de cand astepta lumea cifrele astea......cam putina putere din motoarele electrice, daca e sa ne uitam la alti hibrizi sport. dar cred ca inginerii honda au stiut ce fac cand au ales varianta asta finala
Nu este deloc putina putere avand in vedere ca prima generatie avea "doar" 280 cai aspirati ! Tinta lui NSX este mai mult circuitul decat acceleratia in linie dreapta ! ;)
Noul NSX costa cat un Ferrari 488 GTB de 670 cai sau McLaren 570S de 570 cai. Cei care au testat noul NSX au ramas dezamagiti de masina. Sper sa mai scada din pret sau sa mareasca performantele pana la lansarea oficiala, ca altfel nu isi justifica banii. Gasiti aici primul review NSX https://www.youtube.com/watch?v=uy8F1Nh83_E
Ca design mi se pare superba, atat la exterior cat si la interior iar performantele, cel putin pe hartie arata bine.
Din cele trei motoare electrice cred ca se putea scoate mai mult si aici iau ca subiect de comparatie BMW I8.
Prima generatie a scris istorie fiind supercarul low cost care concura contra Ferrari si Porsche. Ca design noul NSX este intr-adevar minunat, insa raman putin sceptic in privinta combinatiei de motor termic + motoare electrice si a greutatii de 1725 kg, ce mi se pare cam mult pentru o super sportiva.. Sper totusi sa ma insel, sa fie doar o impresie initiala si ca noul NSX sa fie un succesor demn de acest nume.