OMG!O hală/teren,nişte spoturi,mochetă,instalaţie de aer/căldură adunate costă 6 mil euro şi durează 3 ani construcţia? Va semăna cu casa poporului sau 'bucingam'?
Câte milioane fură ăia din totalul ăla?
Mă ofer voluntar şi gratis să muncesc,şi dacă or mai fi dereglaţi în 6 luni e gata.
Si dupa un an de zile îl închide din lipsa de rentabilitate deoarece nici dra** nu se duce la muzeu sa dea bani ca sa vada ce vede zilnic pe strada gratis :-)
Important este ca banii au fost cheltuiti in folosul imaginii tarii :))) 5 milioane de E merg la Renault si 1 milion E insumeaza costurile proiectului si spagile guvernantilor pentru semnarea aprobarilor :))
Va atasez un link - video de pe net cu o DACIA 1300 din anul 1981 cu doar 30,000 km la bord intr-o stare super buna ce este la vanzare pe site-urile de specialitate . Multumesc ! https://www.youtube.com/watch?v=D6fKTKvAPxk
Idiotenia aia nici nu sînt curios s-o vad.
Daca aia numesti tu EVO (de la EVOlutie), mi-e clar de nivelul de inteligenta avut pe vremea aceea cînd le-a venit ideea de asa ceva. N-au fost capabili nici sa proecteze o caroserie. De restul nici nu mai vorbesc. Oricum, daciile astea vechi care toate fara exceptie se bazeaza pe R 12 si sînt R 12 ciobanit, nu merita sa fie vazute contra cost. Pozele de pe net sînt suficiente.
Poate sînt interesante pt. voi, noile generatii nascute dupa 1989 ca sa vedeti cu ce catastrofe trebuia sa ne mîncam nervii si viata dar pt. noi astia batrîni..... multi sîntem fericiti ca nu le mai vedem ca ne-am trait traiu si ne-am mîncat malaiu (si nervii) cu ele zeci de ani.
cineva e prost in toata treaba asta. pt ca Renault a spus clar ca nu vrea sa faca un muzeu dacia, pt ca nu ai ce arata, de fapt. in afara de md87 si d33, restul, vorba unora, le vezi pe strada sau in filmele frantuzesti, sau in africa/india/brazilia/turcia. dacia estafette=Renault estafette, dacia 2000=Renault 20, dacia 1100= Renault 8, dacia 1300 cu variatiunile ulterioare=Renault 12. pt astea sa faci muzeu? tre' sa fii tampit...iar dupa cum vad eu, aia de la Renault sunt orice, hoti, zgarciti, dar nu tampiti. sa vezi dacia 1300 in 40 de variante de caroserie, cu face-lift, fara face-lift, de militie/politie, de salvare/ambulanta, de *****' sa le fure. vorbim de parca astia au fost cel mai mare cosmar al lui Ferrari, bmw si Chevrolet la un loc si saracii n-au avut si ei un muzeu unde sa-si expuna tehnologia...
@tomita: acum n-o mai vezi, dar in '88 eu am vazut-o. in poze e mult mai spectaculoasa decat in realitate, un papuc cu punte fata de berlina translatata in spate si inchis cu niste plasticuri fara strop de linie curba pe ele. un fel de dric luat la pila in partea din spate, cu "trepte" de-alea "tuning" pe ceea ce se vroia capota/luneta...
Exact !
Pîna si concepul de competitii a pilotului resitean Werner Hirschvogel de pe vremea aceea care si ea e partial dacie si restul alfasud si cu care bagase spaima în Nicu Grigoras cu sportiva lui de aluminiu, arata de 100 de ori mai bine decît catastrofa aia de MD 87
http://uzp.org.ro/wp-content/uploads/2014/07/Image42.jpg
daca nu ma insel, Hirschvogel - Dumnezeu sa-l odihneasca - a mers doar la eastere sau la circuite stradale si coasta, pe cand Grigoras cred c-a avut parte si de raliuri cu Dacia aia, nu doar coasta...in fine, ambele sunt masini modificate de proprietari/utilizatori, nu prototipuri Dacia, si-n ciuda performantelor raportate la masinile vremii, nu-si au locul in acel muzeu.
La ce am citit cînd am directionat poza cu conceptul lui Werner, mi-a trebuit o saptamîna sa ma reculeg :-(
A fost prieten cu tata, l-am cunoscut personal!
El practic "mi-a deschis sorbul" în domeniul auto si m-a învatat abecedarul motoarelor în garajul clubului ce era pe vremea aceea pe Str. Sportului în cartierul Moroasa din Resita.
Cînd a construit conceptul din imaginea prezentata mai sus, eram de fata si-l ajutam la montare.
E si putin din munca mea în masina aia!
Referitor la muzeu, întradevar unele ciobaneli n-au ce cauta acolo. Totusi cu anumite concepte, chiar daca nu sînt facute de U.A.P. ci eventual în colaborare sau sponzorizare, se pot pune într-o categorie aparte. nici Dacia 500 8Lastun) n-are ce cauta acolo deoarece asta n-are nimic comun cu U.A.P. Asta a fost facuta la Timisoara si motorul e cu totul altul, chit ca i-au pus numele de Dacia.
aia nu e facuta de uzinele dacia. asa vrem sa vedem si loganul vr6 al lui sgm si inca 20 de loganuri cu motor cu compressor sau de pe laguna de 2 litrii :) astea n-au treaba cu ce-a produs uzina, deci nu au ce cauta in muzeul uzinii. la fel de bine cum in muzeul Mercedes din Stuttgart n-o sa vezi toate raciurile tunate de liniute, doar masinile de competitive de uzina si/sau care au avut ceva rezultate notabile vreodata.
Va atasez un link - video de pe net cu o DACIA 1300 din anul 1981 cu doar 30,000 km la bord intr-o stare super buna ce este la vanzare pe site-urile de specialitate . Multumesc ! https://www.youtube.com/watch?v=D6fKTKvAPxk