Rablele au umplut soselele. Varsta medie a parcului auto trece de 13 ani Alte stiri auto 2 Februarie Rablele au umplut soselele. Varsta medie a parcului auto trece de 13 ani
Toate comentariile (25):
106 comentarii 127 puncte
Pai incetati defrisarile mai imbecililor si masinile nu vor mai polua. Gazele din esapament sunt HRANA pentru copaci care in urma aceste MESE ne ofera oxigen proaspat! Dar cum paduri nu mai sunt.... normal ca e poluare. Iar romanii nu isi cumpara masini vechi doar pentru ca sunt ieftine, ci pentru ca sunt fiabile, rezistente si frumoase al dracului. Masinile de azi sunt toate o singura porcarie xeroxata! Cu ce sa-l atraga pe om? Cu porcariile alea electronice care cedeaza la vreme grea, sau cu designurile de anus animal, sau cu ce? Poluarea nu e deloc un argument, cu atat mai putin unul solid, cand voi imbecililor in urma carora ajung promovate gunoaiele astea de masini, taiati padurile noastre cu nonsalanta pentru curve si sticle de wiskey din exterior.
02 feb 2016, 17:39
+6
TRAIASCAromania
1624 comentarii 496 puncte
+1 la comentul cu masinile noi. Am momentan un BMW 520i 2003 si un Peugeot 107 2009 . Am pus la vanzare Peugeout-ul pentru ca e un gunoi,la 130,000km deja e o rabla pe roti si fiabilitatea masinilor mai vechi este cu mult superioara. Tin sa precizes ca BMW-ul a fost cumparat dupa ce am avut o Honda CIvic din 2009 si era insuportabila,asa calitate rea nu am vazut niciunde. Inapoi la subiect,parcul auto roman se va invechi si mai mult cu timpul. POSIBL sa fie din cauza la salar min de 180euro/luna.....POSIBIL....
02 feb 2016, 17:46
+6
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
masinile vor polua cu sau fara defrisari. efectele vor fi mai putin simtite. dar la drept vorbind, nu cred ca putem noi planta atatia pomi cat sa scadem concentratia de CO2 din aer. iar cum si-asa nu asta e problema mare, ci cianura (CN), praful de carbune si NOx, iar astea nu-i filtreaza copacii decat daca ingropi esapamentul masinii la radacina pomului, sa foloseasca azotul pe post de ingrasamant. prin fotosinteza nu se transforma NOx in O2. iar romanul isi ia masina veche pt ca-i ieftina, il doare fix in coor ca peste 2 generatii stranepotii lui nu vor putea respira, pt el e important sa aibe motor 1.9tedei cu care sa mearga gratis, nu conteaza ca-i soba pe roti.
02 feb 2016, 17:50
-3
khamsin
14 comentarii 5 puncte
cu cat te-au platit importatorii si producatorii de plasticuri noi si calitate indoielnica sa le faci propaganda cu articolul acesta.
02 feb 2016, 18:06
+1
csebalyn
421 comentarii 352 puncte
cu cat nu-ti poti inchipui :) ce te face sa crezi ca totul merge pe spaga? nu poti sa crezi ceva fara sa te fi platit altcineva pt asta? eu merg zilnic prin nenorocitul ala de oras si respir fum de logan 1.5dci si golf3 si passat 1.9 din '99 cand traversez din lipovei pana in sagului. si tu-mi spui ca nu asta e motivul pt care romanul isi masina second, diesel, in special? calitatea e discutabila, pt ca la o masina din '99 nu mai poti avea cerintele de calitate ale uneia din 2015. a, da, cand comparam seria 5 cu logan sau polo sau aveo sau alte petarde din clasa mica, aia veche castiga. si uite-asa ajungem la masina second vs masina noua, dar dintr-o clasa inferioara.
03 feb 2016, 08:48
+1
jule
4 comentarii 2 puncte
La mine in familie am avut parte de masini de toate categoriile, tata fiind mecanic, meserie ce o practica si acuma la 70 de ani, penultima sa masina a fost Skoda Fabia 2011 cumparata de noua de la reprezentanta, aproape trei ani sa folosit de ea si intr-un final l-a dat spunand ca decat un ***** de plastic la care nici macar partea mecanica nu este facuta cu piese de calitate si rezistente, mai bine isi construieste singur o masina. Asa ca in cateva zile l-am vazut cu un Ford Granada 2.3 V6 combi din 1984, un obiect la care el ii spune masina adevarata nu balon biodegradabil. Pe langa Granada mai detine un Aro 320d din 1998 si un Ford Scorpio 2.0d 1989. nici eu nu ma pot plange, am o dacie 1310 din 1992 pe care abia o astept sa fie gata, un Aro 246 din 1996 care e in proces de reconditionare, un IMS salvat de la Remat care va intra si el la reconditionare. Si bineinteles cea mai tanara din familie Solenza 2004. Un pasionat adevarat de masini nu va cumpara niciodata ceva prost facut, intotdeauna va alege ceva vechi, rezistent, confortabil, elegant la fel ca un vin bun invechit.
03 feb 2016, 14:51
+2
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Este dovedit ca masinile sunt doar o parte mica din poluarea globala, si astia se mira ca toti avem masini vechi, pai da, avem ca totul e taxat, poluarea e taxata, acuma mancare s-a taxat brusc, poluam, banii ne luati, un copac nu plantati. Ceva, unde se duc banii de taxa auto totusi? Nimeni nici o investigatie???!!!
02 feb 2016, 18:08
+4
khamsin
14 comentarii 5 puncte
centralele termice pe lemne( dupa ce defriseaza padurile) nu polueaza? fabricile si industrializarea cu orice risc nu polueaza? dar asta nu intereseaza pe nimeni. motoarele cu ardere interna sunt vinovate pentru toata poluarea din lume.mai ales cele care nu sunt facute din plastic si componente electronice. probabil fiindca se incapataneaza sa functioneze dupa zeci de ani .
02 feb 2016, 18:15
+5
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Ghici cine sta langa (cred ca) ultimul combinat chimic din tara.......da. Eu. Prognoza: ceata de amoniac ocazional, miros excellent. :)) Taxa mediu eh?? Inca masinile nu au umplut orasul in halul ala.....
02 feb 2016, 21:45
+3
Atma
68 comentarii 120 puncte
Am vazut acum vreo doi ani un studiu in care arta ca exemplu, ca doar eruptia vulcanului Ulawun (Papua New Guinea) a eliberat in aer mai multe gaze toxice decat a poluat toata industria europei la un loc ... IN ULTIMA SUTA DE ANI ! Un singur petrolier transatlantic polueaza intr-un an cat 50 milioane de autovehicule la un loc. Deci despre ce vorbim ??? Normele astea de poluare la masini sunt smecherii ca sa forteze omul sa cumpere tot mereu masini noi. Industria auto e vitala pentru marile puteri, deci e in interesul lor sa vanda cat mai multe masini noi !
02 feb 2016, 18:57
+8
mbx
4 comentarii -1 puncte
Numai ca tu nu locuiesti nici in vulcan si nici pe un petrolier. Tu sati intr-un oras si respiri gazele de esapament. Cu cat sunt mai noi masinile cu atat polueaza mai mult. Interesant, dar nimeni nu e revoltat de ce nu aloca mai multi bani guvernul (sau autoritatile locale) dezvoltarii mijloacelor de transport in comun. Nu toata lumea trebuie sa mearga cau masina personala la servici. E mai comod asa, e adevarat. Solutia pe termen lung: metrou, tramvaie, troileibuze, autobuze electrice/hibride, deumuri de biciclete si taxe uriase de parcare in centrul oraselor mari.
03 feb 2016, 16:04
-1
neymar
423 comentarii 244 puncte
Sunt disperati numai stiu ce taxe ce sa faca sa ne oblige sa cumparam tepele lor de masini noi supraevaluate daca se ia costul de productie al unei masini comparat cu pretul la care se vinde e de 10 20 de ori mai mare pretul de vanzare .
02 feb 2016, 22:01
+3
111 comentarii 184 puncte
...poate pentru ca "ne sta bine" cu "rabla" noastra functionala deja platita si nu vrem rate pe urmatorii 10 ani ?!
02 feb 2016, 23:26
+4
hirig
609 comentarii 1017 puncte
Bine punctat. Plus conditiile la care esti tu sa accepti ca sa nu pierzi garantia. Vaai vai.
03 feb 2016, 00:58
0
On_Off
227 comentarii -36 puncte
articol de *****. sunt masini noi mai rable decat alea vechi. si invers. direct ***** de articol
03 feb 2016, 00:00
0
5 comentarii 2 puncte
Am de la munca un Logan nou, l-am preluat la 13 km. Este ok masina ca si consum.. atat. Nu o pot insa compara niciodata cu fosta masina personala Audi A4 2004 ( adica 12 ani) si 340,000 km, care este net superioara la orice capitol, putere, stabilitate, comfort, calitate interior, etc. Asadar romanul pune in balanta putin aceste aspecte si de aceea alege masinile mai vechi dar mai fiabile.
03 feb 2016, 09:02
+2
mbx
4 comentarii -1 puncte
Pai ti se pare corect sa compari un Logan cu un A4? Compara-l cu o dacia Logan din 2014. Sau compara A4 din 2003 cu un A4 din 2015.
03 feb 2016, 15:57
+1
Lavinius75
181 comentarii 323 puncte
Si cu ce afecteaza asta ma rog frumos?Da rau la statistici sau ce?Masina nu este telefon mobil sa o schimbi la iesirea din garantie.Masina este bun de folosinta indelungata.Daca o masina de spalat duce 20 de ani e in regula dar autoturismul trebuie musai sa il schimb dupa 5 ani?Ciudata logica.Daca autoturismul e functional nu vad nici un motiv sa bag bani in altul.Chiar si daca ceva se strica se poate repara,schimba.Intradevar este o mafie cu scufita a pieselor de schimb.In cazul motoarelor Diesel mai ales.Pretul unor piese noi de genul turbina,pompa de injectie etc al caror pret este mult umflat tocmai pt a descuraja cumpararea lor.Vorbesc de piese noi aici.La fel anumite repere de caroserie care desi sunt produse in masa,sunt vandute ca si cand ar fi editie limitata.Un far,parbriz,diferite plastice.Calculand pretul reperelor originale constati ca o masina de 15.000 euro ajunge facuta din piese separate la 30,000.Ceva pute aici...Iar masinile de acum sunt variatii ale aceleiasi melodii.Acelasi sasiu,acelasi motor cu puteri diferite date din soft,acelasi interior pe toata gama de produse.Poluare?HA!!Nu,lacomie corporatista.
03 feb 2016, 09:15
+2
mbx
4 comentarii -1 puncte
Daca nu ar fi acelasi sasiu ar costa si mai mult. Compara numarul modeleleor de la acelasi producator cu numarul modelelelor de acum. Compara pretul unei masini noi cu pretul unei masini noi de acum 20 de ani (evident, nu uita de salriile de atunci si de dotarile de atunci).
03 feb 2016, 16:00
-1
Lavinius75
181 comentarii 323 puncte
Pai si unde ar fi problema daca o masina ar costa mai mult?Ca iti urmez logica din raspunsul de mai sus.Nu toata lumea trebuie sa aiba masina.Producatorii consacrati intotdeauna au avut masini pt orice buget.incepand de la Ford T.Masina este o necesitate pt unii si un moft pt altii.Treaba cu poluarea in schimb las-o jos te rog.Productia de energie pt modalitatile propuse de tine mai sus se face prin consumul de combustibili fosili care,surpriza,polueaza.Chiar acum cand postezi aici,niste carbune,niste elemente radioactive isi fac drum in atmosfera pt ca tu sa poti fi ecologist.Sau poate postezi de pe un device mobil fabricat din plastic prin tehnologie alimentata de combustibil fosil=poluare.Deci lasa masinile sa polueze ca altfel renuntam toti la tehnologie si ne vom da raniti ecologic doar tipand unii la altii dau scriind in colb cu degetul.
03 feb 2016, 17:39
+1
2 comentarii 1 puncte
puneti-va GPL si ati rezolvat si cu poluarea, si cu cheltuiala. De ce sa dai bani pe o masina noua?
03 feb 2016, 11:33
+1
58 comentarii 60 puncte
daca nu sunt bani, CU CE SA CUMPERI masina noua ? dormi in masina NOUA ? mananci gaze de esapament de la MASINA NOUA ? copilul sta si invata in masina NOUA ? raportat la veniturile romanilor, trebuie sa fii retardat sa ai pretentii de la o tara ca RO sa cumpere cat mai multe masini noi. Si chiar daca ar aloca 10.000 EUR pt o masina, nu toata lumea incape, vrea, sau are nevoie numai de Logan NOU sau C1... cred ca era mai util un articol tehnic sau ceva asemanator celui cu bancnota de 100 lei...
03 feb 2016, 11:33
+1
5 comentarii 7 puncte
Nu ai bani, nu-ti cumperi masina, nu scrie in "drepturile omului" ca fiecare cetatean trebuie sa aiba masina, desi, daca ma uit in tara asta, am impresia ca fiecare roman asta a inteles.
03 feb 2016, 11:53
+1
58 comentarii 60 puncte
Reciteste tot ce am scris, si apoi scrie si tu ceva logic.
03 feb 2016, 12:04
0
3clipse
23 comentarii -2 puncte
Rable se numesc PETurile astea noi care a doua zi dupa ce ies din garantie crapa,devin casante...plastice infecte..bidoane de bere ieftina asistate electronic.Dupa 2005 nu s-au mai fabricat masini,doar strategii de marketing...gunoaie cu motoare mici supraalimentate care dupa o depasire zdravana se aprind 3 martori...**** the future!!!!
03 feb 2016, 12:19
+2
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »