DE ASTAZI cresc amenzile de circulatie. CAT te va costa fiecare incalcare a legii Alte stiri auto 1 Iulie DE ASTAZI cresc amenzile de circulatie. CAT te va costa fiecare incalcare a legii
Toate comentariile (21):
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Foarte tare,de ce sa avem si noi ca in tarile evoluate amenzi dupa venit? Hai sa fim noi mai scmecheri si sa ii luam 950lei amenda la unu ce o mers pe linie dubla continua din greseala sau chestii de genu,doar avem bani ma....la 1000lei salaru minim ne permitem. Handicapati si tampiti ce is,cum puii mei sa ceri atata pentru greseli in trafic? pai iei o amenda pe luna si iti merita sa mergi cu taxi mai mult decat cu masina personala.
01 iul 2015, 13:48
-1
152 comentarii -70 puncte
@Alex : amenda a crescut, pentru ca salariul minim pe economie a crescut si el cu 75 Ron, rezulta de aici, ca punctul de amenda, cum se calculeaza ca procent din salariul minim pe economie, e firesc sa creasca si amenda.E o logica elementara.
02 iul 2015, 11:12
+1
29 comentarii 20 puncte
Au politistii mai mult spor acu la stat la panda cu radarul ca sa te arda ca nah atat stiu ei sa faca...sa stea dupa colt..traiasca statia radio (CB)...
01 iul 2015, 14:12
+1
iuliohir
19 comentarii 41 puncte
In principiu, tu, ca sofer corect ce esti, nu te prea intereseaza cat e amenda. Tu stii regulile si le respecti ! Atat ! Iar pentru tine nu va conta daca punctul de amenda e 100 sau 1000 de lei. In principiu...Doar ca la noi, mare scriitor si Creanga asta...cade drobul de sare peste noi, dom'le !
01 iul 2015, 14:14
+1
29 comentarii 20 puncte
Tu ai dreptate , dar este aplicabil in tarile in care drumurile sunt fara praf si mocirla, exista marcaje , exista autostrazi , drumuri in care sa nu iti rupi masina; astea toate in conditiile in care platim sute de taxe peste taxe, dar avem amenzi ca nah romanii trebuie sa stie de frica.si dupa ce isi f*t masina in drumurile patriei mai da si o amenda ca statea nenea politistul la colt sa te prida ca ai gresit..
01 iul 2015, 14:22
+1
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Pai si pe sectoarele bune sau in orasele cu ceva infrastructura buna tot vezi marlanii cum o comit. Asa au fost ei invatati. Nici nu conteaza valoarea amenzilor atat timp cat nu se aplica la sange. Garantez ca si 100 lei sa fie amenda , daca o iei de 5 ori pe luna tot te disciplinezi. Asa e romanul, da vina pe drumuri, da vina pe grpi, da vina pe benzina, pe martieni pe oricine dar nu ar recunoaste nici mort ca s-a invatat sa conduca ca un carutash de Suceava ...
01 iul 2015, 16:20
+3
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Daca politia ar vrea ca toti sa mergem cu 50kmh si sa nu mai dea amenzi....atunci de ce nu avem limitatoare pe masini? La TIR-uri de ce au de 90kmh si la noi nu? Amenzile sunt facute pentru incasari la stat,masinile devin din ce in ce mai rapide si nu poti avea aceleasi limitari de viteze pentru un golf 7 ca pentru un golf 1 cand sau facut aceste reguli. Trebuie sa conducem corespunzator dar nu trebuie sa avem amenzi in bataie de joc,astea sunt exagerat de scumpe
01 iul 2015, 16:44
-3
29 comentarii 20 puncte
In primul rand trebuie sa avem pe unde conduce corect...restul e vb in vant
01 iul 2015, 16:47
+1
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Pisica nu e in ograda soferului? Soferul o comite nu strada. Sa luam un exemplu, intersectia de la Dristor , directia de mers Camil Ressu -> Calea Dudesti. Cati nu se incadreaza ptr dreapta unde este verde intermitent si intra in intersectie ptr ca mai apoi sa faca stanga sau sa mearga inainte? Tot pe Camil Ressu, la intersectia unde e statia RATB Ramnicu Sarat unde exista o banda presemnalizata de obligatoriu stanga insa cei mai multi merg inainte. La intersectia de la Budapesta, Multi se aseaza la semafor ptr stanga dar merg inainte. Pot continua asa pana in 2018, ca sunt o gramada de intersectii unde romanul sufera de " smecherie" Toate locurile spuse pana acum au infrastructura decenta. Cum explici?
02 iul 2015, 09:52
+1
29 comentarii 20 puncte
eu ma refeream in afara oraselor in special unde esti constrans de cele mai multe ori sa incalci legea din cauza drumurilor precare ..etc
02 iul 2015, 10:20
+1
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Pai bun si in afara de viteza si treceri de pietoni nesemnalizate corect ce alte nereguli ai mai putea avea? Ca nu te va amenda nimeni daca isi lasa unul caruta pe un pod peste o baltoaca ca sa pescuiasca si tu ajungi sa fi nevoit sa o ocolesti incalcand linia continua. Cum nu et va amenda ptr ca ai stationat cateva minute ca sa iei un pepene de la unul d ela poarta si asa mai departe. Dar astea nu tin de Infrastructura ci de educatie rutiera si bun simt. Chiar sunt curios, in afara de viteza si treceri nesemnalizate ce alte piedici iti pune infrastructura noastra in calea deplasarii din pct A in pct B fara a incalca legea?
02 iul 2015, 10:38
+2
29 comentarii 20 puncte
Daca tie ti se pare normal sa faci un drum de 300 km in 5-6 ore respectand viteza de ex atunci nu am ce sa iti mai spun , mie nu mi se pare corect sa platesc atatea taxe si sa fac 9 ore ca sa pot sa ies din tara. unde mai pui si gropile care iti distrug masina. Eu ma refeream ca in loc sa creasca amenzile sa puna mana sa faca infrastructura si cand o sa avem autostrazi si drumuri bune sa vezi cum o sa respecte majoritatea legea si atunci da sa te arda la buzunar daca nu respecti , ca handicapati diperati de smecherie o sa fie mereu asta e alta mancare de peste.
02 iul 2015, 11:03
0
evo9_evo9
368 comentarii 213 puncte
Scuze că intrerup tu ești genul de șofer care merge din punctul A în punctul B dar ceea ce am învățat eu e că in Romania trebuie să trăiești călătoria gen "Enjoy the Ride" . De accord că infrastructura e cum e dar Cristian@2.3T are perfectă dreptate despre ce se întâmpla mai ales in București si despre mentalitatea șoferului roman. Ea trebuie schimbată cat mai repede iar Poliția merge pe principiul ca daca greșești iti si asumi amenda cat o fi ea. Învață sa te bucuri de călătoria în sine nu numai de destinație timpul să nu conteze și ai să vezi că o să îți placă să șofezi și pe drumurile astea așa cum sunt ele crede-mă;)
02 iul 2015, 11:14
0
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Eu te rugasem sa imi spui ce abateri te obliga sa faci infrastructura precara fara sa iei in calcul viteza de deplasare sau trecerile nesemnalizate corespunzator. Astea doua sunt problemele majore ale romanului de fapt. Nu vede pietonul cand trece pe trecere prin sat si apoi nu are un drum express ca sa nu mai ajunga sa mearga prin sat. Dar asta nu e vina unui sofer ci al unui popor. Apoi, ca sa demonstrez ca marlania exista si daca ai infrastructura, te intreb cati ti-au dat blitzuri in draci desi erai pe autostrada si aveai deja 135-140 km/h? Viteza maxima intra iar la marlanie, asta ptr ca limita d eviteza nu e calculata in functie de cate Q7 albe vor sa ajunga la mare ci in functie de alti factori, care verifica niste riscuri. Toate limitele de viteza au fost calculate ca sa asigure un minim confort si siguranta.
02 iul 2015, 11:34
0
1014 comentarii 1115 puncte
Iti garantez ca si daca vom avea infrastructura Germaniei, tot asa vom circula (general vorbind). Am citit o carte "Psihologia populatiei" sau ceva asemanator ca nume. Acolo se scria despre romani si italieni ca sunt popoare rebele. Ca au un comportament general necivilizat (comparativ cu alte popoare), nu sunt punctuali la intalniri, circula haotic (atat cu masina cat si pe jos), cand fac o promisiune sau dau un raspuns nu isi respecta cuvantul dat, si mai erau cateva chestii. Practic, stilul nostru rebel este oarecum mostenit. Bineinteles, exista exceptii. Va rog sa nu ma intelegeti gresit, nu vreau sa jignesc pe nimeni, si eu sunt roman.
02 iul 2015, 12:09
+1
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Din motive de siguranta au fost impuse limitari la TIR-uri. In cazul auto sunt alte riscuri luate in calcul. O sa vezi ca si iaici vor fi impuse din fabricatie anumite restrictii. Ai putina rabdare... Amenzile nu sunt facute ptr incasari la stat ci ptr disciplinarea si penalizarea financiara a celor care gresesc in vederea " indreptarii" comportamentului lor deviant. Legea trebuie sa fie egala ptr toti fie ca mergi cu un Trabant fie ca mergi cu un Lambo. Ce legatura are productia cu legea? Sunt exagerat de mici ptr riscurile posibile si se mai pot plati si in 48h /15 zile la jumatate. Din punctul meu de vedere incurajeaza flagelul pe care ar trebuii sa il combata. Era mai ok daca erai obligat sa o platesti in 15 zile si la depasirea termenului sa ramai pieton 120 zile. Nu te pune nimeni sa incalci legea care o fi ea ambigua si nasoala pe unele artiole dar tot o lege este si trebuie respectata ptr siguranta ta si A CELORLALTI. Have fun pe drumurile publice! :)
02 iul 2015, 09:46
+3
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
Când va aud ma cu abureli dinastea... Asta e un site auto ce avem pe prima pagina numai mașini cu 300,400cai și 0-100 în 3-4 sec
01 iul 2015, 16:02
-1
alexhww
15 comentarii 35 puncte
Si ce fac daca eu sunt corect, dar am obstacol ca stationeaza cineva pe avarie si am o sg banda pe sens, ce fac? incalc linia continua ca sa trec sau astept sa vina proprietarul masinii si sa plece? nu suntem o tara civilizata.. cam la 1 om corect sunt vreo 5-6 necorecti.. si asta o spun fara sa stiu de vreun studiu.. doar din propria experienta.. si asta e doar un exemplu de cum ti-o poti lua aiurea.. nu mai bagati voi ca daca sunt corect nu ar trebui sa imi pese de amenzi, sau de drepturile cand ma opreste politistul si tot asa.. nu mai faceti voi pe breji.. ca in tara asta este inca legea "fiecare pt el" ;)
01 iul 2015, 21:40
-1
Cristian@2,3T
828 comentarii 1088 puncte
Cati politai te-au amendat pe tine ptr situatia enuntata? Cate cunostinte de-ale tale au fost amendate ptr o situatei ca cea enuntata? Eu ma gandeam ca ar fi mai ok sa eliminam legile de circulatie, sa mergem ca in India si sa se aplice prioritatea de gabarit sau aia de semnal, eventual aia cu masina mai scumpa. Fiecare ptr el all the way!!!
02 iul 2015, 10:02
+2
152 comentarii -70 puncte
In primul rand, acolo unde nu exista educatie si bun-simt, trebuie intervenit cu forta, respectiv sa stie melteanul de frica.Nu are legatura cum bat unii campii, ca nu ai infrastructura.Ce infrastructura iti trebuie ca sa respecti niste indicatoare?Ce infrastructura iti trebuie ca sa nu depasesti coloana pe linia de tramvai ca tu esti smecher si nu ai rabdare sa stai la coada.Eu sunt pentru amenzi mari, foarte mari...dar nu e tot...sa se si aplice.Concluzia e una : respectati in plm regulile de circulatie si nu va mai k.k.ti pe voi ca sunt amenzile mari, ca sa nu fie nevoie sa fiti amendati, distrusilor.
02 iul 2015, 11:15
0
1014 comentarii 1115 puncte
Intr-un articol mai vechi de pe 4tuning am citit despre interdictiile si sanctiunile existente in alte state ale UE sau chiar peste ocean. Comparand cu interdictiile si sanctiunile din RO, eu consider ca stam bine la capitolul amenzi. Am avut ocazia sa circul ocazional in in alte state UE, va garantez ca am ramas surprins de modul in care se circula. Si asta, in orase de doua ori mai mari decat Bucuresti si unde sunt de 3 ori mai multe masini decat la noi. Civilizatia isi spune cuvantul. In scurte cuvinte va detaliez o intamplare care pe mine ma educat: Eram pe autobanda in PL, in fata se marca drumul si era coloana. Am vrut sa depasesc coloana pe banda de urgenta, invatat ca la noi. Dupa 50m, un tir care astepta in coloana pe prima banda, a sucit capul tractor si mi-a blocat inaintarea. Am inteles ca sunt un nesimtit si am intrat in coloana. Ulterior am realizat ca mi-a facut un bine ... puteam sa fiu prins de politie si amendat. Deci, in RO, amenzile nu sunt mari, legislatia nu e prost gandita, noi suntem un popor rebel, si unii dintre noi chiar needucati.
02 iul 2015, 12:00
-1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »