Mai scump decat un Mercedes C-Class: Ai plati 40.000 euro pe un Ford Mondeo? Masini noi 8 Decembrie Mai scump decat un Mercedes C-Class: Ai plati 40.000 euro pe un Ford Mondeo?
Toate comentariile (14):
du0n
135 comentarii 60 puncte
Da,merita banii.
08 dec 2015, 14:04
+1
308 comentarii 421 puncte
Daca Mondeo asta vi se pare scump de Passat B8 care costa Full Option aproape 60000 Euro ce mai e de zis ? Oricum nu cred ca Mercedes va sta cu acelasi pret pentru urmatoarea generatie a gamei C . Din punctul meu de vedere nici unul dintre modele ca e Mondeo, Passat sau M.B. C-Klasse nu merita pentru varful de gama mai mult de 30000 Euro in versiunea Full Option . De fapt pe panaramile de drumuri din Romania nu merita sa-ti cumperi o masina noua si sa nu ai pe unde merge cu ea .
08 dec 2015, 16:01
+5
udreamarius
342 comentarii 398 puncte
Da, merita suma ...si oricum arata mai bine decat Mercedes C
08 dec 2015, 19:58
0
neymar
423 comentarii 244 puncte
Cea mai mare teapa e masina cumparata noua pentru ca toate au un pret astronomic cand apar noi , pret care in 4 5 ani ajunge mai aproape de realitate adica la jumate . Un ford desta il iei cu 40k si il dai cu 10 15 mii , in 4,5 ani poate chiar mai devreme si iti faci frumos o gaura de mii bune de euro in buget degeaba Da stiu ca multi zic da ba da e noua stii ca e noua da da si banii pierduti foarte multi la revanzare raman pierduti . SI acum pe bune asta e cct pe langa C classe daca vorbim de modelul nou ultimul de C ,sa fim seriosi intreaba pe strada pe orcine ce vrea Ford sau Mercedes sa vedem cati aleg Ford multi se caca pe ei pe acia ca Ford-ul l-ar alege deja miroase , sa numai zic ca la revanzare altfel vinzi Mercedes care are mult mai multi fani si altfel vinzi Fordul de care nu e prea multa lume interesata .
09 dec 2015, 02:09
-1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Ceea ce spui tu este partial adevarat si aici ma refer treaba cu masina noua. Sa zicem ca eu imi iau masina noua de 20000 de euro si o folosesc 100000 de km si 8 ani. Am urmatorele costuri 20000 de euro pret de achizitie + (cu un consum de 6 mediu) vreo 6000 de euro conbustibil (am pus pret rotund 1 euro/ litru) 2 seturi de cauciucuri (unul de vara unul de iarna) pe aceasta perioada vreo 600 de euro, ulei si filtre vreo 800 de euro si o distributie 400 de euro. Asta inseamna un total de 27800 de euro din care recuperez la revanzare vreo 7000 avand in vedere numarul de km. Deci un cost total in 8 ani de 20800 de euro. La masina Sh de 8 ani pe care sa o tii inca 8 si sa faci tot 100000 de km vei avea pe langa pretul de achizitie de 7000 (ca sa fim consecventi) inca 7000 in combustibil (fiind o masina mai veche sa zicem un litru in plus la consum) la cauciucuri avand in vedere ca o sa o iei cu cauciucuri uzate si nu noi sa zicem 2 seturi de vara si unul de iarna adica 900 de euro, revizii tot 800 de euro, o distributie tot de 400 de euro si reparatii care apar inevitabil sa zicem 2000 de euro ( adica o medie de 1000 ron pe an asta in cazul in care nu pica ceva f grav gen cutie sau toate injectoarele si tinand cont ca se schimba discuri, bucse s.a). Un total 18100 din care scadem un pret de revanzare de 2000 de euro (nu vad sa obtii mai mult pe o masina de 16 ani) deci cost de 16100 de euro. Deci vorbim de o diferenta de 4700 de euro la acest calcul.
10 dec 2015, 00:26
+1
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Asta e un calcul la prima vedere, dc ar fi vorba de mai multi km diferenta la combustibil s-ar mari si probabil si la costuri de intretinere. Intrebarea este - Ai plati diferenta de 4700 de euro in 8 ani ca sa conduci o masina noua ? - dc as avea banii as plati aceasta diferenta eu zic ca merita, dc nu ii ai te multumesti cu ce se poate. Cel mai probabil o sa ai diferite pareri despre sumele pe care le-am afisat, eu unu am incercat sa fiu cat mai consecvent. Numai bine!
10 dec 2015, 00:35
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
vezi ca "*****" are cam 90% din dotarile lui "super" c-klasse. iar pretul max pt mondeo e pretul mediu pt c-klasse. aia cu fanii e irelevanta, pt ca asa si bmw e super-masina la coltul blocului si-n realitate fiabilitatea e a unei trotinete. suie-te de curiozitate in e-klasse 2014 si vezi ce plastice tari ari si cum scartaie, cum imbinarile sunt uneori sub un logan de 8900 la o masina de 65000. asta e "calitatea" mercedes, pt care toti ar da bani in plus, dar pt aceleasi plastice, de la ford, n-ar da nimeni cu 20000 de euro mai putin, ca deh, n-ai "imagine" cu fordul. oricum, vorba ta, bani aruncati in ambele cazuri, daca le iei de noi.
09 dec 2015, 09:27
0
LiquidTW
89 comentarii 190 puncte
Merita din plin, am avut placerea de a face un test cu un 1.8 tdci wagon vignale. Merge impecabil, iar la acest pret are dotari peste asteptari.
09 dec 2015, 10:30
0
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
Inca un articol marca 4tuning, cica incepe de la 37100 si cand dati preturile pe motorizari cel mai ieftin este 36600. Revenind la masina este o nisa pe care Ford vrea sa o experimenteze si care clar nu este pentru tara noastra. In strainatate (si ma refer mai ales in vestul Europei) masinile rareori sunt platite integral, mai ales de cei care merg mult. De obicei dupa 200000 de km sunt returnate la firma de leasing si acesti kilometri apar pe bordul unei masini in 2, 3 maxim 4 ani. Masina este returnata si vanduta de firma de leasing pentru a recupera restul de bani. De asta pe straini nu prea ii intereseaza devalorizarea. Iei masina si cand sare de 200000 de km si incepe sa se strice una alta pe la ea si are masina nevoie de investitii este vanduta sau direct returnata la leasing. Si totul are logica pentru ca o masina cu peste 200k km in 3 ani isi pierde peste juma din valoare si incepe sa aibe nevoie de investitii. Deci ei practic platesc tot timpul rata ca si cum ar avea o masina inchirita. Cat despre daca acesta masina dc merita sau nu banii, greu de zis. Cred ca si un Passat 2.0 tdi biturbo de 240 de cai si 4 motion este cam la fel de scump, iar dotarile optionale in ziua de astazi tind sa ajunga ca si pret pana la 50% din valoare masinii, lucru total inacceptabil dupa parerea mea.
09 dec 2015, 23:46
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Sunt doua clase diferite:C clasa compacta si Mondeo clasa medie.Nu se pot compara ! Articolul trebuia sa sune asa: "Ce ai alege un Ford Mondeo Vignale sau un E class AMG sau Avantgarde."Eee cum ar fi ? Comparam varf de gama cu varf de gama ale marcilor pe aceleasi clase. Am avut Mondeo varf de gama.Am Mercedes varf de gama.La Mondeo nu ma mai intorc niciodata. Poate sa fie super aratos,super accesorizat Ford-ul.Tot Mercedes imi voi lua,chiar daca este dublu la pret. Pretul masinii expune calitatea pieselor si a finisarilor.Sunt Stan Patitul,nu vorbesc din auzite,nu am vazut pe strada si nu imi place, sau are vecinul si sunt invidios,...clar nu-mi place.Daca mercedes-ul era mai prost calitativ imi luam tot un mondeo sau ce credeam de cuviinta dintre rablele ce mi-au trecut prin mana. Mondeo dupa doi ani de utilizare si 125.000 km,avea pielea de pe scaune cu inceput de uzura.Mercedes dupa 8 ani nu are urme de utilizare pe pielea din interior(desi are doar 180.000).Pielea este gri deschis(spre alb),deci extrem de pretentioasa.La fel cu pielea de pe volan. Masinile noi au clientii lor,la fel cum cele rulate sute de mii de km ,au o cautare mai mare.Intotdeauna aspectul financiar decide. Pentru mine clar intotdeauna primeaza masina noua.Lucrul ieftin costa scump . Daca s-ar aseza un Vignale si un C,E AMG/Avantgarde una langa alta,si incepi sa studiezi detaliile,calitatea asamblarii,a vopsitoriei,a chederelor, zgomotul inchiderii portierelor,aliniamentul caroseriiei,motorizari,transmisii,suspensii,zgomot interior la rulare,vant,sistem de climatizare performant(gen THERMOTRONIC-Mercedes-cel mai evoluat si la ora actuala din segment cu senzori de noxe(gaze de esapament,substante nocive) inglobati) nu cred ca s-ar mai pune problema unui astfel de articol. Totusi Ford nu poate emite inca pretentii la gama premium.Nici motorizari de soi nu are in oferte. BMW,AUDI,Jaguar,Aston,Rolls,Bentley si altii clar pot concura cu Mercedes pe aceleasi clase de autoturisme.
10 dec 2015, 21:17
+2
Marian_nebunu
9 comentarii 16 puncte
un ***** de masina a avut tata si dupa 14 luni de folosinta zilnica s-au decojit fetzele de usi , erori la luminile din faruri , eroare la telecomanda de pornire , eroare de contact , si discurile de frana praf... dupa 20.000 km ! un ***** de masina , Mercedes la banii astia sigur este mai fiabila decat FORD TURCIA !
11 dec 2015, 08:25
0
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
in prima faza, clasa compacta la mercedes, e a, nu c. echivalentul golfului si al focusului de la ford. si-acolo diferenta de pret e semnificativa. clasa medie e c, clasa mare e e, iar lux e s la mercedes. ford nici nu cred ca le are pe ultimele doua :) deci comparatiile cu e si s sunt inutile.
11 dec 2015, 11:02
+1
arobex
581 comentarii 1233 puncte
Segmentul A: Clasa mini-Aixam,Renault Twingo,Peugeot 107 Segmentul B: Clasa mică, numită și supermini sau subcompactă-Peugeot 206,Polo,Ibiza Segmentul C: Clasa compactă-Ford Focus,peugeot 307,Renault Megane,Mercedes C -apartine dupa unii compactei premium,alta categorie dealtfel.Dar daca incadram si E klasse la medie,deja clasa C clar este la compacta Segmentul D: Clasa medie -Ford Mondeo Passat,Avensis,Laguna,Peugeot 508,etc Segmentul E: Clasa mare:E klasse, CLS,A6,A7,Latitude,BMW seria 5 Segmentul F: Clasa de lux:S Klasse A8,BMW seria 7,etc. Segmentul S: Clasa sport: Segmentul M: Monovolume: Toate aceste clase au fost realizate dupa dimensiunile caroseriei.Clar C este mai mic decat Mondeo Oricum cu banii de pe un E 55 AMG/E500 4Matic(variante de varf) iti cumperi 3,5 Mondeo Vignale.:))
12 dec 2015, 20:20
+2
AdrCos
1522 comentarii 2249 puncte
In ziua de azi clasele nu mai sunt atat de bine definite, mai ales intre masinile diferitilor producatori. Daca este vorba de acelasi producator atunci da. Adica la fifth gear stiu ca era o comparatie intre Superb si Merc C klasse find considerate de ei in aceiasi clasa, iar Latitude are aceiasi dimensiune ca si Superb, deci clar nu il vad clasa mare. De exemplu un A4, C klasse are 4.7m, A6, E klasse are 4.9m, Skoda Superb si Latitude au 4.8m, un hatch gen A klasse are 4.3m, iar focus, golf etc dimensiuni asemanatoare, intr-adevar sedanurile la acestea au 4.5-4.6m. Deci delimitarea nu mai este atat de pronuntata avand in vedere C klasse de exemplu, ca despre el este vorba, ca si dimensiune este exact intre clasa compacta (dar sedan atentie nu hatch) si clasa medie. Si ca o paranteza E 55 AMG nu mai este de mult pe piata, poate E 63 AMG
13 dec 2015, 14:15
0
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »