Producatorul face ce cere piata, clientul, indiferent daca sînt de acord sau nu.
Pe mine ma intereseaza la o masina alti parametri si nu ghimicurile ce intra în capitolul "moda".
Sa-mi bat capul cu asa ceva, e pierdere de timp si cînd ma gîndesc ca n-o sa dureze mult si-l vad pe "dumuri europene" tîrîndu-se în pu** si-n genunchie cu motor eco, m-a apuca voma si asa, asa ca ................rost mai are?
Camaro Hellcat nu va exista în veci ci versiunea compatibila numita COPO !
Uite aici motorizarile disponibile din 2012 pt. versiunile COPO:
https://www.chevrolet.com/performance/copo-camaro.html
De remarcat în mod TRIST ca si la versiunile COPO are loc un DOWN SIZEING daca comparam ofertele anilor 2012, 2013, 2014 / 15 :-(
530 CP pt. un COPO actual e putin. Foarte putin !
Sau facut si un numar limitat de COPO-uri pt. drag raceing în programul BUILD YOUR OWN COPO unde doar anumiti clienti aveau dreptul sa-si construiasca propriul COPO direct în fabrica GM si acel COPO avea cam 800 CP.
Unul dintre clienti este Richard Rawlings posesorul Gas Monkey Garage si prietenul lui Dennis Collins posesorul Collins Bros Jeeps, ambii din Texas.
Lucrarile lor în fabrica s-a transmis live pe DMAX.
Si cu motorul de Corvette de 6 litri în varianta SS (Super Sport), putin tunat pîna la 600 CP + si e perfect, masina ideala de toata ziua asa cum îmi place mie .-)
Cand vezi un muscle car in romania e ceva, cel putin pe aici nu am vazut decat 1 camaro in 2014 de cand ma stiu. In schimb am vazut VW Golf Plus ///W (emblema M sport pusa invers), Bmw M5 mai silentios decat un logan, BMW Pisicuta 1.6 toba 'sport', VW Golf 4 toba 'sport' (lipsa), jumatate din audi-urile sunt toate model S_, etc. Si unora nu le place Camaro...
Masina e foarte OK. Inervant este practicarea DOWN SIZE intrata în moda si la americani.
Bine ca e cel putin numai pt. piata europeana si se mentine alternativa V8.
Ah...... OK Eu nu sînt în România.
Muscle car??de unde pana unde?? poate versiunea ZL1 sa mai arate a masina...pana si honda mea arata mai "muscle" decat plasticaria asta...vezi Challenger/Charger nu neaparat Hellcat-urile, RT, SRT-urile, Scat-Pack-urile...motor de 2 litri turbo are orice besina, nu o masina care are pretentii de muscle car...frana de mana electronica...what the hell is this world coming to...
+ 1 Îti dau dreptate !
Masinile americane nu mai sînt ce au fost.
Se europenizeaza tot mai mult.
Muscle car ramîne un MITOS si nimic mai mult cu unele mici exceptii limitate la versiunile V 8 PUR SÎNGE!
Fiu-meu are un Camaro SS pe V 8 luat în 2012 nou (adus de taticu din SUA ca-i mai ieftin) si stiu cum merge, stiu ce poate si ce nu.
Daca e sa aleg, din punct de vedere tehnic prefer cele facute pîna în '80. Alea mai erau cu adevarat Muscle si nu avortoane KNIGHT RIDER - K.I.T.T. pline de butonase si beculete ca pomul de craciun dar din pacate, asta cere clientul. Daca n-ar face clientului pe voie ar fi falimentati si asta nu numai americanii.
Cu parere de rau dislike! Asemenea noilor Mercedes-uri, are un design efeminizat si aici marketing-ul si sondajele au stricat aspectul. La fel prefer botul pe Charger din 2010 cu spatele si motorul din 2015. Se uratesc masinile cumva?
Nu ! Masinile nu se uratesc dar avem deaface cu o schimbare radicala datorita evolutiei sistemelor de iluminat.
De vreo 2 -3 ani se trece tot mai mult pe LED.
Tehnologia iluminatului pe LED se perfectioneaza dînd tot mai mult randament pe o suprafata montata foare mica. Farurile tip "E" , o oglinda conica acoperita cu o sticla dispersanta si un bec cu lupa în mijloc au devenit inutile. Ce face un far clasic ce ocupa un loc cu un diamentru de 15 cm ( sau 15 cm x 2 - faruri duble) face acum o regleta LED care are 20 cm lungime x 3 cm latime. Astfel se cîstiga mult din suprafata frontala a masinii. Totodata masinile arata ca niste mîte chioare cu o grila de radiator aparent imensa datorita disproportionalitatii optice si cu asta trebuie sa ne obisnuim.
În cîtiva ani, farurile clasice vor dispare complet, indiferent daca vorbim de un transporter gen Fiat Ducato, Sprinter sau de Camaro, Mercedes, Audi, Cadillac etc.
(De aici se exclude DACIA. Asta va trece pe LED eventual în secolul 22 :-) )