V 8 luat în 2012 nou (adus de taticu din SUA ca-i mai ieftin) si stiu cum merge, stiu ce poate si ce nu. Daca e sa aleg, din punct de vedere tehnic prefer cele facute pîna în '80. Alea mai erau cu adevarat Muscle si nu avortoane KNIGHT RIDER - K.I.T.T. pline de butonase si beculete ca pomul de craciun dar din pacate, asta cere clientul. Daca n-ar face clientului pe voie ar fi falimentati si asta nu numai americanii.
29 mai 2015, 09:08
+4
Axxis
224 comentarii 271 puncte
Cu parere de rau dislike! Asemenea noilor Mercedes-uri, are un design efeminizat si aici marketing-ul si sondajele au stricat aspectul. La fel prefer botul pe Charger din 2010 cu spatele si motorul din 2015. Se uratesc masinile cumva?
30 mai 2015, 08:10
+3
2947 comentarii 2978 puncte
Nu ! Masinile nu se uratesc dar avem deaface cu o schimbare radicala datorita evolutiei sistemelor de iluminat. De vreo 2 -3 ani se trece tot mai mult pe LED. Tehnologia iluminatului pe LED se perfectioneaza dînd tot mai mult randament pe o suprafata montata foare mica. Farurile tip "E" , o oglinda conica acoperita cu o sticla dispersanta si un bec cu lupa în mijloc au devenit inutile. Ce face un far clasic ce ocupa un loc cu un diamentru de 15 cm ( sau 15 cm x 2 - faruri duble) face acum o regleta LED care are 20 cm lungime x 3 cm latime. Astfel se cîstiga mult din suprafata frontala a masinii. Totodata masinile arata ca niste mîte chioare cu o grila de radiator aparent imensa datorita disproportionalitatii optice si cu asta trebuie sa ne obisnuim. În cîtiva ani, farurile clasice vor dispare complet, indiferent daca vorbim de un transporter gen Fiat Ducato, Sprinter sau de Camaro, Mercedes, Audi, Cadillac etc. (De aici se exclude DACIA. Asta va trece pe LED eventual în secolul 22 :-) )
30 mai 2015, 19:28
+2
464 comentarii -309 puncte
Am dat like. Desi as fi vrut un aspect exterior mai MUSCLE.. Vreau sa vad o liniuta cu Challenger SRT 392HEMI...
05 iun 2015, 11:30
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »